**Pikkukakkosen saaneet 2009**

AAM
nam mikä luomus :p empun mies oli saanut aikaseks..

oma äippäpäivänkakkuni (jonkun etulehden banaanikakku oli tosi jees) katos suvun miesten suihin, piti riittää 10-12 hlölle mutta noi kolme söi sen kolmeen pekkaan :D :LOL: ja minä tietty otin palasen, okei oli normia isompi mutta mut silti yli 3/4 osa kakkua kolmelle.. tsiiih |O no hyvä ko ei jäänny happanemaan..

neiti voi läskisti täällä, hirmuinen imuttelija on. Tuntuu ettei mikään vaan riitä.. koko ajan tänäänkin saanut olla rinulia venyttämässä.. :| ja sit nukkumisesta meinannut tulla mitään ? vehtaa tissillä 5-10-15 min välein ja sit nukahtaa pariks min ajaks ja ko yritän siirtää punkkaa/koppaan niin naps hereillä ko peipponen. . . maidon tilaamisesta en usko että on kyse ja suu ja persii laulaa molemmat et vatsanväänteetkään en usko..
Ehkä on vain yliväsynyt.. ko vehtaa alvariinsa.

am & neiti 3 vkoa
 
Halfcafnonfatlatte meijän neitokainen on kaks kertaa jo yöllä kääntyny mut en oo ite nähny..kovasti yrittää ja eilen melkein onnistu :D

kasvanu on kovasti 3kk neuvolassa oli 6330g ja 62,5cm!!vielä vähän siskoa jälessä mut taitaa tulla iso tyttö tästäkin!!
 
Ai, ihana kakku Emppu!! Mita tuo paallinen on? Meilla oli suklaakakku ja mina taisin siita suurimman osan syoda- mutta parin paivan aikana... (niinkun se nyt olis yhtaan parempi :ashamed: )

Miten ma totun tuohon sun uuteen nikkiin Paras A?? =) Meilla on kanssa tytto aika syoppo, jatkuvasti on nalka ja kasvaa hyvin. On keskivertoa pidempi ja painavampi... mutta kuten sanottu- aina kotona ruoka- aikaan ja ruoka- aika on aina! :LOL: Joo, luulis kylla untakin tarvitsevan! Meillakin oli tuollaista aluksi, mutta nyt nukkuu illalla hyvin ja piitkaan! :heart: Tosin se leikkauskin varmasti auttoi ruokailussa! =) Sita vaan ite tarttis huomattavasti enemman unta, kun tuo pieni antaa...

:ashamed: ma oon ainakin tallanen unisieppo, kymmenen tuntia keskeytymatonta unta ja ma oon parhaimmillani! :D Tata ei oo tapahtunut sitten... ikina? :D

Sesa- Mua nyt jo hermostuttaa tuo kaantyminen, tytto menee toiselle kyljelleen ja esikoisestakin aina panikoin just tuota, etta kaantyy yolla ja sit pelkasin, etta toinen tukehtuu... :ashamed: Polloa, tiedan... Miksikohan se on aina yolla? =) Hyvan kokoinen tytto teilla! =)

Viime yona meilla oli ihan taydellinen yo! Tytto nukkui seitsemasta yhteen ( :eek: ) ja sitten syonnin jalkeen viiteen!!! :heart: Aidin torkkuja!! :heart: :heart: Oiskohan tullut muhun? :D

Tanaan han onkin sitten kiukkuinen... Hyvin jaksaa jo pitaa paata mahalla ollessaan, mutta ei siita tykkaa yhtaan. Meilla myos tytto aikamoinen paukuttelija... (lady-like :whistle: ), joten mahanvaannot ei ole ongelma!

Tuuppas pian sielta tannepain BV ja Blondie myos! =) On se hassua, miten nopeesti tuo odotus loppujen lopuksi menee (vaikka itsesta silloin tuntui, ettei se lopu koskaan!), ma muistan viela hyvin miten me kaikki plussattiin ja siirryttiin odottajiin ja nyt ollaan jo taalla ja joukko vaan kasvaa! =)

Nyt aamiaiselle! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Mita tuo paallinen on?


