Piiskaus kolmannen pyörän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Ari10
  • Ensimmäinen viesti
Hep, hep!
Itse asiassa olen aika monen piiskaamisesta kiinnostuneen kanssa jutellut asiasta, siis ihan kasvotusten. Oma näppituntumani on, että suurimmalla osalla tapaamistani alan harrastajista (vähän nuorempaa ikäryhmää tosin) ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta asiasta omassa lapsuudessa. Silti piiskajutut kiinnostaa.

Mitä sukupuoleen tulee, niin kyllä naisetkin aika rankkoihin fantasioihin pystyy kunhan vähän avautuvat. Meille miehille asoista ja fantasioista puhuminen avoimesti tuntuu olevan vaan helpompaa.

Tällä foormilla keskustellaan vapaaehtoisten aikuisten vapaaehtoisista leikeistä. Vaikka jutut menevätkin joskus vähän yli lipan niin miksi silti haluat tukahduttaa keskustelun. Jos jokin aihe ahistaa, niin sellaisia keskusteluketjujahan ei kannata lukea ollenkaan, vai mitä? Saati sitten tulla tuomitsemaan!
Mikähän mahtaisi olla jakautuma, jos sadan suomalaisen olisi pakko valita toinen kahdesta jonosta.? Toisessa jonossa seisoisivat ne, jotka haluaisivat piiskaa ja toisessa ne, jotka haluaisivat antaa piiskaa.
 
Antava mies
Mikähän mahtaisi olla jakautuma, jos sadan suomalaisen olisi pakko valita toinen kahdesta jonosta.? Toisessa jonossa seisoisivat ne, jotka haluaisivat piiskaa ja toisessa ne, jotka haluaisivat antaa piiskaa.
Piiskaa haluavien jonossa olisi noin 10 -20 henkeä ja piiskaa antavien jonossa noin 80 - 90 henkeä. Näin siis, jos jokaisen olisi pakko valita. Arviolta noin 30 miestä sadasta ei pidä lainkaan kummastakaan.

Perustelut: Aiemmin yhteiskunnassa, jolloin piiskan käyttö tai ruumiillinen kuritus perheen sisällä
oli sallittua, piiskaa saavia miehiä oli huomattavasti harvemmassa kuin piiskaa käyttäviä miehiä. Ihmisen ominaisuudet tai niiden jakauma populaatiossa ei ole muuttunut muutamassa sukupolvessa mihinkään. Nykyinen yhteiskunta on ehkä tullut hieman sallivammaksi miesten piiskan saannin suhteen.
 
vanhanaikaista ehkä?
En ole saanut muiden nähden selkääni kuin kerran, sen ensimmäisen, mutta muistan sen kyllä aina. Meillä muuttui silloin koko suhteen luonne -ja parempaan suuntaan, vaikka aluksi sitä oli vaikea myöntää. Silloin oltiin vielä nuoria, seurustelun alkuaikoja eleltiin. Oli juhannusaatto ja oltiin kaveriporukalla mökillä. Minä olin vähän päissäni ja todella vittumaisella tuulella, piruilin kaikille minkä kerkesin enkä tajunnut lopettaa, vaikka mieheni muuttui hiljaisemmaksi ja hiljaisemmaksi, varoittikin pari kertaa, käski olla kunnolla jne. Lopulta hän kysyi multa, että haluanko tosiaan selkääni, josta tietenkin innostuin vaan enemmän ja nauroin vielä paskaisesti päälle sillä seurauksella, että hän talutti minut niskavilloista saunan kuistille, painoi kaidetta vasten kontilleni, kiskoi multa hameen ylös ja housut alas ja antoi vihtakimpulla lujasti selkään. Olin aivan tyrmistynyt ja painelin nolona aittaan lukkojen taakse mököttämään. Myöhemmin liityin kyllä muiden seuraan, mutta olin aivan äärettömän nolona tapahtuneesta. Sen jälkeen tosiaan suhteemme muuttui, aloin saada piiskaa aika usein -ja jostain syystä se tuntui ihan oikealta, vaikka sitä oli vaikea tunnustaa. Seksielämä sai aivan uutta potkua, ja lopulta jouduin tunnustamaan, että nautin alistumisesta. Ei hän mua muuten alista millään lailla, me ollaan hyvin tasa-arvoisia, mutta sängyssä hän määrää tahdin ja minä nautin siitä. Puolileikkiähän tämä tietysti on, mutta mukana on myös realistinen puoli, joissakin asioissa hän on ihan ehdoton, ja jos en noudata sääntöjä niissä jutuissa, saan takuuvarmasti vähän lujemmin piiskaa. Vanhanaikaista joo, mutta ainakin meillä toimii oikein hyvin. Vaikkakaan en kyllä kehtaisi ikinä sitä myöntää juuri kenellekään.
 
Härnääjät piiskataan
Piiskaa haluavien jonossa olisi noin 10 -20 henkeä ja piiskaa antavien jonossa noin 80 - 90 henkeä. Näin siis, jos jokaisen olisi pakko valita. Arviolta noin 30 miestä sadasta ei pidä lainkaan kummastakaan.

Perustelut: Aiemmin yhteiskunnassa, jolloin piiskan käyttö tai ruumiillinen kuritus perheen sisällä
oli sallittua, piiskaa saavia miehiä oli huomattavasti harvemmassa kuin piiskaa käyttäviä miehiä. Ihmisen ominaisuudet tai niiden jakauma populaatiossa ei ole muuttunut muutamassa sukupolvessa mihinkään. Nykyinen yhteiskunta on ehkä tullut hieman sallivammaksi miesten piiskan saannin suhteen.

Mitenkä Antava mies on päätynyt tallaisiin suhdelukuihin. Kaikki miehet eivät tietenkään ole halunneet koskaan antaa piiskaa, mutta on varmasti ollut miehiä, jotka ovat mielellään piiskanneet, siinä on saaneet osansa, vaimo, lapset, piiat ja rengit ja varmasti vielä naapurit ja sukulaisetkin. Eli yksi tehokas ukko on saanut paljon aikaan piiskattuja. Varmaan moni piiskatuista olisi siirtynyt antajien leiriin, jos se olisi ollut mahdollista. Luulen, että jos maailmasta lasketaan kaikki piiskaa saaneet ja piiskan antajat, niin saaneita on enemmän. Itse kuulun tuohon ensimmäisen ryhmään.

Jos katsoo koodi.net sivustolla piiskailmoituksia, niin siitä saa sellaisen käsityksen, että suurin osa kansasta haluaa saada selkäänsä, antajat ovat harvassa. En tiedä onko asiasta tehty koskaan virallista tutkimusta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä