Vainoharhaisiako? Minä ilmoittaudun eturintamaan! Tänään ei ollut paha olo koko päivänä, eikä nyt illastakaan edes turvota. Huoli on suuri ja googletus harrastus
jospa tämä olisi normaalia, jos yritän miettiä positiivisesti niin:
-menkat/vuoto ei alkaneet
-ehkä vähän nippailuja tänäänkin
-olen syönyt kokoajan, nälkä ei ole ehtinyt tulla eli ei pahaolokaan
-viimepäivinä on tullut käveltyä työmatkat pyöräilyn sijaan, joten turvotuksen estämiseksi on tehty töitä
Kyllä itseasiassa muuten turvottaa vähän, muttei kylläkään sairaanloisesti niinkuin välillä. On tämä alku melkoista, vaikka tiedänkin kyllä ettei kokoajan vielä tarvitsekaan olla oireit, niin mieli on hullu jos se vain saa aikaa miettiä yhtään
Ennen ruokaa kyllä torkahdin sohvalle, mies nauroi ja kysyi eikö muka ole ollut oireita
väsymystä/vetämättömyyttä on mies ilmeisesti nähnyt tänään...
Joo, nyt taas jo helpottaa, ihan yhtälaillahan kaikki voi mennä kumminkin hyvinkin. Voi toivottavasti menisi.
Meillä esikoinen täytti viime viikolla kaksi, ja tähän asti arki on ollut vauva-ajoista asti helppoa, kosahtaa sitten varmaan murrosiässä
Joo, pahoittelut taas tilityksestä, mie tilitän pelot tai ne harhakuvat pois niin saa olla rauhassa. Tänne tulee tosin ainakin minulla liioiteltua ehkä vähän noita pelkoja, mutta kuitenkin. En mie mitenkään sairaalla tavalla oikeasti stressaa, mites teillä muilla? Tuleeko kirjoitettua mustavalkoisemmin verrattuna siihen jos puhuisi?
Voi maha, voi hyvin.
Masia, 5 ja risat
Ps.noista ovistesteistä, kyllä minulla on näyttänyt plussaa halpismerkit, eivät mitään supervahvaa kylläkään tässä raskaudessa, eikös jossakin vaiheessa mene hormonien määrä yli raskaustestienkin käsityskyvyn ts plussa tulee mutta viikkoja ein clearbluekaan kykene enää antamaan. Nimim. Itsehän tein tänään raskaustestin, ja plussa tuli, aika pian