PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pioni76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ONNEA Sinda!!!! Takapiru täällä jännää teidän puolesta ja käyn lukemassa kuulumisenne lähes joka päivä :) Todella mukavaa nähdä plussauutisia näiden niin ikävien km-juttujen sijaan.
Ei se jännääminen toki plussaan lopu. Mä oon kovasti uskonpuutteen kourissa, koska oireeni ovat ihan minimaaliset. Pakko se on kai vaan uskoa, kunnes (ei toivottavasti koskaan) toisin todistetaan. Esikoisesta en oireillut juuri lainkaan, joten saattaahan tämäkinolla poika, joka on nyt tulossa. Toivon vaan, että oireettomuus ei ole merkki muusta. Toki väsymys ja hyvin hyvin lievä kuvotus ovat jonkinlaisia oireita... joten niiden varassa ollaan.

Mukavaa joulunaikaa kaikille teille!

Claire 7+4

Kapris ja Ida: teillä alkaa myös olla jännät paikat. Toivottavasti pääsette tässä plussaimussa mukaan. Pidän peukkuja. Käyn kurkkimassa tuloksia aina välillä.

Pionilla onkin urakkapäivät menossa/edessä. Meillä tärppäsi nyt kahdesta kerrasta. Sekstailtiin ainoastaan kp 14 ja 18, mutta kävi tuuri, kun se riitti. Saatiin todellakin maailman paras joululahja.

Lykkyä tykö kaikille kakkosesta haaveileville! Sinda vaikenee ja jää satunnaiseksi urkkijaksi. Hyvää joulua ja erittäin onnekasta uutta vuotta!

Heipä hei kaikille. Täällä sitä taustaillaan ahkerasti. Tunnustan, että olen ollut tosi laiska kirjoittamisen suhteen, mutta ahkerasti olen lukenut muiden kuulumisia.

Hurjasti onnea Sindalle ja lohtuhali Ninnille. Tämä ketju on kyllä koukuttanut pahasti :) Joka päivä on pakko lukea kuulumisia, kun niin hurjaa vauhtia tulee plussia. Välilllä on sitten tullut niitä huonojakin uutisia keskenmenoista, mutta sellaista elämä on.

Täällä on menossa kiertopäivä 29/30-?. Periaatteessa kohta alkaa olla jännäilyaika käsillä, mutta eipä sitä tässä kohtaa enää turhia jaksa hötkyillä, kun tuota yritystä on takana jo puolitoista vuotta. Näin jouluna sitä tietty on oikein erityisen herkistynyt raskautumisuutisille ja mikäs olisi sen mahtavampaa kuin saada itsekin plussa juuri joulun aikaan. Mutta mutta... Kuten sanottu -matalalla profiililla mennään.

Onneksi on tuo ihana esikoinen. Jos esikoista olisi näin kauan yritetty niin kyllä olisi jo suru puserossa. Nyt on kuitenkin ihmeen rauhallinen olo. Jotenkin kuitenkin uskon, että kyllä mekin vielä pikkusisarus esikolle saadaan.

Iloista joulua kaikille ja ei muuta kun peittoja pöllyttämään joulun kunniaksi :)

Toivottelee,

Ipana

PIKKUKAKKONEN
Haaveilijat:

meitei 28/28, y/12/06, poika 11/05
Herukka 27/28, y08/06, tyttö 01/05
Mii83 23/25, y08/06, poika 11/04
Pioni, 29/35, y09/06, tyttö 01/06
Mallu 32/33, y06/06, poika 01/06
Ipana 26/26, y06/05, poika 09/04
Tia 26/28, y07/06, tyttö 09/05
Myy 25/25, y09/06, poika 11/05
Piitu 25/33 y10/06, poika 12/04
Ilona 31/37, y2003, tyttö 07/06
mopsis 29/30, y10/06, tyttö 03/05
Niksu 27/27, poika 12/05, tjot 06/06 (tm 10/06)
Niiskuneiti 29/27, poika 04/06, tjot 09/06
Kapris 27/28, tyttö 09/05, y11/06 (km 10/06)
Ruusa07 31/32, tyttö 08/04, y7/06 (tm 10/06)
Saara 22/22, tjot 10/06, poika 06/06
Marsipaani 35/32, y08/06, poika 10/05
Omppu75 31/33, poika 03/04, y:ehkä vielä joskus..(km 11/06)
Ida81 24/30 y09/06, poika 09/04
Min 23/21, tjot, tyttö 06/06
miima84 -- poika 05/06 (km12/06)
takorautaa 35/36, y06/06, tyttö 09/05
Craviz 24/22 tjot 12/06, tyttö 10/06
Ninni83 23/24, tyttö 01/04 ,(km 12/06)
Odotus-puolelle siirtyneet:

