??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

AnuT
Siirsin nämä syyskuun jutut uuteen viestiin, kun alkoi tuo vanha venyä niin pitkäksi :)

Tässä kierrossa ei oo tärpistä toivoa, joten nyt voi rauhassa seurailla ovis- ja menkkaoireita kun tiedän varmasti, että raskausoireista ei oo kyse.

19.9. menossa kp 18 ja seuraavanlaisia oireita:
- Lisääntynyttä valkovuotoa, tuntuu lisääntyvän päivä päivältä
- Yskäistessä tai aivastaessa pienen pieni repäisy alavatsan seudulla, sanoisin että oikealla puolella, viimeksi oli vasen
Ei tässä vaiheessa muita havaittavia oireita. Pitääpä tarkkailla noita PMS-oireitakin sitten lopummalla kiertoa. Kunhan en nyt alkais niitä kuvittelemaan... :LOL:
21.9. Kp 20: Ei haisua oviksen tarkasta ajankohdasta, koska ei oo testejä. Luotan omiin tuntemuksiin, kun se ei tällä kertaa oo niin tarkkaakaan, et millon se on.
- Valkovuotoo enemmän ja enemmän (koostumusta en oo tutkiskellu kovin tarkkaan kun se on aika ällö ajatus) :)
- Tänään ihan pientä kipua ja turvotusta alavatsalla
- Vahva tunne siitä, että "hormoonit hyrrää" (vaarallista täällä reissussa, kun ei oo oma mies mukana) :D
22.9. Kp 21: Valkovuoto runsasta, venyvää, kirkasta. Joku hyytelömäinen kokkare seassa. Alavatsalla turvotusta ja se hassu paineen tunne jossain siellä lantionpohjassa (?). Hormonit jatkaa hyrräämistään... Paleltaa. Ovispäivä??
23.9. Kp 22: Muut tuntemukset hävinneet, valkovuoto muuttunut paksummaksi, maidonväriseksi. Edelleen aika runsasta. Edelleen paleltaa, kuumemittaria ei oo joten lämpöjä en saa mitattua.
24.9. Kp 23: Valkovuoto vähentynyt. Olo kaikin puolin ihan normaali, ei mitään tuntemuksia. Melko varmasti se ovispäivä oli lauantai, näyttäis siltä että sen jälkeen oireet on vaan vähentyny, kun siihen asti ne lisäänty.
25.-28.9. Kp 24-27: Ei mitään mainittavaa. Valkovuotoo vaihtelevasti.
29.9. Kp 28: Tosi ärtynyt olo. Illalla alkoi kova kipu alavatsalla vasemmalla puolella, tuntu niinkun munasarja olis tulessa. Sitä kesti maksimissaan puolisen tuntia. Olin jo varma, et on menkkakipuja, mut vuotoo ei oo ainakaan vielä kuulunut. Mitähän lie...
30.9. Kp 29: Hermot todella kireellä, tuntuu että en kestä mitään ylimääräsiä ärsykkeitä. Riitelin jo miehenki kanssa... Ei vuotoja vielä. Eilinen mahakipu oli sit jotain muuta. Ei ole kyllä ennen tuollasta poltetta ollu.
1.-9.10. Kp 30-38(!): Edelleenkään ei vuotoo kuulu, ei näy. Mitään tuntemuksia ei oo, valkkaria jonkun verran, ei paljoo kuitenkaan. Kyllä on pitkä kierto... Nyt kun ihan rauhassa sais ootella menkkoja ja tarkkailla oireita, niin mitään ei tunnu ja vuotoo ei kuulu. Damn.
10.-11.10. Kp 39-40: Ärtymystä, joka voi kyllä johtua myös erittäin v*ttumaisesta työkaverista..
12.10. Kp 41: Nyt sitten alavatsa vähän turvoksissa, pientä juilimista ja ruskeeta tuhrua.
13.10. Kp 1 Lopultakin tää kierto on ohi. Mulla on tällä hetkellä sellanen olo, että en jaksais enää alottaa piinailua uudestaan, jotenki kyllästyttää koko touhu. Kyllähän mä vieläkin sen vauvan haluan, mutta oon väsyny tähän tuskailuun. Poistun keskuudestanne, ainakin vähäksi aikaa ja keskityn muihin asioihin. Palailen sitten jossain vaiheessa, jos kuumeilu alkaa taas nostaa päätään. Tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakko tulla kirjaamaan nämä "oireet" ja oireettomuus tänne ihan omaa muistia virkistääkseen.

KP 13/28 Hymynaama Clearbluen digitaalisella bongattu
KP 14 - DPO 0 Ei hymynaamaa, alavatsa tuntui oudolta ja illalla vihloi vatsassa (ovis?)
DPO 1 Vatsassa outo olo jatkui: nippailua, juilimista, kovia repäisyjä, UNETTOMUUTTA (todella harvinaista taaperon äidille :)
DPO 2 Todella kovat vatsakivut ja nippailua
DPO 3 Ei oireita aamulla, iltaan mennessä pientä heikotusta, närästystä ja lisääntynyt vessassakäyntitarve
DPO 5 Huimausta, vatsan nippailua, ikenet vuotavat verta, tissit kipeät sivuilta, todentuntuisia unia, PIRTEYS jatkuu
DPO 6 Epäusko ja usko vuorotellen, pahaa oloa, hikoilua, juilimista, kurkkukipu, KIUKKUISUUS (olin ihmishirviö)
DPO 7 Hätähousulla ovistestiin heikko viiva, päivällä pahoinvointiaaltoja ja hikoilua, illalla täysin ilman oireita ja vakuuttunut, etten ole pieniin päin
DPO 8 Ei oireita, mutta itkin kun Olavi Uusivirran Avaruuslaulu tuli Pikku Kakkosessa :D
DPO 9 Outo olo vatsassa, hetkittäistä etomista, pissahätää (mutta joinkin paljon), nestettä rinnoista (en ole imettänyt yli vuoteen), illalla tajuton hedari
DPO 10 Aamulla ei oireen oiretta, olo etten varmastikaan ole raskaana, muutama kasvoihin tullut näppy paranemassa, lisää ei ole tullut
DPO 12 Pregcheck-r-testi nega (testasin, koska olin lähdössä matkalle)
DPO 13-15 Ei merkittäviä oireita, iltaisin kun ehdin "kuulostella", vatsassa oli mylvintää ja kuplintaa, rinnat iltaisin kipeät
DPO 14-15/kp 28-29/28 Tuhrua, veristä limaa (olin aivan varma, että menkat alkaa, mutat ei kuulu, tuhrutus loppui 29. päivään )
KP 30 Ainoa uusi "oire" on afta suussa. Tosin luulen, että olen saamassa jonkun flunssan. CB-digiovistestillä iltapissasta heti hymynaama, testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva
KP 31 Pregcheck-rt:llä PLUSSA aamupissasta, aika oireeton olo

Testaan vielä ensi viikolla CB:n digitestillä. Oireettomuuden vuoksi vaikea uskoa olevansa paksuna :) Ekan kanssa "tiesin" hedelmöittymishetkestä, että nyt napsahti, ja oireet alkoivat melkein heti: rinnat kosketusarat, finnejä rintakehässä ja kasvoilla, etomista, kahvi teki pahaa, hajut voimistuivat.

Mies tosin totesi jo pari viikkoa sitten, että jos en ole raskaana, niin ihme. Olen kuulemma ollut niin kiukkuinen ja kamala, ettei muuta selitystä voi olla.

Eli totaalisen erilaiset raskausoireet esikoisen raskaudessa, ja ovulaatiotesti näytti kuin näyttikin raskauden (sitäkin on spekuloitu). Tässä kiteytettynä huomiot.
 
Viimeksi muokattu:
En tikuta ovulaatiota, joten nyt on kp:na kierto!

kp 1-4 mensut
kp 4-7 kuivaa kautta, ei mitään kummallisia oireita
kp 7-12 vähitellen lisääntynyt vv, himot, pupuilua: kp 8, kp 11
kp 12-14 kirkasta venyvää limaa, nippailuja, pupuilua kp 14
kp 15-16 alavatsa arka ja pientä jomottelua, kuiva kausi alkoi kp 15, ovulaatio siis kp 14? Iltapäivällä totaalinen vitutus ja raivokohtaus.
kp 17 Alaselkävihlontaa lenkillä illalla.
kp 18 aamulla kamala pahoinvointikohtaus, alavatsa arka, tisseissä tuntunut pientä outoa "kirvelyä"
kp 19 Nännit herkät, pientä kipuilua.
kp 20 alaselässä ja mahassa juilintaa... rinnat herkät kylmälle.. pms? Illalla alkoi kunnon alaselkäkipuilut + närästys..
kp 21 Aamulla heräsin 7 aikaan, wtf? Ja kauhee siivous inspis!! Aamukahvin keittämisen aikaan äärettömän huono olo! :$ Väritön viivanpaikka pregcheck liuskaan... + vatsakramppeja, närästys
kp 22 tissikipuilua.. + alavatsanipistyksiä, iltapäivällä armoton vitutus ja mahan turvotus, närästys
kp 23 värintön viivanpaikka testiin, kovia vatsakipuja, huimausta (ihan uusi "oire") alempi kp 22, ylempi 23 -> Aijaa.com - 11058611
kokemuksia?
kp 24 tissit kipeät, menkka möyrintää, nipistelyjä, närästystä, turvotusta
kp 25 Itkuisuutta ja jotenkin niin kamala olo henkisesti.. ihan varma et ne menkat sieltä on tulossa ja siksi olo niin toivoton..
kp 26 Rauhallinen olo... tissit särki illalla!
kp 27 Ei mitään ihmeellistä, aamuinen sofi puikko testi negatiivinen.. :( Kauhee energia pläjäys= siivosin koko asunnon! Ja sellanen hyvin rauhallinen olo jatkuu edelleen..
kp 28-29 ei menkkoja, ei plussaa, ei oireita...
kp 30 kylmä koko ajan, närästää, hieman väsähtänyt olo..
kp 31 turvottaa, pääsärkee
kp 32 -> Kp 1... Vauvahaaveet jäihin, muille onnea yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:
Tu
Heip kaikille! Mäkin nyt kirjauduin tänne, että saan purkaa piinailujani. Ollaan nyt vuoden verran yritetty lasta, mutta tulosta ei oo vielä tähän mennessä tullut. Mulla taustalla pco, minkä vuoksi syön hormoneja ovulaation aikaansaamiseksi ja kierron tasaamiseksi. Tässä kierrossa ovulaatio ultrattiin ja pistin pregnylin. Nyt meinaan seota kun kaikenlaisia oireita on (joita nuo hormonitkin voi aiheuttaa) ja toivon taas niin kovasti olevani raskaana, mutta myös pelkään että en vieläkään oo. No mutta tässä listaa mun oireista:

