**Piinaviikko 21**

Aijai, kiertopäivät vaan lisääntyy vaikka kierron alku on aina niin tahmeeta. *innoissaan* :heart:

Iltsu-natsulle mukavaa muuttoa ja vielä mukavampaa tupari-iltaa. :p

Aurinkoista ja lemmen täyttämää viikonloppua kaikille.

Sunnuntai 27.4.2008

Talvimamma-09........5/30-31(-54).....yk2...............esikoinen
Nobody....................7/30...................yk3.............pikkukakko nen
kassu.......................7/32-41.............yk2...............viides
Chessa....................8/28-36.............yk2.............pikkukolmonen
dreamer78...............9/29-33.............yk2...............1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............9/33...................yk8............neljäs
Julietta.....................10/30-35............yk 1...............ensimmäinen
apsu........................11/35..................yk2................esikk o
Tanjusha82.............11/30-35.............yk 5................kolmas
Missy-85..................11/26-29.............yk3................haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............15/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING... :heart:
ma 19.5
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5
la 24.5
su 25.5

hei kanssakuumeilijat.Sain mieheni takaisin perjantaina pitkältä työreissulta ja heti ollaan laitettu pöllyämään vällyjenvälissä :p Vaikka eihän mun ovikseni ole edes lähimailla kai.No,ihanaa kun en edes laskeskele mahdollisia ovispäiviä tässä kierrossa:eek:n jotenki rennompi olo.

kassu: aika hienoa, että pystyt olemaan ilman laskeskelua... on varmasti rennompi fiilis. Miulla se tulee niin automaattisesti, viimeksikin kun alkoi menkat niin heti kalenterin eteen ja "hhhmmmm... tuossa vois olla seuraava ovulaatio..." :ashamed: . Mutta eihän sitä tiedä, nyt kun on tullut tuohon kiertoon heittelyä niin vähän vaikee ennakoida.

Tänään sorruin ostamaan vauva-lehden kaupassa käydessä. Ai hitto ja nyt muistin, että greippumehuakin piti ostaa. Huomenna sitten sitä. En oo sitä ennen käyttäny parantaakseni raskautumismahdollisuuksia mutta ei kai siitä haittaakaan ois. :whistle:

meillä ei kans hirveesti laskeskella... yritän kyllä silti tietoisesti pitää yllä vähintään joka toine päivä tahtia.. mut pakolla ei harrasteta seksiä. mut kyl yleensä toisen saa aika helposti innostuu ku hiukan hiplailee. :D heh sanokaa jos höpisen liikaa härskejä :D

Talvimamma-09........6/30-31(-54).....yk2...............esikoinen
Nobody....................8/30...................yk3.............pikkukakko nen
kassu.......................8/32-41.............yk2...............viides
Chessa....................9/28-36.............yk2.............pikkukolmonen
dreamer78...............10/29-33.............yk2...............1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............10/33...................yk8............neljäs
Julietta.....................11/30-35............yk 1...............ensimmäinen
apsu........................12/35..................yk2................esikk o
Tanjusha82.............12/30-35.............yk 5................kolmas
Missy-85..................12/26-29.............yk3................haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............16/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5

Hellou! Mun on varmaan testailtava tuolloin pe 23.5. Silloin on työpaikan pileet. :D Luultavasti en pysty pitämään näppejäni erossa testeistä joten ennen sitäkin tulee varmaan jo kokeiltua.. Mutta pidetään tuo pe nyt virallisena testipäivänä.

