**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Raggis Huomenna jo perjantai! Miten oot voinut? Toivottavasti vuoto on lakannut ja raskausoireet jatkuvat . :hug:

Salli Hui! Onpa järkyttä uutinen siulla.... Voimia siulle ja perheellenne ja erityisesti äidillesi. :hug:

kataka Onnea hyvistä ultranäkymistä!
=)

Salli: Voi ei, miten ikäviä kuulumisia! :( Toivottavasti äitiäsi saadaan kuitenkin hoidettua. Kovasti voimia sinulle kaiken keskellä! :hug:

kataka: Hienoa, että oli noin hyvät ultrakuulumiset, varmasti voit jo hengähtää!

).( Kiitos kaikille tsempityksistä! :heart: Vuoto on jatkunut tosi niukkana, ja eilen iski jotenkin aivan älyttömän voimaton olo. En voinut muuta kuin maata sohvalla liikauttamatta evääkään. Itketti myös koko ajan mun voimattomuus ja mieskin ihmetteli. Tänään sama jatkui, ja ajattelin tehdä asialle jotain. Soitin naistentautien polille, ja kolmannella yrittämällä pääsin läpi. Käskettiin tulla päivystykseen näyttämään tilanne. Aika monta tuntia piti odottaa ennen kuin pääsin vastaanotolle, mutta onneksi sain odottaa petipaikalla. Lääkäri ultrasi, ja täydeksi yllätyksekseni sikiö oli kasvanut ja sydän sykki! Lääkärin diagnoosi oli uhkaava keskenmeno. Hoitona täydellinen vuodelepo ensi tiistaihin, ja koko ensi viikko sairauslomaa. Kipuun tietty Panadolia ja Lugejakin pitää jatkaa. Onneksi en vielä lopettanut niitä niin kuin olisi pitänyt... Sikiön koko heitti päivällä, tänään pitäisi olla 8+1, mutta koko oli 15,5mm, mikä vastaa 8+0. En tiedä kannattaako huolestua... Mutta suuri positiivinen yllätys oli kyllä nähdä sydämen sykkivän :heart: Olin jo lukenut roppakaupalla keskenmenokokemuksia :ashamed: ei tietenkään olisi pitänyt mutta halusin olla varautunut kaikkeen :ashamed:

Voi Ragdoll mitä oot joutunutkaan kokemaan :'( Onneks kuitenkin pikkuinen oli kasvanut ja sydän sykki. Se on ainakin positiivinen merkki jos mikä! Nyt vaan lepäät ja otat rauhallisesti. Pistät miehes kunnolla palvelemaan sua, kerrankin ku siihen on ihan todellinen mahdollisuus ;) Toivotaan, että vuodot loppuisivat ja kaikki menis jatkossa hyvin! :hug: vielä sinnepäin :heart:

Katakalle onnea hyvistä ultrakuulumisista!!

Sallille rutkasti jaksamista. Mun isä sairastui viime kesänä leukemiaan ja oli kyllä todella vaikea loppuvuosi ja monesti toivo hukassa. Kuin ihmeen kaupalla kuitenkin parani siitä (ainakin nyt toistaiseksi). Eli tiedän, että raskasta tulee olemaan, mutta toisianne tukien ja asiasta jutellen pääsette varmasti pitkälle ja toivotaan että lopulta kaikki kääntyis parhain päin :hug:

(.) Mä kävin tänään neuvolassa. Papereita täyteltiin, juteltiin mukavia ja sain lähetteet verikokeisiin. Ens tiistaina olis lääkärineuvola, josta tod näk saan lähetteet sitten äitiyspolille ja sitä kautta ajan sinne nt-ultraan. Vähän kyllä mietityttää et pitäis odottaa vielä 4 viikkoa siihen, et kuulee miten asiat tuolla mahassa ovat. Harkitsen jo vakavasti yksityiselle menoa tässä välissä. Ei malta niin ei malta :kieh:
Paha olo kyl jatkuu ja alavatsaa vihloo ajoittain, et sen puolesta luulis et tuolla jotain tapahtuu. Olo on kuitenkin niin epäuskoinen siitä, et mulle vois joskus joku onnistua näin "helpolla"... :ashamed:

