**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Enhän mä sitten malttanut odottaa, tänä aamuna tein testin. Ja sain sieltä haamulaisen. Kuvia on tuolla Hätähousuiset himotestaajat -ketjussa, pakko oli käydä kyselemässä näkyykö siinä tikussa mitään muiden silmiin. Mies kyllä näki sen himmeän viivan. Iltapäivällä tein uuden testin, jossa myös näkyi hento viiva. Tosi aikaistahan nyt vielä on, dpo 10. Oireina on ollut ainoastaan jatkuva nälkä ja vatsan nippailut. Nyt vaan ollaan sormet ja varpaat ristissä, että viiva vahvenee ja menkat pysyvät poissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Simpu83
Minma: ihana juttu:)! Täällä pidetään kans sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee niinku pitääkin ja viivat vahtistuu :)!

Täällä tosiaan menkat loppu vihdoin, menkat kesti sen 6 päivää, viimeksi kesti vaan 4 päivää. Uutta kiertoa kohti siis taas :)!
 
Onnea Minma!
Täällä kp 34 ja olisko dpo 13 tai 14, tein äsken (ei aamupissa) haamun!!!
En voi uskoa todeksi <3 teen aamulla uuden testin ja toivon, että viivat säilyy. Mulla ei oo mitään mainittavia oireita, siks pelottaa. Tosin mä en oo mitään edes haamun sukulaista saanut koskaan vahingossa, että ehkä tää nyt on totta. JEIJEIJEI :)

Plussatuulia kaikille piinailijoille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Simpu83
tiunti: Onnea haamusta, tosi hieno juttu!

Wolt: itse tein ensimmäisen testin dpo 10 aamulla ja sain silloin jo haamun näkyviin.

Tänään digi sanoi "raskaana 1-2" päiväpissasta tehtynä, eli jotain siellä tapahtuu. Voi kun nyt pitäisi tiukasti kiinni. Nyt vasta rv 3+5, eli ihan vielä ei tuonne odottajien puolelle uskalla astua. Katsellaan nyt vaikka viikko ensin. Esikoisella on ensi viikolla neuvola, siellä ajattelin asiasta mainita jos tilanne pysyy ennallaan.
 
Onnea plussanneille!!!???? Täällä kp 9 menossa,ens vkl:na kai oviksen pitäisi tulla..Mulla on aika säännöllinen kierto ja suunnilleen kp 15-17 on ovis. Tosi kovat kivut silloin on ja myös limat,niin ei voi erehtyä???? Lisäksi ovistikkuja kasa oottamassa,jee pääsee testailee!

Jos heti nappais(tuskin!!), niin laskettu aika osuis ihan tammikuun alkuun. Siinäpä oisikin jännittämistä,että kumman vuoden puolelle menis???? Mut joo,tuskinpa heti napsahtaa!???? On vaan niin kivaa leikkiä ajatuksella????
 
Minma: tattis. 4päivää siis ois viel jännättävää :D vaan saa nähdä maltanko (tisseihin koskee, aamulla oli etova olo, turvottaa ,nippailee..oudon hyvä olo ) ... :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista, kyllä se haamu vahvistui <3 la on jotain 8-13.12 välillä. Olin aivan varma, että menkat alkaa, aivan varma.

Tohkeissani kirjoitin jo joulukuisiinkin :D

Kovasti plussaonnea kaikille täällä!!! :)
 
Minmalle ja tiuntille onnea!

Täällä mennään kiertopäivässä numero 26/34-49. Tissit on kipeät, alavatsassa nippailee, yölläkin pitää käydä pissillä ja olo on jotenkin "tunkkainen". Tänään tuli olo, että on tärpännyt, mutta ei kai kuitenkaan, vaikka esikoisesta "tiesin" jo ennen plussaa, että tärppi on tapahtunut. Toki silloin oli jo kp 35, että taitaa nyt pää tehdä kiusaa. Taisinhan mä sanoa, että vauvantekostressi loppuu, mutta se mihinkään ole mennyt :D

Päätin, että testaan vasta kp 50, jos ei menkat olet alkaneet tai jotain selkeitä oireita ole tullut. Sitten on jo yli pisimmän kierron :)
 
Wolt, mimmi92 ja Merilia: Toivottavasti tärppää/on tärpännyt.

Glyserine: muutamia päivityksiä voisi listaan tehdä ja plussanneet vaikka siirtää omaan listaukseen.

Mun ei tarvitse enää piinailla. Eilinen testi osoitti, että ei se plussaksi muuttunut. Ei kyllä yhtään ollut sellainen olokaan. Alkais vaan se uusi kierto sitten.
 
Jopa sitä piti taas mennä tilaamaan ovistestejä, vaikka kuinka aattelin olla alkuun tikuttamatta :) Heikko se on ihmismieli :D nyt kyllä eletään tylsää aikaa, kun menkat on vielä, eikä olla päästy tositoimiin. Hitsit ko osais vaan olla stressaamatta ja ajattelematta koko vauva asiaa.

Onnittelut jo plussanneille! :) Mites Wolt, joko testasit? :)
 
Jopa sitä piti taas mennä tilaamaan ovistestejä, vaikka kuinka aattelin olla alkuun tikuttamatta :) Heikko se on ihmismieli :D nyt kyllä eletään tylsää aikaa, kun menkat on vielä, eikä olla päästy tositoimiin. Hitsit ko osais vaan olla stressaamatta ja ajattelematta koko vauva asiaa.

Onnittelut jo plussanneille! :) Mites Wolt, joko testasit? :)
Jep testattu ja negaa näytti mut jos siellä joku on ( semmonen kutina vahvasti) niin se on niin alussa ettei voiskaan viel näkyä :)
 

Tässä tää lista vielä: moonan.....33....kp 18/29....yk 1...poika 13


En oo bongannut ovista kai tässä ekassa yrityskierrossa..:/ Alotin tikuttamisen silkasta huvista jo kp11 ja silloin tuli ihmeen vahva viiva, yleensä ovis vasta paljon myöhemmin?? Sitten viivat heikkeni,mutta kp 16 taas aika vahva viiva,mutta ei ihan yhtä vahva kuin kontrolli..Lisäksi en ole kärsinyt oviskivuista niinkuin yleensä,joten en kai sitten ovuloi ollenkaan nyt:/

En ole kyllä muistaakseni ihan samanvahvuisia viivoja ikinä saanut, vaikka yksi lapsi tupsahtanut maalimaan..Muilla kokemuksia ovistesteistä? Omat testit on tilattu raskauskeijulta.
 
Liittyisin tännekin mukaan jos passaa. :) Sniff 35v yk ? Poika 14
Toiveissa siis toinen lapsi ja kauhee vauvakuume on päällä. Jännäpäivät menossa tänään dpo 9, vielä kerkeis tälle vuodelle vaikka vähän on realistisesti toiveet jo siirretty ens vuoteen. Taustalla yks loppuun asti kestänyt raskaus ja kaksi km sekä ku. Toivon että vaikeudet olis nyt takanapäin meidän osalta kun ikääkin löytyy. Toivon kaikille ketjulaisille pikaista plussapuhuria. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Tervetuloa uudet!

Mä vannoin ja vakuutin, että testaan vasta toukokuun alussa, mutta annoin itselleni periksi ja testailin tänään. Ja nyt on ajatukset ihan sikin sokin kun olin erottavinani maailman haaleimmaan haamun. Mä vähän pelkään, että se on vaan viivanpaikka tai sitten mä ite kehitin sen toisen "viivan" siihen, vaikka mulla on kyllä oireita, jotka voisi liittyä raskauteen :D

Että ehkä mä en tämän enempää asialla hekumoi, ehkä säästän testaamisen sinne parin viikon päähän :)

Oon myös miettinyt lääkärillä käyntiä pitkien ja epäsäännöllisen menkkojen takia. Varmaan niillä on osansa tässä "pitkässä" yrittämisessä.
 
Noniin noniin, en malttanut odottaa ja testasin tänään. Kahden minuutin sisällä tuli selkeä punainen viiva, joka vain tummui! Olisiko tosiaan tärpännyt viimein 9kk odottelun jälkeen? En voi uskoa :D

Yksi keskenmeno taustalla kun on, yritän kuitenkin olla varovaisen positiivisella mielellä. Menkoista laskettuna viikkoja olisi 5+0. Jänskää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff ja Wolt
Noniin noniin, en malttanut odottaa ja testasin tänään. Kahden minuutin sisällä tuli selkeä punainen viiva, joka vain tummui! Olisiko tosiaan tärpännyt viimein 9kk odottelun jälkeen? En voi uskoa :D

Yksi keskenmeno taustalla kun on, yritän kuitenkin olla varovaisen positiivisella mielellä. Menkoista laskettuna viikkoja olisi 5+0. Jänskää :D
Onnea!!!! :) :heart:

Mun toiveet pikkukakkoosen plussaamisesta siirtyy seuraavaan kiertoon (negat ja olot) ja oottelen menkkoja. Hiukan hirvittää että kuinka pitkä projekti tästä tulee. Kuume on kova niin myös sit pettymyskin.
 

Yhteistyössä