* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Tämä on harvinaisen aktiivinen pino, ottaen huomioon että piinaavimmat päivät on vielä kaikilla edessä! Kiva homma! :wave:

Sovitaanko, että tämä porukka pinoutuu samalla kokoonpanolla tuolla odottajat puolella :p

++++tuulia kaikille! B)
 
Töpötupsukorva: oletko masentunut? kuulostat siltä.. tiedän koska itsekin olen ollut monta monistuista kertaa masennuksen syöverissä ja että sieltä pääsee ylös niin pitää huomata itse että on masentunut.

ja anteeksi jo valmiiksi jos et ole masentunut, koska sitten olen tulkinnut tekstisi väärin. :ashamed:
 
yritteillä ois nelosta =)
Ja eka yritys kierros vasta meneillään ;)
Ihan satavarma en ole kierrostani kun vasta ehkäisyn lopettelin mutta arviolta 26-28 kierto..vois kai laittaa vaan oletettu 28 ja sen mukaan kp olis nyt 15.vaikka EN TIEDÄ,mutta aina voi olettaa :)
 
Mie oon täälä jo kehitellyt monen monta oiretta,sillä jos kiertoni on eri mitä juuri laskeskelin että sekin on mahdollista....niin saattaisin olla raskaana..kaikkihan on tietysti toiveajattelua mutta positiivinen täytyy olla ;)

Onko muilla mitään oireita jo?
Mua väsyttää ja kiukuttaa ja masussa juilii menkkakipuista tunnetta jo monetta päivää...josko siellä jotain jo valmistuis...ois niin ihanaa :heart: Ainiin ja suu on ollu kovin kuiva joka aamu...ja päätä jomottaa..

Tietty oireita löytyy jos niitä hakemalla hakee,mut tuntuu vaan ettei millään jaksa oottaa tuonne 40 viikolle asti..pitäs varmaan keksiä jotain kivaa tekemistä että saisi ajatuksia muuallekin,vaikka tollanen kaappien suursiivous vois tehdä terää..kun jaksasi vaan siihenkin ryhtyä!

No jatketaan... :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Mä en käsitä.Mulla oli just pari päivää sitten ovulaatio.Nyt mulle on ilmestynyt kaikki pms-oireet:kiukkusuus :kieh: ,rinnat jo nyt tosi kipeet,naamasta puskee näppyjä :x yms.

Mutta en vielä menetä toivoa,voihan ne olla jotain muutakin :whistle:

Hirmusesti plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :wave:
 
TöpöTupsukorva
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Töpötupsukorva: oletko masentunut? kuulostat siltä.. tiedän koska itsekin olen ollut monta monistuista kertaa masennuksen syöverissä ja että sieltä pääsee ylös niin pitää huomata itse että on masentunut.

ja anteeksi jo valmiiksi jos et ole masentunut, koska sitten olen tulkinnut tekstisi väärin. :ashamed:
Joo varmaan oon ollu, mutta nyt on jotenkin parempi mieli. Toivottavasti pysyykin mieli nyt ok.na. Joteskin vaan tuntuu, että oon täällä ylimääräinen, mutta enpä tiiä miks..

Niin ja sitten nuo" masiksen"syyt on ihan monesta asiasta kerääntyneitä..Yks varmaan toki osittain tää oireitten kyylääminen mitä ollut, mutta nyt oon päättäny, että en kyylää mitään.



 
Kertokaa jos jollakulla ois ollu samantapaista oiretta OVIKSEN aikaan????

Mulla menkkamainen juilinta on kestänyt jo kolmen päivää...voiko se olla merkki oviksesta.
JOS niin oisko se ovis sitten vasta nytten tulossa(voiko olla tuloillaan noin monta päivää)..vaiko olisko se sitten ollut jo tuona ekana juilinta päivänä...
En oleta teidän tietävän mutta kertokaa millaisia oireita teillä on,jolloin huomaatte oviksen?? :/ ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TöpöTupsukorva:
Ehkä mua ei lasketa mukaan niihin pinoihin?

No voi hitsinpilli TöpöTupsukorva.. Olethan kaikilla listoilla mukana, en ymmärrä miten sinua pitäisi enemmän tukea, et mielestäni ole tuonut esiin mitään sellaista "tiettyä ongelmaa" jossa voitaisiin täällä erityisesti auttaa.. :( Kieltämättä kuulostat masentuneelta, ehkä kannattaisi hakea apua ammattilaiselta? :hug: Ehkä pieni tauko "tämän alan juttuihin" tekisi hyvää? (En tarkoita että ajettaisiin sua pois täältä, en tietenkään!! =) )

Täällä yritetään vielä ahkeroida pari tuntia, sitten yliopistolle -> päätin jatkaa opiskelua :saint:

:wave:
 
Kah, päivitys on tehty ihan asiaan sopivalla värillä. Oranssi on väri joka vahvistaa 2. chakraa. 2. chakra liittyy hedelmällisyyteen (ja sukupuolisuuteen yms). ;) Vahvistamisessa tosiaan väreistä oranssi. Sit kivistä karneoli, kuukivi ja meripihka. Tuoksut ja yrtit: jasmiini, ruusu, salvia, santelipuu, ylang ylang. Ravinto mm: sitrushedelmät, porkkanat, oranssit paprikat, tyrni, hilla, mango, persikka, hunaja, kananmunan keltuainen, muskottipähkinä, inkivääri, kurkuma, korianteri.