Raggis Helpotuksen huokaus! Nyt todellakin vain vessakäynnit ylhäällä, muuten petissä tai soffalla. Puutarha/kasvimaa, kodinhoito jne. jää nyt miehen harteille ja sie vaan lepäät. :hug: Onneksi et lopettanut viel lugeja, miten se naisenvaisto onkaan ihmeellinen! =) En halua pelotella, mutta varmaan saa varautua siihen, et siun pitää olla pidempääkin vuodelevossa. Ystävälläni oli ekan raskauden kanssa sillai, mut terve tyttö syntyi sitten ihan ajallaan. Voimia ja haleja! Mie uskon, et kaikki menee lopultakin hyvin ja saatte nyytin omaksi.

beelia Tästä se sitten alkaa; neuvolat ja polit! =) Onneksi on oireita, nih tietää jotakin tapahtuvan. Täällä kans mietitään yksityiselle menoa, mut katsoo nyt... :whistle:

Nyt toki varmaan tuntuu, et helpollahan tää lopulta onnistui, mut kyllä me ollaan kivinen tie kuljettu, jotta edes tähän saakka päästiin...? Viimeisillään oleva ystäväni, joka odottaa jo neljättä lastaan, nih sanoi äskettäin, et hänkin murehtii neuvoloiden välillä onko kaikki hyvin pikkuisella. Totesi sit viel, et ensin murehtii tuleeko vuotoa alussa, sit sitä lopussa alkaa toivomaan ja vauvan synnyttyä sitä murehtii kätkytjuttuja, miten lapsi pärjää kerhossa, koulussa, saako ystäviä...jne. Ilmeisesti useimmat odottavat äidit - luomusti tai hoidoilla raskautuneet - kokevat samanlaista huolta. Näköjään edes huima lapsilauma ennestään ei vähennä sitä.

Nyt takas duuniin tai oikeestaan haukkaamaan välipalaa....Lapset masussa vaatii... ;)

Nonna ja arvoitukset rv 9+4

Pikaisesti vain kirjoittelen, kun pakkaamiset on ihan vaiheessa ja huomenna lähtö viikoksi ulkomaille...

Kävin tänään uudelleen siellä neuvolassa, kun kerran tarjosivat mahdollisuutta. Olin aivan varma, ettei sydänäänet vieläkään kuulu. Mutta niin vain saatiin äänet hetkeksi kuuluviin, erotin ne itsekin. Mutta nopeasti lähti "Stitch" karkuun eikä enää siinä uudelleen löydetty. Nyt on siis mieli paljon rauhallisempi ja todennäköisyys raskauden etenemiselle alkaa olla jo hyvä :)

Hanuu & Stitch 10+6

Heippa Kamut!

Kävin perustamassa meille oman ketjun odotuspuolelle: Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet. Tulkaahan kamut sinee niin saadaan jatkaa jutusteluja siellä puolella.

Raggis Kuinka huojentava tieto. :hug: On sulla ollut rankka alku raskaudelle, mutta nyt heitetään kaikki onnenhiput ja toivonkipinät sun pikkuiselle, jotta matka jatkuisi. Ja kyllä se jatkuu. Onneksi verinen vuoto on lähes lakannut. Se on hyvä merkki se! :heart:

Hanuu Onnittelut sykkeestä. On varmasti mukava lähteä sen jälkeen lomalle. Ja nautihan lomastasi ja raskaudestasi. :hug:

Salli Tosi paljon voimahalauksia täältä Sinulle ja perheellesi. Toivotaan, että kaikki vielä kääntyisi parhain päin.

beelia Kovasti jaksamista odotteluun. Itse ajattelin myös, että menen yksityiseen ultraan, mutta aika meni kuin menkin tosi nopeasti. Mun nt-ultra oli sopivasti jo 11+2, joten odotteluni jäi lopulta lyhemmäksi. Pahaolo on kyllä hyvä merkki siitä, että masuasukkaalla on kaikki hyvin. :)

timotei Mites sun ultra meni? Vai oletkos siirtynyt jo odottajien puolelle kirjoittelemaan?

