Pikaisia neuvoja äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Todii, tilanne siis tämä: kirjottelin minun ja poikaystävämme tilanteesta jo aiemmin otsikolla Mieheni fantasiat. Tilanne on siis lyhyesti seuraavan lainen (jos juuri sinä et ole lukenut tuota aiempaa ketjua), eli: mieheni puhelee rakastelumme aikana fantasioistaan (taimitä ne nyt lie...) tyyliin ""olisipa sängyssä tioinen nainen"", ""haluaisin katsoa kun harrastata seksi toisen niasen kanssa"", ""joskus sinulle pitäsi antaa kolmea miestä kerralla, jotta saisit kunnolla munaa"" jne. jne. Ongelmana siis on se, että minua nuo puheet loukkavat (hän ajattelee muista ihmisiä meidän aktimme aikana). Loukkavia niistä tekee myös se, etten ole varma kuinka todenperäisiä nuo haaveet ovat.

Erityisesti viime päivinä olen tuntenut, että kyseessä ei olekaan viattomat fantasiat vaan, että hän haluaisi oikeasti toteuttaa puheensa.

Nyt siis olen ilmaissut hänelle haluni keskustella asiasta illalla, mutta en tiedä miten!! Nyt kaipaankin rakkaat ellit ja ernestit apua ja neuvoja siihen, kunka minun olisi järkevintä ottaa asia puheeksi. Helposti nimittäin alan vuodattaa kaikki tuntemukseni ryöppynä miehen päälle itkun säestämänä, jolloin hän loukkaantuu, tympiintyy jne. keskustelun laatuun. Millä tavalla siis saisin mahdollisimman yksinkertaisesti tehtyä asiani hänelle selväksi!!! Auttakaa, parin tunnin päästä olisi aika keskustella...

En jännitä asian ilmaisua, mutta meillä on josksu ollut ongelmia siinä, että minä heittäydyn liian tunteelliseksi ja alan vollottaa ja vuodattaa kaikki tuntemukseni hänelle, jolloin häntä alkaa vain ärsyttää valittaminen ja viestiltäni häviää uskottavuus.

Neuvot ovat nyt tarpeen todella!!!!

Mies on yksinkertainen otus, parhaiten perille menee suora ja yksiselitteinen puhe. Älä hyvänen aika ainakaan mitään tunteiden vuodatusta aloita. Vaarana on miehen putoaminen kärryiltä heti kättelyssä.

Sanot vaan, että jutut loukkaavat ja ettet halua enää kuulla niitä. Samoin sanot, ettei ylimääräisiä henkilöitä ole tulossa sinun sänkyysi kimppaan. Jos haluaa perusteluita, niin kerro, mutta pysy asialinjalla.

Käsittämätöntä... toissailtana puhuimme asiasta tais iis teimme sopimuksen, että minä kerron miehelleni oman näkemykseni, hän saa miettiä asiaa ja kertoo seuraavana päivänä oman kantansa. Oma osuuteni meni taas itkunsekaiseksi tunetiden vuodatukseksi.

Noh, ihmettelin ensinnäkin, miksei hän ota asiaa puheeksi eilen ja kerro nyt sitten omaa osaansa. Noh, sitten lopulta kun alettiin puhua, hän oli hämillään eikä oikein tiennyt, mikä on ongelma, eli oli pudonnut kärryiltä viodatuksessani jo heti alussa. Käsittämätöntä, mutta täytyy näköjään uskoa!!!!
Olin aivan hämilläni, etteikö hän muka ollut tajunnut ""puheestani"", mikä oli vialla, mutta ei siis ollut.

Ensin en uskonut, ettei myös pysty seuraamaan tunteiden purkausta, mutta näköjään mies on yksinkertainen olio, jolle asiat pitää pitää yksinkertaisina...