??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Onnea Pink! :)
Joo siis vielä on muutama riskialtis päivä jäljellä.. Eikös niiden menkkojen pitäis alkaa dpo 12-16? Kaksi jo melkein mennyt jee :) mutta tulkoon menkat, jos on tullakseen :) se kyllä toisaalta helpottaisi tätä stressiä :/
 
Blu
Hei!

Minäkin päätän liittyä joukkoon! Meneillään yk 2. Ensimmäistä lasta yritetään. Vähintään vuosi ollaan menty jo katkaisumenetelmällä, mutta lokakuussa alettiin ihan rehellisesti yrittämään ja laukomaan maaliin

kp.16/32 seksiä

kp. 18/32 seksiä

kp. 19/32 Oletettu ovulaatio 26.11 (käytän laskuria.. en oo tikuttanu) Seksiä. Olin tuntevinani oikealla puolella nippailua.

dpo 1 kp.20/32 Seksiä

dpo 4 kp.23/32 Turvotusta, ummetusta. Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 6 kp.25/32 valkovuoto paksua. Lämmöt tavallista korkeemmat. Vähän etova olo ollut ja ilmavaivoja. Seksiä.

dpo 7 kp.26/32 samat ku edellinen päivä.

dpo 8 kp.27/32 voisin syödä koko ajan. turvottaa.. voi olla yhteyttä edelliseen Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 9 kp.28/32 väsynyt.. nukuin 13 h ja näin unta, että menin vessaan ja tuli kiinnittymisvuotoa. valkovuoto edelleen paksua. oikeelta puoleltavatsaa hiukan vihlonut. Sorruin illalla tekemään Rfsu:n raskaustestin, joka näytti negaa.. kävin myöhemmin dyykkaileen ja olin näkevinäni eeeerittäin haalean haamun. Lämmöt tavallista korkeemmat


dpo 9 kp 29/32 Kumma olo. menkkatuntemuksia, päätä särkee, lämmöt edelleen koholla, valkovuoto paksua, alaselkää särkee/jomottaa kummallisesti varsinkin vasemmalta. Oikealla puolella vatsassa tuntemuksia.. Jännittää vähän.. on jotenki turhan toiveikas olo


Onnea plussanneelle Pinkille!
 
Mittasin tänään aamulämmöt suusta normaalisti (tuli 36,9) ja sitten huvikseni vielä hieman hikisestä kainalosta. Sieltä tuli 35,8-36,0! Pitäisikö noiden lukujen periaatteessa vastata toisiaan? Jos tuo ero johtui nyt siitä, että kainalo on niin häiriöaltis mittauksille? Meinaan mun normilämpö 35,5 on mitattu aina kainalosta.. Jos se ei oo sama suusta mitattuna, niin sitten mä en edes tiedä mun normilämpötilaa :s

Edit: okei no nousihan se kainalon lämpötila siihen 36,6:een. Mutta oon mä kyllä ihan sekasin. Jos tää kierto loppuu, niin otan hommakseni määrittää uuden normilämpötilani suusta mitattuna..
 
Viimeksi muokattu:
Blu
Minäkin päätän liittyä joukkoon! Meneillään yk 2. Ensimmäistä lasta yritetään. Vähintään vuosi ollaan menty jo katkaisumenetelmällä, mutta lokakuussa alettiin ihan rehellisesti yrittämään ja laukomaan maaliin

kp.16/32 seksiä

kp. 18/32 seksiä

kp. 19/32 Oletettu ovulaatio 26.11 (käytän laskuria.. en oo tikuttanu) Seksiä. Olin tuntevinani oikealla puolella nippailua.

dpo 1 kp.20/32 Seksiä

dpo 4 kp.23/32 Turvotusta, ummetusta. Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 6 kp.25/32 valkovuoto paksua. Lämmöt tavallista korkeemmat. Vähän etova olo ollut ja ilmavaivoja. Seksiä.

dpo 7 kp.26/32 samat ku edellinen päivä.

