Piiskaus kolmannen pyörän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Ari10
  • Ensimmäinen viesti
kuritettu
Ei ihan tuolla lailla, mutta kerran seurusteluaikana sain mieheltäni selkääni hänen kaverinsa nähden... jäin vähän nolosti kiinni pikku kieroilusta, ja mies suuttui sen verran, että päätti antaa mulle opetuksen saman tien: painoi mut kaverinsa syliin ja käski pitää kiinni. Sitten se alkoi läimäyttelemään mua takapuolelle ja käskii pitää suun kiinni, ja kun yritin panna hanttiin, se veti multa vielä housut alas ja anto vyöremmiä paljaalle takapuolelle. Olin helvetin nolona, sillä ikinä ennen se ei ollut piiskannut toisten nähden. Tämä kaveri kyllä tiesi, että saan joskus piiskaa, ja se sanokin mulle, että mun ei tartte senpuoleen kainostella. Mutta olin kai mä silti aivan saatanan nolona... kuvitelkaa nyt: siinä mä pyllistelin nelinkontin lattialla paljas perse pystyssä, yläkroppa sen kaverin sylissä tiukassa otteessa, poski vasten sen pullottavaa etumusta ja yritin väistellä vyötä, joka armotta läiskähteli pitkin mun reisiä ja pakaroita. Lopulta se oli ohi ja sain komennon painua kamariin odottamaan. Menin korvat punaisina, ja kuulin vielä, miten tuo kaveri sanoi mun miehelleni jotain tyyliin "olihan jumalauta upee esitys...painu panee sitä ja äkkiä että mä voin runkata kans, meinas pallit räjähtää muijas silmille äsken". -No niinhän siinää tietty tehtiin, mies tuli mun luo ja otti kovaotteisesti takaapäin niinku aina, kun oon saanut selkääni. Sitten sain pukea vaatteet päälle ja jatkettiin iltaa aivan niinkuin tätä pikku episodia ei olisi tapahtunutkaan. Asiasta ei puhuttu mitenkään ja tämä kaveri oli hyvinkin luonteva, katseli kyllä mua vähän tavallista pitempään, ja naureskeli huvittuneena, kun punastelin tämän tästä ja välttelin hänen katsettaan. Hän on edelleen mieheni paras kaveri, ja olemme aika paljon tekemisissä perheittäin.
 
rovasti
Alkuperäinen kirjoittaja kuritettu:
Ei ihan tuolla lailla, mutta kerran seurusteluaikana sain mieheltäni selkääni hänen kaverinsa nähden... jäin vähän nolosti kiinni pikku kieroilusta, ja mies suuttui sen verran, että päätti antaa mulle opetuksen saman tien: painoi mut kaverinsa syliin ja käski pitää kiinni. Sitten se alkoi läimäyttelemään mua takapuolelle ja käskii pitää suun kiinni, ja kun yritin panna hanttiin, se veti multa vielä housut alas ja anto vyöremmiä paljaalle takapuolelle. Olin helvetin nolona, sillä ikinä ennen se ei ollut piiskannut toisten nähden. Tämä kaveri kyllä tiesi, että saan joskus piiskaa, ja se sanokin mulle, että mun ei tartte senpuoleen kainostella. Mutta olin kai mä silti aivan saatanan nolona... kuvitelkaa nyt: siinä mä pyllistelin nelinkontin lattialla paljas perse pystyssä, yläkroppa sen kaverin sylissä tiukassa otteessa, poski vasten sen pullottavaa etumusta ja yritin väistellä vyötä, joka armotta läiskähteli pitkin mun reisiä ja pakaroita. Lopulta se oli ohi ja sain komennon painua kamariin odottamaan. Menin korvat punaisina, ja kuulin vielä, miten tuo kaveri sanoi mun miehelleni jotain tyyliin "olihan jumalauta upee esitys...painu panee sitä ja äkkiä että mä voin runkata kans, meinas pallit räjähtää muijas silmille äsken". -No niinhän siinää tietty tehtiin, mies tuli mun luo ja otti kovaotteisesti takaapäin niinku aina, kun oon saanut selkääni. Sitten sain pukea vaatteet päälle ja jatkettiin iltaa aivan niinkuin tätä pikku episodia ei olisi tapahtunutkaan. Asiasta ei puhuttu mitenkään ja tämä kaveri oli hyvinkin luonteva, katseli kyllä mua vähän tavallista pitempään, ja naureskeli huvittuneena, kun punastelin tämän tästä ja välttelin hänen katsettaan. Hän on edelleen mieheni paras kaveri, ja olemme aika paljon tekemisissä perheittäin.
Eikö kaverilta suihinotto tullut ,mieleesi, kun siinä kyykistelit.