katakaOnnittelut hyvistä ultranäkymistä. Kyllä se kummasti helpottaa kun näkee omis silmin, että kaikki on hyvin. :heart:

).( Kirjoittelin jo hiukan kuulumisiani tuonne perustamaani ketjuun. Mutta tosiaan, olen käynyt melkein joka päivä lukemassa teidän kuulumisia, ja varsinkin jännitin Raggiksen kuulumisia. Olen vaan laiskasti kirjautunut ja kirjoitellut itse. Välillä en ole jaksanut laittaa tietokoneen johtoja seinään kun niitä saa repiä pois ukkosen takia. :kieh: Mutta tunnen itseni aika laiskaksi. En oikein jaksa tehdä mitään ja varsinkaan innostua mistään. Ruokaa ei innosta tehdä yhtään kun ei tee mieli syödä. Sit kun on nälkä, niin syön puolet ateriasta ja sit onkin jo maha täynnä. Ja masu kasvaa ja näkyy selvästi jo. Enää en suostu sitä piilotteleen, kun nt-ultra on onnellisesti ohi. Mies on sitä mieltä, että vielä ei sais kertoa. En jaksa enää piilotellakaan. :ashamed: Onneksi on lomaa vielä kaksi viikkoa, jos vaikka sen jälkeen sais jotain innostusta. Maanantaina me lähdetään viikoksi pois kotimaisemista merelle, joten palailen vasta sitten taas lukemaan ja kirjoittelemaan kuulumisia. Hyviä vointejä kaikille ja toivotaan, että epäonnistumiset on poissuljettu tästä pinosta! :heart:

Amelie ja Ässä 11+4

Tulin vain kertomaan, että eilisen ja tämän päivän aikana on keskenmeno (tai siis tuon tuulimunan) ollut meillä tapetilla.
Vuoto alkoi eilen aamupäivällä ja tuli limaisia veriklönttejä, tänään alkoi kunnon vuoto iltapäivästä. Synnärillä (tai naistetautien polilla) puhelimessa sanoivat, että jos pystyn olemaan kotona, ja vuoto loppuu, niin tyhjenee itsestään eikä tarvita ehkä mitään lääkitystäkään. Ja pyysivät aamusta käymään päivystyksessä niin tarkistavat asian. Jos siellä vielä jotakin on, niin saan lääkityksen. Eikä ole ollut kuin vähän kipuja alavatsassa...
Onneksi osasin vähän aavistella tätä ja mielessä oli koko aika, että ei siellä masussa asukaan kukaan, kun ultrassa oli viikot ihan erit kuin kuukautisista. Enkä antanut itseni edes miettiä raskautta.
Ehkä jotain masennusta tulee vielä jälkeen...

Palaan asiaan, jos tässä vielä saadaan "kunnon" raskautta aikaiseksi.

Sarppa ja "tyhjä masu"

Sarppa: Voi itku, ikävä kuulla :( Kovasti voimia sulle :hug:

hanuu: Hienoa että sydänäänet saatiin kuuluviin, varmasti rauhoitti :heart:

Amelie: Kiva kuulla että sullakin menee mukavasti vaikkakin voimattomuus vaivaa. Toivottavasti voimat palaavat nyt helteiden hellitettyä. Kiitos kun perustit uuden pinon, kävin sitä jo kurkkimassa, mutten taida vielä itse uskaltaa sinne.

Nonna: Mäkin vähän pelkään, että tää vuodelepojakso ei jää viimeiseksi... Mutta niin tylsää kuin tää onkin, olen vuoteessa vaikka koko raskauden jos se vaan lopulta takaa pikkuisen nyytin :heart: Varmaan olet ihan oikeassa tuosta murehtimisestakin, sittenhän se varsinainen murehtiminen kai vasta alkaakin, kun lapsi on syntynyt...

beelia: Mies on kyllä palvellut yllättävän kiitettävästi :) Mä teen meillä suurimman osan kotitöistä, mutta nyt on miehelle hyvää harjoitusta oppia tekemään niitä hänenkin :) Kiva kuulla, että sulla on eka neuvolakäynti onnellisesti takana. Pidä vaan puolesi että tarkkailevat sua ja pikkuista tarpeeksi. Onneksi on sitten tosiaan yksityinen, sinne pääsee aina, kun tuntuu että näistä kunnallisista palveluista aina vaan nipistetään.

