**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Amelie Kiitos! =) Huomennahan on jo se virallinen ultra, jonka siirsin....Aika menee nopsaan välillä. :D

Mä oon kans miettinyt uutta pinoa, kun melkein kaikki siinä loppukevään pinossa on tosiaan aika pitkällä itseen verrattuna. Joten tee ihmeessä uusi pino meille. Olisi kivaa, kun on tutut piinailijakamut siellä jakamassa raskausajan kuulumisia ja tuntemuksia. Vaiks aika pitkällä siekin jo olet! Ajatteles, enää 2viikkoa ja sit suurin riski keskenmenoon alkaa olla ohi. Mahtavaa! =)

(.) Täällä kanssa kuvotusta välillä paljonkin, mut oksentaa ei oo vie tarvinnut. Pieni määrä ruokaa vie kuvotuksen pois tai hörppy kivennäisvettä - riippuu hiukan siitä kuinka kauan on edellisestä ruokailusta. Olen huomannut, et enää heset ja mäkkärit ei kiinnosta. Ennemminkin rehellinen kotiruoka maistuu ja raikkaat salaatit. Pitkästä aikaa olen myös halunnut syödä viiliä ja valion kerrosviilit mustikka ja ruusunmarja on lemppareita, nami. Ostin myös ingmanin sellasia, mut ne oli makeutettu aspartaamilla, joten mies sai ne syödä.
Paino on helteiden helpottaessa laskenut about 2,5kg ja se tekee kyllä miulle tosi hyvää. Miun ois varaa menettää tätä painoa hiljalleen 10kg, jonka nää hoidot on tuonut lisää... Masu tosin on turvoksissa ja syömisen jälkeen viel pahemmin.


Nonna78 ja arvoitukset rv 8+1
 
Amelie, joo samoissa mennään :) Mullakin ensi viikolla se nt-ultra, ehkä sen jälkeen uskaltaa siirtyä odotuspuolelle :whistle: Oon ollut vähän rauhallisempi, välillä pelko meinaa nostaa päätään vielä. Mulla on perjantaina neuvola-aika, kuunnellaan vaan sydänäänet, tai yritetään, toivottavasti kuuluisi jo. Pahoinvointi on helpottanut, jotkut ruoka-aineet ja hajut saa kuvotuksen aikaan, samoin jos ehtii tulla nälkä, eikä kahvin juomista voi edes ajatella vieläkään. Mutta siis siihen mitä se oli niin kovasti vähentynyt :)
(.) Painoa tullut neuvolan jälkeen puoltoista kiloa lisää, mitkään housut ei meinaa mahtua jalkaan enää :eek: Mut en osta uusia ennen nt-ultraa ;)
Onneksi on helteet edes vähän helpottaneet, töissäkin alkaa olemaan suht inhimillistä. Vielä tää ja ens viikko sit alkais kolmen viikon kesäloma =) Hyvää lomaa kaikille ketkä nyt lomailee :)
 
Amelie Oman pinon perustaminen olis varmaan ihan hyvä idea:)

Mulla oli tänään aikamoinen pelonsekainen päivä. Tänään oli siis lääkärineuvola ja lääkäri eikä neuvolatäti kumpikaan saanut kuulumaan sikiön sykettä. Tämä tapahtui siis aamulla ja lääkäri lupasi sit ultrata mut puolen päivän aikaan, kun sykettä ei saatu kuulumaan. Tällä välillä ehti monia ajatuksia käydä mielessä ja pelko keskenmenosta oli suuri, kun mulla on kuitenkin saatu syke kuulumaan jo rv 8+3. No onneksi pelko kuitenkin osoittautui aiheettomaksi ja ultrassa syke näkyi ja sikiö liikkui kovasti =) Mulla on tosiaan kanssa ensi viikollla ultra ja silloin olis myös maaginen 12 vkoa täynnä.

