Liisa Toivon todella, että sun vuoto on loppunut ja se oli vaan harmitonta. :hug: JA onneks sulla on ultra huomenna! Kovasti tsemppiä! :heart:
Hanuu Järkyttävän kuuma sulla on töissä! Apua! Voin hyvin kuvitella, että olet aivan puhki. Onneksi pääset lomalle! Saatko sinne työhuoneeseen jonkun ropelin tai tuulettimen? Tai sit haet vaan saikkua.
Vaikka tiedän, että se tuntuu vimmeiseltä vaihtoehdolta juur ennen lomaa. Jaksuja vielä viimeiseen rutistukseen. Mun pitäis vielä ensi viikko olla töissä ja sitten olisi neljä viikkoa lepoa. Olin jo viikon lomalla, mutta se meni ihan kotityölomaksi. Maalailin meidän terassia ja yläkertaan kattopaneeleita. Aika rankkoja päiviä.
rallukka Onnea sykkeen näkemisestä jälleen :heart: Pikkuisella on varmasti kaikki hyvin. Nyt rentoudut ja nautit raskaudesta ja kesästä.
(.) Edelleen siis turvoksissa.
Tänään oli siis eka neuvola. Mulla on noin mun ikainen neuvolan"täti" ja vaikutti kyllä tosi kivalta. Paperit oli vähän sekaisin ja vähän sellaista häsää. Mutta melkein puolitoista tuntia siellä vierähti.
Seuraavana on labra 22.7 ja lääkäri neuvola 30.7. Paljon tuli kaikkea tietoa, mutta ei mitään sellaista mitä en vielä tiennyt. En kehdannut sanoa, että kyllä kielletyt ruoka-aineetkin on kahlattu jo monasti läpi, jo raskautta toivoessa.
Mutta kaiken kaikkiaan oli kiva käynti. Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella. Ja ei ne varmaan olis kuulunutkaan mun turvotuksen läpi. :kieh:
Amelie ja Ässä 8+1