PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pioni76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomentahuomenta! en saanut nukuttua kunnolla ja tein testin äsken: apteekin raskaustesti ja siihen tuli haalea haamuviiva! pitäisi siis odottaa 2 päivää?!! äh ja puh, miten sitä jaksaa odottaa niin kauan..ja vielä anopin luokse lähdössä... elieli onko kellään kokemuksia näistä haamuviivoista? voiko olla testistä riippuvainen? JA voiko se silti tarkoittaa NEGAA??? Pliispliis auttakaa hädässä olevaa, jos on kokemuksia... Eli mullla on menkat myöhässä 1-3 päivää (kierto vaihtelee). Voisiko tehdä jo huomenaamulla esim. jonkun herkän testin kanssa? mähän tein aattona sellaisen ja oli nega. voivoivovi

Ida81: haamuviiva on plussa, joten taidatpa olla raskaana. Paljon onnea!!! Vielä on tietenkin olemassa varhaisen keskenmenon riski, jolloin haamu ei koskaan ehdi vahvistumaan selkeäksi plussaksi, mutta ei nyt maalailla piruja seinille. Plussa mikä plussa. Iloitaan siitä. Miten la, ehtiikö elokuulle vai meneekö jo syysykuun puolelle?

Miten meitei ja takorautaa? Oletteko testailleet? Täällä jännäillään kovasti puolestanne.

Voi Sinda nyt pidetään peukkuja pystyssä, kunpa kaikki menisi hyvin - tosin haluan varmistaa vielä toisella testillä. Tuossa laskin että laskettu aika menisi jonnekin syyskuun alkuun, meillä esikoinenkin syyskuussa syntynyt;) Olen vielä yksin kotona - pojat mummolassa ja mä menen perässä tänään, alan nyt siivota jotta ajatukset olisivat jossain muualla ja käyn kurkkimassa täällä oisko muillakin ollut kokemuksia haamuista;)

Heippa!

Kävin tässä pitkästä aikaa kurkkimassa et mitä tänne kuuluu ja plussia onkin tullut useita! Onnea kaikille!! :)
Idalle vastaisin, et mullakin tuli ensin haamuplussa ja vasta reilun viikon päästä tuli selkeä viiva, eli menkat olivat tuolloin myöhässä jo reilusti yli viikon. Eiköhän se viiva sieltä vahvistu, onnea!!

onnea idalle ja muillekkin onnistuneille. mullakin esikoisen kanssa tuli eka haamu ja sit vahveni parin päivän päästä. tosin tein testin toosi ajoissa, ennen ku menkkojen ois ees pitäny alkaa.

täällä kp 29/28 eikä menkkoja oo näkyny, käyn vähän väliä vessassa tarkistamassa. testin teen taas huomenna aamulla... eilinen testihän oli nega!!

Hei Ida! Ihanaa - onnea, kyllä se haamu tarkoittaa, että hcg:tä on elimistössäsi! Kyllä se siitä vahvistuu ja minun kokemuksellani ne tosiherkät testit eivät ikinä antaneet kovin vahvaa viivaa,vaan aina aika haaleaa. Jollain Apteekin omalla taisin saada selkeän plussan. Mutta siis ONNEA! Hiphei! Saatiinpa vielä, AINAKIN yksi, plussa tälle vuodelle.

Kaprikselle pahoittelut. Toivottavasti seuraava kierto olisi jo normaali, mutta jos ei, niin kannattaa hakea sitten jotain hormonitukea, jos tuntuu että lutskuvaihe jää lyhyenlännäksi.

Peukkuja kaikille muillekin. Mulla on vielä kymmenisen päivää menkkojen alkamiseen. Ei ole oireita mihinkään suuntaan, vois kai sitä pitää oireena..:D Ei vaan, ei ole sellainen luottavainen olo, joten toivotaan ylläriplussaa.

Pioni kp20/29-30

Vau! Onnea Ida!! Kyllä se haamukin on plussa, niin luin juuri ostamastani r-testipaketista, sitä raskaushormonia on vielä ehkä niin vähän että sen takia jäi haaleeksi, mutta päiväpäivältähän se sitten vahvistuu!
Täällä edelleen jännätään, yöllä oli todella omituinen olo..hormonit jyllää..nukuin huonosti, aamuyöstä en yhtään ja sitten esikko heräs jo seitsemältä. Yleensä vetelee puol ysiin!
Edelleen lämmöt 36,9 niinkuin koko ajan oviksen jälkeen, samoin välillä nippailee nivustaipeesta, samoin rinnoista ja kainaloista. Ja jotenkin nännialueet on pehmeet ja lämpöiset. Päätä särkee. Ja edelleen oon ihmeen pirtee..
Ostin tänään r-testin ja testaan huomenaamulla! Eli ilmottelen huomenna!! :)
Onnea myös muille testaajille.

meillä on samat suunnitelmat sunkaa takorautaa. tänään ei oo mekkoja kuulunu ja toivottavasti ei huomennakaan. aamulla sitten testaan ja itken tai nauran, saa nähä suuria tunteita jokatapauksessa...

meitei 29/28

Onnea Ida!!! Huippua, että saatiin vielä plussia tälle vuodelle. Ota vaan rauhallisesti ja testaat sitten muutaman päivän päästä!

