**Piinaviikko 21**

Iltaa kaikille! :flower:

Ei ole tullut pitkään aikaan taas kirjoiteltua. Maanantaina lähtee viiminen työharjoittelu-viikko ja nää 4 viimeistä viikkoa on ollut yhtä hulinaa. Uutta tietoa on tullut joka päivä ja tehtäviä on pitänyt väsätä. Mutta tosiaan viikko vielä ja sit alkaa kesäloma.. =)

Täällä alkaa olemaan "vikat" päivät kierrossa, jos elää ton lyhyemmän kierron mukaan.. Ja onhan tosta oviksestakin jo vissiin 12 tai 13 päivää, en muista ihan tarkkaan..
Oireita on jonkin verran ilmaantunut, tiedä sitten onko vaan taas toiveajattelua. Rinnat kipeyty pari päivää sitten, alaselkää särkee hetkittäin kovastikkin ja alavatsassa tuntuu välillä sellaisia ikäviä "venähdyksiä". Näitä samaisia oireita on kyllä ollut aina ennen menkkojakin. Ainoa sellainen uusi juttu on nyt lämmöt.. Muutamana päivänä olen mittaillut, kun on tuntunut olo kuumalta, mutta ei kuitenkaan sillai kipeeltä. Mittari on näyttänyt 36,9-37,3 astetta. Mulla kuitenkin normaali lämpö on vähän päälle 36 astetta. Jännittäviä aikoja siis elellään täällä suunnalla.. :D

Tämä päivä vietettiin perheen ja kavereiden kesken rannalla + illalla käytiin piipahtamassa lintsillä. Poika nukkuu jo täyttä häkää ja me virkummat ajateltiin pitää pieni peli-ilta.
Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille!! :flower: :wave:

Niin joo ja Julietta Peukutan täällä, että sulla ois ollu kiinnittymisvuotoa!!
Kassu Onnea työtarjouksessa!

Sekä muille tasapuolisesti onnitteluita oviksien bongaamisista ja tsemppiä loppukiertoon. En ehtinyt nyt hirveän tarkasti lukea teidän kirjoituksia.. :ashamed:

Hyvää huomenta kaikille! :flower:

Minä malttamaton en jaksanut odottaa viikkoa, vaan testasin jo tänään "huvin vuoksi" ton korkea lämpöilyn takia. En ois kyl lähtenyt ostamaan testiä, mutt löysin yks päivä yhden apteekin oman testin tuolta vaatekaapista. Olin sen vissiin joskus sinne nakannut talteen..
Tälläinen tulos tuli:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2067405.jpg

Toivottavasti kuvan saa näkyviin ton linkin kautta.. :)
Haaleahan tuo vielä on, joten teen varmistustestin vielä joku päivä.. Vaikka sitten 19.päivä maanantaina :D

Mutta nyt valmistautumaan ulos miehen ja pojan kanssa..
Ihanaa päivää kaikille! :wave:

:flower: onneeee missy!!! :) ihana äitienpäiväaamu sulla/teillä!!! :)
kyllä ne lämmöt vaan tietää. Tietty vaan tarvii olla selvillä että mikä on se normilämpö- muuten ei voi analysoida. mulla on ollut oviksesta asti iltapäivä/iltalämpö 36,85-37,00 ja niin oli viime kierrossakin. eli jos se tuosta nousee vielä niin sitten olen jo iloinen. tänään oli äsken 37 eli varmaan vielä sitä normi lämpöä mulla. nyt on dpo4 eli ei vaikuta vielä lämpöön - kai. aamulämmöt onn ovista ennen n.36,2 (+lasku 35,9) ja jälkeen 36,4 eli ei paljon nousua... Nyt vaan seurailen jännittyneenä mitä tuleman pitää. viimeksi alkoi laskea pari päivää ennen menkkoja.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! :)

Sunnuntai 11.5.2008.

Käärme..................16/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................17/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Milla Migliore............18/28..................yk3.............. esikoinen
Minni-07..................18/28...................yk4...............toinen
Talvimamma-09......19/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................21/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................21/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................22/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............23/32-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............23/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................24/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................25/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............25/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................25/26-29.............yk3.........haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............29/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85, dreamer78, Nobody
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Plussanneet:

Haamuilijat:

Uuteen kiertoon suuntaavat:

Moi vaan kaikille!
Taas mä tein sen :LOL: Vahingossa muokkasin tota eilistä päivitystä ja se jäi tonne edelliselle sivulle mut laitoin sen nyt oikeaan paikkaan,eli on nyt sit tämän päivän päivitys kahteen kertaan :whistle:
Antakaa anteeksi :ashamed: :snotty:
Jännittää kauheasti,ei olis enää montaa päivää jäljellä,kun pääsis testailemaan :D

Onnea Missy!!! :flower:

Mulla ei oo lämmöt noussut taas ollenkaan, mutta luotan siihen kiinnitymisvuotoon!!! :saint: Tosin ei oo mulla lämmöt noussut viime raskaudessakaan..

Päänsärkyä on ollut nyt kolmatta päivää... :| ei yhtään kivaa. Aina kun jostain nousee ylös niin viiltää kunnolla. Veikkaa niskojen jumiutta.

Valkkaria tulee nyt ihan reippaasti. Nipukan oon jättänyt nyt rauhaan. ;)

Maanantai 12.5.2008.

Käärme..................17/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................18/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Milla Migliore............19/28...................yk4...............toinen
Talvimamma-09......20/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................22/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................22/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................23/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............24/32-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............24/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................25/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................26/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............26/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................26/26-29.............yk3.........haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............30/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85, dreamer78, Nobody
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta,Milla Migliore
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Plussanneet:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:
Missy-85

Mulle voi laittaa testauspäiväksi perjantain 23.5. Muita oireita ei ole havaittavissa kuin armoton väsy! Toivottavasti se tarkoittaa hyviä uutisia meille. :heart:

Päivät menee kyllä hirmuista vauhtia! Kaikki aika menee töissä, puutarhassa ja maalatessa, huhhuh. Eilen soitin mutsille pohjoiseen, niin siellä satoi lunta! :eek: Jännä miten näin pienessä maassa voi olla niin erilaiset säät eri osissa.

Huomenta vaan kaikille!
Ja onnea Missy-85 :flower: :hug: Laitoin sut tonne haamuilijoihin,mutta kohtahan sut voi siirtää jo plussanneisiin :heart:
Ja sitten nyt me muutkin katsotaan että noi kaikki kymmenen plussannutta täyttyy :whistle:
Ainahan niitä numeroita voi sitten lisäillä sinne lisää ;) :D
Plussatuulia kaikille+++++++++++++++++ :whistle:

KÄÄKS!!! piinaviikko lähenee. Mä oikeastaan piinailen jo - jatkuvasti mietin että onkohan kiinnittynyt. jne... :ashamed: :$ mieskin kohta jo heittää tän koneen menemään, ku mä vaan etsin kaikkea RASKAUTUMIS-tietoa ja lasken päiviä, ja mietin ääneen. *huoh*
Ei mulla vielä mitään oireita oo... Samalta tuntuu kuin vimekierrossa: vatsaa polttelee, nippailee, juilii, nännit kipeät, kuumeinen olo, kädet ja jalat jäässä, itku herkässä sekä etovaa oloa. Eli mulle noi on normaaleja Oviksen jälkeisiä oireita. Eli heti kun tulee joku uusi oire niin tulen raportoimaan.. ;)
PLUSSA-TUULIA TÄNNE!!! ahdistelkaa sitä tätiä nyt sitten kauammas! *hus hus*

dreamer78

Huomenta!!!

Mies pussattu ja saateltu työmatkalle. Tulee jo onneksi torstaina. Sattui tosi hyvin että siirsivät tämän työmatkan tälle viikolle viime viikolta! HUH! Tuli pariin kertaan laskettua kalenterista ovis-ajankohtaa kun tuli tieto tästä matkasta. :saint:

Täällä on ollut vatsanippailuja ja mies ihmetteli mun silmiä! Ovat vetiset ja kiiltää. Tisseissä ei tavalliseen tapaan ole tuntemuksia. Saas kattoo testailenko jo tällä viikolla. Lauantaina tuli käytyä apteekissa allergialääkkeitä hakemassa ja samalla tarttui mukaan pari testiä....

Plussatuulia pinoon!!! ++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Julietta: monet on sanoneet, että raskaana olevan naisen tunnistaa silmistä :whistle: eli hyvä merkki!

Mulla on ihan perusnippailuja, välillä huono olo ja väsyttää mutta nää taitaa mennä niska-hartiajumituksien piikkiin. Valkkari on aika runsasta..

tsemppiä taas uuteen viikkoon! plussiaaaaa++++++++++++++++++!

Olispas kiva kun tulisi ainakin noi kymmenen plussannutta. :heart:

Miunkin pitää varmaan testata viimeistään tuolloin perjantaina 23.5. jos ei kuukautiset oo siihen mennessä alkaneet. Lauantaina sit menoja niin ois kiva tietää. :heart:

Täällä taas vatsan nippailut on vähentyneet... höh. Rintoja välillä pistelee. Ois kyllä kiva tietää varmaksi milloin ovis oli niin ois jotain järkeä näiden oireiden kehittelyssä. :p

Esikoista kun odotin niin yksi täti kysyi et oonko raskaana (siis oli tosi alussa ettei voinu massusta mitään huomata)... sanoi et silmistä näkee. En sit tiiä miten. :D

Paljon oireiluja kaikille!!! ;)

missylle paljon onnea! selvä viivahan se siinä :heart:

mulla myös nipistelee vatsasta sekä muniksista ( oikealta mistä tod näk irtoskin ) ja hoh hoijaa kun väsyttää |O tosin muksut ruvenneet heräämään ennen 7 joka päivä joten epäilen väsymyksen johtuvan siittä. mutta tosiasiassa ei aavistustakaan kuinka käy! joko tai... se nähdään ensi viikolla.

iltsu-natsu

=)

Saatat olla raskaana mikäli...

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa
-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-voit ehkä pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-painosi laskee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Löysin vauvat.infosta ja oli pakko tuoda se tänne, että voitte sitten oireilla mun kanssa... =)

Ei mitään ihmeellistä... hiljaista on.... plussaa toivon kovasti! Ja tietenkin teille muillekkin! Mutta eipä vielä ole ilmaantunut mitään raskausoireita... mutta katsotaan!! Ainiin ja meillä on gekko eikä se ainakaan tänään villiintynyt mitenkään vaikka se miun kädessänikin oli!! Plussatuulia kaikille!!

Tiistai 13.5.2008.

Käärme..................18/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................19/25-30..............yk4............pikkukolmone n
Milla Migliore............20/28...................yk4...............toinen
Talvimamma-09......21/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................23/30...................yk3...........pikkukakkon en
kassu.......................23/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................24/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............25/32-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............25/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................26/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................27/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............27/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................27/26-29.............yk3.........haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............31/37.................yk2................esikko
Velvet Kiss..............22/30.................11/07............esikoinen
siskonen................25/28..................yk9...............esikoinen

TESTING TESTING...

ma 19.5 dreamer78, Nobody
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta,Milla Migliore
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Plussanneet: :heart:
:heart:
1.Missy-85
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Haamuilijat:

:hug:

Huomenta. :wave:

Julietta: noi oli hauskoja. :D

Eilen illalla särki jalkoja just samalla tavalla kuin silloin kun kuukautiset alkaa/ovat. :/
Ja finnejä tulee kuin pahimpina teinivuosina. :D

Toiveikasta tiistaita kaikille. =)

Yhteistyössä