** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

Perskules, äsken tuli vähän tummaa verta... Siis vähän, ja ilman kipuja, mutta kumminkin!

Olin niin toiveikas tänään kun se eilisen menkkamainen "mä puhkeen just" -olo oli tiessään ja olo ihan normaali rintoja lukuunottamatta, toivoin että ehkä se jäi jo siihen... Jokainen tunti oli yksi tunti voiton puolella vaikka tätiä odotellaan aikataulun mukaan vasta huomenna tai ylihuomenna. Ja on mulla vieläkin aivan normaali olo, ajattelin ensin että valkkaria mutta eipäs ollutkaan. P*ka!

Mut koska olen nyt päättänyt olla vimppaan asti optimisti niin älkää tiputtako mua vielä pliis vaikka huonolta näyttääkin! Mä roikun toivossa vielä niin kauan että on pakko myöntää toisenlainen totuus... :x Sen teen vasta sitten kun alkaa läikkyy voimalla ja kauheilla tuskilla.

Tsemppiä muille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Red, jos käy niin ihmeellisesti ja onnellisesti, että molemmat plussataan, niin sinä pistät odottajien puolella pystyyn elomassut ja minä olen ensimmäinen jäsen. :D Tosi huoletonta ennakointia, mutta saahan sitä haaveilla! :LOL:
Luvataan noin =)

Minua kyllä toisaalta kaivataan myös kesävauvaa odottelijoissa :whistle:
Mites on? Uskaltaisinkohan minä avata uuden pinon siellä, jos hyvin kävis?
 
marjonetti: Ei kun vain testaamaan! :wave: Ei se ota, jos ei annakaan! :D

Tuolla kesävauvasta haaveilevat -pinossa, kun elokuu on viel kesänlapsi ;), niin sen takia mietin, että viitsinköhän avata uutta ketjua tuolla toisella puolella.. Jos sattuis onnellinen tulos tulemaan :heart:

Jäi makuuhuoneen siivous taas tuonnemmalle.. Tein sämpylät.. Vaikka väsyttikin ihan mielettömästi ja kävin puolen tunnin lenkillä koiran kanssa.

Mutta pitää lähteä saunaan ja nukkumaan!
Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Olen aina ajtellut, ett olen sellainen ihminen, joka rauhallisesti odottaa raskaustestin tekemistä ja saa selvästi positiivisen tai negatiivisen tuloksen. :LOL: Kuinkas sitten kävikään! Kaupassa huomasin, että testit maksavat alle kaksi euroa ja ostin kaksi. Kaikesta järkeilystäni huolimatta tein toisen testin jo illalla. :whistle: Siihen tuli nega, enkä edes osannut olla pettynyt, kun tuntuu tämä vauva-juttu vielä jotenkin kaukaiselta. Sitten teion toisen ohjeiden mukaan aamulla. Siinä olin sitten näkevinäni erittäin haalean punaisen värin. Mies siis ei nähnyt mitään! Nyt on pakko mennä ostamaan lisää niitä testejä..

Kertokaahan te, joilla on kokemuksia testeitä, mitä teillä on käynyt! Tosin, jos arvasin (siis todela meni arvaukseksi) oviksen ajankohdan, niin kuukautisten pitäisi alkaa vasta tänään.
 
marjonetti: Niin tuolla odottajissa on jo isoliuta kesävauvan odottajia ja sinne haaveilevat minua mukaan :LOL:
Kieltämättä se on aika iso pino jo, kun on käynyt välistä aina lukemassa :whistle:

Vai on mussa leaderin vikaa :LOL: . Tuota en oo itsestäni koskaan kuullutkaan.. Ujo, kun olen.

Mutta nyt koiruliinin kaa lenkille! :wave:
 
marjonetti: :LOL: Pitäisköhän tässä olla suunnittelematta viel mitään, ku eihän se oo viel varmaakaan, että milloin minä odotuspuolelle edes pääsen :LOL:

Aamulämpö oli 36,5. Tuskin on siis koholla. Mutta kahtoo nytten miten käy. Uskallankohan aamulla testata. Jos tätiä ei siis oo tullut paikalle.

Kannattaisikohan testata aconin herkällä vai apteekin omalla? Ajattelin, että ostan joko 2 apteekin omaa tai 1 apteekin oma + 1 acon.
 
Huomenta!