DPO 1-4 Pientä kuplintaa alavatsassa (pregnylin vaikutusta?)
DPO 5 Myöhään illalla pahoinvointikohtaus, oksensin kaksi kertaa. En tiedä, mutta epäilen että tämä liittyi jotenkin pregnyliin. Mielenkiinnosta tein raskaustestin, joka pregnylin vuoksi plussaa.
DPO 6 vielä hieman huono olo välillä, mutta iltaa kohti meni ohi.
DPO 7-8 Hyvä ja energinen olo.
DPO 9 Hyvä olo. Illalla tuli yhtäkkiä kova metvurstin himo (ei oo ikinä ennen ollut moista). Valitettavasti ei löytynyt jääkaapista.
DPO 10 Pientä nipistelyä alavatsassa. Kova nälkä usein.
DPO 11 Yöllä heräsin ja oli flunssainen olo. Aamulla ja päivällä flunssainen olo, pää kipeä, pientä pahoinvointia, väsymystä, paleli, vuotava nenä. Olin 99%:sen varma että tuun flunssaan. Iltaa kohti meni kuitenkin ohi, vähän nuutunut olo enää vaan. Vähän kovempia nipistelyjä alavatsassa. Raskaustesti (David) nega.
DPO 12 aamulla raskaustesti (pc) nega. Nyt aamulla alavatsalla kuukautiskipuja, tuntuu että vuoto alkaa ihan just. *syvä huokaus* :( Lämmöt 37,2. Iltapäivällä ärtyisyyttä, auton kyydissä huono olo. Illalla kuumeinen olo. Kuukautiskipuja.
DPO 13 kuukautiskipuja. Ei muuta. Illalla raskaustesti (David) nega.
DPO 14 Raskaustesti (David) nega. Ei oo vielä kuukautisia näkynyt. Illalla lämpö 37.2 ja lievästi flunssainen olo.
DPO 15 oksensin aamukahvit oikein reilusti kaikki ulos. Koko aamun on ollut pää kipeä ja heikko olo. Silti negatiivinen raskaustesti (David). Mitäköhän ihmettä mun kehossa oikein sitten tapahtuu jos en kerta oo raskaana??!!! Luomukierroissa ei oo koskaan ollut tällästä, joten ehkä nuo lääkkeet tekee tämänkin? Pitkä luteaalivaihe mulla ainkin on, kun ei vielä kuukautisiakaan oo näkynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka
Ovis oli voimakas tässä kierrossa ja oireet alkoivat jo vko menkoista, varsinaisena ovispäivänä, kun kivut kovat, touhuiltiin, myös sillon kun ovisoireet alkoivat..
dpo 1-3.. eipä juuri mitään.
dpo 4-6 vihlontaa alamahassa ja ihan kauheen kiukkuinen olo, kaikki v****aa.. Lämmöt asteella koholla.
dpo 6-7 illasta kovaa vihlontaa vasemmalla puolella alamahassa, varsinkin iltaisin, nukkumaan mennessä. lämmöt koholla, kylmä.. Rinnat ihan tosi arat ja turvoksissa!
dpo 7-10 Edelleen armoton vatutus.. Hermo menee kotona helposti, mahassa jännä tunne, turvottaa, ei oikein ruoka maistu. Töissä kaikki hajut etoo ja meinaa laatta lentää.
dpo 10 näin unta yöllä, että tein 3 x raskaustestin ja kaikki oli positiivisia ja olin onnenni kukkuloilla. Rinnat edelleen räjähtämispisteessä..
dpo 11 aamupissasta nega, piti tehdä unen innoittamana.
dpo 11-13, oikeestaan samanlaista oloa mitä aiemmin, on vaan sellanen tunne, että minä olen raskaana. Töissä kolme ihmistä kommentoinut johonkin mulle "ootsä raskaana".. "no enkä ole, vastasin aina" :). Alamahalla erilainen olo, en osaa selittää. Välillä pientä vihlontaa ja alaselkäkipu aika kovaa ajoittain. Menkkamaista jomotusta, mutta ei kuitenkaan ihan samalla tavalla kun ennen tässä vaiheessa kiertoa. Rinnat niin kipetä, että niitä ei voi hipaista eikä nukkua mahallaan, tukevat liivit ja tiukak toppi paras. Päätäkin on särkenyt jo useamman päivän.
dpo 14 Näin taas unta, että tein testin ja se oli positiivinen. Elikkä tein testin kun heräsin ja haaleeta plussaa näytti tänä aamuna! En oikein usko vielä.. oli aika haalea, mutta selkeästi erottuu viivaksi. Testi erittäin herkkä Sofi one step liuskatesti. Samaisella sain selvän negan dpo 11. Mut kyllä mä jotenkin tohon nyt luotan ja raskaana sitä vissiin ollaan :) ?! Pitää vielä varmistaa uudella testillä, muun merkkisellä huomenna tai ens viikolla, vahvistuuko viiva. Mutta en ole koskaan saanut mitään viivoja, kun aiemmissa kierroissa testannut. Ja ed. raskaudesta viiva oli myös haalea, iltapissasta tuolloin haalea viiva ja seuraavana aamuna vielä haaleampi, mutta raskaana silloinkin :). Päänsärky jatkuu.. Alaselkä tosi kipee, juilii inhottavasti. Viime raskaus alkoi näin ja jouduin rv6 ultraankin kipujen takia. On se menkkojenkin aikaan kipeä, mutta ei ehket näin massiivisesti..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja Lumihippu
Helou. Kyllä mun täytyy nyt uskoa, että raskaana olen. Tänään piti hakea kaupasta testejä ja tein yhden päivällä, paljon tummempi jo kun eilisen aamun haalea viiva. Ei siitä voi enää erehtyä :heart: ! Jännä että se eilinen oli se herkkä 10 ja tuo kaupan tikku kai jotain 25 ja näytti niin paljon selkeemmin päivällä tehtynä : /.. Mutta samapa tuo, kun nyt matkassa pysys. Hirrrrveesti plussatuulia teille kaikille jännääjille :heart::heart:
 
Syysflunssainen kierto. Olen joutunut Ibuprofeeniakin syömään, joka kuulemma heikentää hedelmöittymis- ja kiinnittymismahdollisuuksia.

KP10 alkaen lievää lämpöilyä ja rankkoja flunssaoireita.
KP15 ovulaatiotesti plussasi. Ovulaatiokipua (oikealla ja vasemmalla)
dpo 0 / KP16 todennäköinen ovulaatio. Ei oireita.
dpo 1 ovulaatiokipuja (oikealla)
dpo 2 flunssa jatkuu, päätä särkee
dpo 3-4 ei oireita
dpo 5 flunssa alkaa olla ohi
dpo 6 vihlaisuja jossain kohdun seudulla (oikealla puolen)
dpo 7 kurkku kipeä (flunssan paluu?)
dpo 8 ikenistä verta, menkkamaista juilintaa alavatsalla, flunssa ohi
dpo 9 kramppeja, menkat varmaan alkaa aiemmin kuin yleensä (norm. dpo 13-14)?
dpo 10 olin ihan varma että menkat alkaa, mutta ei vielä. on kramppeja, selkäkipua, lievää pahoinvointia, vatsa löysähkö.
dpo 11 krampit vaimentunut, nuha alkoi uudestaan ja kurkkukin kipeä
dpo 12 kramppeja ei enää ollenkaan, kurkku ei kipeä, nuhaakaan ei - vain livästi tukkoinen nenä.
dpo 13 ei menkkaoireita ollenkaan, mutta vuoto alkoi. jännää, huomaan edellisestä piinapäivätilityksestäni että niin kävi silloinkin. juuri vuodon alkaessa kaikki oireet katoaa pariksi päivää. mielenkiintoinen havainto.

tärppiä jäädään odottamaan. ensi kuussa täytyy vuosi yritystä.
 
Viimeksi muokattu:
Aloitetaanpa jo uus postaus vaikka ovis ei ole ollut mutta en tikuta tässä kierrossa vaan ihan tasaisin peiton heilutuksin mennään. Tänään siis kp7 mutta jos lasken tuhruttelusta alkaen niin kp10....
~merkataan silti kunnon vuodosta
kp6:limaa,touhuilua :kiss:

kp7:limaa,pientä nippailua oikealla (oisko sitteki jo kp10 eli tuhrusta laskettuna..) rintoja hieman aristaa

kp8: pienen pientä nippailua oikealla, tilasin sittenki vielä niitä ovistestejä ton tuhruttelu alun takia :) touhuilua :kiss:

kp9: Oikealla pari repäisyä,limaa, ovistestiin ei ihan tasavahva viiva mutta aika vahva,rinnat hellät,touhuilua :kiss:

kp10: Ovistestiin vahva viiva edelleen mutta ei tasavahva

kp11:edelleen samanmoinen viiva ovistestissä,hentoista nippailua oikealla,himotusta

kp12: ovistestiin haaleempi viiva :confused: Onkohan ovis nyt siis ohi.. Jotain pientä repimistä alavatsalla,oikealla puolen enemmänkin tuikkauksia touhuilua :kiss:

kp13:ovistestiin edelleen sama haalea viiva joten voi olla jo kp15-16 tuhruttelusta laskien. pieniä tuntemuksia oikealla munasarjojen kohdalla,

kp14: Väsy,pientä etomista,jotain tuikkauksia oikealla,Ovistestiin taas vahva viiva,muttei tasavahva! Voi olla siis ovisplussa tulossa tänään tai huomenna

