**Pikkukakkosen saaneet 2009**

Voi jestas tota miestä :LOL: Vaihto eilen esikoiselle vaippaa ja tuli
nokan eteen näyttämään miten isoja kikkaroita oli tullut :x :LOL:
Kyseli vielä et miten noin pienestä voi tulla noin isoja :D Eilen
oltiin vaan kotosalla ja tänään käydään tivollissa ja anopilla
syömässä :)

 
Huomenta!

Mites vappu sujui? Meilla oli kiiretta, vaikkei vappua vietettykaan!

Oothan viela kasassa BV?! Kiva, et nyt saa sit syntya, kun on syntyakseen! :D

Kiitti syntymakertomuksesta Allusmamma! =) Mites teilla on alkanut arki sujua?

Meilla on tytto jo viisi kiloa! :eek: Ruoka- aikaan on kylla oltukin kotona... :LOL: Tytto on alkanut hymyilla ja ottanut katsekontaktia, mutta en ole viela ihan varma siita, onko kunnon hymyilya, kun ei hymyyn aina vastaa!

Nyt aamiaiselle! :wave:
 
Mitenköhän BV voi?


Olenkohan mä raskaana ;) :D 9kk mä niistin verta ja välillä tuli
solkena...Synnytyksen jälkeen loppus ja nyt olen taas muutaman
päivän niistänyt verta |O Hempppakin on mulla hyvä niin ei voi
johtua raudan puutteesta... :D
 
am Siis meillä on kans ihan sama homma, tyttö on ihan isoveljensä näkönen, edelleen! :D Eikö ookin hullu fiilis!? Mulla alkaa pikkuhiljaa mennä perille, et tää on tyttö, enkä enää joka kerta vaippaa vaihtaessani ylläty. :LOL:

Pilkkis ja typy 9vk
 
Päivitän tännekkin että se pikkukakkonen siis syntyi 18.3 klo 5.02.
Mitat 3005g ja 50 cm

en ehdi nyt tänne enempää kirjoittaa kun kirjoittelin tonne huhtikuisiin mutta laitan tännekkin ton kuvan meidän "miehistä".

 
huomenta!

Ootkos tosissas Emppu! :D

Meilla on myos lapset samannakoisia ja valilla kutsunkin vauvaa vaaralla nimella :LOL:

Suloiset pienet sinulla Lis! :heart:

Meilla on taalla tytolla ehka vahan nuhaa?? Onko tuo edes mahdollista? Nukkunut aika hyvin :heart: :heart: Ihanaa!

 
AAM
:wave: hola emännät !!

joo siis tuosta samannäköisyydestä vielä se että mies tässä aamulla juuri "kehaisi" :xmas: että on se joo esikoisen näköinen, semmoi lätkäpelaaja... olin et jaaha |O semmoi isopäinen korstoko ? :LOL: no niinko vitsinä.. :ashamed: se oli sit no et EI ko hän meinas sitä unisex kommenttia, ko ei tiiä heti katsoessa että onko tyttö vai poika.. :D

BV :hug: toivottavasti on kaik ok ! :)

Lis ihania muruja teillä...

tässä meidän lapsukaiset :heart:

Latte :) arki on lähtenyt ihan hyvin käyntiin, pikkanen syö kauniisti ja usein välillä, iltatissit on mieluisimpia siinä =) "sopivasti" 22.30 ---> aina sinne 01.30 asti ja sit on seuraava syöttö siinä pirteästi ennen viittä aika vakiona.. :whistle: |O <--- moon sit ton näköinen silloi mutta eip pysty väliinkään jättämään..

Am & neiti A. 11 vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Ootkos tosissas Emppu! :D

Meilla on taalla tytolla ehka vahan nuhaa?? Onko tuo edes mahdollista?

Aattelin vaan kun alkoi taas tulemaan verta nenästä muutamana päivänä ;) :)


Meidän pojalla oli nuha 3 viikon ikäisenä ja iski vielä yskän :(
Se ei oo mitään mukavaa...

 
Onnea kakkosista allusmamma ja lis!! :heart: :hug:
ihanat kuvatkin olivat..

Ja vauvan nuhasta - meillä siis vauvalle tuli n 5viikkosena räkätauti ja
ihan sairaalaan osastolle päädyttiin kun räkä oli tosi sitkeetä ja
sitä imettiin pois ja tarina on pitkä mutta lopulta se tauti sit hiipui
pois. Tänään oli jälkitarkastus, korvatulehduksen takia, ja kaikki
oli kunnossa!

Ja kuinka ollakkaan meilläkin löytyy hämmästyttävää samannäköisyyttä
lapsista.. tosin poika on pulleampi kun tyttö tossa iässä mutta silti.
Joskus kutsun vauvaa esikoisen nimellä :whistle:

BV:lle tsemppiä ja onnea synnytykseen joka ilmeisesti jo aika lähellä!

Meillä on poika alkanut nukkua täysiä öitä, ainaskin välillä,
viimeyönäkin 22.30-8 :D nautimpa nyt siis näistä unentäyteisistä
öistä kun sitä valvomista on takuulla vielä kyllä luvassa ihan riittämiin.

Ei kun pärjäilkäähän taas :wave:

iitukka ja veikkavauva 10vko
 
Mites on Emppu- naetko enneunia? :D Ma en kanssa ihan viela olis valmis... Ehka muutaman vuoden kuluttua! =)

Aivan ihanaa Iitukka- tosi kiva, etta saatte nukuttua! =) Kiva, etta se korvatulehsduskin parani, eika jaanyt kytemaan! Meillakin tytto nukkuu melkein joka ilta sellasen 5-6 tuntia, saan vahan omaa aikaa, vaikken ihan samaan aikaan menekaan sankyyn! Aamuyolla sitten syokin kaiken aikaa, mutta ehka se siita! =)

Mitas kuuluu AM?

BV siirtyykin sitten pian tanne meidan kanssa!! =) Paljon onnea ihanasta pienesta tytosta!!! :heart:

 
Heips..oon ite vasta tänne kaksplussaan liittyny..Meijän pikkukakkonen (tyttö) synty 30.01.09 ja pikkuykkönen (tyttö) 06.01.07.. kakkosella oli painoa 3530g ja pituus 47cm!!

Hyvin on isosisko pikkusen ottanu vastaan!!kovasti haluaa hoitaa ja helliä ja pusutella vauvaa!!ja pikkunen antaa kyllä isosiskon hoitaa ihan rauhassa!!
 
Tervetuloa joukkoon SeSa :wave:



Jäppinen on päikkäreillä ja toivottavasti esikkokin nukkuis hiukan :) Mut pahalta kuullostaa |O No mä alan kuiteskin kohta syömään ranskiksia...
EI en ole raskaana vaikka ranskiksia syönkin :D :LOL:
 
Tervetuloa SeSa!! :wave: Onnea pienesta tytosta! :heart: Miten on tytto kasvanut, joko kaantyy?

Meilla kanssa tytto nukahti! Paasee aiti lounaalle rauhassa! :D Tytto hymyilee tosi paljon, se on aivan ihanaa! :heart: Esikoiselle yritan jarjestaa yhteista aikaa, mitahan sita keksisi...

Ala puhu ranskiksista Emppu... ma yritan saada itseani kuntoon ja ruokavaliota parempaan suuntaan... herkut on melkein bannissa... :( En ole kylla hirvean hyvin tassa onnistunut, mutta ei saa houkutella! :D :LOL:

 

Yhteistyössä