Pikaisesti mielipiteitä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Mitä mieltä olette siitä jos miehenne tanssisi hitaita muisten naisten kanssa silloin kun itse et ole mukana bailuissa?
Voiko tanssista selvitä täysin tunteettomana varsinkin kun alkoholilla on vaikutusta asiaan? Mielestäni kuitenkin aika intiimi tilanne...

Kavereitten kans saa mut en tykkäis jos baarissa käy naisia tanssimaan hakemassa. Ja semmosta kaulailu kiehnäystä en suvaitsisi kenenkään kans. Mut jos bileissä kaverin kans tanssii ja samalla esim. juttelee niin sit ok.

Saa tanssia mun puolestani, ja joutuukin niin tekemään vaikkei haluaiskaan (liian kiltti mies potkimaan naisia kauemmaksi) kun gringolla on vientiä (eikä sitä voi kolmea viikkoa joka ilta nyhjöttää hotellissakaan).

Mieheni (35) on hyvännäköinen jota alle parikymppisetkin piirittää. Sehän tässä tympiikin ja panee miettimään omaa arvoa kun tykkää nojailla niiden timmien ja lapsettomien neitojen kanssa...

Meillä on sopimus, että saa tanssia, mutta yhtään sen pidemmälle sitten ei mennä, tai se on jo pettämistä. Siis toisten imuttelut jne. Kun on 100%luotto toiseen, nii ei tarvii olla tämmösessä asiassa mustis.

No mä kyllä suuttuisin... Ei nimittäin tanssi munkaan kanssa kuin suurinpiirtein veitsellä uhaten ja pakotettuna, joten kyllä _pikkuisen_ pistäisi miettimään, miksi jonkun vieraan naisen kanssa pitää päästä nuohoamaan... :laugh:

Ymmärrän täysin harmistuksesi.
Ymmärrän tanssimisen,mutta hitaita sylikkäin en.
Munkin mies oli reisussa ja sitä oli piiritänyt kylläkin häntä vanhempi neito.Olivat tanssineet muutamia kappaleita hitaita.
Eli pointtini on miten sitä hidasta tansitaan,sillä on merkitys.Ja toisaalta tarviiko sitä tanssia miden kanssa hitaita?!Mielestäni ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
No mä kyllä suuttuisin... Ei nimittäin tanssi munkaan kanssa kuin suurinpiirtein veitsellä uhaten ja pakotettuna, joten kyllä _pikkuisen_ pistäisi miettimään, miksi jonkun vieraan naisen kanssa pitää päästä nuohoamaan... :laugh:

Mun mies ei muuten tanssi mun kanssa vaikka miten uhkailisin. Mut ei se vieraille uskalla sanoa ei. :laugh: Ketään se ei ite hau tanssimaan vaan aina naiset hakee.

Yhteistyössä