kp15:Hermo menee noitten ovistestien kans,taas vahvaa viivaa mutta ei ihan tasavahvaa! pieni "möykyn" tunne alavatsalla/paineen tunne,väsy,etomista,ärsyyntymistä!menkkamainen tunne alavatsalla,istuessa painetta,ilmavaivoja...Kova nälkä mutta ihme kyllä jotenki ei maistu. Hot Rodit ei uppoo! (se on ihmeitten ihme :D ) touhuilua :kiss:
Viime päivinä ollut outoa päänsärkyä ja haukotellessa melkein tullu hikka;vaikea selittää tunnetta :D

kp16:Alavattalla paineen tunnetta,edelleen tosi vetämätön olo,ruokahalu suuri muttei tee mieli mitään syödä

kp17: Ovistestiin vahva viiva..painetta alavatsalla,väsy,ärsytys,etova olo,yhtäkkistä huippausta,paine loppui illalla,touhuilua :kiss:

kp18:menkkakipuilun tyylistä tunnetta alavatsalla,Huippaus,väsy, Ovistesti näyttää edelleen vahvahkoa viivaa ja kuvittelen sen tietenkin johtuvan muusta kuin oviksesta :D en ole vieläkään ihmishirviö muita kohtaan vaikka jo näin pitkällä kierrossa,JES! särky säteilee alavatsalta reisiin ja polviin etenkin toisella puolen ja myös peräsuolen/häntäluun alueelle..
Huomaan myös hiusten rasvoittuvan äkempää ja hiuksia lähtee paljon,hien haju niin voimakas ettei dödö peitä :( hengästyn myös oudon helposti..

kp19:kahvi tökkii,outoa pirteyttä,pari aivastusta ;).....Ovistestiin taas aamulla yhtä vahva viiva (eilen luin viestiketjuja joissa ovistestiä käytetty raskaustestinä ja toiveet heräilee ;) )

kp20:toinen rinta hieman arka,huippausta,pirteyttä mutta piti ottaa päiväunet.. oon oudon "rauhallinen", aivastuksia,vihlontaa alavatsallatestattu negä,ylläriPylläri :D

kp21:vihlontaa alavatsalla,väsy/pirteys/rauhallisuus....pientä etomista,rinnat ei ole kipeytyny tai turvonnut vaikka ylensä oviksen jälkeen on;myöskään en ole raivohullu niinkuin tähän aikaan yleensä.Varma olo tärpistä :D Pistoksia alavatsalla,aivastuttaa,aikainen väsy,huippaus

kp22:väsy(ekat päiväunet jo aamupäivällä..) rauhallisuus,pientä "polttelua" rinnoissa,huippausta,pientä vihlontaa silloin tällöin,ihmeellistä pirteyttä edelleen (yhtä hermokohtausta miehelle lukuunottamatta ;) ) Testiin haamujen haamujen haamu tai jokin muu viiva :)

kp23:päiväunet tarvii muuten yllättävän pirtee/iloinen/rauhallinen, Tissi kipua EI ihme kyllä ole tullut velä vaikka yleensä oviksen jälkeen muutaman päivän pästä alkaa,Närästystä parina päivänä ollu,huippaus,pistoksia oikealla,Jänniä "lihaskaramppeja" vatsalla ollut jo eilen ja tänään;samoin kuplintaa..Aikainen väsy taas,palelee välillä kovinkin mutta en tiiä oisko vaan kylmä sisällä :) Vihlontaa emättimen suunnilla ja reisissä :p

kp24:en kerenny tutkiskella oloa mutta ei mitään uutta :D

kp25:huippausta,vihloo selkää,reisiä ja koko alapäätä...Vatsaa myös..Menkkamaisia kipuja välillä...Rauhallisuus jatkuu ja tissitkään ei ole kipeät niinku yleensä tässä vaiheessa! testattu (kuviteltu..?) haamu Wondfolla..

kp26: Testattu EI kuviteltu haamu :heart: Ei mitään erikoisia oireita,välillä lieviä menkkatyyppisiä tuntemuksia,pientä etomista,normaalia iloisempi ja rauhallisempi :) reisiä vihloo,aikainen väsy päiväunista huolimatta,

kp27:aamusin helpompi nousta ylös,pirteä,ei ärsytystä,lievää etomista,kova nälkä,Päiväunet tarvii edelleen,tuikkailua alhaalla oikealla joka tuntuu myös alapäässä.. testattu pregcheckillä haamu ja wondfolla näkyvä viiva;eiliseen verrattuna paljon tummunut :heart: ME SO HAPPY :D
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on ihana ketju näihin piinapäiviin :) Kannanpa minäkin korteni kekoon... Taustalla epämääräisiä välivuotoja ja Terolut-avusteiset todella runsaat kuukautiset.