Mulla on huomenna se ovistesti. Eli ultra. Täytyy nyt vaan kovasti toivoa että siellä ois kaikki kunnossa ja kehityskelpoinen muna kasvamassa. Clomithan lisää kaksosraskaudenriskiä... hmm... ei mua kyllä haittais vaikka tuli kaksikin vauvaa.. :saint: oikeastaan se kuulostaa mun korvaan varsin ihanalta!!!! :heart:

Julietta voi olla et mäkin sorrun aiemmin.. :D ostin viime kierrossa kaks r-testiä kun en viiti tossa pikkuapteekissa koko aika juosta, rupee vielä juorut kulkee "toi on toi ku ostaa testei iha himona". noh, seuraavana päivänä alko menkat ni en päässy testailee... mut jotenki helpottaa ainaki mua ku nään ton päivän tossa mustana valkoisella.

mäki haluan clomeja jos se tulee kaksosvauva"riski"... :D ei kai. mut ihan hyvä että sitä seurataan ettei tuu vaikka seittemän. tsemppiä ultraan =)

Testipäivistä oli puhetta.Luulen että testaan vasta sunnuntaina.Ei näkyisi mulla aikaisemmin,kokemuksesta tiedän.Hauskaa on se,että lähdemme lomalle (tosin Suomessa) viikoksi 23.5, joten testailen sitten lomamatkalla.Saas nähdä jääkö illallisviinit ottamatta lomalla sitten :whistle: Olen jo aikaa sitten tilannut testejä netistä joista on 5 jäljellä.Aion testata vasta kun menkat olisi pitäneet alkaa ja sunnuntainahan olisi noin kp 35 :wave:

Eikun hyviä oviksia vaan tänne pinolaisille äkkiä ja mahdollisimman paljon petipuuhia ja sitä myöten tärppejä++++++++++++ :whistle:

Niin ja piti noihin kaksosvauvoihin sanoa,että olen itse odottanut kaksosia joista toinen tuli kesken viikolla 12.Toinen kehittyi loppuun asti ja on nyt 3v :heart: Jäihän mulla pieni kaipuu kaksosiin,ku ehti siinä muutaman viikon ajatukseen silloin totutella.Mutta tähän elämäntilanteeseen se olisi aika pamaus jos alkaisin kaksosia odottamaan :LOL: Apuja :p

moi. en sitten hiplaillutkaan kuin peitonkulmaa eilen... *huoh* olin niin tzippi ettei eväkään liikahtanut sänkyyn kaatumisen jälkeen. Mitenköhän meitin HARJOITUSTEN käy täs kierros ku nyt on saldo 1... ?!?!? :/ no, ehkä se tästä. on se ovis vielä sen verran kaukana, ettei hätiä mitiä. Tänään jo tein yhden O-testin, mutta ei tullut mitään haamua edes. Joten keskivikkona seuraavaksi. ja sit jos vahvistuu niin joka päivä ja myöhemmin ehkä sitten parikin kertaa. katsotaan.

jatketaan. :)
dreamer78

Talvimamma-09......7/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................9/30...................yk3.............pikkukakkonen
kassu.......................9/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................10/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............11/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............11/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................12/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................13/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............13/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................13/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............17/37.................yk2................esikko
Swiss.....................5/25-30..............yk4.............pikkukolmonen

TESTING TESTING... :heart: :heart: :heart:
ma 19.5
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5

Huomenta vaan kaikille!
En ole paljon ehtinyt kiireiltäni kirjoitteleen tänne :D
Swiss lisäsin sut listaan :wave: Korjailkaa jos tein päivityksessä virheitä.
Meinasin kohta tilata muutaman raskaustestin mammaksilta valmiiksi odottamaan testailua :heart:

Aurinkoista huomenta! :flower:

Ei ole tullut oikein kirjoiteltua tänne pitkään aikaan, kun ei tässä alkukierrossa oikein tapahdu mitään.. Mutta tänään bongasin oviksen (testillä ) ja kivut munasarjojen kohdallakin on sen suuntaisia, että täytyy lähteä kallistamaan toi mies, nyt kun saatiin pojukin vietyä tarhaan. :D
Nyt taas alkaa se aika, kun pääsee tarkastelemaan itteään ja mahdollisia oireita.. Jännittää.. =)

Mä voisin ilmoittautua testaamaan maanantaina 19.päivä, jos se on tarpeellista.. Kierron mukaan mulla pitäisi alkaa menkat jo tossa viikolla 20, mutta tällä kertaa päätin että odotan menkkojen olevan kunnolla myöhässä ennen kuin sorrun testeihin.