Täällä meni yö rauhallisesti, eilisen iltapäivän pieni vuoto jäi siihen eikä tätiä kuulunut yölläkään. Aamulla sitten testasin ja kyllä siihen viiva tuli! Se vaan että se ei ollut punainen, vaan harmaa ja heikonlainen, mutta eikös harmaakin viiva ole "värillinen"? Vai onko? Testin ohjeissa nimittäin puhuttiin värillisestä viivasta, ei punaisesta, luulen että tarkoittaa ettei niissä ole mitään väritöntä "viivanpaikkaa"... Voi jumprahuiti! :LOL:

Säntäsin sitten ostamaan vielä Apteekin testin samalle mukilliselle ja sehän sitten oli ystävällisesti nega. Mutta siinä lukee jotain että voi käyttää jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä... Mulla on tänään kp. 26/26-28 eli ei ne oo vielä jääneet pois. Voi pehva! :LOL:

Varovaisen odottavalla mielellä täällä nyt ollaan. Kannattaako se Atteekin testi tehdä uudelleen huomenna? Vai onko se mahdotonta että negasta tulis positiivinen yhdessä päivässä?

Kaiken kukkuraksi mahassa juilii taas hiukan, ja äsken tuli taas tippa tummanruskeeta vuotoa. Toivon että on valekuukautiset eikä ala kunnolla läikkymään.

Plussaista päivää muille! =)
 
Joo en minä tänään ole ainakaan vielä testaamassa. Huomenna ois sinänsä hyvä päivä, kun meen vasta myöhemmin töihin. Vaikea tietää, koska testailla, kun ei ole tietoa kierrosta. Nyt kp 34, että normikierrossa kuukautiset ois kyllä myöhässä. Tietysti ois järkevä odotella ainakin viikonloppua.. Toisaalta haluaisin tuon pco:n takia tietää varhaisen keskenmenonkin. Tietäispä ainakin, että on mahdollista hedelmöittyä.

En tiedä saako näin sanoa, mutta näin kun on ekaa kertaa testailemassa, se tuntuu kuin jännitävältä leikiltä. Ei tunnu lainkaan todelliselta.. Asenne varmaan muuttuu aika radikaalisti, jos aikaa alkaa kulumaan kauemmin.
 
Moikka kaikille! :heart:
Heräsi selainen ajatus..mitä mieltä ootte. Jos menkat tulee aina totalisen turvotuksen ja kipuilun kanssa, niin voiko ne tulla samalle ihmiselle aivan oireettomana, puskista??
Huomaatteko :D yritän ennakoida olenko raskaana vai en :LOL:
 
Voi vitsi kun täällä on monella nyt jännät paikat!! Pääsen seuraavan kerran koneelle vasta huomenillalla ja toivottavasti saan silloin lukea monta ihanaa plussauutista! :)
Kaikille jännäilijöille oikein paljon plussatuulia ja tarrasukkia niille pienille kyytiläisille! :heart: +++ :heart:

Itse täällä odottelen, että täti lähtisi kylästä. Ei kyllä koskaan ole ollut näin runsasta vuotoa, välillä jo heikotti ja tuntui että sidettä saa olla koko ajan vaihtamassa. No täytyy toivoa, että nyt on myös kypsymässä mega-munasoluja, kun kerran menkatkin oli megalomaaniset! :LOL:
 
Muokkaus: Voi harmi meilinde! :hug: :/ Tosi kurja juttu! Toivottavasti täti on lempeä tällä kertaa eikä kiusaa sua kauheesti... :/

--
¨
Heips, tilanne täällä on ennallaan... Ei menkkoja mutta jomottaa kyllä. Saattaa ne vielä hyvinkin alkaa! Siihen aamun testiin en oikeen plussanneiden testien katselun jälkeen enää luota kun oli niin hämärä. Muilla on niin selkeet kuvat ja kyllä ne on punasia ne plussanneiden viivat eikä mitään harmahtavia. :whistle: Mut oon ollut hirveen seesteisellä tuulella kyllä koko päivän, kun on kerran parhaamme tehty ja nyt vaan katsotaan mihin se riittää. :LOL: Eli hommaan ei enää tässä kierrossa pysty vaikuttamaan.

Mitä tulee uudelleen testaamisiin, niin kyllä mä varmaan piakkoin taas testaan... Jotenki itseisarvo mulle on nimittäin että tietäis mitä omassa kropassa tapahtuu. Helppo tietysti sanoa kun ei oo joutunut vielä kokemaan, mutta itseni tuntien vois olla että se varhainen keskeytyminen olisi helpompi käsitellä kuin istua viikko nyt kuulostelemassa jos täti ei tuu (varsinkin kun ovis oli ajallaan ja menkat säännölliset niin ihan oudolta tuntuis olla testailematta. :p), ja sit jostain syystä nega. Ja aika realistinen oon mielestäni sen raskauden vaihtoehdon suhteen... Esim. vaikka nyt aamulla ajattelin että olen varmaan raskaana niin en mä siitä mitenkään ratkiriemastunut kuitenkaan kun on niin aikasta! Eli vaikka plussaisin niin en mä sitä mitenkään annettuna ottais että se kestäis mukana varsinkaan näin alussa. Oon alusta asti nähnyt sen niin, että lapsesta iloitaan sitten vasta kun ultrassa näkyy sydämenlyönnit... sitä ennen voi iloita vaan plussasta (tietäen että se on ehdollinen).