dpo -1 Tasavahvat viivat ovistestiin. Flunssainen olo.
dpo 0 Todennäköinen ovispäivä. Alavatsaa ja ristiselkää jomottelee, venyvät kananmunalimat, vilunväreitä.
dpo 1 Rinnat arat, varsinkin nännit. Flunssainen olo, poskia kuumottaa ja vilunväreitä. Ristiselkä kipuilee.
dpo 2 Rinnat arat.
dpo 3 Rinnat arat, alavatsa kipeä.
dpo 4 Pientä nipistelyä oikealla puolella alavatsaa, vv runsasta, seassa aavistus vaaleanpunaista.
dpo 5 Alavatsa kipeä, vv runsasta, palelua kahden peiton alla.
dpo 6 Palelua, pientä nipistelyä ja vihlontaa puolin ja toisin alavatsalla, repäisykipuja aivastaessa.
dpo 7 Rinnoissa jännä tunne, kuin olisi "pitkät päällä" koko ajan.
dpo 8-9 Ei oikeastaan mitään oireita, pientä ruokahaluttomuutta vain (kauhea nälkä mutta mitään ei tee mieli). Navasta alaspäin kulkee haalea viiva, jonka kuvittelen olevan linea negra :rolleyes:
dpo 10 Tissejä alkoi illalla särkeä. Märkä olo, ravaan vessassa tarkistamassa näkyykö punaista...
dpo 12 -> kp 1 : /
 
Viimeksi muokattu:
Tässä vähän omia, mitä nyt mieleen jäi.. :)

n. dpo 10 alkaen iltapäivisin tolkutonta väsymystä ja aamulla väsytti kunnon yöunienkin jälkeen.
n. dpo 14-15 sukkapuikkovihlaisuja kohdunkaulan seudulla, tuttuja edellisestä raskaudesta, joten vähän osasin jo aavistaa. Seuraavana yönä juoksin 3-4 kertaa pissalla.
dpo 15-16 jatkuva pissahätä, aamuöisen vessareissun jälkeen ei uni tullut ja muutenkin energinen olo koko päivän
dpo 16-17 selkeä plussa <3
plussan jälkeen lievää etomista, pissatusta, välillä vilunväreitä, iltapäivän ja aamun väsymystä, repäisykipuja nivusissa, tunteet vähän pinnassa, lisääntynyt valkovuoto ja rinnansivut olivat hetken arat, nyt ei taas ollenkaan.

Semmoisia. :) Tsemppiä kuumeilijoille!
 
YK 6 Parissa edellisessä kierrossa ovulaatiotestit olleet käytössä. Nyt tässä kierrossa en niitä käytä. Edellinen kierto venyi reilusti yli normaalin (39/32). Tavallisesti kierto ollut erittäin säännöllinen, mutta stressikö lie sekoittaa kroppaa. :(

KP 1-5/32(39) täti.
KP 6-7/32(39) -
KP 8/32(39) limaa havaittavissa jonkin verran. Himot. Alavatsalla munasarjojen alueella nipistelyä. Talletuksia.
KP 9-12/32(39) ei erikoista. Ajoittaista nippailua vatsalla.
KP 13/32(39) Talletuksia. Himot.
KP 14-15/32(39) Nippailuja vatsalla. Ei erikoisempaa.
KP 16/32(39) & DPO -1? Limat. Selkeästi kipuja enemmän munasarjojen alueella. Ukko reissussa talletukset tältäpäivältä jää. Saa nähdä kerkeääkö huomenna.
KP 17/32(39) & DPO 0? Erittäin runsaat limat illalla bongattu! Talletuksia! Vatsaa nipistellyt melkoisesti aina aika ajoin.
KP 18/32(39) & DPO 1? Nippailuja pitkin päivää. Talletuksia.
KP 19/32(39) & DPO 2? Nippailuja... Talletuksia.
KP 20/32(39) & DPO 3? Nippailua edelleen, mutta vähemmissä määrin. Rinnoissa aamulla jotain pieniä tuntemuksia... (voi olla kuvittelua :D) Odotukset ei ole tällekkään kierrolle kovinkaan korkealla, fiilis totaalisesti vittuuntunut ja olen sata varma tädin ilmaantumisessa vähintään 2.10 aikoihin...! :/
KP 21/32(39) & DPO 4? Nippailua silloin tällöin. Kauhea väsymys iskenyt. Päivällä silmät painuivat vängällä kiinni, päiväunet piti ottaa. Illalla nukkumaan jo hyvissä ajoin. Iltapäivä/ilta kauheassa horkassa. Menkkamaista kipua jonkin verran ilmennyt. Rinnoissa jonkinlaisia tuntemuksia.
KP 22/32(39) & DPO 5? Aamulla väsytti ihan hirveästi (hyvin nukutun yön jälkeen), piti vielä torkuttaa.
KP 23/32(39) & DPO 6? Oireita? No ei kerrassaan minkäänlaisia oireita. Kyllä nyt suorastaan rupiaa vitutuskäyrä olemaan nousujohdannaisessa suunnassa, tuntuu, että ei tärppää ei :( Ei jaksa odottaa, kuume on niin kova :(
KP 24/32(39) & DPO 7? Yöllä muutama melko kova "kipukohtaus" alavatsanalueella.
KP 25-27/32(39) & DPO 8-10 Ei oireita. Joskus silloin tällöin nippailua, ei muuta.
DPO 10 iltapäivällä tehty testi (david-liuska...) tuli kyllä silmin erottava haamu! Tein myös PregChekin ja siinä erittäin selkeä haamu!
KP 28/32(39) & DPO 11 Aamulla tehty David-liuska. Samanlaista hentoa haamua näyttää kuin eilen iltapäivällä. Käyn apteekista ehdottomasti Apteekin oman aamusta! Katoaan kuis ämmän käy :D
Tässä kuvat molemmissa siis David-liuska sekä Apteekin oma: Aijaa.com - Kp 28/32 & DPO 11
KP 29/32(39) & DPO 12? Aamulla apteekin omaan saatu aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen. Ja iltapäivällä klo 14.15 näytti CB:n Digi ilmoitti: Raskaana 1-2 viikkoa!!! :heart: Aijaa.com - KP 29/32 & DPO 12 :heart:
KP 30/32(39) & DPO 13 Raskaustestin viiva vahvistunut :)
KP 31/32(39) & DPO 14 Tänään CB:n digiin: Raskaana 2-3 viikkoa. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vinku85
Pippurihännän lokakuu
- ei lämpöjen säännöllistä mittausta, eikä ovistikkuja
- oviksen ajoitin tutuksi tulleiden oireiden (limat ja rintojen aristus) perusteella,
- puuhailuja oviksen ympärillä 3 peräkkäistä päivää,
- rinnat kipeytyivät selkeästi heti oviksen jälkeen ja kipu jatkui siitä eteenpäin voimistuen 7 DPO
- tässä kierrossa ei ollenkaan häpyluun/häntäluun vihlontaa loppukierrosta
- lämmöt laskivat perustasolle heti ekana vuotopäivänä! (aiemmissa kierroissa vasta kp8-10)