 
kuritettu
Tulihan se suihinotto mieleen, tottakai. Ja mieskin sanoi jälkeenpäin kuvitelleensa sitä, ja kertoi halunneensa ehdottaa sitä, mutta koska ei ollut asiasta kaverinsa kanssa puhunut etukäteen, jätti tekemättä. Se oli niin spontaani tilanne, että siinä ei voinut improvisoida. -Eilen sain taas vaihteeksi piiskaa, kun pikkupäissäni rupesin haastamaan riitaa. Oltiin saunaan lähdössä, ja siinä sitten pienen sanailun jälkeen mies sai tarpeekseen ja talutti mut niskavilloista sohvan viereen ja painoi selkänojan päälle ja alkoi vetään multa housuja alas. Panin tietysti lujasti hanttiin, mutta sai se multa takapuolen paljaaksi ja antoi sitten laturinjohdolla pitkin pakaroita. Ja sattui niin saatanasti, aluksi jaksoin raivota, mutta se ei koskaan lopeta ennen kuin annan periksi. Ja siinä kyllä nöyrtyy, ei sille voi mitään. Lopulta aloin itkeä silkasta avuttomuudesta, ja sillon se lopetti ja nai mua lujasti takaapäin samantien. Hulluinta on se, että vaikka piiskaus on niin kivuliasta, niin samalla se kiihottaa enemmän ku mikään muu. Tämän pikku vvälikohtauksen jälkeen mentiin sinne saunaan, mutta istumaan en pystynyt, sen verran arkana oli takamus.
 
kuriton pikkuvaimo
Herranen aika, miten nämä jutut kiihotaa... Miten ottaa asia esille? En kehtais millään sanoa miehelleni, että haluaisin piiskaa. Hän on hirveän kiltti, joskin aika määräilevä, luulen, että tämmöinne voisi sujuakin, jos vain pääsisin ujouteni yli. Toisinaan kaipaan myös sitä, että hän vaan tekis sen, mutta on ilmeisesti liian hyvinkäyttäytyvä tai jotain... kaipaan oikeasti tätä muuten täydelliseen suhteeseemme.
 
Iso mies
Kyllä sinun on vaan ilmaistava toiveesi aika suoraan, sillä miehet on kasvatettu niin, etttä naista ei lyödä, ja sitä kynnystä on melko vaikea ylittää, vaikka aivan varmasti lähes kaikille miehille on tuttu se tunne, kun tekisi mieli painaa nainen poikkipuolin polvien päälle ja antaa oikein kunnolla selkään. Ja miten hyvää se monille tekisi :), vaikka aika harvat sen tunnustaa. Eli suu auki, kyllä se siitä.
 
spankingwoman
Joskus voi jopa onnistaa kun nainen osaa avata suunsa miehensä edessä ja kertoa toiveistaan.

Omassa liitossani meni kunnioitus mieheen kokonaan kun hän ei osoittautunut olevansa mies ensinkään.
Vaikka mitä tein, kiukuttelin häpäisin sanoilla, raivosin, heittelin tavaroita pitkin seiniä ja annoin pieniä vihjeitä miten tämä raivoava nainen saataisiin taltutettua.

Ei ollut ymmärrystä ollenkaan, hulluksi haukkui ja vetäytyi pois.
Sen jälkeen katsoin voivani tehdä ihan mitä tahansa. Niinpä avioliittooni tuli toinen mies ja myös löysin avioliiton ulkopuolisen kurisuhteen.

Ehkä liittoni voisi edelleen hyvin ja olisimme yhdessä, jos mies olisi alusta asti ottanut miehen otteet ja vastuun monessakin suhteessa.
Se on niin pienestä kiinni millä nainen pidetään tyytyväisenä. Kunnon selkäsauna poikittain polvien päällä aina joskus taltuttaa kiukkuisenkin naisen ja tekee kehrääväksi kissaksi - vähäksi aikaa.

Ai niin, aihehan oli piiskaus kolmannen pyörän kanssa. Onpa joskus tullut tehtyä sitäkin, ja toimii hyvin. Sekä saanut joskus kolmannen läsnäollessa että antanut. Häpeä tosin on suuri, mutta ihan hyvä.
 
Itselläni onnellinen lapsuus
Millainen mahtoi olla kuritetun lapsuus? Kyllä tuollaiseen on täytynyt jo nuorella iällä tottua, ei kukaan tervejärkinen enää aikuisena moiseen alistu.

Toinen vaihtoehto on, että kuritettu on fantasioitaan esittelevä mies.
 
niin mullakin, mutta
Alkuperäinen kirjoittaja Itselläni onnellinen lapsuus:
Millainen mahtoi olla kuritetun lapsuus? Kyllä tuollaiseen on täytynyt jo nuorella iällä tottua, ei kukaan tervejärkinen enää aikuisena moiseen alistu.

Toinen vaihtoehto on, että kuritettu on fantasioitaan esittelevä mies.

Itse asiassa olen aika monen piiskaamisesta kiinnostuneen kanssa jutellut asiasta, siis ihan kasvotusten. Oma näppituntumani on, että suurimmalla osalla tapaamistani alan harrastajista (vähän nuorempaa ikäryhmää tosin) ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta asiasta omassa lapsuudessa. Silti piiskajutut kiinnostaa.

Mitä sukupuoleen tulee, niin kyllä naisetkin aika rankkoihin fantasioihin pystyy kunhan vähän avautuvat. Meille miehille asoista ja fantasioista puhuminen avoimesti tuntuu olevan vaan helpompaa.

Tällä foormilla keskustellaan vapaaehtoisten aikuisten vapaaehtoisista leikeistä. Vaikka jutut menevätkin joskus vähän yli lipan niin miksi silti haluat tukahduttaa keskustelun. Jos jokin aihe ahistaa, niin sellaisia keskusteluketjujahan ei kannata lukea ollenkaan, vai mitä? Saati sitten tulla tuomitsemaan!
 
tiialiina
On kokemusta.. äiti anto risusta pepulle parhaan kaverin aikana. Housut kintuissa ja takapuoli paljaana. Ei ollut kivaa, edes kaverillani.
Nyt kiinostaisi kyllä ottaa uudelleen sama kohtaus vähän eri kokoonpanolla, esim, oma kulta ja tämän kaveri. Piiskauksen jälkeen tulisi nurkkaa, ja kun kaveri poistuisi, niin rakastelua.
 
tiialiina
Kyseessä taisi silloin olla pelkkästään yleinen tottelemattomuus, eli puhe ei mennyt perille.. Ja kyllä kaverini katseli, varmasti nolonakin, mutta kuitenkin. Eihän hän voinut muutakaan tehdä.. Olimme jotain alun toisella kymmenellä ja luulin kuolevani häpeästä.. Onneksi ei hän juurikaan kiusannut minua, varmaan siksi että heilläkin oli ollut risu oven pielessä.
Mutta se menneistä..
 