).( Täällä siis täysin vuoteen omana. Kännykällä kädet puuduksissa räpellän viestiä kun ei kuulemma läppäriäkään saa käyttää istuallaan. No, tilanteen mukaan mennään. Perjantaina oli tosin appiukon 70-vuotispäivälliset, ja kysyin lääkäriltä saanko mennä. Jos ei ole kipuja ja vuotoa, niin silloin kuulemma sai, ja vielä jos ei kävele paljoa. No, olo oli ihan hyvä ja menin. Nyt pari päivää on ollut taas minimaalista kirkasta verta ja alavatsaa koskee melkein koko ajan, mutta mitään supisteluja ei ole. Taidan yrittää kinuta vielä yhtä ultraa ennen nt-ultraa, joka on 23.8. Jos ei kunnalliselta saa, niin täytyy mennä yksityiselle.

Kiitos kaikille myötäelämisestä äitini tilanteessa, olette kultaisia! :hug: Beelia, kiitos kun jaoit kokemustasi - onpa ihanaa kuulla, että isäsi on toipunut! Kaikkea hyvää hänelle, ja toivottavasti pysyy nyt terveenä.

Raggis, olipa hyvä juttu, että hakeuduit päivystykseen! Ja ihanaa, että masussa kaikki oli kunnossa, vaikka tietysti tuo uhkaava keskenmeno on pelottavaa ja pysäyttävää. Nyt tosiaan vaan jatkat sitä lepäämistä, ja täältäkin lähtee rutkasti voimia niin sulle kuin pikkuisellekin!

Ihanaa Hanuu, että sydänäänet saatiin kuuluviin! Se on kyllä niin ihana jumpsutus :)

Amelie, kiva kuulla kuulumisiasi, ja hienoa, että kaikki on hyvin! Voimattomuus on kyllä niin tuttua... Kyllä se tarmokkuus sieltä taas takaisin tulee, ihan varmasti. Mukavaa lomaa sinulle!

sarppav Olen todella pahoillani puolestanne :'( Voimia ja jaksamista teille :hug:

ON: Täällä kaikki kuten ennenkin. Tosin lääkkeiden ottamisen muistaminen on täyden työn takana.. Eikä oikein muutenkaan taida muisti pelata. Mä kun luulin jostain syystä, että klinikka aukeaa vasta huomenna, joten ajattelin siis huomenna soittaa ja varata ajan ultraan. No, nyt sitten katsoinkin netistä aukioloajat, ja kas, klinikka onkin auennut jo viikko sitten! Olispa ollut niin paljon helpompi käydä ultrassa menneellä viikolla, kun mies olis voinut olla sen ajan lasten kanssa. Nyt vaan saa sit sumplia, mihin saan lapset ultran ajaksi... No, se nyt on kuitenkin pikku ongelma. Ainakin ultra on sitten jo sellaisena aikana, että syke näkyy, jos on näkyäkseen. Hui!

Niin, ja nythän mä tajusin, että en varmaan sitä ultra-aikaa kuitenkaan olisi kuluneelle viikolle saanut, vaan vasta nyt tulevalle... Eli ihan turhaan taas pähkäilin. Ei toimi tää pää täällä, ei toimi... :headwall: No, huomenna sitten vihdoin pääsen aikaa varaamaan. Neuvolaan en kyllä soita ennen kuin ultrassa olen käynyt.

Ai joo, nyt taitaa paukkua niinkin isot luvut kuin rv 7+0 =)

Hei!! :wave:

Eilen, synttäreiden kunniaksi(45v) 2x haamuplussa päiväpisusta David puikkotestillä, herkkyys 20mIU/ml :heart:

Tänään sitten Apteekin omalla testillä, herkkyys 25mIU/ml niiiiin hailu viivanen, hyvä kun erottaa :ashamed:..tässäkös tämä nyt olikin :'(

..ja Huom! tein eilen aamupisusta ekan testin 10mIU/ml testillä ja viivanpaikan sain vain näkyviin? :/ ..ei siis ainakaan miulla näy tuolla herkimmällä testillä ensin..