Pinski-70, tyttö 12/04 (+08/06 )
Minni, poika 10/05 (+08/06 )
Rosalinda 27/30, tyttö 12/03 (+08/06)
Maya80 26/27, poika 11/05 (+09/06).
Nirppu, tyttö 10/05 (+09/06)
Moona, tyttö 07/05 (+09/06)
Puh 28/29, y08/06, poika 12/04 (+11/06)
Claire77, 29/29, y 11/06, poika 07/05 (+11/06)
Sinda 35/37, tyttö 08/05, y9/06 (+12/06)

Claire: kiva kun kävit moikkaamassa. Minunkin odotus oli ihan oireeton, samanlaiset oireet kuin kuvailit: väsymys (joka loppui rv12) ja ihan lievä kuvotus. Siinäpä ne, joten eipä sitä tarvitse pönttöä halailla jne, että raskaus sujuu hyvin. Kyllä kaikki varmasti on hienosti, vaikka olen itse samanlainen jännittäjä.

Sinda: minusta tuntuu, että ovis tuli ja meni jo. Jäi vain kertaan tuo yritys. Eilen oli tuhottoman pahat vatsakivut. Mitähän nekin olivat. Sain ovistikkuhin kahtena päivänä tasavahvat viivat.

Ipanalle peukkuja kuitenkin. Eipä sitä tiedä koska se yllätys tulee. Toivon parasta.

Mutta toivottelen nyt hyvää joulua, jos tässä ei enää ehdi linjoille.

Pioni kp14/29-30

Onnea Sindalle!! :) Joo, ollaan näköjään samanikäisiä suurinpiirtein.
Täällä meneillään kp 20/24-29.. lämmöt edelleen koholla, mutta niinhän ne onkin ennenkun romahtaa ennen menkkoja. Tuleeks teillä PMS-oireita ennen menkkoja? Mulla tulee yleensä ja niistä ainakin hermostusmiskynnys laskee, eli mieliala vaihtelee, väsyttää, turvottaa vatsaa, tulee äyskittyä suotta esikoiselle jne.. tässä kierrossa mulla ei oo niitä vielä tullut. Samoin tunnen selvästi kun lämmöt laskee ja oon hionnut yöllä. Mutta toiveita vielä siis on! Lämpö on 36,9 ollut koko viikon. Periaatteessa voisin testata jo jouluaattona, kun on tuo 10 päivää oviksesta mutta en taida sitä tehdä. Odottelen oireiden ilmestymistä.
Eka raskaudessa tunsin kun rinnat oli kipeet ja nännialueet laajentuneet, samoin haju- ja makuaistit todella herkät! Pissatti tosi useesti. Sitte testipäivän aamuna ajattelin ennen sängystä ylösnousua että onpas menkkakivut, mutta tikkuun tulikin vahva viiva! Tein tuolloin testin kp 28/28. Ja nyt siis meillä 1v3 kk tyttö!
Hyvää joulua kaikille ketjulaisille ja paljon plussaonnea!! :)

Onnea Sindalle!! Ja koko perheelle! Ihanan joululahjan saitte :)

Päivät on mennyt mukavasti jouluhommia tehdessä, huomenna olisi edessä kinkun paisto. Kaikki muu onkin jo tehty :) Tänään vielä piparitalon rakentelu, ei oikein onnistunut pojan kanssa, odotellaan kun hän rupeaa nukkumaan. Kuusikin odottaa kylpyhuoneessa, huomenna se sitten koristellaan tai aattona.

Rauhallista joulua ja annetaan jakamaton huomio esikoisillemme, voihan olla että ensi jouluna meillä on jo toinen nappula ilonamme!

Piitu kp jotain

Mahtavat onnittelut Sindalle!!!! :)) Olit niin positiivisen kuuloinen ja ihan syystäkin!!!!
Itse vaan pikaviesti täällä, kp mikälie 45 vissiin joten jättikierto tulee. Uutena vuotena siis lääkärille jotta saisi kiertoa kuriin ja yritystä peliin Clomien avulla toivottavasti.

Ihanan rauhaisaa ja leppoisaa Joulua kaikille, ja jännääjät tsemppiä teille!

Joulua kaikille, nopeasti käyn sanomassa että tein tänään herkän raskaustestin ja oli nega..Tosin en ole varma pitäisikö menkkojen alkaa tänään -> viim. keskiviikkona että ehkä pientä toivoa vielä voisi olla? No, nyt kyllä nautin graavilohista ja muista jouluherkuista, ja odottelen menkkoja. Kyllä laittoi testi mielen surulliseksi, onneksi on tuo iloinen 2-vuotias pikkutonttu täällä odottamasssa pukkia!!

hiljaista on, hiljaista on... oikein harmittaa, kun itellä ois aikaa lueskella teiään kuulumisii. Ehdin jo tottua paljon aktiivisempaan kirjoitteluun!

täällä jännäillään täysillä kp 26/28, oireita ei oo oikeen nimeksikkään, ei kumpaankaan suuntaan!!! toivotaan et se on hyvä enne!

meitei 26/28

Meitei: Tsemiä, toivottavasti tulee plussa!Ilmoita sitten kun testailet tai tapahtuipa mitä tahansa suuntaan tai toiseen.

Minä se en laskeskele kp:ä tms. enää. Ei jaksa, ei hyödytä mitään. Olevinaan olin niin nohevana laskemassa aiemmat kierrot, mutta on kyllä ihan tyhmä olo jäänyt... Mutta nyt eletään niin että tulkoon jos on tullakseen, mutta yritys päällä kumminkin. Vähän samassa junassa kuin Mii, että esikoinen on nyt numero 1.

Pikkumies saikin paaaaaljon lahjoja ja odotti pukkia ihan tosissaan, ja muistaa kyllä jatkuvasti kertoa mitä se pukki toi. Ihana on, äitin kultapoika :) Oli kuitenkin ehkä paras joulu tähän mennessä aikuisiällä!

Miksi sitä ei saa kiinni joulufiiliksestä enää niinkuin ennen? Aiemmin se tuli sellainen oikea joulufiilis, kai sitä on kasvanut aikuiseksi :( Ehkä liikaa hössötystä ja hommia ja kaikkea kiirettä. Pitäisi ehkä relata vähän... Jospa sitä ei ensi jouluna tarviaisi hössöttää, jos sitä saisi oman pikku nyytin ensi jouluksi ja ei kerkeäisi mitään hommailla :)

Plussatuulia kaikille! Kertokaas miten joulu meni...

Piitu

Täällä odotellaan edelleen, menkat ei ole alkanut enkä kyllä enää osaa sanoa että milloin alkaisikaan. Vielä ei ole masua muiluttanut, mutta aattona testasin negan eli en sitten tiedä.. Ajattelin odotella torstaiaamuun ja tehdä testin uudelleen jos ei menkat ole alkanut. voikunvoikun olisin raskaana. Just vietin päivän siskon vuoden ikäisten kaksosten kanssa, ihania ovat! Tahtoo oman vauvan! Joo, jos tämä olisi asenteesta ja toivosta kiinni oltais varmaan kaikki raskaana;)
Ilmoitan sit jos menkat alkaa tai teen testin!!

Kuten piitu, niin täälläkään ei lasketa päiviä. Mulla ei ole mitään tietoa mikä päivä menossa. Varmaankin jotain 10 ja 20 välillä. Näin ajattelin mennä menkkoihin saakka ja siitä eteenpäin.

Joulu vietettiin kotona. Esikoinen sai ihania lahjoja ja tulihan meille vanhemmillekin jotain pientä. Aattona oli isovanhempia meillä syömässä, eilen pelailailtiin ja saunottiin kavereiden kanssa (esikoinen oli mummilassa) ja tänään käytiin sukuloimassa. Kiva sukuloida pienessä krapulassa. Onneksi joulu nyt ohi. Loma tosin vasta alkoi eli kouluun palailen loppiaisen jälkeen. Mies menee jo huomenna töihin.

