Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 12:28 ludde kirjoitti:Millonkas menet testiin vai testaatko ensin ite? Onko sulle tehty ivf aikasemmin? Ajattelin vaan ku mä menen pasiin ens kuussa. Mulla ivf-poika 10kk ja nyt maanantaina on lapsettomuuspolilla pas-suunnitteluaika et tiedätköhän mitä ne siellä tekee/kyselee ja jokohan seuraavasta kierrosta vois tehä pasin vai ottavatko taas jotain kokeita? Oliko sul lääkkeellinen pas vai normaaliin kiertoon?
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 11:52 Tiitu kirjoitti:Saas nähdä meneekö tämä nyt sit myttyyn, on ollut havaittavissa pientä tuhruilua ja aamulla oli niin menkkakipuja, et saapa nähdä.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:29 Tiitu kirjoitti:Mulla ei ole muita mömmöjä, ku luget. Mut lääkkeellisestä passista ei ole kokemusta, ku tämä on tosiaan ensimmäinen pas. Vähän semmonen epävarma olo, ku ei tiiä miten täs käy, et tuleeko ne kumpiki alkio pois vai onko toisella mahdollisuus selvitä. Lugetkin on niin petolliset, et ei tiiä miten ne sit pihtaa menkkoja. Nyt on tasan kaksi viikkoa siirrosta ja kp 30/27 ja tosiaan sitä pikku tuhruilua ollu ja mahassa tuntunut menkoilta. Ei voi sanoa muuta kun et aika näyttää ja ootellessa tulee ihan pöpix :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 16:59 Tiitu kirjoitti:Tein testin negaa näytti :'( .Ollukki sellasta tiputtelu vuotoa, viimeset luget laitoin tänä aamuna. Saas nähä miten sitä jaksaa taas kaiken alusta..