dpo 8 kp.27/32 voisin syödä koko ajan. turvottaa.. voi olla yhteyttä edelliseen Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 9 kp.28/32 väsynyt.. nukuin 13 h ja näin unta, että menin vessaan ja tuli kiinnittymisvuotoa. valkovuoto edelleen paksua. oikeelta puoleltavatsaa hiukan vihlonut. Sorruin illalla tekemään Rfsu:n raskaustestin, joka näytti negaa.. kävin myöhemmin dyykkaileen ja olin näkevinäni eeeerittäin haalean haamun. Lämmöt tavallista korkeemmat


dpo 10 kp 29/32 Kumma olo. menkkatuntemuksia, päätä särkee, lämmöt edelleen koholla, valkovuoto paksua, alaselkää särkee/jomottaa kummallisesti varsinkin vasemmalta. Oikealla puolella vatsassa tuntemuksia.. Jännittää vähän.. on jotenki turhan toiveikas olo

dpo 11 30/32 Testi aamulla nega. Ei haamun haamua. Usko loppunut ja menkkaolot. Ihan raivona kaikesta :D Suunnitelen jo seuraavaa kiertoa ja mietin mikä on paras sivu tilata testejä... vinkkejä??


Mitenkäs candyqueen ja nuorallatanssia... ootteko testaillu?
 
Viimeksi muokattu:
Usko on loppunut, joten en ole edes testaillut. Välillä tulee semmonen olo, että menkat alkaa ja välillä taas tuntuu, ettei ne alkaakaan.

Blu; tarkoitus on (kai??) muokata omaa DPO ketjua, ei lainata sitä kokoaikaa, kun kirjoittaa jotain lisää :) Pysyy ketjukin vähän siistimpänä.

Mä oon tilannut testit Raskauskeijusta ja tuli todella nopsaan! Sieltä tilaan kyllä toistekin.
 
Testasin tossa äsken ja taas alkoi näyttää negaa.. Mutta just ku aika oli menossa umpeen, siinä näkykin hento hento viiva! Mitä sanotte, oon uus näissä hommissa (eka yk) mut raskaustestejä oon silti tehny muutaman ennen tätäkin:) niissä ei oo ikinä nähny mitään.. Voiko ne testit tehä tommosia vääriä viivoja? No, katsotaan vahvistuuko se huomenna :)
 
candyqueen Minkä merkkinen raskaustesti se oli? Jos siinä haamussa on selkeästi punaista väriä, niin se on positiivinen. Väärät positiiviset on kyllä tosi harvinaisia! Mulla on yhet halpisliuskat sellaisia, et niissä näkyy viivanpaikka todella selkeästi, mut viivanpaikka on harmaa, siinä ei ole sitä väriä, yleensä punaista, mitä positiivisessa testissä sit on. :) Odottelet pari päivää ja uusi testi. Varovarovasti sinua jo onnittelen, mutta kannattaa tehdä uusi testi vielä.
 
Juu aion tehdä vielä monta uutta:p se merkki on pregcheck :) punertava viiva näkyy valokuvassa, mutta itse liuska on harmaahko nyt, kun testin tekemisestä on jo monta tuntia :)

Edit: ei se kyllä sittenkään harmaalta kuivuneenakaan näytä, kun tuota kuvaa katselee (seuraavassa kommentissani linkit)
 
Viimeksi muokattu:
-j-
Kerronpa minäkin omani. Kierto 28 päivää.

KP 5 voimakasta vihlontaa vasemman munasarjan tienoilla.
KP 9 sutinaa
KP 12 menkkakivut herättivät kesken yön
KP 15 -> rinnat aristavat ja parin päivän päästä ovat selkeästi kipeät sekä painavat, vähemmän selkeästi kasvaneet hieman kokoa.
KP 15 -> valkovuotoa.
KP 15 -> olo on poikkeuksellisen hyvä ja iloinen: herään aamuisin helposti, nukun paremmin, olen päivällä energinen ja hyväntuulinen, illalla väsymys tulee yllättäen ja simahdan nopeasti.
KP 17-22 molemmissa munasarjoissa vihlontaa ja juilimista, selvästi enemmän kuitenkin oikealla puolella. Hieman myöhemmin painontunnetta alavatsalla, ikäänkuin olisin turvonnut mutta olo ei ole sellainen, olo on ainoastaan hivenen isompi :)
KP 19 -> aamunälkä alkaa vaivata. Muutenkin nälkä tuntuu olevan vaativampaa: tulee äkkiä ja voimakkaana. Lämpö ehkä hivenen koholla. Iltaisin voimakasta viluilua.
KP 24 lievää ja nopeasti ohimenevää kuvotusta.
KP 25 juilimiset loistavat poissaolollaan.
KP 26 erittäin paikallista kipuilua, vähän säryn tyyppistä pienellä alueella keskellä alavatsaa.
KP 27 koko alavatsa kipuilee lievästi. Olot kuten menkoissa mutta pikemmin sellaiset, kuin menkat olisivat loppumassa eikä alkamassa.
KP 28 testi aamupissasta negatiivinen ja lämpö tippunut alle kolmenviiden. Hämmentynyt olo, ensimmäinen ajatus että testissä on jotain vikaa. Päivän aikana epätoivo alkaa hiipimään, illalla jälleen hyvin luottavainen olo.
KP 29 testi erittäin positiivinen. Olo iloisen sekava ja keskittymiskyvytön :)