Semmonen "tieto"isku. :D
 
Hmm, tänä aamunakaan ei ollut vielä lämpö noussut. Tein viimeisen ovistestin ja sen mukaan lh-huippu on ohi. Eli kyllä oviksen pitäisi hetikohtapuoliin tapahtua. Tässä kierrossa en ole limoitellut niin paljon ku yleensä, mutta halukkuutta on niinku aina tässä vaiheessa :D Ja yleensä tunnen sen nipistyksen masussa, kun ovis tapahtuu... nyt en oo vielä tuntenu...

Aattelin vaan, että kyllä kai ovis tapahtuu, koska ovistesti plussaa näytti? Vai nouseeko se lh-taso joka tapauksessa, vaikka ei sitten ovuloiskaan.....???????? :/

Ja Töpötupsukorva: Piristy!! Kerro ainakin, miksi tunnet itsesi ulkopuoliseksi?? :hug:
 

Keskiviikko 19.9.07

Matarena...........kp 10/27...........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 11/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 11/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 13/28...........yk4...........kolmas haaveissa
AnnaManna........kp 14/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 14/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 14/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 14/27-28.......yk 3 .........esikoinen haaveissa
Karpalo67..........kp 15/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 15/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 15/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 15/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 15/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 16/29-36.....yk 10.........esikoinen haaveissa
arabel.................kp 17/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 17/?.............yk 1...........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.........kp 17/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 18/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 19/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 20/30-35......yk1............toinen haaveissa




no nyt on minttu listalla :D
 
Minut voi pudottaa pois listalta! Kävin tänään gynellä ja ultrassa näkyi useita kasvaneita muniksia molemmilla puolilla. Se puhui jostain hyperstimulaatiosta tai sen riskistä. On hieman hölmistynyt olo, mutta ei voi mitään. :/

Mutta; Koko listalle plussaonnea ja onnenplussia!!! :heart: :heart: :heart:
 
Voi Sitruu: :hug: Just aattelin, että sulla on kanssa monia vuosia yritystä, enemmän vielä ku minulla. Pidin sullekin peukkuja...

AnnaManna: Auts! :( Tuo oli huono tieto mulle. Mutta poskia kuumottaa onneksi nyt siihen malliin, että jotain on tapahtunut. "Punastelu" on aina ollut yksi merkki ovuloinnistani, unohdin aiemmin mainita... :ashamed: Olen töissä, joten en pääse mittarin kimppuun, mutta kyllä tuntuu lämpö nousevan.... :p Ja huomenaamullahan sen sitten tietää ainakin, kun aamulämmön mittaa.
 
Mä luulen kanssa että mulla ei tainnutkaan tapahtua ovulaatiota,vaikka testi niin näyttikin.Niin kuin AnnaManna jo tossa mainitsikin,niin lh taso voi nousta vaikkei mitään tapahdukaan :(
No mut mä yritän vielä pitää toivoa yllä,siemenet on sisällä ihan varoiks :saint:
Voi Sitruu :hug: Nyt sun pitää juoda kovasti,ettei hyperi yllätä!
 
TöpöTupsukorva
Ehkä mulla liikaa ollu kaikkee nyt meneillään, että koen kai olevani jotenkin "sekasin" :saint: ..No kyllä se menee ohi..Paremman puolella olen jo onneks omissa asioissa.

Tsemppiä ja sitruu :hug:
 
:hug: , struulle, vaikken oikein ymmärrä , mistä on kysymys, Mutta toivottavasti on hoitokeinoja ja saatte joskus vielä ikioman vauvelin! :heart:

Idea pupuvaimon oli kiva, jos vain niitä plussia satelisi, toivottavasti eikö tämä se plussajuna ole? =) ..Vie kohti kesä vauvoja :heart:

Minulla kiva päivä töissä, ovista ei vielä aamulla näkynyt testissä, mutta vasta 11 pv kiertoa, mutta lakanoita pöllytimme silti jo varoiksi ruuan jälkeen :heart:

Mukavaa iltaa kaikille! =) , :heart: , :wave:



:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

 
AnnaManna
Mulla ovulaatio oirehtii niin että on törkeet ilmavaivat, ja vattaa turvottaa. Ja nyt oikkestaan ekaa kertaa saatoin melko varmasti tuntea oviksen. Terävä vihlasu toisen munasarja kohdalla joka kesti noin. 10-15sek. Kai se on niin yksilöllistä...mut monet on sanonu et menkkakivut on oire, ilm.monilla kuitenkin ne kivut on lieviä...
 

Yhteistyössä