Virpoja
Olisi voinut kiustakin ja kertoa kaikille kavereillesi...
Miehen kaverin on hyvä nähdä, kun saat selkääsi, opit silloin paremmin käyttäytymään. Antaa kunnolla lisämakua piiskaan.
 
Mies 50
Joskus lapsuudessani olin kolmantena, koivuvitsaa saavana osapuolena kun äiti läpsi kipuja. Se kakkonen oli velipoikani.
Siitä oppineena olenkin isona aina ollut naisille ystävällinen, hyväätekevä ja heidän halujaan toteuttava. Jotkin fantasiat ovatkin olleet erittäin mielenkiintoisia, olen nauttinut itsekin ihan sydänjuuria myöten.
 
whipp
Noin 13 vuotiaana jäin kiinni ulkohuoneen seinänraosta tirkistelystä; vuokralais"täti" oli siellä pissillä. Isosiskoni ja äitini antoivat piiskaa keskellä pihaa, katsojina oli tirkistelyn kohde ikäiseni tyttärensä kanssa.
Toinen tapaus aikuisena, kun ystäväpariskunta pyysi meitä, vaimoni ja minä, katsomaan, kun rouva antoi miehelleen piiskaa. Käivimme heidän kanssaan usein yhteissaunassa, joten olimme hyvin tuttuja. Saunomme vbieläkin silloin ja tällöin, mutta piiskaa ei ole heiluteltu.
 
avomies
Leskiäiti piti minulle tiukan kurin, vielä ripari-iässä oli koivunrisu ahkerassa käytössä. Eikä mitenkään salaillut asiaa. Muutaman kerran, kun joku naapurin emäntä kanteli minun koiruuksistani, sain hakea risun (ja tuokin kunnollinen!) ja sitten kunnon piiskaus syyttäjän nähden, tietysti paljaalle. Kerrankin, kun olin kai jo äidin mielestä saanut tarpeekseni, minun piti kysyä naapurin emännältä, joka riittää. Kauhukseni oli vastaus "piiskaa vaan kunnolla, että muistaa!" Ja vitsa jatkoi armotonta työtään.
Heti suhteemme alussa oli tyttöystäväni kanssa kerran juttua lastenkasvatuksesta. Hänellä ei ollut kokemuksia piiskattavana olemisesta. Kerroin omasta kasvatuksestani ja totesimme naureskellen, että olimme saaneet keskimäärin normaalisti piiskaa, niinkuin lapsuudessamme oli tapana. Sitten kerran, kun olin tullut kaljalta ja tupakalta haisten melko myöhään kämpille, hän totesi, että ei tainnut äiti kuitenkaan antaa minulle riittävästi kuria. Juttu meni aluksi leikin varjolla, mutta rupesi molempia kiinnostamaan oikeasti. "Leikinlasku" johti lopulta siihen, että kävin hakemassa kunnon piiskan. Sitten housut alas ja seurasi kurinpitoa lapsuuden malliin. Eikä emäntä ottanut sitä leikin kannalta, vitsa viuhui kunnolla. Ja kun minäkin jälkeenpäin myönsin, että kyllä se minulle hyvää tekisi jatkossakin, ei muuta tarvittu. Parempi puoliskoni pitää minulle kunnon äidillisen kurin.
Tuohon kysymykseen kolmannesta pyörästä. Kerran avovaimoni ystävätär oli meillä. Hän on sen verran läheinen tuttu, että ainakin vihjailemalla on minun kasvatuksestani ollut juttua. Heitin vähän paksua juttua hänelle, jotka hän otti tosissaan, vaikka en ollut sitä tarkoittanut. Emäntäni totesi, että piiskaa siitä tarvitsisin. Toinenkin oli juonessa mukana. Vähän nikottelin, mutta tunsin hänet siksi hyvin, että arvasin, ettei juttu leviäisi eteenpäin. Ja ajatus rupesi oudosti kiinnostamaan minuakin. Kävin tottuneesti hakemassa tukevan risun ja yritin antaa sen kullalleni. Hän kuitenkin totesi, että koska olin loukannut ystävätärtä, niin tämän pitäisi myös piiskata minut. Siinä vaiheessa ei oikein voinut perääntyä. Ystävätär on melko pienikokoinen, hänen polvilleen kumartuminen oli aluksi hieman hankalaa, hyvä etten pudonnut lattialle. Oma kurinpitäjänä on enemmänkin entisen Itä-Saksan kuulantyöntäjänaisen tyyppinen. No, pienen kiemurtelun ja asettelun jälkeen asento löytyi. Ja koivu rupesi kevyesti ripsahtelemaan takamuksillani. Ajattelin jo, että tästähän selvittiinkin helpolla. Mutta tietysti naiseni nauroi, että ei pojankoltiaista tuolla tavalla kuriin saa. Näytti malliksi pari sivallusta. Sitten ystävätärkin pääsi juonesta perille, ja hyvin meni oppi perille, totesin hetken perästä. Kasvatusoperaation jälkeen tytöt jatkoivat kahvinjuontia ja minä seisoin itsekseni niiskuttaen nurkassa housut nilkoissa. Ja tietysti nöyrä anteeksipyyntö ystävättäreltä ja lupaus, että jos vielä olen hänelle törkeä, niin hän antaa minulle kahta pahemman selkäsaunan.
Muutaman kerran sen jälkeenkin tytöt ovat kouluttaneet minua yhdessä, joskus varmuuden vuoksi molemmat peräkkäin. Kait me tyttökaverini kanssa vielä purjehdimme avioliiton satamaankin, ainakin minusta tulee hyvin koulutettu aviomies!
 