Meitei ja Takorautaa: Tänne tieto sitten kun testin olette tehneet!! Saataispa vielä muutama plussa, niin tilastot näyttäis ihan hyvältä :)

Pionille myös ylläriplussan peukkuja, toivottavasti onni on myötä!

Piitu

Onnea Ida!!! Kyllä se plussa on :) Ja tsemppiä testaamiseen myös meiteille ja takoraudalle. Toivottavasti saadaan vielä tämän vuoden puolella plussia tähän ketjuun. Josko me muut sitten seurattais ensi vuoden puolella perästä.
Täällä on menossa kp 2, eli menkat alkoi eilen. Mutta uusi vuosi, uudet kujeet. Kun ei kerran tärpännyt tänä vuonna, niin sitten ensi vuonna :)

-Ipana

Huomenta virtuaalisiskot!! Täällä plussattiin aamulla!! :)
Olo on nyt haikean onnellinen, ei oikein vielä tajua että tikkuun tuli toinen viiva. Testasin RFSU:n testillä, samanmerkkisillä myös oviksen. Nyt on kp 27/24-29.
Jos kaikki menee hyvin niin laskettu aika on samoihin aikoihin kun esikoinen täyttää kaksi, eli syyskuun alussa.
Meitei; miten on? Oletko jo testannut?
Tsemppiä kaikille pikkukakkosen "tekijöille"!!

Paljon onnea ida ja takorautaa!! Ihana saada uusia plussa uutisia!

Ja (.) Täällä sit alkoi ensimmäiset synnytyksen jälkeen. Nyt ainakin tietää ettei tule pikkuista, mutta nyt on taas paremmat mahdollisuudet:)

ONNEAONNEAONNEA takorautaa!! Ihana uutinen!

Meitei; mitenkäs siellä?

Jotenkin tuntuu, että nyt taas tulee hurjasti plussia ja hyvä niin. Itse liityin tähän pikkukakkosen haaveilijoihin just silloin kun tuli tänne hurjasti plussia.

Min:lle onnittelut menkoista! :)

Pioni kp21/29-30

Uusin lista :)
PIKKUKAKKONEN
Haaveilijat:

meitei 28/28, y/12/06, poika 11/05
Herukka 27/28, y08/06, tyttö 01/05
Mii83 23/25, y08/06, poika 11/04
Pioni, 29/35, y09/06, tyttö 01/06
Mallu 32/33, y06/06, poika 01/06
Ipana 26/26, y06/05, poika 09/04
Tia 26/28, y07/06, tyttö 09/05
Myy 25/25, y09/06, poika 11/05
Piitu 25/33 y10/06, poika 12/04
Ilona 31/37, y2003, tyttö 07/06
mopsis 29/30, y10/06, tyttö 03/05
Niksu 27/27, poika 12/05, tjot 06/06 (tm 10/06)
Niiskuneiti 29/27, poika 04/06, tjot 09/06
Kapris 27/28, tyttö 09/05, y11/06 (km 10/06)
Ruusa07 31/32, tyttö 08/04, y7/06 (tm 10/06)
Saara 22/22, tjot 10/06, poika 06/06
Marsipaani 35/32, y08/06, poika 10/05
Omppu75 31/33, poika 03/04, y:ehkä vielä joskus..(km 11/06)
Ida81 24/30 y09/06, poika 09/04
Min 23/21, tjot, tyttö 06/06
miima84 -- poika 05/06 (km12/06)
Craviz 24/22 tjot 12/06, tyttö 10/06
Ninni83 23/24, tyttö 01/04 ,(km 12/06)
Odotus-puolelle siirtyneet:

Pinski-70, tyttö 12/04 (+08/06 )
Minni, poika 10/05 (+08/06 )
Rosalinda 27/30, tyttö 12/03 (+08/06)
Maya80 26/27, poika 11/05 (+09/06).
Nirppu, tyttö 10/05 (+09/06)
Moona, tyttö 07/05 (+09/06)
Puh 28/29, y08/06, poika 12/04 (+11/06)
Claire77, 29/29, y 11/06, poika 07/05 (+11/06)
Sinda 35/37, tyttö 08/05, y9/06 (+12/06)
takorautaa 35/36, tyttö 09/05, y06/06, (+12/06)

huoh! nyt vasta ehdin koneelle. Onnee Takorautaa hurjasti!!!! oon vähän kade. Täällä ei koskaan tarvinnu testatakkaan, koska koko päivän tullu ihan hirveesti verta. eli kp 1. en voi käsittää olin niiiiiin varma että nyt on tärpännny joten kolaus oli tosi kova. pitäis kai hankkii muutakin elämää ja ajateltavaa!!

en tajuu miten järkevän ihmisen järki lähtee täs huumassa. oon nyt ihan hajalla, työhön paluu helmikuussa eikä kyllä huvittais tuntuu hirveeltä jättää esikoinen vaikka kotiinhan se mummun kanssa jää. silti... tuntuu et joudun nyt jakamaan sen.
toi raskaus ois auttanu asiaa ois tienny kauan siellä työ elämässä pitää olla. no ehkä ens kierrosta... nyt kyllä sitten hommaillaan vielä enemmän kun viimekierros vaikka ei viime kierron yritystäkään voi huonoks syyttää.

ainii kiitti piitu kun jaksat kannustaa ja muutkin tietty!!!

Meitei: Lämmin halaus! Toivoin kovasti plussaa sinulle ja jotenkin oli itselläkin sellainen olo sinusta. Tänään juuri mietin sitä, miten hirveän kuluttavaa se on, että lapsen saaminen on niin vaikeaa. Sitä aina pettyy kuitenkin; edes vähän. Mutta niin se vaan on, että ei auta, uutta yritystä vaan. Ne ekat päivät kun menkat sitt alkaa, tuntuu ainakin itsestä pahimmilta, sitten pian alkaa taas katse kääntyä uutta yritystä kohden.

Pioni

Voihan harmitus meitei. Hyvä asenne kuitenkin sulla, ei tosiaan kannata lannistua, vaan uutta yritystä vain kehiin. Minäkin olin ennen plussakiertoa varma, että nyt on tärpännyt ja pettymys oli kova, kun oireet osoittautuivatkin susiksi.

Takorautaa: tuhannesti onnea!!!! Edelleen liikutaan samoissa numeroissa. Saa nähdä, putkahtaako kakkonen maailmaan esikoisen 2-vuotispäivänä.

niinhän se on pioni...nyt alkaa jo vähän helpottamaan mut aamun järkytys oli kyl hirvee kun illalla kävi nukkumaan "hattu täynnä tähtiä". toivotaan kaikille plussaa!!! ekan kaa piti pettyy kolmesti ja sit tärppäs vai oliko se niin et kahdesti ja kolmannella tärppässäs.

täs kierros yritän kyllä pitää jäitä hatus. kotona kun on niin on aikaa haaveilla. onneks on toi esikoinen joka on iiihana, ja ukkokin, vaikka se ei kyl ymmärrä miks mä otan tän niin vakavasti,,,

Meitei: Harmi ettei sittenkään tärpännyt. Tiedän tunteen ja tiedän senkin että ensimmäinen kierto oli ihan sikarunsas. Ihan tuntui että kuiviin valuu! Lopetitko pillerit vai jonkun muun ehkäisyn? Minä olen myös sellainen joka innostuu helposti ja pettyy pahasti... Mutta kyllä me tästä vielä plussataan!Nyt nokka kohti uutta kiertoa!

Ja onnea takorautaa:lle plussasta!

Minä en kerkeä ajatella koko yrittämistä kun töissä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiirettä, ihan hirvittää miten sitä vielä huomisen jaksaa inventoida ja inventoida ja inventoida.. Olen jo sitä lähes koko viikon tehnyt, kökköä hommaa!! Työpäivät venyy 12 tuntisiksi ja väsyttää niin vietävästi..

Piitu

hyvinpä alkaa tää mun uus kiertokin täällä netissä aiheeseen liittyvillä sivuilla pörrätessä. pitäis vähän rajottaa...

meil ei oo ollu muuta ehkäsyä ton kakkosen jälkeen kun kumi, jotenkin niitten pillereitten hankkiminen vaan jäi kun ite ois ollu valmis yritteleen kakkosta aiemminkin, nii aatteli ettei muutaman kuukauden takii viitti. onneks sain miehen suostumaan tähän yritykseen ja olihan tuo vähän pahoil mielin kun olin sillekkin selittäny et nyt kyl on täpänny ....ja paskan marjat. ykkönenhän meillä on nyt vuoden.

koita jaksaa piitu siel työmaalla, ainakin sul on muuta ajateltavaa. ja rahaahan siitä saa jos ei muuta. et taida sitten paljoo nähdä teiän ykköstä, vai inventoitteko iltaisin/öisin. ei kai sentään. ite vaan mietin et ois ikävää tehä niin pitkii päivii, ei vaan ittensä takii mut lapsen. no toisaalta pakkohan on aina pakko...

Onnea ida ja takorauta! JA meiteille iso halaus.

Täällä kai mennään oviksen tietämillä, samanlainen väsymys alkoi taas. Mä en ole vielä tarkistanut mikä kp on. Yritän vielä ensi viikonkin pitää tiedon poissa, jotta välttyisin valeoireilta.

mii