Musta tuntuu että tää yö on ratkaseva täällä päin, sillä tavalla nyt mahassa möyrii että kyllä se täti tuloo pikkutunneilla jos on tullakseen. Ja jos tulee niin meillä on jo valmistauduttu seuraavaan oviksenbongaukseenkin... Ollaan ovista edeltävälle viikonlopulle ostettu liput keikalle jonka ois tarkotus inspiroida vauvaharjoituksiin! :heart: :LOL:

Tsemppiä kaikille! Peukkuja! :wave:
 
Hyvää yötä kaikille!

Mie oon 95 %:n varma siitä, että täti kurvaa perjantaihin mennessä kylään. En tiedä, vaikka olin/olen varma siitä, että nyt ois saattanut tärpätä, niin jonnekin se vain hävisi. Ilmakuplia mahassa koko ajan, ilmavaivoja ja koko ajan tuntuu, että jotain ois tulos housuun, ihan kuin vuotaisin, mutta ei mitään.

Luultavasti aamulla on täti jo kylässä :'( . Menin sitten testitkin ostaa turhaan..

Mutta nyt unten maille, että jaksan töihin herätä.. :wave:
 
Huomenta!

Onneksi en mennyt tuhlaamaan testiä! Olin just virtsaamassa purkkiin, ja siinä sitten näin, että tätihän on kurvannut kylään. :(

Ihmeen hyvin sitä loppujen lopuksi oman vartalon tuntee, että tunsin, että täti tulee. En tiedä mistä se intuitio tuli, mutta mutta.. Uuteen kiertoon ja toivottavasti paremmalla menestyksellä.

Missähän mahakivut viipyy :whistle:

Tiedänpähän, että huomenna pystyn sit juomaan, ku mies ehdotti, jos vähän otettais ja pidettäis hauska ilta syömisten ohella.

Mutta kaikille parempi onni! :wave:

(Päivitän kyl tätä listaa loppuun asti)
 
Ja hauskaa, seuraavien menkkojen arvioitu alkamispäivä ois 25.12.2007!!! Hyvin, hyvin hauskaa!

Mikä oli tässä kierrossa positiivista, niin nyt näyttäis siltä, että kierto ois tasaantunut. Toinen kierto jo ollut 33 päivää.
 
Nyt nää menkat ei oikein haluakkaan alkaa. Aamulla selvästi alkoi "ihanine" kipuineen, mutta sitten ei ole mitään tullut ja kivut hävinneet. Ärsyttävää. Alkais ja loppuis niin päästään taas yrittämään. Olen kai jo liian tottunu ennalta arvattaviin piileri-menkkoihin..
 
:hug: :hug: :hug: no voi, täällähän oli porukkaa tippunut :/ kyllä masentaa aina noi menkkojen ensi päivät,ei huvita tehä mitään |O
mulla täti lähti tänään lopultakin joten nyt sitten bongailemaan sitä ovista.
tosiaan tilasin sen clearbluen ovis-masiinan johon voi tikkuja tilata aina lisää joten nyt on sitten 40tikkua näin aluksi mistä käyttää :whistle: :whistle: ;)
mulla myös seuraava täti arvioitu just joulukuun vikalle viikolle että tässä NYT VUODEN VIIMEISTÄ PLUSSAA TAVOITELLAAN!!!!
uuden pinonkin avasin jo tonne joten sinne nyt vaan sit kaikki joilla ei tarppää tässä kierrossa :( itse hippuloin siellä pinossa muutaman päivän yksin kun mulla näin pitkä kierto mutta kyllä sinne nyt on muutama jo eksynyt :)
 
Pahoittelut kaikille tädin tavanneille :hug:

Täällä vielä sinnitelläänn, mutta ei kyllä ole ei niin mitään oireita |O Ei suuntaan eikä toiseen. Mut jos (ja kun) tässä täti tulee niin mä tuun sitten kans jännäileen vuoden viimesiä plussia;) Ellei mun kierto sitten taas venähdä vuoden vaihteen yli. Huomenna testailen ja sit kyllä pitäs jo näkyä jos on näkyäkseen.
 
Ei tainnut olla se aamun "vuoto" kuukautisia. Tai sitten oli maailman lyhimmät kuukautiset: 3 sekuntia! :D Kai noita ruskeita läikkiä voi tulla ihan koska vaan. Outoa oli vaan se, että samalla tuli myös kova kipu, kuten aina menkkojen alussa.. Siksi olin ihan varma, että ne alkoi.. Liikaa palstoilla hengailleena, mietin jo kiinnittymisvuotoja (vai mitä ne oikein on?). Todennäköisesti kuitenkin vaan joitain hormonijuttuja.

Ei kai tässä sitten auta muuta kuin odotella. Yksi testi tuolla kaapissa vielä odottelee, mutta nyt kyllä aion odotella ainakin muutaman päivän.
 

Yhteistyössä