Peräpenkkiläinen
Tämä tapaus ei ollut perinteinen piiskaus, mutta kyllä nolotti. Olin tuolloin 16- tai 17-vuotias, istuttiin koulupäivän jälkeen linjauton peräpäässä ja meno oli melko riehakasta, niin kuin tuon ikäisillä pojilla helposti on. Minun vieressä istu porukan riskein kaveri, olimme saman ikäisiä. Hänen kanssaan nujakoidessa oli aina sellainen tunne, että oli altavastaajana. Niinpä päätin kerrankin ottaa pisteet kotiin röyhkeydellä. Pistin kaveria kyynärpäällä kylkeen oikein kipakasti. Ei kestänyt kymmentä sekuntia kun makasin mahallani tuon kaverin polvien päällä ja pakapoillani alkoi loikua. Olin niin tiukasti istuimen selkänojan ja vastustajan välissä solassa, ettei siitä päässyt karkuun mihinkään suuntaan.

Siinä kippuroidessani kuulin riemunremakkaa ympäriltä, paikalla oli useampia kolmansia pyöriä tuijottamassa. Löylytys jatkui ja minä aloin tuskastua, eikä nauratanutkaan yhtään. Lopulta minulle tarjottiin vaihtoehtoa, jos pyydän anteeksi tekoani, niin minut päästetään ylös. Tiesin, että en pääse siitä irti, enkä halunnut enää lisää yleisöä, joten olin heti valmis sopimukseen.

Loppumatka siitä tunnuttiin puhuvan, mutta seuraavana päivänä ei enää kukaan maininnut mitään, joten kai se meni normaalin nujakoinnin piikkiin. Minua asia vaivasi koko kouluajan loppuun ja aina se tuli mieleen, kun näin tuon kaverin myöhemminkin. Ilmeisesi se, että en onnistunut vapautumaan hänen otteestaan ja läpsiminen kesti melko pitkään, teki tästä selvästi erilaisen nujakoinnin. Veikkaampa, että ainakin yksi, minun lisäkseni, muistaa tuon tapahtuman vielä. Muitten osalta se on varmaan hävinnyt ajan hulinaan.

