** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

Pahoittelut meilinde ja Red Dragon! Minä olin jo ihan varma, että Red ilmoittaa plussauutisen tänään. :hug:
Toivotaan Linna että täti vaan pelotteli käynnillään ja saat plussan testiin! Marjonetille ja muille pinossa vielä mukana oleville paljon plussatuulia! :heart:
 
Kauhean kipuisen päivän, yön ja toisen päivän päätteeksi vihdoin nyt pölähti täti sitten paikalle ihan oikeesti. :/

Parin päivän ruskea tiputtelu ja kuukautiskivut valmisteli tähän tapaamiseen niin että nyt vaikka harmittaa niin toisaalta ainakin nää kivut loppuu joskus! Äsken vaan vähän itketti kun skypasin miehen kanssa (asutaan osa-aikasesti vaan yhdessä mun opintojen takia), mut onneks kamera on niin huono ettei se huomannut. :snotty: :/

Eli se siitä haamuilusta sitten tältä erää! Jatkuu viikolla 51... Kierto on lyhentynyt päivällä jos lasketaan kolme vikaa kiertoa tämä mukaan lukien, eli yks päivä vähemmän kuin tässä kuussa toivottavasti jännättävää. :p

Tsemiä vielä jännäileville, pelastakaa meidän pinon maine ja tuokaa vahvoja plussauutisia! =) :heart:
 
anneke: :hug:

Minulla kivut hävisi jonnekin ja vuotokin on tyrehtynyt kummasti.. Klo 11 side oli yäk! Ja sen jälkeen ei ole tiputellut oikeastaan yhtään.. Huomenna pärjään varmaan sitten pikkuhousunsuojalla tai sitten en :LOL: :$

Potuttaa vain aloittaa kierto aina, aina ja aina alusta.. Missä vika, minussa vai ukossa?

Kävin tänään kerhon pitämässä ja otin äidiltä kuntopyörän lainaan. Mikä olisi hyvä syke, että polttais rasvaa / kiinteytyisi jostain kohdin? Onko kuntopyörästä mitään hyötyä?
 
Red: :hug:

Kuntopyörällä saa mun mielestä hyvin poltettua rasvaa, sillä kun syke nousee helposti... Mä inhoan pyörää mut cross-trainerissa nousee johonkin 140 tienoille ja käsittääkseni se jo polttais rasvaa. Kunhan jaksaa tarpeeks kauan, puolisen tuntia kai kerrallaan? Mulla ei oo tarvetta varsinaisesti tiputtaa mutta pms:sien takia on käsketty urheileen 4-5 kertaan viikossa puoli tuntia hengästyttävää liikuntaa. Nyt se jäi taas kun olin flunssassa ja oon stressannu tentistä mutta jospas huomenna taas alottaisin kun muutenkin tässä on tätä uutta alkua ilmassa? :snotty:

Eikö muuten kukaan himoitse pinoa viikolle 51? En jaksais itse perustaa mutta oisin ekana pelipaikalla jos joku toinen laittas pystyyn jännäilyt. :LOL:
 
no mie yleensä menen töihin pyörällä ja takas, mutta nytten tänään on pitäny tulla hakee, ku on ollut menoa ja eilen.. Ja huomenna luultavasti kävelen töihin, koska en uskaltaudu huomenna enää tuohon liukkauteen mikä oli tuolla, kun lähin koiran kaa lenkille. Hyvä, kun en nurin lentänyt.

Kuntopyöräilin jo 25 min, 228kaloria, syke oli 120-140 (aika paljon kuitenkin 120-130) ja distanse oli 10.02 :D

Kohta jos viel sen puol tuntii vaik jaksais.

Mie olen perustanut viikon 52, koska mulla menee sinne.. Jos en aloita sit pillereitä.
 
Kyllä ne menkat alkoivat sitten. Oikeesti. Toiset kuvittelee raskautta, minä menkkoja. :p

Pitäisköhän sitten siirtyä seuraavaan pinoon.. Ajattelin jo, että jätän nämä viikkopinot, jos ei tulis niin ajateltua koko asiaa. Taitaa olla kyllä vaan kuvittelua se.. :saint: Toisaalta, jos pinossa 52 on valmiiksi tuttuja, niin mukavaahan se on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
heippa!
minä kerkesin myöskin jo aloittamaan päiviä sitten ton joulukuisten viimoset plussat- pinon ku tipuin täältä....siellä jo muutama liittynyt joukkoomme :p
Niin mie huomasin sen jälkeen, kun olin aloittanut oman pinon :whistle:
Olen minä jo yhden kaverin sinne onneksi saanut :D
 
marjonetti: Mie niin toivon sydämestäni, että sie saat ihanan tuloksen =) :heart:

En enää oo niin surullinen. Kyllähän sitä miettii todellakin, että onko meissä jommassa kummassa vika.. Ja olen sanonut, että en rupea tikuttaa.. Mutta mietin, että jos yhden kerran tikut tilaisin ja kokeilisin ja kahtoisin ovuloinko. Koska sittenhän voin hakea pillereitä tai jotain?

Ja kun mies ei kommentoi asiaa milläänlailla..

Tänään pidän herkuttelupäivän, vaikka ei pitäisikään.. Mies teki aivan mahtavan makuisia patonkeja :p , on ollut sipsiä ja karkkia.. Ja korkkasin yhden siiderinkin.. Mutta pahemmin ei sipsit ja karkit tehnyt kauppaansa.. Ei tehnyt mieli.
Hyvää tosiaan tekee mun laihduttamiselle :ashamed:

Ja huomenna ois 10-synttärit.. Olen niitä järjestämässä ja olen tarjoiluryhmässä.. Meille, jotka on siel töissä, niin tarjotaan ennen synttäreiden alkua pizzat.. Kiva kiva.. Ja onhan tietenkin itse synttäriherkkuja, mutta pakko yrittää olla niitä syömättä. Miten mä pystyn siitä pitopalvelun kakusta pitää näpit erossa? :eek: (tiedän, että on varmasti todella hyvää)

mutta nyt kahtoo jotain ohjelmaa, ja jos samalla vähän kuntopyöräilis :LOL:
 
ala jo marjonetti testaamaan! En itse kestä odotella tulosta :D

Synttärit meni hyvin. n. 115 synttärisankaria ja yhteensä oli vähän päälle 300 henkee. Tarjottavaa oli riittävästi. Koko ajan tulivat muut tarjoiluryhmän jäsenet kysyy multa, että miten tehdään se ja se.. Toisaalta ärsytti, koska tiesin heidänkin osaavan asian. Ja yksi hätäili koko ajan, että piti oli jo jossain vaiheessa rauhoittaa toista, että keretään tehä ajoissa. :D
 
marjonetti: Mutta sulla ei viel täti oo tullut kylään, joten kaikki on viel mahdollista :D

Ei me haluta, että sie häippäset pois. Jäänkö mie tänne ihan yksin, jos sinä ja Linna lähdette pois.

Minä aion pysyä täällä hamaan tulevaisuuteen asti =)

Herättiin 11.30 ja tänään pitäis viel kerhonohjaajien palaveriin/kokoukseen mennä.. Pitäis ehtiä yhdet lomakkeet, eikä hajua minne oon ne laittanut.

 
marjonetti:Kyllä sua jäädään kaipaamaan! Sulla on selvästi järkeä päässä! Itse ainakin toivoisi välillä saavan sitä itse enemmän.. Olet aina tervetullut takomaan järkeä ainakin minun päähäni! Tai muuten vain kommentoimaan tonne mun ja redin yksityispalstalle. :wave:
 

Yhteistyössä