Plussan jälkeen, eli nämä kaksi päivää, rinnat pysyneet edelleen kipeinä ja painavina, vatsajuilinnat melkein täysin poissa ja suussa on maistunut rauta tasan kerran mutta sitäkin voimakkaammin. Valkovuoto jatkuu, lämpö on jälleen koholla, erinomainen olotila vaikka yöunia vaivaakin nälkä vähän välistä.

Itse lukeuduin siis niihin, joilla testi ekana "menkkapäivänä" näytti tyylipuhdasta ei-oota. Joten toivoa on, en varmasti ole ainoa.
 
Candyqueen: en ole koskaan saanut pc:n testillä väärää negaa.. ei ole testiajan jälkeenkään ilmestynyt negaan roskishaamua. Tee huomenna uus. Ite viime raskauden sillä testasin ja hienosti hento viiva alkoi vahvistua. Tsemppiä =)
 
Tässä vielä tän aamuiset kuvat :)



Ylempi on testiajan sisällä suurin piirtein otettu kuva (tiedän, näkyy huonosti), ja alempi on sitten äsken otettu kuva tästä samasta testistä, joka on nyt kuivunut :)

Aamulla jatkan sitten taas testailuja :)

E: onnea j:lle!!
 
Viimeksi muokattu:
DPO12; Aamulämpöä ja eilen iltalämpöä, molemmat 37 paikkeilla. Kovin olis taas näin iltaa kohden vilu. Tänään menkkatuntemuksia ilman kipuja (tai migreeniä). Ehkä se tosiaan sitten oli tässä.. Davidin testeissä näkynyt useamman kerran pelkkiä viivanpaikkoja, ei muuta.
Tänään iltaa kohden taas vilu. Ei kuitenkaan muita oireita. Menkkoja odotellessa.. Tulis nyt sitten edes ne!
 
candy On se ainakin mulla toiminut! :) Kun olen ollut raskaana, se on sen kertonut, ja oonpahan negankin sillä tehnyt. Tsemppistä kovasti, et pieni matkaaja tarttuis lujasti kyytiin ja pysyttelisi turvallisesti mukana loppuun saakka!
 
Selvä, tänään sitten apoteekkiin!

Tässä tämän aamun kuva. Mielestäni haamu on muuttunut vaaleaksi viivaksi. Mitäs sanotte?


nuorallatanssija jos sulla on ollut aamulämmöt koholla, niin sehän on hyvä merkki! Sitten jos huomaat niiden laskevan, voit alkaa vasta odotella menkkoja :) minulla on nyt ollut jo kuustoista aamua lämmöt koholla, niistäkin 6-7 puoli astetta korkeammalla jopa. Ja alkaa pikkuhiljaa näyttää plussaa!
 
Viimeksi muokattu:
Tää on nyt ihan hämärää!
Eilen oli ihan sellainen olo, että menkat alkaa justiinsa. Koko yön vartosin niitä alkavaksi, että saa laittaa kupin paikoilleen. No ei mitään.
Aamulla mittasin taas lämmöt, tasan 37. Mikä on siis edelleen koholla, koska mulla on normilämmöt alle 36.
Eli tuleeko ne menkat nyt ollenkaan, kun lämpöjäkin on? Täähän onkin raastavaa, jos nyt oikeasti onkin pieni mahdollisuus, ettei niitä tuukkaan..
Ajattelin kuitenkin säästää nyt puikkoja ja testata vasta loppuviikosta. Mikäli niitä menkkoja ei nyt muka jostain syystä tule.
:confused:
 