kp13/-1 DPO runsasta limaa, turvotusta, puuhailuja.
kp14/0 DPO = ovispäivä, juoksevaa kananmunalimaa, turvotusta, alavatsa ja peräsuolen alue kipeä, loppui klo 18 aikoihin, nännit alkavat aristaa, puuhailuja.
kp 15/1 DPO rinnat kipeät, valkovuoto kuivuu pois, puuhailuja.
kp 16-20/2-6 DPO rinnat aristavat, valkovuoto lisääntyy hiljalleen, puuhailuja kp 18. Nuha 5-6 DPO sekä palelua iltaisin.
kp 21/7 DPO voimakasta rintojen aristusta ja turvotusta, alavatsalla satunnaisia vihlaisuja, aamulla kylmä-kuuma-aaltoja, illlalla palelua.
kp 22-23/8-9 DPO rinnat aristaa, runsasta valkovuotoa, iltahorkka, aamuyöllä kylmä-kuuma-aaltoja, alavatsalla vedon tunnetta, 9 DPO haukotellessa muljahtelua kohdunseudulla.
kp 24/10 DPO rinnat aristaa, valkovuoto runsasta, palelua, finnejä leuassa
kp 25/11 DPO rinnat aristaa, valkovuoto runsasta, palelua, migreeni, finnejä leuassa
kp 26/12 DPO rinnat ei tunnu aamulla aristavilta ollenkaan, mutta nännit herkkänä, paksua runsasta valkovuotoa, migreeni, finnejä leuassa, (tähän mennessä alavatsassa ei juuri mitään tuntemuksia)
kp 27/13 DPO rinnat ei arista, nännejä vihloo välillä, tahmeaa valkovuotoa vähän, pientä päänsärkyä, kirvelyä alavatsassa ja ruskeaa sekä punaista tuhrua
kp 28/14 DPO = kp1 (vuoto ei kovin runsasta eikä kivuliasta)
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu, että kun tätä Kaksplussan foorumia on nyt muutamana päivänä selannut ahkerammin, niin omalla kohdalla panikointi ja piinailu vaan lisääntyy, varsinkin kun näitä oireita lukee. Toisaalta huvittaa ja hirvittää vähän nämä postaukset, kun moni tuntee vakaasti olevansa raskaana, mutta ei sitten loppujen lopuksi olekaan (vaikka oireet ovat kuvailujen mukaan voimakkaat).

Oma käsitys "lasten tekemisestä" on tosiaan muuttunut tämän foorumin myötä "lasten saamiseksi", niin vaikealta tuo raskaaksi tuleminen tuntuu täällä olevan :confused:

yk 1

dpo2/kp16/28: alkoi pissattaa hirveästi, vessassa sai juosta öisin tai viimeistään aamulla heräsi siihen tunteeseen, että rakko todella räjähtää... järkyttävä väsyttäminen alkanut, tuntuu että mikään unimäärä ei riitä.
dpo4/kp18/28: alapään limakalvot herkät ja kuivat, ei kuitenkaan mitään vuotoa tai muuta epänormaalia, vessassa juokseminen vain jatkunut, väsyttää hirveästi.
dpo9/kp23/28: alavatsakivut alkaneet, tuntuvat vihlaisuina - vähän kuin menkat olisi alkamassa (mutta viimeaikoina minulla on ollut menkkakipuja vain niiden alkamispäivänä ja vielä niiden ei pitäisi alkaa). illalla ennen nukkumaanmenoa alkaa kuvotuksen tunne ja alavatsakipuilu uudelleen, alaselässäkin tuntuu kipua. en saa unta vaan pyörin sängyssä tuskaisena.
dpo10/kp24/28: kuvotus jatkuu koko päivän.
dpo11/kp25/28: _kovia_ vihlaisuja vatsassa, tuntuu todellakin siltä että nyt alkaa menkat, ei menkkoja eikä tavallisuudesta poikkeavaa vuotoa. kuvotus, ei tee mieli mitään ruokaa, jugurtit, pilttisoseet, appelsiinit yms. menee alas mutta kaiken muun kanssa tekee vaikeaa ja osa jää syömättä. heikottaa välillä ja jalat tuntuvat puutuvan. illalla todella viluisa olo.
dpo12/kp26/28: illalla vihlaisuja alavatsassa, alaselkäkipua, nännit hieman kosketusarat. ihmeellistä lisääntynyttä, juoksevaa ja paksuhkoa valkovuotoa - ei minulla tällaista yleensä ole?! kaikki ympäristön hajut haisevat erilaisilta - olenkohan kipeäksi tulossa? suklaakaan ei maistu.
dpo14/kp28/28: testi selkeästi negatiivinen. huono olo aamulla, yökkäilin hampaita pestessä. mikään ei maistu. illalla huono olo, yököttää edelleen. päivän aikana välillä vihlontaa vatsassa. olo ei tunnu yhtän normaalilta, epäilen että olenkohan tulossa flunssaan tai jotain, mikä voisi aiheuttaa oireita... myöhään illalla taas alkoi alaselkäkivut ja wc-paperiin tuli vaaleanpunaista vuotoa(!)
dpo15/kp29/28: niukka kuukautisvuoto alkoi, normaalit kuukautiskivut. -> kp 1/28

