PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pioni76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suuret onnittelut ida ja takorautaa, aivan mahtavaa!!!!!!!
tulin vaan kurkkaamaan ja lukemaan plussauutisia, ja olihan niitä, tosi hienoa :))))
muille tsemppiä uuteen kiertoon!!

täällä mennään kp jotain 50+ enkä ole raskaana (tein testin), joten venyy hurjasti tämä eka kierto, mutta se ei yllätä. Oikein plussarikasta uutta vuotta kaikille toivottelen jo hieman etukäteen, kun en täällä joka päivä ehdi käymään!

Ilona

Huh se on ohi!!!Siis inventaario.. Kaikki saatiin laskettua ja kirjattua koneelle. Olipas taas iso urakka... Mutta huomenna ei tarvitse mennä, en ois jaksanukkaan.

Meitei: Rankkaa on olla erossa pojasta, mutta illalla se aika mikä keretään niin leikitään tiiviisti. Viikon päästä pitäisi lähteä työreissuun ja olla poissa kotoa 2 yötä, mitenkähän se onnistuu, kun on niin tiiviisti oltu pojan kanssa ettei yhtäkään yötä erossa :( Vielä harkitsen tätä reissua...

Huomenna sitten paukutellaan muutakin kuin lakanoita :) Pommeja nimittäin ostettiin, poika odottaa jo innolla. Tehdään "pipsaa" eli pitsaa ja herkutellaan. Ihan kuin ei olisi saanut herkutella jo tarpeeksi jouluna :)

Piitu jolla ovis varmaan on kohta

Piitu: Kyllä te selviätte sun reissun ajan. Poika selviää varmasti paremmin kuin äiti. Meillä esikoinen on ollut aikas usein mummoilla yötä. Ja nyt ensi kuussa tulee eka pitkä aika hoidossa (aikaisemmin näkemättä oltu 3 päivää), me lähdetään miehen kanssa kaksin viikoksi etelään. Pakko tehdä jotain kaksin. Nyt on kyllä jo ennakkoikävää, mutta eiköhän kaikki mee hyvin. Luulen että me ikävöidään esikoista enemmän kuin se meitä. Kyllä mä luulen että kun tullaan kotiin niin viikko voi olla mielenosoitusta, mutta ei haittaa.

mii (jolla ovis tulossa, parhaillaan tai jo mennyt)

Kiitos kaikille onnitteluista!
Ja meiteille pahoittelut, joskus sitä kuvittelee 100 prosenttisesti että raskaana ollaan, kuulostelee oireita ja vertailee muihin kiertoihin jne..mutta sitten puolukkapäivät alkaakin :( Mulla oli syksyllä muutama kierto just tollanen, mutta sitten sieltä taivaista tiputtiin ja rajusti. Eka kiertopäivät menee masiksessa mutta kyllä se toivo alkaa sitten taas oviksen aikaan ja jälkeen putkahtamaan! Tsemppiä siis yrityksiin ja kyllä se pieni ihme sieltä vielä antaa itsestään kuulua!
Meille tulee tänään vieraita, kerron plussasta koska kaveri ei todellakaan usko mihinkään muuhun selitykseen..
Hyvää uutta vuotta kaikille ja odotus-puolella tavataan!! :)

Hyvää uutta vuotta kaikille plussanneille ja meille vielä sitä odottaville! Yhdessä lähdetään uuteen vuoteen iloisilla mielin, pikkukakkonen haaveissa!

Piitu ja miehet

Ilonalle tulee kyllä tosi pitkä kierto. Mutta jospa ne sieltä alkaisi niin pääset odottelemaan ovista. Miten kiertosi oli ennen raskautta, oliko pitkä vai normaali?

Piitu

Hyvää uutta vuotta kaikille ketjussa ja paljon onnea plussanneille!

Minä olen tiiviisti seurannut ketjua, vaikken kirjoittanut olekkaan. Saatiin pojan lääkitys toimimaan ja kun kaikki luvat oli kunnossa käytiin pikku-ukolle ottamassa influenssa rokote, kun sairaalassa sitä suosittelivat.

Sitten sain kuulla tuolta hematologilta ittelle niitä huonoja uutisia. Meillä ollaan oltu hematologin seurannassa viime toukokuusta pojan kanssa, kun hänellä meni veriarvot sekaisin ja osa ei ole palautunut vielä aivan normaaliksi. Miten se sitten itseen liittyy, niin minun ja miehen olis syytä käydä jossain testeissä, jossa selvitetään onko meidän verissä jokin sellainen yhteessopimattomuus, joka aiheutti pojalle tuon veriarvojen heikkenemisen. Jos sitten sellainen löytyy, niin seuraava raskaus voi olla vaikeampi tai ainakin synnytystapaa on syytä miettiä tarkempaan.

No, ehkäsyä meillä ei olla sitten käytetty ja kakkonen on enempi kuin tervetullut ja katsotaan nyt milloin sinne testeihin pääsee ja mitä niistä selviää. Hematologin mukaan tuota voi korjata myös jollain lääkehoidolla, jos sen tarvetta on. En siis ole laskenut noita kiertopäiviä, mutta jos tuota viisiviikkoisen jaksoa ajattelee, niin loppiaisen tietämillä nähdään josko tärppi on tullut. Perjantain ja lauantain vastaisena yönä ja lauantaiaamuna oli pientä tuhrua siis todella pientä... mitä sitten merkanneenkaan selviää varmaankin tuossa samalla.

mallum...

nonniii nyt on juhlittu sitten oikein kunnolla ja eilinen meni lepäillessä ja siivotessa, meillä kun oli suuremman luokan pirskeet... ihanaa kun alko vihdoin taas normaali arki!

tuli sitä muutama siideri otettuu niin aloin tietty lörpötteleen yhdelle ystävälle meiän vauvva haaveista, niin ylläri ylläri niillä on samat suunnitelmat... IIIIHANAA, ois tosi kiva jos tulis sitten suurinpiirtein samanikäset kaverit. saas nähä kummalla tärpää ensin. meidän tutuilla on kyllä tää alkanu vuosi oikein vauva vuosi monet on ilmoittanu... no toisaalta ollaanhan tässä siinä iässäkin et ei tavatonta oo(+- 25 vuotta)

ainii kyllä sä Piitu pärjäät ne kaks yötä, tiedän silti ton tunteen. sitä on niin kiinni lapsessaan. meiänkään poju ei ollu millänsäkkään kun tuli eilen yö kylästä mummulasta!! tää oli sille toka kerta kun se oli yhen yön pois!

meitei kp 4 muistaakseni!

Heissan,

ja hyvää tätä alkanutta vuotta! Tuokoon pikkukakkos-uutiset meille kaikille, aamen! :)

Tänne ei mitään ihmeitä...muistaakseni su tai ma pitäisi menkat alkaa ja siltä tuntuukin. Ehdin jo kuvitella jotain oireita, mutta nyt nekin ovat häipyneet, joten ei ole toiveet korkealla, MUTTA ei nyt kirvestä kaivoon silti vieläkään.

Tämä jäi nyt lyhyeksi, tuo esikoinen menee sellaista kyytiä, että täytyy lähteä vahtimaan!

Pioni

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Ja hirmuisesti onnea kaikille plussanneille! Kylläpäs on tullut paljon plussia, tulisipa pian meillekin..

Meillä uusi vuosi meni rauhallisissa merkeissä, oltiin siskon luona. Meidän pieni mies ei pelännyt ollenkaan raketteja, katseli niitä ihmeissään. Heräsi juuri ennen vuoden vaihtumista ja katseli meidän kanssa raketteja.

Tännekään ei kuulu mitään ihmeempiä, tässä siivouksen lomassa tulin muutaman sanan kirjoittamaan.

Saara

Kovasti olen lähdössä, en tiedä tuleeko pupupöksyyn viime hetkellä. Saa nähdä.. Lähtö ois maanantaina. Minä kun en ole ollut juuri koskaan kotoa poissa, erossa miehestä.. Ennen lastakin oltiin vain yksi yö erossa vuodessa ja sekin oli jouluna. Niin, joo ja yhdessä ollaan oltu jo 8,5 vuotta. Me vaan viihdytään niin hyvin keskenään :) Mutta nyt tekee vielä tiukempaa lähteä kun on tuo pikkumieskin. Katsotaan nyt... Mutta hotelli on jo varattu, että tiukkaa tekee myös perua reissu.

Uuden vuoden aatto meni meilläkin raketteja ihmetellessä. Poika ei pelännyt lainkaan, alussa huusi että lissää lissää ja lopussa ei lissää ei lissää :) Ei jaksanut katsella kun isi pommitti.

Nyt on taas palattu ruotuun tuon joulun herkuttelun jälkeen. Tulihan noita kiloja muutama, mutta sai niitä tullakkin koska joulusta en luovu vaikka kuinka olisin laihiksella! Tippu tippuu, koko ajan.. Ei olis muita laihduttajia, jotka lähtis minun mukaan tähän urakkaan?

Ketäs voitaisiin seuraavaksi jännätä? Nyt kaikki loppusuoralla olevan ilmoittautumaan!

Piitu

Piitulle: mulla kierto heittelehti ennen raskautta rankasti ja sain Terolut kuurin ja Clomit ja sitten irrotuspiikin, ja tämä yhdistelmä mulla tepsi. Tänään kävin lääkärissä joka tyynesti totesi että kun kierto on yli 35 päivää niin ovista ei tosiaankaan tapahdu. Noh, sain tänään siis saman kuurin kuin millä viime vuonna raskauduin :))
Elikkä tänään otin ekat pillerit joilla menkkojen pitäisi kohtapuoleen alkaa, ja sitten ovista kohti toiveet korkealla. Kyllä me vielä tän vuoden aikana toinen vauva saadaan, ainakin alulle!

Koskakohan minä osaan olla erossa meidän vauvasta edes tunnin... en uskalla edes vielä ajatella, tosin mies ehdotti jos vietäisiin mummolaan muutamaksi tunniksi ja mentäisiin elokuviin tai ravintolaan herkuttelemaan.... ehkä joku päivä pian siis ;)

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Uhataan joutua kakkossivulle, joten pitää jotain kirjoittaa.

Mä tossa lunttasin kp:n ja se on tänään joko 20 tai 21. Unohtui jo. Eli ensi viikolla odottelen menkkojen alkavan. Olo on kuin kuukausi sitten, paitsi oireilut eivät ole yhtä vahvoja. Kaipa toi järkeily auttaa asiaan. Vaikka tässä kierrossa tuli pelehdittyä aika paljon (ilman stressiä), niin en oikein luota onnistumiseen. Ei se mitään, näin on ihan hyvä jatkaa, vaikka kuume näin kierron lopussa alkaa taas nousemaan.

mii kp 20-21/28-31

Piti sitten laskea tuo kierto eli ollaan menossa 31 - 32 /35 eli meillä selviää viikonvaihteessa. Tosin en tunne yhtään sen enempää kuin viime kerralla ja toivoa ei uskalla.

mallum

Minulla taitaa olla kp jotain 27/29 (tai se 30), mutta en odota kyllä mitään plussaa testiin. Siis tuskinpa päästään testiin asti, en aio kuitenkaan testata ennen kuin on vähintään päivän myöhässä. Siis ei ole - taaskaan - olo, että olisin raskaana.

Minulla on jotenkin olo, että kaikki ei ole kunnossa, siis että hormonitoiminta synnytyksen/imetyksen jälkeen ei ole vain lähtenyt käyntiin ihan kaikilla tasoilla. En tiedä mistä tulee tällainen olo, mutta onpa vain. Ajattelin, että kävisin vyöhyketerapiassa, onko teistä kukaan käynyt? Siinähän hoitaja kyllä yleensä huomaa, jos on jotain "vikaa" jossakin kohtaa elimistöä.

Mulla myös sellainen olo että ei tästä kierrosta tärppää. Sen vain tietää. Harmi vain kun pitää odotella vielä yli viikko menkkojen alkuun. Mä en tiedä miten teen jos menkat hiukan myöhästyy. Olin päättänyt että testaan vasta kun oikeasti myöhässä eli kp 33 (jos sinne asti päästään), mutta kp 31 ollaan lähdössä etelään. Tuskin tarvii reissussa testailla, mutta ei kyllä kauhean kivaa kun menkat just silloin.

mii kp 21/28-31

Mä päätin kokeilla ennustaja ellia ja toista ennustaa.... elli vastasi että saan tytön 23.6.2008 eli jos siihen on luottamista niin saa yrittää vielä jonkin aikaa. Esikoinenhan on kans kesäkuun tyttöjä ja syyskuussa osui, mutta jään odottelemaan sitä toista ja sehän on vain ennustus:)

Taas tuo toka sivun uhka....

Nyt siis täällä on jännät paikat, vielä ei ole mitään kuulunut tai siis näkynyt;) Pahanolon tunne on tullut viime päivinä, mutta senkin pystyy kuvittelemaan oikein hyvin. On tämä sitten epäreilua kun sitä omien haaveiden eteen tekee mitävain....

Kirjoittelen kun teen testin tai kun haaveet tuhoutuu...

Mallum

Hei pitkästä aikaa! Kiitos onnitteluista - mun plussa vahvistui sitten oikeaksi viivaksi viime lauantaina ja kyllä oireetkin on sen mukaiset että raskaana ollaan - nyt menossa 5+1 (eli tosi alussa, ja yritän kovasti olla miettimättä mitä kaikkea voi vielä käydä ennenkuin ollaan on the safe side..) Ollaan kerrottu jo muutamalle läheiselle ja kaverille, ja yksi raskaana oleva kaveri, joka tiesi että yritetään vauvaa, arvasi että olen raskaana, mä kuulemma olin niin "auvoisen" näköinen..hih. No päivä kerrallaan otetaan, ja yritän siirtyä pikkuhiljaa odottajien puolelle, takorautaa olikin perustanut meille syyskuulaisille jo oman ketjun!
Tuun kyllä moikkaan vielä - kaikille plussatuulia ja onnea vuodelle 2007!!

T: Onnellinen Ida

Mallumia kans jänskään - huomennako testaat vaiko jo tänään?

Ida: Mukava kun kävit poikkeamassa ja ihana kuulla, että kaikki sujuu siellä hyvin. Hyvää jatkoa!

Pioni kp 28/29-30 (EI JÄNNÄÄ )

toivotaan parasta mallum, ja sulle kans pioni, ei saa luovuttaa, kyllä sieltä voi ylläri plussa tullakkin... ihana kun voi jännäillä teiän puolesta, itellä kun tonne jännäilyyn on viel niin kauan. eilen aloteltiin yritys taas, ovis lienee viikonloppuna tai alkuviikosta!!!!

tuli tossa alkuviikosta kärhämää ukon kanssa ja olin jo toivon menettäny et ei tässä pupuilemaan pääse kun on viileet välit, mut onneks saatiin sovittua ja yritys on kova, mut ei liian kova. ÄÄÄÄHHHH, olis se vaan niin ihanaa jos onnais!!!!

meitei kp 9/28

mulla näyttäisi kaikki pienimmätkin rinta-tuntemukset katoavan eli se vahvistaa ei-raskaana. Mulla siis aina kadonnut kaikki tuntemukset muutaman päivän ennen menkkojen alkua. Mä nyt toivon että menkat alkaisi mahdollisimman ajoissa, jottei tarvi koko reissua vuotaa.

Mallum: testasikot jo?

Pioni, vaikket jännääkään niin mikä tilanne?

mii kp 24/28-31