Pikaisia neuvoja äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

apuva

Jäsen
19.10.2004
101
0
16
Todii, tilanne siis tämä: kirjottelin minun ja poikaystävämme tilanteesta jo aiemmin otsikolla Mieheni fantasiat. Tilanne on siis lyhyesti seuraavan lainen (jos juuri sinä et ole lukenut tuota aiempaa ketjua), eli: mieheni puhelee rakastelumme aikana fantasioistaan (taimitä ne nyt lie...) tyyliin "olisipa sängyssä tioinen nainen", "haluaisin katsoa kun harrastata seksi toisen niasen kanssa", "joskus sinulle pitäsi antaa kolmea miestä kerralla, jotta saisit kunnolla munaa" jne. jne. Ongelmana siis on se, että minua nuo puheet loukkavat (hän ajattelee muista ihmisiä meidän aktimme aikana). Loukkavia niistä tekee myös se, etten ole varma kuinka todenperäisiä nuo haaveet ovat.

Erityisesti viime päivinä olen tuntenut, että kyseessä ei olekaan viattomat fantasiat vaan, että hän haluaisi oikeasti toteuttaa puheensa.

Nyt siis olen ilmaissut hänelle haluni keskustella asiasta illalla, mutta en tiedä miten!! Nyt kaipaankin rakkaat ellit ja ernestit apua ja neuvoja siihen, kunka minun olisi järkevintä ottaa asia puheeksi. Helposti nimittäin alan vuodattaa kaikki tuntemukseni ryöppynä miehen päälle itkun säestämänä, jolloin hän loukkaantuu, tympiintyy jne. keskustelun laatuun. Millä tavalla siis saisin mahdollisimman yksinkertaisesti tehtyä asiani hänelle selväksi!!! Auttakaa, parin tunnin päästä olisi aika keskustella...

En jännitä asian ilmaisua, mutta meillä on josksu ollut ongelmia siinä, että minä heittäydyn liian tunteelliseksi ja alan vollottaa ja vuodattaa kaikki tuntemukseni hänelle, jolloin häntä alkaa vain ärsyttää valittaminen ja viestiltäni häviää uskottavuus.

Neuvot ovat nyt tarpeen todella!!!!

toivottavasti "ei liian myöhään", mutta oisko helpoin aloittaa ihan tuosta, että kerrot hänelle, että jos sulla tulee itku tms. vuodatus niin se ei tarkoita sitä, että oisit miestä syyttämässä mistään, vaan sulla yksinkertaisesti vaivaa asia niin paljon, ettet voi tunteillesi mitään. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 09:53 Linkittäjä kirjoitti:
Olisiko liian rajua, että antaisit hänen lukea tuon toisen aloittamasi ketjun ja siihen tulleet kommentit muiltakin naisilta...?

Olen miettinytkin tuota vaihtoehtoa, mutta en tiedä "uskallanko"... Asiasta eilen hänelle puhuin, mutta hänen kommenttiaan asiaan en ole saanut. Sovimme, että kerron oman kantani eilen ja myöhemmin (kai tänään... ) kuulen mieheni näkemyksen, vaikka ei ainakaan vielä ole sitä minulle kertonut. En tiedä oikein, mitä siitä ajatella. Hän aamulla kyllä sanoi, että on asiaa, mutta sanoin, etten jaksa heti aamusta, että kertois illalla, mut nyt ei ole sitten asiaa puheeksi ottanutkaan...

Mietinkin koko ajan, että tarkoittaako tämä nyt sitten automaattisesti sitä, että ajatukset eivät ole olleet vain fantasioita vaan todellisia haluja. Asiat ovat vaan aikia solmussa, emme ole nyt puhuneet pariin päivään (eilen kyllä siis kun paljastin hänelle, mistä alakuloisuuteni johtuu). Edellisen yön nukuin sohvalla jne.

Koitan nyt vain olla kärsivällinen ja antaa hänelle aikaa miettiä ja kertoa oman näkemyksensä kun haluaa. Kauaa en vain jaksa odottaa , vaivaa tämä asia kuitenkin sen verran. Tuntuu vain pahalle sekin, ettei hän halua korjata tilannetta ja saada asioita kuntoon. Tänään pariin otteeseen hän on kyllä ottanut minut kainaloon sohvalla, mutta itse en noin vain yhtäkkiä pysty alkamaan elääå "normaalisti" ja olla hänen lähellään, vetäydyn kunnes asia on puitu sanallisesti.

Olisiko mahdollista että miehesi alkaa epäillä omaa libidoaan? Pelkää että ei enään tyydytäkään sinua ja kuvittelee että jokin muu auttaisi?
Miehen itsetunto on kuitenkin niin pieni, vain erektion mittainen. Ole rohkea ja kerro mielipiteesi asiasta rehellisesti. Ja jos ette pääse yhteis ymmärrykseen niin en usko että sinun olisi liian vaikeaa elää ilman ihmistä joka saa sinut voimaan huonosti.

Yhteistyössä