Tänään olisi sitten kierron viimeinen päivä..alkaako vuoto?..ja pelottaa hirmusti huominen hcg:n määritys, mitä tulee vastaukseksi ja lähteekö nousuun..sain lähetteen onneksi kuukaudeksi.

Mie kun en osaa olla silleen viilipyttynä kun näin nuo punaiset haamuset, vaan heti piti iloitsemaan alkaa..ja nyt sitten matto vetäistiin jalkojen alta :( .. *huoks*

Oireita..tisun päät kipiät ja alamasulla "tuntemuksia", eilen illasta/yöllä tooooosi turvoksissa ja kipiäkin, tänään ei niinkään..

Taustaa..raskaus 26.12.2009, joka olikin sitten keskeytynyt km rv 8+3(6+6)..kohdun tyhjennys sairaalassa 2.2 2010 :ashamed:

Kovasti kaikille jaksuja, hyviä vointeja&kasvavia masuja!!=):heart:

T. mur-mur ja pieniäinen 3+6(toivottavasti..)

mur-mur, täällä peukutetaan sulle sitä parasta!! Toivottavasti viiva siitä lähtisi kuitenkin vahvistumaan, olispa tosi upeaa. Musta noi testien herkkyydet ei kyllä välttämättä korreloi ollenkaan sen kanssa, missä tikussa ekaks viiva näkyy ja kuinka vahvana. Vaikka tietysti pitäis.. Mutta onneks pääset huomenna veritestiin, vaikka tietysti on hurjan jännät paikat ja pelottavaakin.. Onkos sulla vielä testejä, aiotko testata vielä ennen huomista?

Mitäs muille kuuluu, täällä onkin ollut aika hiljaista? Miten Raggiksella sujuu pakkolepo, toivottavasti hyvin :hug:

ON: Mulla on huomenna ip ultra klinikalla, sitten onkin tosipaikat edessä... Löytyykö masusta jotain elävää, hui! Tuntemuksia on välillä, lähinnä kuvottavaa oloa, mutta sekin on täysin hallinnassa, eikö mitään suurta. Toivon huomiselta parasta, mutta pelko takaraivossa - kuten kaikilla.. Mutta huomenna raportoin sitten lisää.

SalliSiun oireet viittaa kyllä siihen, et masussa on elämää. Itsellä tuo kuvotus oli "paras" oire... Tsemppistä ultraan! :hug:

Raggiksen kuulumisia itsekin kaipailen. Ja kiva olisi muidenkin juttuja lukaista. Taitaa olla se vaihe menossa, kun ei oikein tapahdu mitään - odottaa vain seuraavaa ultraa/neuvolaa? Itsellä seuraava ultra 10.8. - enää vajaa viikko!

Nonna ja arvoitukset 10+2

=)

mur-mur: Voi kunpa plussa vahvistuisi! Toivotaan että hcg-arvot näyttävät myös hyvältä. Mulla on ollut kanssa vähän kyseenalaista noiden 10mIU/ml-liuskatestien kanssa, mutta sitten apteekin omalla (taitaa olla 25mIU/ml?) on tullut selvempää tulosta, ja sittenhän on tietty Clearbluen digitaalinen, jos siihen raaskii sijoittaa. Mutta onneksi sulla on tuo veritesti, sehän se on luotettavin. Tsemppiä! :)

Salli: Kovasti onnea huomiseen ultraan, jännittää sun puolesta! Eiköhän sieltä elämää löydy, se tosiaan on hyvä merkki että on tuntemuksia.

Nonna: Täällä onkin joo ollut hiljaista, taitavat kaikki olla vielä kesälaitumilla tai muuten vaan odottavalla kannalla. Tsemppiä sullekin ultran odotteluun, kyllä se viikko siitä vierähtää!

).( Tänään kaivoin jo läppärin esille ja teen sängystä käsin etätöitä kun lääkärin määräämä varsinainen vuodelepojakso loppui. Meneehän tämä näinkin. Verta tuli toissa aamuna taas pikku holahdus, sama illalla. Nyt sitten vaan ihan tosi niukkaa. Tuntuu, että aina kun nousee ylös, niin vähän tulee punaista. Mikähän ihme siellä vuotelee? Jos tässä nyt jotain hyvää on, niin hyytymiä ei ole tullut, eikä mitään riekaleitakaan, mutta eihän se mitään takaa.

