**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

miss_piggy
Mimmi, sulla on saman ikäinen kun meillä :D Et oo vissiin kuitenkaan tuolla meidän helmikuisten ryhmässä ollut? Meillä on nyt taaperoryhmäkin jossa on tammi-helmikuisia 2014.
 
Onnea plussanneille!

Mut voi lisätä listaan
Simpu 83, yk 2, kp 27/34, 32v, tyttö 7/2013

Vielä pitäisi piinailla ensiviikkoon. Mua masentaa jo valmiiksi, kun ei ole mitään oireita. Ei voi edes oikein kuvitella mitään. Aamulämmön mittausta olen tehnyt ekaa kertaa elämässäni tämän kierron, mutta mun mielestä siitä ei voi päätellä yhtään mitään. Ainakaan lämmöt ei ole missään 37 tietämillä, kuten moni plussannut on kirjoittanut. Höh. Mitään muuta "oiretta" ei ole kuin mielialan lasku, mutta niinhän se on mulla aina ennen menkkoja.
 
Yritän huomenna laittaa listausta kun pääsen läppärille. Lisäillään sitten aktiivisesti kirjoittelevia sitä mukaa kun ilmoittelevat itsestään.

Luulin eilen että olisi ollut se kuuluisa kp1, mutta tänään taas ei mitään :confused: Eilen aamulla tuli kuitenkin ihan kunnon hyytymäkin pyttyyn (yök, anteeksi) ja siteeseen tuhrutteli myös useamman tunnin ajan. Tosi hämmentävää ja ärsyttävääkin, olin jo ihan fiiliksissä kierron alkamisesta mutta eipä se vissin sitten alkanutkaan.

Minipillerit olen lopettanut miltei kuukausi sitten mutta imetän vielä noin kolme kertaa vuorokaudessa, lieneekö kuitenkin hormonit edelleen niin dingdong-sekaisin ettei ovulaatiota tai menkkoja vielä kuulu. Heh, nyt jo alkaa hykerryttää että jokohan tässä kohta (edes lähikuukausina, pliis..) pääsee itsekin piinailemaan :D
 
PIKKUKAKKOSESTA HAAVEILEVAT :heart:

TORSTAI 7.5.2015
nimiikäkiertopäivätmonesko ykesikoinen
miss_piggy33v.23/?yk 1poika 2/14
Mimmi9223v.19/30yk 14poika 2/14
Simpu 8332v.29/34yk 2tyttö 7/13
bosch28v.3/?yk 1poika 10/14

Ilmoita muutoksista selkeästi punaisella fontilla :)
 
Mulla on tänään tiedossa pientä juhlintaa, niin piti ihan vain varmuuden vuoksi tehdä raskaustesti. Negatiivinen.
Jos ovisplussa tuli 29.4, niin eikös ovis sitten kai ollut 30.4, joten dpo on tänään vasta 8. Eihän näillä päivillä tietty vielä plussaa kai tuliskaan. Ajattelin, että jos vaikka ens viikon keskiviikkona testais uudestaan.
Ei kyllä ole oireen oiretta.

kp 29/34
 
miss_piggy
Luulen että mulla ainakin näin pillereiden lopetuksen jälkeen menee useampi kuukausi ennen kuin kierto on edes suht normaali, toisaalta ei se mulla koskaan ole normaali ollutkaan, kun on noita hormoni-häiriöitä. Mutta kiertohan saattaa pilsujen jälkeen olla sekaisin jopa 6+-kuukauttakin joka on normaalia.
 
PIKKUKAKKOSESTA HAAVEILEVAT :heart:

ÄITIENPÄIVÄNÄ 10.5.2015
nimiikäkiertopäivätmonesko ykesikoinen
miss_piggy33v.26/?yk 1poika 2/14
Mimmi9223v.22/30yk 14poika 2/14
Simpu 8332v.31/34yk 2tyttö 7/13
bosch28v.6/?yk 1poika 10/14
Sniff35v.22/28-30yk 42014

Ilmoita muutoksista selkeästi punaisella fontilla :)
 
Ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää! Oma pikkumussukkani antoi lahjaksi ihan kelvolliset yöunet, kokonainen yö meillä on vielä haave vain mutta sitä kohti kuljetaan hitaasti joskin varmasti :)

Mitä pillereitä käytit miss_piggy? Mullakin kesti esikoista tehdessä useampi kuukausi yhdistelmäpillereiden lopettamisen jälkeen että kroppa palautui normaalitilaan. Noin puolen vuoden kuluttua aloinkin sitten ihan tunnistaa ovulaation, alavatsan ja rintojen "oireilulla". Nyt ehdin viitisen kuukautta popsia Cerazette-minipilsuja enkä tosiaan oikein vielä ole kartalla tämän kierron suhteen. Päätin kuitenkin laskea kierron alkaneeksi siitä hyytymäpäivästä.

Ovistestejä en ole ikinä kokeillut, uskoisin niiden luovan meikäläiselle vain lisästressiä. Noo, katsotaan tuossa syksymmällä jos mitään ei tapahdu niin ehkäpä niitäkin sitten kokeillaan.
 
miss_piggy
boch, Nyt ennen ku lopetin pilsut söin kuukauden noita tasminetteja kun pitäis sopia parhaiten kun on pco, sitä ennen oli jotain gestinylia ja sitä ennen cerazette. Ja ennen poikaahan söin 10 vuotta pillereitä eli 2002-2012, ja sitten 2012 paljastui syy nuoresta asti epäsäännöllisinä tulleisiin menkkoihin, pco-tyyppiset munasarjat.