Kataka rv 11+1
 
Täällähän on monella ollut iloisia uutisia! Onnea ultrista Liisa ja Vitis sekä ekasta neuvolakäynnistä hanuu ja rallis :heart:

kataka: Huh! Olipa jännät paikat, mutta onneksi syke löytyi. Välillä tuntuu olevan lääkärin ammattitaidollakin melkoisen suuri merkitys.

Sallille vielä onnittelut plussasta täälläkin pinossa! Tervetuloa ultrapiinailemaan :)

Amelie: Nautihan lomasta! B) Kuulostaa ihanan rentouttavalta sun suunnitelmat. Mustakin olisi hienoa, jos täällä nyt mukana oleville olisi oma pino odottajissa.

Nonnalle tsemppiä huomisen viralliseen ultraan! Eiköhän siellä kaikki näytä hyvältä :)

).( Tänään siis oli kauan odotettu ja pelätty eka ultra. Lääkäri ultrasi hyvän tovin, ja pyysi vielä kokeneemmankin lääkärin paikalle (TAYSilaiset varmaan tietävät HT:n) katsomaan mitä ihmeen rakkuloita sieltä löytyi. No, oli vaan keltarauhanen, mutta mikä parasta, yksi alkio löytyi ja syke myös! Kehitys myös vastaa viikkoja, sintillä kokoa huimat 7,9mm :heart: Oltiin miehen kanssa onnesta mykkänä ja hymy korvissa :) Toisesta alkiosta lääkäri oli näkevinään jotain jälkiä, eli se oli mennyt kesken, ja vuoto (ilmeisesti) johtui siitä. No, todella onnellinen olen yhdestäkin, kunpa se vain jaksaisi sinnitellä mukana.

Vielä omaa napaa sen verran, että ihan kun tässä ei muuten olisi vuotojen kanssa pelkäämistä, niin eilen iltapäivällä Lugea laittaessa hulahti yhtäkkiä käsille ja lattialle kirkasta verta. Hätäännyin tietty, mutta sitten huomasin, että olin pitkine kynsineni raapaissut itseäni samalla kun laitoin Lugen. Voi että sentään, kyllä kynnet lyhenivät saman tien...

Ragdoll 6+6
 
Raggis Kivaa, et ultra meni hienosti! Ja onnea sykkeestä ja pikkuisesta! :heart: Kuulostaa hyvältä tuo koko ja eiks joku tääl jossain kirjoittanut, et kun syke näkyy,alkio vastaa viikkoja, ois n.90% todennäköisyys, et raskaus menee loppuun saakka. Siis joku lääkäri ois jollekin näin sanonut. En tie onko näin, mut itse halun tuohon uskoa - kunnes toisin käy. =) Mie uskon, et kynnet sai kyytiä.... :D

:))Toivotaan, et huomenna ultrassa näkymät ois hyvät ja pikkuisilla kaikki hyvin...Mitään pahaa en osaa kyllä aavistella, kun mitään vuotoa ei ole ollut (valkovuotoa joskus silloin tällöin) eikä vääränlaisia kipuja. Pitää viel mainita, et rinnat ei oo sit yhtään kipeet enää - isot vaan. Mites teillä muilla?

Asiasta ihan toiseen, mut pakko mainita....Hankittiin meitin raggareille melkeen kattoon asti korkea kiipeilypuu tasoineen ja koloineen. Nyt nää kolme ikinuorta hömppää riehuu siinä kuin 1v pennut ja "taistelevat" lempipaikoista. :LOL: (ikää näillä on 11, 10 ja 7v)

Nonna78 ja arvoitukset rv8+1
 
Piti tulla kurkkaamaan (vaikka en tässä pinossa ookaan kirjotellut...) että olisko Ragdollilla uutisia jo ja olihan niitä :) Hieno juttu, että sieltä asukki löytyi, vaikkakin sitten vaan yksi :heart: =) Eli Onnea siis hyvistä ultrakuulumisista!!! =) Toivottavasti kaikki menee jatkossa sitten paremmin ja vuodot pysyisivät poissa!! :hug:

Nonnankin kuulumisia oon käynyt lukemassa ja hienoa myös että silläkin suunnalla kaikki on sujunut hyvin =) :heart: Toivottavasti tämänkin päivän ultranäkymät olivat yhtä hyviä!!