Plussa tuulia jännäilijöille ja kaikille muillekin.

mii

Hei,

joulusta on selvitty. Huh! :) Oli kyllä ihanaa katsella pikkuisen riemua, lähinnä siis nautti seurasta ja huomion keskipisteenä olemisesta - eipä vielä noiden lahjojen päälle oikein ymmärrä. Ensi jouluna varmasti onkin eri ääni kellossa ;) Mutta onneksi nyt tää arki taas alkoi, lapsikin kävi jo vähän ylikierroksilla, kun paikat ja naamat vaihtuivat tiheään. Vielä ois jouluruokia tuhottavana, yäks ja suklaata yäks yäks. Huhhuh!

Peukkuja meiteille ja idalle! Täällä ei mitään ihmeitä, öö oliskos kp20 - en ihan muista, kun meni jotenkin päivät sekaisin tuossa joulun aikaan. Mutta katsellaan. Ällöttävä olo ainakin on - taitaa vaan johtua ylensyömisestä..:D

Pioni

heippa ja niin se joulu taas meni. Oli ihana katsella tyttären intoa kun sai nuken lahjaksi ja sille potan..
Edelleen lämmöt koholla, paleltaa, hiukan päätä särkee..kp 25/24-29 meneillään. Saa nähdä mitä tuleman pitää. Huomenna on kaksi viikkoa oviksen bongaamisesta.
PMS-oireita ei oo vielä ilmennyt, oon ihmeen hyvällä päällä koko ajan, samoin turvotusta ei ole. Katson vielä loppuviikkoon ja sitten ennen uuden vuoden aattoa testaan, koska silloin tulee vieraita ja tietty nautitaan alkoholia.
Plussatuulia kaikille! :)

joo joulu meni ja ihan hyvä niin, kesti just sopivasti. uuden vuoden juhlia tässä pitäis nyt sitten alkaa suunnittelemaan... jos sais vaan nyt tietää onko onnannu vai ei?????? mikään muu nyt ei jaksa kiinnostaa, hullua, mutta totta.

täällä kp28/28, testasin tänään negan mutta haaveet onnistumisesta silti on ellei huomenna verilöylytys sitten ala. uskon vakaasti ettei!!!! vaikka kyl toi nega iski vyön alle, mutta vielä ei itketä. toivoa on!!!

joo joulu meni ja ihan hyvä niin, kesti just sopivasti. uuden vuoden juhlia tässä pitäis nyt sitten alkaa suunnittelemaan... jos sais vaan nyt tietää onko onnannu vai ei?????? mikään muu nyt ei jaksa kiinnostaa, hullua, mutta totta.

täällä kp28/28, testasin tänään negan mutta haaveet onnistumisesta silti on ellei huomenna verilöylytys sitten ala. uskon vakaasti ettei!!!! vaikka kyl toi nega iski vyön alle, mutta vielä ei itketä. toivoa on!!!

Meitei: Älä vielä luovuta, toivoa aina on :) Kohtahan se selviää oletko raskaana vai et, eikä se nega aina ole luotettava. Ilmoittele miten kävi, jos huomisesta selviät puhtailla papereilla niin hienoa! Jännätään!

Peukkuja myös Idalle! Toivotaan plussaa!

Minä olen ollut jo eilisen ja tämän päivän töissä, ihan mukava inventaariohässäkkä... Jaksaa jaksaa jaksaa... Niin kauan kuin patterit loppuu... Jotenkin keljuttaa tällä hetkellä tuo työ, voi kun olisi saanut jäädä äippälomalle mahdollisimman pian... Haaveiluja...

Piitu

pikanen vastaus piitulle, eli alkoi =(
Mutta ne pärähti jo 9pvä oviksesta eli nyt on jo kp7...
sinänsä hyvä, et taas kohta päästään yrittelemään, mut liian lyhyt toi luteaalivaihe, eli ei voi raskautua.... =(
Mut laitan sen vielä ton km piikkiin, kun oli vasta tokat menkat sen jälkeen

nyt kiirus... plussia nyt meiteille ja takoraudalle!!!!