Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Olen käynyt pari kertaa lukemassa mutta kovin hiljaista on. Eipä itsellekään kummempia kuulu, että ei sen puoleen.
Eltsu81, teretulemast jos siellä vielä olet
MammaLa osaanotot. Se pitää sitten vain odottaa, että tulee varmuus. Meillä on töissä semmoinen nelkyt plus täti jolla on vammainen tytär, siis semmoinen, että ei pärjää yhtään yksin. Nyt kun tytär on parikymppinen niin on laitoksessa viikot ja äiti lähti työelämään takaisin. Jotenkin kamala katsoa vierestä kun toinen suree lapsen ongelmia ja huolehtii. Tuossa vaiheessa kun huolien pitäisi olla luokkaa "muistaahan se syödäkin eikä vain juoda opiskeluiden ohella". Tytär on niin kovin rakas työkaverille, että itsekin liikuttuu. Juu, en halua levittää kauhukuvia, kunhan ihmettelen luonnon oikullisuutta ja äidinrakkauden rajattomuutta, kävi miten kävi.
Heh, meilläkin tuo muksu 2vee on ollut pari viikkoa ilman päiväunia. Herätään ja mennään nukkumaan about samaan aikaan, mutta ennen siihen väliin meni vielä parin, kolmen tunnin päikkärit. Nyt tuli erävoitto, sain nukkumaan enkä ole vielä valmis luopumaan tästä hiljaisesta hetkestä. Katsotaan miten menee päiväkodissa kun menee torstaina ja perjantaina.
Mitäpä muuta... Vauvavakuutuksen ajattelin kyllä ottaa. Onhan se hirmu kallis, mutta ikinä ei tiedä mitä sitä ilmaantuu. Pojalta lopetettiin se vuoden tienoilla kun ei olla kertaakaan lääkärissä vielä käytetty. Eli otetaan ja maksetaan kiltisti ja jos ei tule mitään kummempia niin lopetetaan.
Mä en oikein osaa päättää onko mulla vielä oikein mahaa vai ei. Olo on jotekin lähinnä turvonnut mahasta ja pehmeä, läski. Jotenkin omat makkarat on kyllä siirtynyt ylemmäs. Tein tuossa just yks päivä inventaarion mammavaatevarastooni sillä housut pitää varmaan lähiviikkoina vaihtaa. Ostoslistalla alesta siis farkut ja ehkä työhousutkin ja pitkiä toppeja, semmoisia mitä saa rauhassa venyttää. Minkä merkkisiä äitiysvaatteita käytätte? Hennesiltä mulla on parit kivat housut mutta farkut on kaksi kokoa normaalia isommat eikä mitään mahiksia saada edes nyt päälle. Lohduttava ajatus on, että en mä tainnut niihin viime raskaudessakaan mahtua.
Käytättekö jotain rasvaa raskausarpien ehkäisyyn? Tuli mieleen, että pitäisi varmaan käydä ostamassa purkki ennen kuin tosissaan alkaa kasvaa. Auttaa tai ei, mutta saa mielenrauhaa (mulle ei tullut mahaan yhtään arpia, ainoastaan rintoihin, toisaalta mä poksahdinkin aika ajoissa silloin). Weledan öljyä sain viimeksi lahjaksi ja semmoisen ajattelin käydä ostamassa. Oli mulla myös jotain Body Shopin kaakaovaikookosmikäseoli-rasvaa mutta Weleda oli kivempi.
Apua, pitäis varmaan töissä ilmoittaa raskaudesta.Kun mulla ei ole edes voimassa olevaa sopparia... On mulla toki muitakin suunnitelmia, eli taidan vaan rohkeasti jutella pomon kanssa. Työttömänä sitä vois hakeutua ilmaiseks harkkariks kun ajattelin hakea taas opiskelemaan. Tutustuis vähän alaan. Paras vaihtoehto tietysti olis, että saisin edes kohtuullisesti tunteja jotta saan äippärahan tulojen mukaan. Viimeksi oli minimi ja onhan se kovin vähän rahaa vaikka silläkin pärjättäis.
Ei mulla tämän enempää. Ekoja potkuja odotellessa.
Lurppanen ja vieläkin nimeämätön tirppanen 15+1