Mulla oli tänään ihmeellistä mahanippailua, vähän saman oloista kuin dpo 11 kun aloin poikaa odottamaan. Samanlaista turvotusta ei tosin ollut. Ovistestit näyttää jonkunlaista viivaa negan ja plussan välimaastosta, r-testit negaa. En tiedä yhtään että onko mulla ollut jo ovis vai ei kun on kp 26 ja ihan alkukierrossa en testaillut. Mutta jotenkin luulen että ei ole ollut, ja tulossa on taas super-pitkä kierto.
 
kp1/31, yk3

Mites muuten ootte tota kierron pituutta päivittänyt tohon listaan? Mulla kierron pituus ei ole mitenkään vakio, joten laitetaanko tohon aina edellisen kierron pituus? Keskiarvon määrittäminen nyt ei ole kauhean tarkkaa, kun kiertoja on synnytyksen/imetyksen jälkeen vielä ollut vasta muutama.
 
miss_piggy
Ite aattelin aina ilmoittaa tohon listaan just edellisen kierron pituuden, kun nyt tästä ekasta pillerittömästäkään ei ole tietoa kuinka pitkä on.

Onkohan nuo ebayn ovistestit ihan shaisseja, mitään selkeää ovista ei näy vieläkään mutta valkkaria tulee ja mahaa nipistelee..
 
PIKKUKAKKOSESTA HAAVEILEVAT :heart:

TIISTAI 12.5.2015
nimiikäkiertopäivätmonesko ykesikoinen
miss_piggy33v.28/?yk 1poika 2/14
Mimmi9223v.24/30yk 14poika 2/14
Simpu 8332v.2/31yk 3tyttö 7/13
bosch28v.8/?yk 1poika 10/14
Sniff35v.24/28-30yk 42014
Tähkä9421v.3/44-79yk 3poika 4/14
moonan33v.21/27-30yk 2poika 2013
mari198035v.13/26yk 1poika 1/15

Ilmoita muutoksista selkeästi punaisella fontilla :)
 
Alkaa jo numerot ja kirjaimet vilistää silmissä joten ilmoittakaa reippaasti vaan jos jonkun tiedot on listauksessa päin prinkkalaa ;) Meitähän alkaa olla jo ihan mukavasti, kiva juttu!

En todellakaan jaksa uskoa että itsellenikään vakiintuisi jokin säännöllinen kierto, minusta on ihan ok ilmoittaa lyhin-pisin kierto (tyyliin x / 25-32) niin pysyy ehkä itsekin paremmin kärryillä että miten on ollut milloinkin.

Pahoitteluni Simpu uudesta kierrosta.

Miss_piggy, sinuna ehkä varmuuden vuoksi "tallettelisin" joka tapauksessa. Sen verran olen näillä palstoilla pyörinyt että aina on jotakin testimerkkiä kehuttu tai haukuttu, eli ehkä se oma vaisto ja kehontuntemus on kuitenkin varmempia merkkejä.
 
miss_piggy
bosch, on täällä nyt onneksi touhuiltukin, ja ehkä tän ekan kierron jälkeen on sitten helpompi alkaa tositoimiin kun tuskin se toka kierto sitten voi olla tätä ekaa pidempi... Tai no mistä sitä ikään tietää.
Onneks mulla on noita r-testejäkin vielä jäljellä iso kasa ja samoin noita ovistestejä ku ei ne tosiaan ebayssa maksa paljon mitään, niin tikutellaan niitä nyt sitten pois ja tilaillaan lisää jos tarttee :D
 
Hei ihanaiset! :)

Mulla on menkat lopuillaan, ja mietin että aloitanko ovulaation tikuttamisen heti kun menkat loppuu vai minä päivänä. Kierto kun oli viimeksi sen 44 päivää, ja sitä edellinen 79 päivää. Onko ovulaatio kuinka riippuvainen viimeisimmästä kierrosta?
 
PIKKUKAKKOSESTA HAAVEILEVAT :heart:

KESKIVIIKKO 13.5.2015
nimiikäkiertopäivätmonesko ykesikoinen
miss_piggy33v.29/?yk 1poika 2/14
Mimmi9223v.25/30yk 14poika 2/14
Simpu 8332v.3/31yk 3tyttö 7/13
bosch28v.9/?yk 1poika 10/14
Sniff35v.25/28-30yk 42014
Tähkä9421v.4/44-79yk 3poika 4/14
moonan33v.22/27-30yk 2poika 2013
mari198035v.14/26yk 1poika 1/15

Ilmoita muutoksista selkeästi punaisella fontilla :)
 
miss_piggy
Me ollaan reissussa mun vanhemmilla, eli poissa kotoa 2 tulevaa yötä joten ei varmaan tuu touhuiltua. En vaan koe sitä kovin miellyttäväksi kun poika nukkuu samassa huoneessa :D
No eipä kyllä oo mitään ovistuntemuksiakaan edelleenkään joten eiköhän tää kierto mee enemmän tai vähemmän Tjottaillessa..
 

Yhteistyössä