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Moi.

Missylle onnittelut oviksen bongaamisesta... ihanaa, ihanaa... pääset kohta oirehtimaan. :D

Swiss: tervetuloa joukkoon mukaan. :)

Julietta: miten ultra meni? =)

Pitäisiköhän miunkin testejä tilailla, jo vähän niinku valmiiksi. :whistle: Mutta mie kumminkin oon niin hätähousu et testailen ihan liian aikaseen joten parempi ois varmaan jättää tilaamatta. :D

Ihme ja kumma, merkkejä oviksen tulosta jo nyt havaittavissa. Massua kivistää ja vuoto on ( :ashamed: ) aika kirkasta, limamaista. No tuonhan te halusitte heti aamusta tietää. :LOL:
Mutta pakko oli päästä jakamaan tää asia teidän kanssa. :D

En tiiä jos huomenna sortuisikin ovistestiin.... :snotty:

Heippa!!!

Täällä ois ovis luultavasti joskus 4 päivän päästä. Ultrassa näkyi että mun munasarjat on TÄYNNÄ FOLLIKKELEJA! Eli clomi on purrut vähän liiankin hyvin ja jos ei tästä nyt tärpää niin en saa vähään aikaan niitä syödä ettei munasarjat poksahda. Mutta ei siellä sitten ollut kuin 1 muita isompi vasemmalla ja oikealla oli myös isompi mutta vasenta pienempi. Nyt sitten vaan pupuilua ja oviksen odottelua.

noniin, tervetuloa uusille :)

täällä varmaankin pieniä merkkejä tulevasta oviksesta, alaselkää kuumottanut ja masu ollut pipi. nyt kun olen alkanut seurailemaan näitä tuntemuksia, niin nyt on tosiaan toinen kerta kun ovisaikaan on ummetusta havaittavissa :x

Hulvatonta vappua kaikille jos en kirjottele myöhemmin (tää kone takkuaa välil tosi pahasti)

Käärme..................5/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................6/25-30..............yk4.............pikkukolmonen
Talvimamma-09......8/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................10/30...................yk3.............pikkukakkonen
kassu.......................10/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................11/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............12/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............12/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................13/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................14/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............14/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................14/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............18/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Tervetuloa Käärme. :)

Hitto, päätä särkee mutten viiti buranaa ottaa. :/

Mites muuten, kuin kauan pitää olla pissaamatta kun tekee noita ovistestejä? Tuossa miun lapussa lukee vaan, että pitää vähentää juomista 2 tuntia ennen testiä joten onko se sitten myös pissaamattomuus aika? Kiva jos joku osaa auttaa. :ashamed:

Mukavaa vappua kaikille miunkin puolesta. =)

julietta hyvä että clomit tehoavat! saatte vielä tuplat :D ja kyllä se tästä kierrosta nappaa -uskotaan siihen!

(.) ei mittää... muutto aika lailla reerassa, tosin vanhalla kämpällä paljon paljon kirppari kamaa. mutta sillä ei ole hengenhätä. tehdään kaupat vasta 19.5. tänään lähdemme vaunulle, ihanaa päästä pois kaupungista! täytyy ajaa plantagenin kautta ja hakea "muutamia" kukkia :p ja mies tykkää kun auto täynnä multaa ja yrttejä ;) muutoin ovista ootellessa...

hyvää vappua ja touhuamisen iloja :whistle:

Vapunpäivä 1.5.2008

Käärme..................6/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................7/25-30..............yk4.............pikkukolmonen
Milla Migliore............8/28..................yk3.............. esikoinen
Talvimamma-09......9/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................11/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................11/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................12/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............13/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............13/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................14/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................15/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............15/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................15/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............19/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Yhteistyössä