En ole koskaan muulloin törmännyt asiaan tai edes kuullut, että kukaan muu olisi saanut luokkakaveriltaan isän kädestä.
 
N+N
Joskus voi jopa onnistaa kun nainen osaa avata suunsa miehensä edessä ja kertoa toiveistaan.

Omassa liitossani meni kunnioitus mieheen kokonaan kun hän ei osoittautunut olevansa mies ensinkään.
Vaikka mitä tein, kiukuttelin häpäisin sanoilla, raivosin, heittelin tavaroita pitkin seiniä ja annoin pieniä vihjeitä miten tämä raivoava nainen saataisiin taltutettua.

Ei ollut ymmärrystä ollenkaan, hulluksi haukkui ja vetäytyi pois.
Sen jälkeen katsoin voivani tehdä ihan mitä tahansa. Niinpä avioliittooni tuli toinen mies ja myös löysin avioliiton ulkopuolisen kurisuhteen.

Ehkä liittoni voisi edelleen hyvin ja olisimme yhdessä, jos mies olisi alusta asti ottanut miehen otteet ja vastuun monessakin suhteessa.
Se on niin pienestä kiinni millä nainen pidetään tyytyväisenä. Kunnon selkäsauna poikittain polvien päällä aina joskus taltuttaa kiukkuisenkin naisen ja tekee kehrääväksi kissaksi - vähäksi aikaa.

Ai niin, aihehan oli piiskaus kolmannen pyörän kanssa. Onpa joskus tullut tehtyä sitäkin, ja toimii hyvin. Sekä saanut joskus kolmannen läsnäollessa että antanut. Häpeä tosin on suuri, mutta ihan hyvä.
Meitä on kaksi naista suhteea ja halutaan vaihtelua. On luotettava nuori mies joka joskus tulee käymään. Kun saadaan kumpikin munaa tarpeeksi niin annetaan piiskaa, välillä poika saa dildoa ja piiskaa samaanaikaan. Kiva puristella sen palleja kunnolla ja runkata kun saa remmiä.
 
Viimeksi muokattu:
piiskan tarpessa
Meitä on kaksi naista suhteea ja halutaan vaihtelua. On luotettava nuori mies joka joskus tulee käymään. Kun saadaan kumpikin munaa tarpeeksi niin annetaan piiskaa, välillä poika saa dildoa ja piiskaa samaanaikaan. Kiva puristella sen palleja kunnolla ja runkata kun saa remmiä.
voisiteko kuvitella että teidään seurassa olisi ihan vieras mies, ja sexi ei olis etusijalla vaan kunnon piiskaus tieteenkin
 
Viimeksi muokattu:
piiskapeppu
Kyllä jos suostuu kunnolla piiskattavaksi, ollaan tykänneet nuorista. Voi sitä pelkästään katsella miehen pakaroita piiskatessa, kiva kun munat heiluu samaan tahtiin kun saa pyllylle.

sopisko noin 50 kympinen mies siihen leikkikaluksi, tieteenkin mut saa sitoa että en pystysi vastustama ja "olisin pakotettu" kestamaan sen mitä tulossa on ? "ja kyllä munat heiluu :=)
 