Pilttiä eli mangososetta :)



Mäkin esikoisesta hiukan panikoin tota yöllä kääntymistä...Neuvolan
täti sillon sanoi että en mä voi koko yötä vahtia sängynviereesä
et koska kääntyy jne...Pojun olen nyt muutaman kerran nähnyt
nukkuvan mahallaan ja olen sitten antanut nukkua :)



Pitäs jatkaa siivousta ja laittaa esikko nukkkumaan...
Kaveripariskunta tulee meille viikonlopuksi ja
sunnuntaina onkin sitten ristiäiset :)


 
AAM
Emppu : ehdotuksena ainakin toi juustokakku :D :p

latte kato kun tästä mammasta tuli se kahden A:n äiti niin allusmamma piti muuttaa ko neitistä tulee se A:lla alkava kans niin parempaa en tähän hätään keksinyt :D

SeSa :wave: onnea ja tervetuloa
 
Lista päivitetty!
Jos jotain on jäänyt uupumaan tai on parannusehdotuksia,niin sanokaa :whistle:
Ei ole tänne malttanut paljn tulla kun on tullut seurailtua muiden poksumista tuolla odotuspuolella :D
Mä tuun kohta kertoilemaan synnytyksestäni,tai ei siinä paljon kertomista ole,kun kaikki meni täydellisesti

BV ja Paprica 1vk 1pv :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Mitas nyt sit on vahvistetussa menuussa Emppu?
Täytekakkua,juustokakkua,kinkkupiirakkaa,kurkkua/porkkanaa dipattavaksi,keksejä,kahvia ja juotavaa :)



Ristiäiset oli eilen ja kaikki meni hyvin :) Pojastamme tuli Luka Kristian :heart: Ristiäishousut tuli pissittyä niin piti vaihtaa ne
farkkuihin...



 
Huomenta!

Ma kanssa uskollisesti luen odottelijatkin! =)

Hyvankuuloinen menu Emppu ja ihana pikkumies Luka! :heart: Vahinkoja aina sattuu meillakin, mulla on aina mukana vaihtovaatteet, varmuuden vuoksi! =) Oliko teilla paljon vakea ristiaisissa?

Miten teilla on esikoinen vauvan kanssa ParasA? Onko aidin pikkuapuri? Meilla esikko ei juurikaan auta, on kuulemma tylsaa, mutta mielellaan 'viihdyttaa' vauvaa- iten tuollaista parikuukautista nyt voi viihdyttaa, mut kuiitenkin...

Miten Paprica kasvaa BV?

Mita kuuluu Millipillille? :hug: Siellakin jo hymyillaan! =)

Ei viitisis hirveesti kehua tyton unenlahjoja, ettei tulis pahaa karmaa :LOL: , mutta kylla han nukkuu hyvin! Yli kuus tuntia putkeen taas viimeyona! :heart:

Nyt mina meen aamiaiselle! :wave:

Latte ja 8 vko vauva!
 
Oli taas tullut liian vähän painoa :( Sanottiin että nyt sit 10-15min rintaa ja sit korviketta 50ml päälle...26.5 on sit taas painokontrolli...Esikoisella oli sama homma ja mä sit alotin silloin kiinteät :) Muu väki nukkuu ja itekkin vois mennä pikkuhiljaa :wave:
 
Huomenta!

Taalla voidaan hyvin- tytto on unilla ja mina syon aamiaista! =) Meilla jatkuu tyton kanssa hyvat unet alkuillasta, ihan kiva rutiini. =)

Voi harmi tuon painon kanssa Emppu. :| Toivottavasti homma hoituu tuolla extrakorvikkeella! Paljonko Luka painaa nyt?

Mitas puuhaat ParasA?
 
Ompas täällä hiljaista :eek: :wave:




Meillä taitaa nyt vuorostaan olla mies raskaana :LOL:
Sitä kun on muutamana päivänä väsyttänyt hirveästi...
Sit eilen sillä oli kokoaikaa nälkä ja se sai jatkuvasti
juosta vessassa :LOL:
 
Huomenta vaan!

Onpa harmi, ettei pojan paino ole noussut tyydyttavasti Emppu, mut luulis tosiaan, etta itkis jos on nalka. Eikohan se paino sielta ala nousta pian! Meilla kanssa esikoinen oli pienikokoinen ja tytto nyt on isompi. Geneettisia eroja ilmeisesti. Esikoinen on yha aika lyhyt ja hoikka.

Koskas olette alkaneet lypsaa maitoa? Vai lypsaako taalla kukaan? Mulle terkka suositteli, ettei ennen neljan kuukauden ikaa, mutta tekis mieli vahan aiemmin aloittaa ja mietin olisko kellaan kokemuksia... =) Olis sit vahan helpompi kayda kaupassa tai muuta, sais vauva pullosta jos tulee yllattaen nalka! =)

Missas on muu huopatossutehtaan vaki??! =) ParasA, BV ja muut??!


Nyt aamiaiselle!

Tervetuloa myos Niisku- Rouva ja Joie!! Ja paljon onnea!!! :heart:
 
AAM
:wave: esikoinen pitää kiireisenä :D :LOL: kimpussa lähes koko ajan.. :xmas:
mikään äitiys"loma" :LOL: muhahahahaaa...

ollaan kyläilty kummipoikien luona kolme päivää tästä viikosta ja sit niin poikki illalla ettei jaksa mitään tehdä :| kaupassa läydä ja ruoanlaitto niin ihan nakki silmillä sen jälkeen.. |O

Muuten kaikki ok !! neiti on auringonpaiste ja isillensä väläyttänyt jotai hymyjä.. mutta taitaa olla vielä tahattomia :whistle: vähän 4 viikkoahan tuo vasta on..

am & neiti A. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Koskas olette alkaneet lypsaa maitoa? Vai lypsaako taalla kukaan? Mulle terkka suositteli, ettei ennen neljan kuukauden ikaa


4 kuukauden iässä :eek: :eek:


Mä jo pumppasin maitoa sairaalassa kun oli rinnat ihan täynnä
/kovat...Samoin olen kotona silloin tällöin pumpannut :) Mulla
on ainun käsikäyttöinen pummpu esikoisen ajoilta...

 
Moro kaikki! Tyttö tuli 8.5. kuuden tunnin aherruksen jälkeen. Raskausmyrkytykseksihän se meni, vain kouristukset jäi puuttumaan mutta muuten kaikki speksiin kuuluva. Käynnistyksellä syntyi tämä kuopuskin siis, kaikki meni hyvin ja nyt koitetaan saada arki rullaamaan.

Blondie ja likka 2 vk ja rapiat
 
Iltaa pikkukakkoset!

Taalla on kanssa kesasta nautittu! =) Meilla kylla on mennyt tosi hyvin viimeaikoina lasten kanssa, tytto nukkuu kuin unelma (sormet ristissa ja puuta taputellen, etta jatkuukin)!

Energia :hug: ParasA! Miten teilla vauvan syominen ja nukkuminen (ja aidin myos) sujuu? Ma oon jattanyt tuon kaupassakaynnin ja usein ruuanlaitonkin ihan miehen harteille. =) Suosittelen!

Emppu- Neljaa kuukautta tosiaan suosittelivat, jotta imetys sujuu hyvin, maidontuotanto on kohdillaan ja vauva ei sekoile pullon ja rinnan kanssa! Miehelle suositeltiin ihokontaktia kahdenkeskisiin hetkiin vauvan kanssa! Nelja kk on mustakin aika kauan, meilla kuitenkin menee nyt imetys hyvin... joten olis kiva kokeilla sita pulloakin. Mies niin haluaisi kanssa syottaa! =)

:hug: Blondie! Johan oli sinulla meno! :eek: :| Onneksi kaikki nyt hyvin! Miten selka jaksaa? Tuuthan taas kerhoon, kun ehdit?

Se on aivan sama onko ne hymyt tahattomia- ne on kuitenkin ihania! :heart:

Meilla alkaa nyt iltatankkaus! Siis tyttarella (no, aidilla kanssa- ainakin vahan)!

:wave:
 
Tervehdys.

Kesti hetki löytää tänne. Automaattisesti menin odotus puolelle. :snotty:

Niin tämä herra syntyi rv 40+5 18.5.2009 3970g 50cm pipo 36
Esikoinen syntynyt myös rv 40+5 13.2. 2008 3855g 51cm pipo 36

Voi olen niin onnellinen :D

Kaikki on sujunut hyvin. Esikoinen hiukan mustis mutta hyvillä mielin kuitenkin jaksaa olla. Illan ja väsyn tullen alkaa sydäntä riipivä itku ja lohdun kaipuu. Johon kuitenkaan ei mun syli käy vaan täytyy olla isin syli. :eek:
 

Yhteistyössä