Soitin eilen polille ja kysyin että pitääkö vuodelepoa jatkaa kun vielä vuotelee, niin siellä joku temperamenttinen naislääkäri sanoi, että "jos keskenmeno on tullakseen, niin se tulee vaikka pää alaspäin makaisi". No, lisäsi kuitenkin, että kaikkea fyysistä olisi vielä hyvä välttää. Sain myös kontrolliultran 11.8. eli ensi keskiviikoksi.

Niin, tilasin netistä jo dopplerinkin, että vähitellen voisi alkaa yrittää kuunnella mahdollisen elossaolevan sikiön sydänääniä, jos se vaikka vähentäisi huolta ja ettei aina tarvitsisi naistentautien polia häiritä. Aikaistahan vielä on, mutta toivotaan että laitteelle on tulevaisuudessa käyttöä :) Luulin jo että oireetkin hävisivät kun tissit eivät olleet kipeät pariin päivään eikä vatsaa nippaillut. No nippailu palasi, ja tissien arkuuskin, mutta tällä hetkellä ei kuitenkaan tunnu oikein mitään arkuutta. Nälkä on koko ajan vaikka makaan vaan paikallaan, kuvotusta ei ole sitten minkäänlaista. Hitsi, ei tässä oikein muuta voi kuin odotella.

Salli72 Onnen pipanoita huomiseen ultraan!!:heart:
..ja eipä ole enään testejä, eilen käväisin vain yhden apoteekista ostelemassa :/ ..testaisin kyllä jos vain olisi!!

Ragdol73 tein maanantaina,(dpo11) päiväpisuun CB:n digin ja "ei raskaana" pamahti ruutuun..sitten tiistaina(dpo12) ne 2x selkeät, punertavat haamuset..tänään, dpo13 juuuuuuri ja juuuuuuri nähtävissä olevan viivasen - kameralla en sitä edes saa vangittua :(

Tuossapa kuvasia..

..miun kamera ON TOSI huono ja viivaset näytävät hailuilta ja harmailta - punertavaa kuitenkin aivan selvästi :)("pikku poikanikin sanoi " on 1 punainen ja 1 vaal. punainen viiva"))

Tarraa&vaaviliimaa pikkisille!!:heart:

Argh... nyt tulee kyllä vuoden tyhmin juttu... laitoin just päivä-Lugen, ja huomasin että mähän olen jo hyvän aikaa pistellyt niitä johonkin ihopoimuun siellä, kohdunsuu on jossain paljon kauempana! Eli mä en ole pistänyt niitä tarpeeksi syvälle! No jo olen ihmetellytkin että miten mulla on kohdunsuu noin alhaalla, vaikka gyne sanoikin kyllä että se on alhaalla. Muttei sentään noin alhaalla... Anteeksi tyhmä vuodatus...

mur-mur: Kyllä siinä haamut näkyy ihan selvästi! Voi että kun olisi ihan ihkaoikea raskaus kyseessä :heart: Mä en muuten koskaan saanut mitenkään vahvaa viivaa apteekin omalla testillä, vaikka esim. Clearblue näytti jo 3+ viikkoa raskaana. Kyllä noi testit vaihtelee uskomattoman kummasti. Tuntuu että sillä merkityllä herkkyydellä ei kyllä välttämättä ole mitään perusteita... Pidän kovasti peukkuja sun puolesta!

mur-mur: Vielä on pakko lisätä, että mulla 10mIU/ml-liuskatestit tekivät semmoisen tempun, että pp11 näyttivät tosi hailakkaa haamua sekä aamulla että iltapäivällä, kun taas pp12 ei oikein näkynyt yhtään mitään. Sitten pp13 testasin apteekin omalla joka antoi vahvan haamun/selkeän viivan ja Clearblue sanoi 1-2 viikkoa raskaana. Testailin sen jälkeen useana päivänä taas liuskatesteillä, ja niihin tuli taas haamuja. Eli, mulla teki niin, että viivat hälvenivät päiväksi ja alkoivat taas sitten näkyä. Ei aavistustakaan mikä sen aiheutti, en mielestäni ollut juonutkaan paljoa.

).( Kylläpäs mä nyt tänään terrorisoin tätä ketjua pulputuksellani, anteeksi jos jotakuta häiritsee...

Heiii!
Saaks tää kanssa tulla piinailemaan?
Taustoista vähän: Ollaan yritetty lasta 3 vuoden ajan. Yksi ainoa plussa oli viime marraskuulta, mutta tuo kaksoisraskaus meni kesken uutena vuotena. Sairaalassa käytiin muutamia kertoja, mutta varsinaisia hoitoja ei ole aloitettu.

Nyt menossa kp 29/32. Kamalaa piinaa :/ Oviksen siis bongasin tässä kierrossa ja toiminta on ollut sen mukaista. Viime lauantaista alkaen on ollu kamala väsy... siis ihan järkyttävä. Välillä olen tuntevinani jotain pientä vihlontaa kohdussa, mutta voipi olla kuvittelua vaan :LOL:

Raggis Kivaa, et siulla menee jo paremmin, vaiks pientä vuotoa viel onkin. Oiskohan se etinen istukka, joka voisi tuota vuotoa aiheuttaa? Semmoista luin täältä palstalta jostain. Hyvä, et sait ultran noinkin pian. Kyllä se tästä ja eteenpäin vaan nyt, sano mummo, kun lumessa tarpoi... =)

Eikäää... Koetas jatkossa tunkea syvemmälle luget! :LOL: Ei tuo tyhmää ollut, hassua miusta vain. =) Onhan tuolla tunnelissa pehmeet seinämät, nih helpostihan sen palleron "väärään" kohtaan tunkee... ;) Niin, etkä kyllä missään tapauksessa terrorisoi. Täällähän kaikki ajatukset on hyvä jakaa kanssasisarien tukiessa ja auttaessa. =)

mur-mur Mie testailin pp8 lähtien aamuin illoin ja erilaisilla testeillä/vahvuuksilla. Tuuhan kertoo hCG-arvo, ko saat sen selville! Tsemppiä!

Nonna78 Tulen huomenissa kertoilemaan =)..vaikka ei se yksi arvo vielä paljoa kerro, se seuraava sitten maanantaina jo enämpi.

Edellisessä raskaudessa hcg 6+0 pikkisen alle 5000 ja sitten 6+6 vain hieman alle 6000..eli nousi aivan liian hitaasti..pienen sydänäänet kerkesin jo kerran näkemään, toisella kertaa ei enään näkynyt..toivottavasti nyt parempi onni matkassa..

Olo toooooosi ärtynyt ja kuumotteleva :kieh: (sorry valitukseni)
..mesosin tuossa äskettäin meidän poikasellehin, pahaa oloani vain..nyt sitten paha mieli siitähin:ashamed:..täällä jyrisee ja ukkosta ilmassa, voi kun sataisi ja lujaa!!

mur-mur: Tsemppiä tän päivän testiin :heart: Toivottavasti on arvot koholla bd Jännään sun puolesta!

Noopu: Voi harmin nega, mutta on tosiaan vielä aikaista. Maltahan vielä muutama päivä :) (sanoo täällä paraskin hätähousu...) Multakin plussapuhallus +++++

Nonna: Joo mä kanssa mietin että voisiko olla istukka kohdunsuun päällä tai vaikka etinen istukka. Hitsi, olisi pitänyt kysyä viime viikolla ultraavalta lääkäriltä, mutta jos muistan oikein, niin hän ei nähnyt mitään tarkkaa syytä vuoteluun. En ole kyllä ihan varma.

).( Täällä raskausoireet vaan vähenee. Ei vatsan nippailuja, ei rintojen arkuutta. Minimaalinen vuoto, kumma kyllä aina pahimmillaan neljän aikaan aamulla. Yritän olla ajattelematta liikaa kun ei asioille kuitenkaan voi mitään muuta kuin yrittää parhaani mukaan hoitaa itseäni jotta pikkuinenkin voisi hyvin.

Yhteistyössä