Viimeksi muokattu:
nuorallatanssija mikä on sun normi kierron pituus? Minä en tiennyt omaani, kun vasta lopetin ne pillerit, mut laskin että nyt on mennyt ovulaatiosta jo 16 päivää ja edelleen lämmöt 37:ssä. :) samoin sulla se voi näyttää raskautta, mutta pitää vain odottaa! Olet muutaman päivän jäljessä minusta, niin on vielä vähän aikaista kertoa.. Mulla siis pc:n raskaustesti näytti jotain vasta dpo 15 :D eli sulla toivoa vielä on! Täytyy vaan odottaa :)

E: vielä vertailun vuoksi kuvasin kuivuneet testit eiliseltä ja tältä aamulta :3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kuppikakku
Tää on toinen kierto pillereiden jälkeen, joten ei hajua kierron pituudesta. Ovulaatio kuitenkin oli jo, joten pitkä aika ei kai pitäisi enää menkkojen alkuun olla, nyt on kuitenkin DPO13 menossa.
Viimeksi näytti negaa (viivanpaikkaa) kun testasin. Eilen olin ihan varma, että menkat alkaa ja nyt ei enää tunnukkaan siltä. Raastavaa tämmönen toiveiden luominen :D Tulis nyt vaan, niin vois sitten jännätä taas seuraavasta kierrosta, kun noi testit kerran näyttää negaa.
Jos sitä vaikka viikonloppuna testais, jollei menkat oo jo siihen mennessä alkanut (joo, ihan kun mä malttaisin odottaa sinne asti..)
 
nuorallatanssija Koitahan jostain repiä se kärsivällisyys! ;) Odottavan aika on pitkä, niinhän sitä sanotaan. Ja kannattaa muistaa et se HCG ei välttämättä kaikilla nouse niin nopeasti entä toisilla. Odottele pari päivää ja teet uuden testin ellei menkat oo alkaneet. Tsemppiä! :)
 
Täällä piinaillaan myös.
Ovulaatio kp 11-13, ei varmuutta mikä päivä. Kp 11 näkyi ultrassa kypsä munasolu ja lääkärin mukaan ovulaatio parin päivän sisällä.
Seksiä kp 12
Kp 12 tissit oudot, nappailee vatsasta ja nivusista, kipuja myös yläreidessä ja selässä
kp 13 samat,
kp 14 samat
kp 15 samat, myös alapäässä tuntuu pistoa tai jomotusta, päätä jomottaa myös
kp 16 jatkuu menkamaiset kivut,
kp 17 jatkuu, nälkä, ei itkuherkyyttä tai muuta herkästi suutumusta, mikä yleensä jo alkaa ennen menkkoja, nenä vuotaa.
kp18 jatkuu oireet, 37.2 lämpö, seksiä, vatsa tuntuu turvonneelta, tukkoisuus.
Luultavasti lyhyt kierto, 24- 26
Kovasti tekisi mieli testata, mutta turhaa viellä näillä päivillä, jos sitä uskaltaisi loppuviikosta testailla.
Kp 19 oireet jatkuu, tuntuu että menkat alkaa koska tahansa.

Muutamana iltana on ollu kylmä, välillä posket hehkuu.
Joinakin päivinä on tuntunut kainaloissa kiristystä tai pientä jomotusta.
Kp 20 Oireet jatkuu, tuntuu menkkakivuilta, nälkä, vuoroin nenä vuotaa, vuoroin tukossa.
Oireet on jatkuneet ovulaatiosta asti. :O Vatsa tuntuu välillä turvonneelta.
Hätähousu kun oon ni testasin tänään negan, vaikka tuskin tulisi postiivinen jos olis tärpännyt.

Kp 21, muut kivut ovat laantuneet, paitsi jumalaton selkäkipu ja tänään töissä oli tissit hirveen kipeet. Selkä on muutenkin ollu kipee.Oikealle puolelle nivuseen koskee hetkittäin viellä.
Turvonnut olo.
Kp 22 menkkajuilintaa, muita oireita ei. Pyyhkiessä hieman vaaleaa verta paperilla, ei siteessä.
Kp 23 menkkajuilintaa, itkuherkkyyttä, vaaleaa verta hieman pyyhkiessä.
Varmaan alkaa pian menkat
Kp 24 menkkaoireet jatkuu, edelleen tulee pyyhkiessä vähän verta mutta ei kunnon vuotoa viellä näy.
Kp 25 Menkkakivut jatkuu, aamulla koski pari kertaa kovasti vatsaan, vaaleanpunaista vuotoa jonkin verran, ei kunnon vuotoa viellä.
Plääh, menkat alkoi selvästi. :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä