PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pioni76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan!

Kiitos vieläkin onnitteluista - kyllähän tämä ihanalta tuntuu, vaikka vielä onkin vaikea oikeasti tajuta, että mitä on tapahtunut. Ja tietenkin jännittää, että meneekö kaikki hyvin. En oikein enää muista (vaikka siitä ei kovin pitkä aika olekaan) millaista oli alkuraskaudessa; ne kaikki kivistykset ja vihlonnat - onko normaalia jne..:D Kaipa se tästä..

Käyn varmasti täällä taustalta moikkailemassa ja katsomassa kuinka te kaikki plussaatte ennen pitkää :)

Pioni

Terveisiä taustalta ja ONNEA kaikille plussanneille. Olipas plussarikas vuodenvaihde!

Täällä alkoi juuri neljäs yrityskierto. Kovasti toivoisin, että lapsille ei tulisi kolmea vuotta enempää ikäeroa, mutta saapa nähdä. Eipä tässä muuta voi kuin yrittää, yrittää ja toivoa. Eilinen nelosen dokkari syntymästä näytti taas minkälaisesta ihmeestä on kysymys. Katsoiko kukaan? Lisäsi taas vauvakuumetta entisestään.

Uteliaisuudesta pieni gallupkysymys. Kauanko raskautumiseen meni esikoisen kohdalla?
Meillä meni 10kk.

gallup: meillä yrittämiseen esikoisen kanssa tais mennä kaks tai kolme kertaa, en muista tarkkaan, vaikka ei siitä oo kun reilu kaks vuotta.

meneillään toinen yritys kerta nyt ja niin paljon on sekstailtu että alkaa tuleen jo korvista ulos! parin viikon päästä nähään sitten tulokset... toivottavasti positiiviset sellaiset!!! mieskin kysy tänään ihanasti, et miltä susta nyt tuntuu, onko tärpänny. eihän sitä osaa sanoo, mut kun viime kierrossa lietsoin koko ajan et varma tärppi, eikä ollukkaan!!!

meitei

ainii kivaa kun tulee lisää kirjottelijoita, kun noita plussii ilmestyy niin tiheeseen, et kohtahan mä juttelen täällä yksinäni!!!

Reissu ohi, hyvin meni.. Kerron huomenna tarkemmin :)

Täällä alkaneet vatsassa menkkaoireet, eli ei tässäkään kuussa. Menkat alkaa siis 5 päivän sisällä.

Pionille onnea!!!! Huippu-uutinen, piti ekaksi käydä lukemassa tämä palsta, jännitin niin sinun puolesta!

Piitu kp 25/27-30 (piti laskea...)

Paljon onnea plussanneilla ja tervetuloa uusille!

Mulle ei kuulu ihmeempiä, pientä potilasta kotona hoidan. Pojalla on nuhaa, yskää ja molemmat korvat tulehtuneet. Tänään alkoi antibioottikuuri.

G: Meillä oli yritystä yli kaksi vuotta, mukaan mahtui kaksi keskenmenoa (joista eka 1½ vuoden yrittämisen jälkeen, toinen km vajaan kahden vuoden yrittämisen jälkeen)

Saara

voiii, jännitän sun puolesta mii83, koska aiot testata... täällä yksi utelias! toivotaan parasta!!! koskas te lähittekään sinne reissuun testaatko ennen sitä?

meitei 15/28 (eikä mitään uutta, seksiä, seksiä ja seksiä)

Moi,

tulin kurkkaiseen, miten Piitun reissu meni. Hyvä, että ei ollut ilmeisen kamalaa olla erossa esikoisesta.

Ilona: No hitsit, ei mulla oikein etukäteen ollut oireita. Tai luulen, että niitä ei ehtinyt samalla tavalla kuulostelemaan kuin esikoisesta. Nyt jälkeenpäin ajatellen, ehkä olisi pitänyt tajuta: katselin viime lauantaina koirashow:ta telkkarista ja itketti...Mutta siis nyt en osannut arvata, että plussaan, kun taas esikoisesta olin päiväkaupalla etukäteen varma. Eli opetus: ei kirvestä kaivoon. Menkkamaisesti juili ihan testipäivänäkin.

Mii: Peukkujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) :)

Meiteille turnauskestävyyttä :D

Mä vastaan vielä tuohon gallupiin eli esikoinen 4:stä kierrosta ja samoin tämä ehkä tuleva pikkukakkonen. Sattumaa?

Olo on hieman väsähtänyt ja välillä vähän etoo (pitää syödä koko ajan - ou nou) Muuten epäuskoinen olo, onko siellä muka joku. Miten sitä voikin unohtaa koko raskauden??

Pioni rv4+4 ilmeisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja meitei:
voiii, jännitän sun puolesta mii83, koska aiot testata... täällä yksi utelias! toivotaan parasta!!! koskas te lähittekään sinne reissuun testaatko ennen sitä?

meitei 15/28 (eikä mitään uutta, seksiä, seksiä ja seksiä)

Mä testaan joko sunnuntaina anoppilassa tai maanantaina etelässä. Mutta kyllä ne menkat viim. lauantaina alkavat. Uskokaa tai älkää. Jos menkat ei ala ennen reissua, niin sori vain, joudutte jännäämään viikon (ellen sitten päädy nettikahvilaan) ;o) Eli matkalle lähdetään sunnuntai-aamuna.

G:esikoinen tärppäsi kolmannesta kierrosta.
Nyt on myös menossa kolmas kierto, mutta toiveita ei ole. Ärsyttää kun sen tietää, että menkat alkaa kun mahaa vihloo..

Mii83: tsemiä, toivottavasti eivät ala, oispa kiva jos sinäkin saisit plussan. Tosiaan kun tuo plussa-aalto on täällä taas menossa.

Täälläkin väsyttää, mutta taitaa olla sen reissun jälkioireita :) Reissu tosiaan meni ihan ok, äidillä taisi olla vaikeampaa kuin pojalla.. Jälleennäkeminen oli kyllä ihana! Ja molemmat miehet sai paaaaaljon tuliaisia.

Meitei: sinä et tänne yksin jää, meikä on ainakin seurana. En jotenkin usko nopeaan tärppiin.. Pelottaa vähän tuo sekundaarinen lapsettomuus..

Piitu kp26/27-30

Itse sitten pääsin ekaksi sairastamaan tämän talven flunssaa ja kolottaa sitten varmasti jokapuolella... Toivottavasti tästä pääsis mahdollisimman nopeasti.

Galluppiin: eka tärppäsi ekalla yrittämällä ja nyt puoli vuotta yritystä, mutta tuo eka on vielä rinnassa, niin ehkä se antaa sitten odottaa seuraavaa. Mutta toivossa on hyvä elää.

mallum

Joo et jää yksin, minulla on semmoinen tunne et ihan kohta taas alkaa, sitä ei tiedä vielä että onko kierto jo normaalissa vai mitenkä. Mutta kaikki toivo ei ole vielä mennyt:) Tossa laskin et nyt ois kp 17

Täällä aloitettiin uusi kierto tänään, eli menkat alkoi niinkuin ounastelinkin. Mites Mii, mikä tilanne? Meillä on mukavasti mennyt suurinpiirtein yhteen nämä kierrot, kurvasin edellesi sitten :)

Piitu 1/26-30

Pistäydyin urkkimassa täälläkin pitkästä aikaaja mitä silmäni näkivätkään!!! HURJASTI ONNEA PIONI! Sun juttuja on ollut ihana lukea, kun oot aina jaksanut tsempata ja kannustaa muita, joten ansaitset kyllä itse nyt mahtavasti onnen ja ilonsäteitä! MIIlle peukkuja; jospa sen testin sittenkin joudut tekemään ja yllättymään iloisesti!

Itse odottelen lääkärineuvolaa, jossa kuunnellaan sydänääniä. Ekassa ei kätilö saanut kuulumaan kuin istukan viuhumista, mutta kaippa sekin merkkaa, että tuolla joku on. Hyvin voin välipäivien pahoinvointiaallon jälkeen. Toivottavasti pääsette pian mahdollismman moni nauttimaan odotusajasta!

t: Claire 10+6

voi harmistus piitu, ei kai tässä voi muuta sanoo, kun nokka kohti uutta yritystä...
mii toihan on hienoo siis toivo elää ilmoittele jos testaat ennen teiän lomaa, ja hyvää lomaa muuten!!! jännäilen täällä peukut pystys!!!

meitei 16/28 (huh, ovikset ohi ja alotellaan jännäily ja toivominen)