Sen verran omia kuulumisia että en malttanut odottaa huomiseen klinikan ultraan vaan kävin jo maanantaina yksityisellä kurkistamassa masuun. Löytyihän sieltä yksi asukki oikeasta paikasta ja sykekin näkyi. Kokoa 11mm ja vastasi viikkoja 7+2 (mun laskujen mukaan olis ollut vasta 6+5). Vatsaontelosta löytyi vähän nestettä, joka selittää oudot vatsakivut. Huomenna sitten virallinen ultra vielä jännitettävänä ;) Jospa sitten uskaltaisi hengähtää vähäksi aikaa...

p.s Nonna Aika moista pahoinvointia tälläkin suunnalla, mut enpä valita. Tietää ainakin että jotain tuolla on meneillään :) Jaksamista heikotukseen!!
 
Heipsan! Ultrakuulumisia.... Kaikki hyvin tällä hetkellä, jopa erinomaisesti sanoi lääkäri. =) Sykkeet olivat vahvat ja säännölliset. Pikkuiset olivat nyt vierekkäin ja mittaa toisella 19mm ja toisella 20mm, joten ei mennyt sanomaan kumpi A tai B vauva. No miulle se on ihan sama, kunhan kaikki on hyvin.

Nyt takas töihin....
 
Nonna: Hienoa että virallinenkin ultra meni hyvin ja sykkeet olivat vahvat! Hyvältä kuulostaa :) Mulla lakkasi rintakipu vähitellen, mutta tuli taas n. viikon päästä takaisin ja huomasin samalla rintojen isontuneen. Meidänkin raggaripojilla on muuten kattoon asti yltävä kiipeilypuu joka on ihan ehdoton nukkuma- ja puuhastelupaikka, varsinkin katonrajassa on aina kilpailua kuka valloittaa paikan ensin :) Sitten hävinnyt tökkii tassulla valloittajaa...

beelia: Kiva kuulla susta! :heart: Hienoa että kaikki on hyvin :) Niin inhottavaa kuin pahoinvointi onkin, niin se on kuitenkin hyvä merkki. Ei kai siitä vatsaontelon nesteestä ole haittaa?

).( Täällä ei varsinaista pahoinvointia, mutta pieni etova olo melkein koko ajan. Ja väsyttäääää...
 
beelia Kiva kuulla siusta pitkästä aikaa ja ihanaa, et kuuluu hyvää myös ultran suhteen. Onnea pikkuisesta :heart: Hyvän kokoinen siunkin pikkuinen papunen. =) Tuus kertoon mitä seuraavassa ultrassa meni!

Raggis Hehe...meillä kanssa voittajaa huidotaan tassulla ja hyvin usein mein vanhin jekkuilee sillai ihan omaksi huvikseen. :D

(.) Seuraavaksi pitäisi varata neuvolasta aika. Tuntuu ihan hassulta, ko on tottunut vain varaa noita normigyneaikoja tai hoitoon liittyviä juttuja, et nyt oikeasti mennään neuvolaan. Juu ei näistä oloista voi sillai valittaa, mut pakko todeta, et ei tää etominenkaan kivaa ole ;)

Nonna78 ja arvoitukset rv 8+3
 
"Virallinen" ultra täälläkin ohi ja kaikki oli edelleen hyvin :) Syke näkyi ja koon (12mm) mukaan tänään olis 7+3. Kai noi rv:t täsmentyy sitten viimeistään 12.viikon ultrassa...? Vatsaontelossa on siis nestettä mut lääkäri sanoi et sitä on niin vähän ettei edellytä toimia. Punktion jälkeen tullut ja häviää kuulemma itsestään elimistöön. Eikä siitä kuulemma oo muuta haittaa kuin ajoittaiset kivut ja painontunne esim istuessa. Eli jos nyt sitten uskaltais hengähtää, ainakin hetken :ashamed:

Nonna Mä varailin jo neuvola-ajan ens viikolle ja sain samalla varattua myös neuvolalääkäriajan elokuun alkuun. "Joudun" tod näk äitiyspolille raskaudenseurantaan taas tämän mun perussairauden takia, joten kaikki ultrat tehdään sitten siellä. Viime raskaudessa taisin käydä 10 kertaa ultrassa... No, hyvähän se vaan on, että seurataan tarkkaan!

Hyviä vointeja ja loppukesää teille! Vaiks kyllä mä varmaan täällä käyn taas kurkkimassa ;)
 
beelia Mie varasin kans ultran ja sen piti olla ensin 3.8., mut se ei käynyt miulle, nih sain sen jo ens tiistaiksi. =) Mä luulen, et miullekin tulee tuo äitiyspoli lisäksi, ko odotan noita kaksosia. Kivahan sen on, et seurataan tarkemmin, nih ei tarvii niin paljoa murehtia miten asiat masussa on.

Uskallat ihmeessä jo rauhottua. Kaikki on hyvin ja kerran mitään ei oo vialla, nih eiköhän asiat sujukin niin. :hug:

Kävin jo kirjoittamassa loppukevään hoidoista plussanneiden pinoon tuolla odotuspuolella, mut odottelen tuttuja sinne mukaan juttukamuksi...

Hyviä vointeja miunkin puolesta kaikille!
 
Salli72: Onnittelut ja tervetuloa tähän ketjuun! =)

Onnittelut hyvistä ultranäkymistä Vitis86, Ragdoll73, beelia ja Nonna78 :flower:

Amelie80: Sulla ei olekaan enää montaa päivää NT-ultraan, toivotaan tosiaan että hyviä uutisia luvassa :) Mä kävin ilmoittamassa itseni jo sinne loppukevään hoidoista plussanneisiin, mutta jos laitatte uuden pinon pystyyn, voin tulla sinnekin mukaan. Mukavaa loman jatkoa. Itsellä kohta loma puolessa välissä...

kataka: Kylläpä sua on säikytelty! Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin :)

Jäänyt vähän vähemmälle tämä kirjoittaminen, vaikka lukemassa käynkin päivittäin. On jotenkin sellainen välivaihe, ei vielä uskalla täysillä heittäytyä raskausjuttuihin mukaan. Vielä olis reilu pari viikkoa siihen NT-ultraan ja sitä odotan kuin kuuta nousevaa ja toisaalta pelkään. Ens keskiviikkona olis se ylimääräinen neuvolakäynti, kun verikokeita ei voitu viimeksi ottaa. Samalla yritetään kuunnella sydänääniä ja niin toivon, että ne jo löytyis. Viikon päästä lähden viikoksi ulkomaille ja olis kivempi olla siellä vähän levollisemmin mielin... Onneksi NT-ultra on sentään ennen kuin palaan lomalta töihin. Tietää sit ainakin missä mennään. Tää on ollu aika hermoja raastava viikko, kun olen vähentänyt PAS:n tukilääkityksiä. Huomenna viimeiset lääkkeet. Ei ainakaan toistaiseksi mitään vuotoja tai muuta syytä epäillä raskauden keskeytymistä, joten kai ne lääkärit sit tiesi, että tässä vaiheessa on turvallista ajaa lääkitykset alas. Välillä vaan vaikea luottaa edes lääkäreihin, kun kaikki tuntuu niin epävarmalta... Toivon todella, että kaikilla meillä etenis raskaudet hyvin ja päästäis sit yhdessä nauttimaan raskauksista jossain uudessa pinossa :)

Hanuu ja Stitch 10+0
 
Taidan minäkin tulla tänne. Toista odotellaan. Tarkkoja viikkoja en osaa sanoa, kun kuukautiset ovat varsin epäsäännölliset ja tulinkin raskaaksi "vähän" vahingossa. Kuukautisten mukaan olisi kasassa jo 8+ mutta ultrassa eilen sanoi lääkäri, että olisi korkeintaan 6 täynnä, eikä vielä näkynyt sykettä.
Onkohan normaalia?
Lääkäri oli sitä mieltä, että jos ei 2 viikon päästä ei mitään näy on kyseessä tuulimunaraskaus.
Toivotaan kuitenkin, että tulisi pian näkyviin jotakin.
Eka lapsi on nyt 1 v 9 kk ikäinen, joten ihan hyvällä ikäerolla mentäsiin. Ja minä olen sen verran iäkäs, ettei tässä ole kovasti aikaa enää yritellä ...
Varasin jo uuden ultran 5.8. Vähän jännittää se valmiiksi, mutta rauhassa pitää mennä.
Oireita on kivistävät rinnat ja etova olo. Muuten ihan ok.

Sarppa
 
Tervetuloa mukaan Sarppa! Toivottavasti seuraavassa ultrassa syke jo näkyisi. :heart: En tiedä onko normaalia, et syke ei siun ultrassa näkynyt. Itsellä syke näky viikoilla 6+4 tai siis kaksi sykettä, kun tuplat toistaiseksi tulossa. Sen ainakin näistä jutuista oon huomannut, et kovin yksilöllistä kaikki on, et ei ainakaan vielä kannata vaipua synkkyyteen!

Nonna78 ja arvoitukset rv 8+5


 
Kiitos Nonna,
näin ajattelinkin. Ekan kanssa oli ultrassa vasta viikolla 9, ja silloin näkyi selvästi kaikki.
No kyllä tässä rauhassa odotellaan. Ja otetaan vastaan kaikki mitä tulee...
Täytyy yrittää olla ajattelematta asiaa, niin helpointa niin.
En ole edes mitään äitityyppiä, joten ihmetyttää itsellä tämä oma pieni "vouhotukseni" asiaan. Mieheni, joka kovasti kakkosta meille toivoo, on paljon rauhallisempi asian kanssa...

No, käyn kertomassa miten käy. Ensi maanantaina lähdetään reissuun Itärajan läheisyyteen, Ilomantsin ja Lieksan välimaastoon, joten siellä unohtuu asia varmasti ainakin välillisesti.

Aurinkoista jatkoa kaikille!

Sarppa
 
Onpa ihanaa kun tästä on tullut pelkkien hyvien uutisten pino :) Toivottavasti pysyykin sellaisena.

ON: Väsymys, kuvotus ja helle senkun jatkuvat. No, ainakin helle loppuu ennen helmikuuta ;) Mulla NT-ultra perjantaina 13. päivä elokuuta. Nyt ois viikkoja 9+5. Työnimeä ei vielä ole. Ehkä hän siinä seuraavassa ultrakuvassa näyttää selvästi joltakin ja se nimi sitten syntyy ihan itsestään. Miten teidän työnimet ovat syntyneet?
 
Täällä kans kuvottaa, lähinnä iltaisin ja alkaa juurikin nyt pikku hiljaa.....Pieniä tuntemuksia masussa eli kaikki hyvin edelleen luulisin. Huomenna ois ensimmäinen neuvolakäynti. Mitäköhän ne siellä tekee ultran lisäksi? Vai ultraavatko lainkaan? Tuun sit kertoo kuulumisia.

Meillä ei oo varsinaisia työnimiä keksitty. Miusta ne on toistaiseksi arvoituksia ennen kuin selvii mitä mallia ovat ja selviävät pidemmälle. =)

Nonna78 ja arvoitukset rv9+0 *poks
 
Sarppa: Tervetuloa mukaan :)

Nonna: Mulla kanssa huomenna eka neuvola. Ei mitään tietoa mitä tapahtuu, mutta kasan lomakkeita ja kyselyjä joutui täyttämään... Kiva kuulla sitten sun kokemuksia, tsemppiä kovasti! :heart:

).( Mulla on jo työnimi mielessä, mutta ajattelin että uskallan alkaa käyttää sitä vasta NT-ultran jälkeen, jos sinne asti päästään... Mikä hassuinta, isälläni oli juuri sama nimi mielessä, eikä meillä ole sen nimisiä tuttuja tai sukulaisia, eikä koskaan aikaisemmin ole puhuttu asiasta. Veristä/vaaleanpunaista vuotoa on ollut aivan minimaalisesti silloin tällöin, olen jotenkin yhdistänyt sen fyysiseen rasitukseen, enkä enää oikein uskalla urheilla, saatikka leikata nurmikkoa tai tehdä mitään muutakaan vaativaa (ja siltä kyllä puutarha näyttääkin... onneksi on porukat tulossa vierailulle, äiskä on intohimoinen puutarhaihminen :) ) Harmi vaan, kun kunto huononee, ei sekään ole hyvä juttu.
 
Tänään aamulla neljän aikaan hulahtikin sitten kunnolla kirkasta verta pönttöön... voi vee, tää raskaus taisi olla tässä :( Menen kumminkin neuvolaan kun en enää ehdi aikaa perumaankaan ja kysyn pääsisikö sieltä kautta ultraan. Ei hyvältä näytä :'(
 
Raggis Voi ei! :'( Toivottavasti tuo vuoto ei ois keskenmenon merkki. :hug: Onneks siulla on tuo neuvola tänään, nih varmasti ultraavat ja saat tietää miten pikkuisella on asiat masussa. Pidän peukkuja, jotta uutiset on hyvät!


(.) Nyt en oikein osaa sanoa mitään, kun on sydän syrjällään Raggiksen vuoksi. Sen verran, et ultraa ei tehty, eikä sydänääniä kuunneltu, vaan täytettiin yhdessä lomakkeet jne. otettiin veri-ja pissakoe. Seuraavalla kerralla sit selvii. Niin ja hemis nyt 136 ja verenpaine 78/132.
Äitiyspolille menen 10.8.

 
Nonna: Kiitos sympatiasta! :hug: Aika samanlaiselta kuulosti sun neuvolakäynti kun mullakin. Onko sulla ultra tiedossa seuraavan kerran milloin, vai tuolloin 10.8.? Eiköhän siellä kaikki kuitenkin hyvin ole, uskon niin :heart:

).( Menin siis neuvolaan, multakin otettiin hemis (129), pissanäyte ja verenpaine (110/78), sekä annettiin aika verikokeisiin, nt-ultraan ja seuraavaan neuvolaan, vaikka kerroinkin että nyt vuotaa. Tai sen ison hulahduksen jälkeen vuoto on jatkunut niukkana ja ruskeahkona. Neuvolantäti oli tosi ymmärtäväinen, ja jotenkin pääsin jonon ohi ja mulle varattiin vielä tälle aamulle terveyskeskuslääkärin vastaanotto jossa lääkärin piti laittaa mulle ultralähete, kun neuvolassa ei ollut ultralaitetta. No, menin sitten terveyskeskukseen, ja siellä vanhahko naislääkäri oli todella empaattinen, mutta ei millään halunnut laittaa mulle ultralähetettä vaikka kuinka tinkasin. Sanoi vaan, että ei tässä oikein mitään voi tehdä, eikä toivoa kannata vielä menettää kun vuoto kuitenkin niukkeni. Kysyin että olisi nyt kiva tietää onko siellä enää elämää, niin saisi edes tyhjennyslääkkeet ja pääsisi nopeasti uuteen hoitorumbaan. Ei kuulemma anneta kovin helposti tyhjennyslääkkeitäkään. Jos vuoto runsastuu, niin sitten vain ensiapuun, se on ainoa tie. No, onneksi olin kaukaa viisas, ja varasin netin kautta silloin aamulla neljän jälkeen yksityiselle ultra-ajan perjantaille, sitä kautta voi myös saada lähetteen tyhjennykseen, jos tarve vaatii. Siihen asti pitää jaksaa... On tää yhtä kärvistelyä kärvistelyn perään, en tiedä mitä ajatella...
 