Viimeksi muokattu:
Alistaja mies
Vastasin Seksi Treffit palstan kautta ilmoitukseen jossa pariskunta haki Dominoivaa miestä ja opettajaa miten Master toimii.Kiinnostuin vastasin ja sain kutsun joten matkustin paikkakunnalle jossa pariskunta asui.
Olen vanhempi 58 vuotias vatsakas mies.Pariskunnan nainen oli 44 ja mies 47 vuotias.
Sovimme edeltä tiettyjä sääntöja ja sitten saavuin kylään.Nainen oli pienikokoinen vaalea ja pikku nätti emäntä ja mies jos suoraan sanoo oli hiirulaisen oloinen josta ei kyllä mitään seksuaalista karmaa paistanut läpi.Minä olen herra ja jopa ylimielinen paskiainen kun saavuinja tätä viestitin.
Olivat ostaneet toiveestani minulle viskiä josta sain ensimmäisen vittuilun aiheen:Mitä paskaa, haluan mallasta en mitään halpaa sekoitetta.Mies joutui hakemaan minulle Alkosta uuden pullon.
No ilta kului ja jossain vaiheessa tenttasin onko rouvalla ollut vieraita miehiä ja kun vastaus oli ,että ei johon sanoin.Älä valehtele saatanan lumppu huora minä kaivan sinusta totuuden.
Nousin ylös ja tehostetun hitaasti otin itseltäni vyön irti.Rouva kalpeni ja sopersi"ei kait sitä sentään"
Saatana housut alas ja tänne polvien päälle.Punasteleva rouva otti itseltään häpeillen hameen pois.
Housut myös.Rouva kääntyi selin ja otti pöksyt pois.Nautin tilanteesta kun näin miten hämillään ja häpeissään rouva oli.Mies hiirulainen istui sohvalla ja munan seisominen näkyi selvästi housujen alla.
Kun komensin rouvaa tulemaan hän peitti kädellään siistiisti rajatun karvakolmion.Ethän sitten lujasti ethän.Näin ,että rouva pelkäsi ja häpesi tilannetta.Asetin rouvan polvien päälle ja aloitin. Valkeat pakarat olivat edessäni.Sitten otin rouvan polvien päälle ja aloitin.Aloitin lujaa ja välillä hiljensin, noin kymmenen kerta remmi paukkui pakaroilla ja samalla kysyin.Oletko antanut pillua muille kuin omalle miehelle. Heti ensimmäisestä remmin lyönnistä rouva säpsähti "ai sattuu ,ei enää ,ei enää ja sitten tunnusti "olen antatanut" En tiedä oliko totta vai halusiko päästä pois.Minä taas pääsin vauhtiin ja annoin remmin laulaa pakaroilla.Rouva yritti rimpuilla mutta voimiltaan heikkona ei päässyt alta pois.
Rouva sopersi alla.Ei enään ei enään päästä pois.Lopulta päästin kyynelihtivän rouvan pois.
Komensin laita housut mutta ei mekkoa ja tuo minulle juotavaa.Rouva teki työtä käskettyä ja kun antoi minulle juoman pyysin sanomaan jos ei halua uutta remmi saunaa Kiitos opetuksesta.
Samalla katsoin sohvalla istuvaa miestä joka tumputti pikku pippeliään.
Tunsin ,että pariskunta on näpeissäni ja loppuilta meni sitten minun määrätessä tahdin.Huomasin ,että pariskunta pelkäsi minua vaikka en missään nimessä ole väkivaltainen vaan toimin kuten roolissani pitää.
Tietenkin sain rouvalta pillua ja mies nöyristeli minua.Remmin pelossa rouva palveli minua tosi kohteliaasti ja hyvin.
Viimeinen varvi seuraavana aamuna ja kassit tyhjinä Mersun nokka kohti pohjoista.
Kannattaa hakea seksi sivuilta piiskaus seuraa ja toivoa ,että sieltä löytyy hyvä piiskaaja tai antaa itse piiskaa eli aivan miten itse haluaa.
 
N+N
Alkuperäinen kirjoittaja Itselläni onnellinen lapsuus;9774778:
Millainen mahtoi olla kuritetun lapsuus? Kyllä tuollaiseen on täytynyt jo nuorella iällä tottua, ei kukaan tervejärkinen enää aikuisena moiseen alistu.haluaa olla

Toinen vaihtoehto on, että kuritettu on fantasioitaan esittelevä mies.

Mikäs sen mukavampaa kun nuori mikä halalasuaa olla alasti juhlakunnossa ennenkuin saa piiskaa.
 

Yhteistyössä