Raggis Nyt vaan voimia ja täältä kauheasti positiivisia ajatuksia :hug: Hyvä asia on se, et vuoto niukkeni ja toivottavasti loppuis kokonaan.. Eihän siinä vuodossa ollut mitään kokkareita? Jos "pelkkää" verta, nih eiks se ole vähemmän peloittavaa(siis, jos ikinä verentulo raskauden aikana voi olla vähemmän peloittavaa) ? Parhaalla ystävälläni tuli about rv 10 kanssa ihan punaista verta ja reilusti ja oli viel kipuja. Menivät tietty yksityiselle ultraan peloissaan, mut onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. Terve poika nyt reilun vuoden. Tahdon tällä koettaa helpottaa siun oloa ja valaa toivoa kaiken pelon keskelle. Onneks yksityiselle pääsee lyhyelläkin varoitusajalla! :hug:

Niin ja juu, seuraava ultra ois 10.8. ellen hikeenny ja mene yksityiselle ennen.... Toistaiseksi uskon masussa olevan kaikki hyvin, kun ei oo ollut syytä olettaa muuta.
 
Ragdoll73: Jaksamista sinne perjantaihin! :hug:

Tuli käytyä heti aamusta neuvolassa. Otettiin verikokeet ja hemoglobiini (137), jotka jäi 1. kerralla ottamatta. Yritettiin myös kuunnella sydänääniä. Eipä kuulunut, vaikka kuinka toivoin... Toki tiesin etukäteen, ettei vielä välttämättä kuulu, mutta harmittaa silti. Hetken aikaa monitorilla oli ollut kuitenkin lukema 144 eli toivo elää sen viittaavan sikiön sykkeeseen. Yritetään vielä perjantaina kuunnella uudelleen, josko saisin mielenrauhaa ennen lauantain reissuun lähtöä. No viimeistään sit reissun jälkeen tulee ultrassa tuomio...

Unohtui allekirjoitus...

Hanuu & Stitch 10+4
 
Pitkästä aikaa täällä!
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Nopeasti lukaisin sivuja läpi, mutta nyt ei ole voimia kommentoida enempää.. Raggikselle kuitenkin toivottelen voimia perjantain odotteluun, onneksi pääset ultraan! Minullahan oli ekassa raskaudessa verisiä vuotoja rv8-rv15, johtuivat hematoomista, mutta kyllä se oli kamalaa aikaa.. Vessakäynnit hirvitti joka kerta. Onneksi mulla oli silloin aivan ihana nlatäti, jolla vielä oli ultrakin, joten silloin kävin ultrattavana varmasti joka viikko..

Täällä raskauden ajattelu on jäänyt taka-alalle.. Äidilläni on todettu pahanlaatuinen syöpä, ja nyt mennään vaan päivä kerrallaan, odotellaan uusia tutkimuksia ja niiden tuloksia. Ihan kamalaa... :'(
Päivät yritän lasten takia skarpata, mutta illat ja yöt onkin sitten sitä kamalampia. Kurkkua kuristaa ja ahdistus on valtava. Ei voi nyt olla kovin hyvät oltavat tuolla masussa... Mutta minkäs teet, elämä on tätä..

Masussa kuitenkin lienee kaikesta huolimatta kaikki hyvin. Mitään vuotoja tai ylimääräisiä tuntemuksia ei ole, joskaan ei suurempia oireitakaan - pientä kuvotusta välillä ja rinnat ehkä aavistuksen turvonneet. Klinikka aukeaa ensi vkolla, joten sitten vasta pääsen varaamaan ultra-aikaa. Nyt siis 6+3 menossa.
 
Ragdoll Jaksamisia ja toivotaan, että kaikki on hyvin :hug:

O.N Mulla oli tänään nt-ultra ja kaikki oli oikein hyvin =) Niskaturvotus oli normaali ja kätilön mukaan kaikki rakenteet myös normaalit. Olin yllättynyt, että tässä vaiheessa jo katsottiin kaikki rakenteet yksitellen läpi, kun esikoisen kohdalla vastaavaa ei ollut. Olo on nyt helpottunut ja yritän alkaa nauttia tästä raskaudesta =)

Kataka 12+2
 

Yhteistyössä