yk 2

kp 1-4/28: 2 päivää normaalia ja ehkä vähän niukempaa kuukautisvuotoa, 2 päivää todella niukkaa vuotoa, normaali kuukautisten kesto 5 päivää.
dpo 0/kp 15/28: ovulaatio
dpo 4/kp 19/28: vihlontaa ja jomottavaa kipua vasemmalla alavatsassa, välillä kivut siirtyi keskemmälle. valkovuotoa vähän. hirveä nälkä koko päivän.
dpo 5/kp 20/28: kova nälkä heti aamusta. lisääntynyttä paksua valkovuotoa. tupakka on alkanut maistua pahalta.
dpo 6/kp 21/28: runsas valkovuoto jatkuu. vatsaan tuikkii varsinkin äkkinäisissä liikkeissä. nenäntukkoisuutta, päänsärkyä, mitkä voi johtua nyt ihan mistä vaan. mutta nännit on arat ja kipeät, harvinaista...
dpo 7/kp 22/28: alavatsa tuntuu pinkeältä ja kohdussa tuntuu painetta. vaaleanpunaista vuotoa wc-paperiin (!!!) - tätä ei ole ollut koskaan ennen! valkovuoto todella runsasta. alavatsaan tuikkii vasemmalle puolelle.
dpo 8/kp 23/28: nännit kipeytyvät kunnolla, tissit tuntuvat turvonneilta. alavatsassa paineentunnetta. valkovuoto runsasta, välillä paksua, välillä kirkkaampaa. alavatsaan tuikkii vasemmalle puolelle. kohdunsuu tuntuu herkältä.
dpo 9/kp 24/28: tuikkiminen vähentynyt, mutta sitä esiintyy edelleen vasemmalla puolella. paljon valkovuotoa, suorastaan limaa, paikat liukkaina. paineentunnetta kohdussa.
dpo 10/kp 25/28: nenäntukkoisuus vähentynyt, mutta nenä vuotaa koko ajan kirkasta limaa. nännit edelleen arat ja kipeät. alaselässä ajoittaisia kipuja.
dpo 11/kp 26/28: menkkamaisia tunteita alavatsassa aamulla pariin otteeseen, kesto lyhyt (alle 1 min.). illalla toispuoleinen tuntuva kipu alkoi, ihan kuin kipu tulisi vasemmalta munasarjasta? kipu hävisi välillä ja tuli sitten taas takaisin. välillä menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa myös. nännit kipeät edelleen. illalla nukkumaan käydessä tuli kylmiä väreitä.
dpo 12/kp 27/28: lämpöä 37,1 (normaalisti 36,5). nälkä heti aamusta. aamulla ei vielä mitään kipuja, muutaman tunnin valveilla olon jälkeen ihan vähän samaa toispuoleista alakipuilua kuin aina aiemminkin... illalla aivastaessa koski samaan kohtaan. kokeilin kohdunnapukkaa ja se oli melko korkealla.
dpo 13/kp 28/28: edellisenä iltana tuli kylmänväreitä nukkumaan käydessä, yöllä heräsin kun olin hikoillut ihan kunnolla. finnejä on noussut naamaan nyt noin viikon ajan ja ihottuma rintakehässä, vatsassa ja käsivarsissa alkoi sekin n. viikko sitten. nännit on edelleen kipeät. nälättää heti aamusta ja meinasin yökkäillä un ajattelinkin tupakkaa :p illalla kuuma ja kylmä vuoron perään, hikeä puskee ja hetkessä taas kylmänväreitä. kohdunnapukka on myös korkealla :p

Tilanne (kp 28): Katsellaan... ei oikein ole tunnetta että menkat alkaisi, mutta tuskinpa tässä raskaanakaan ollaan?!
 
Viimeksi muokattu:
ovulaation jälkeen: väsymystä, hirveät ilmavaivat (ihanan naisellista!)
kp 27: toinen nänni hipaisuarka
kp29: tikkutestillä nega, kuitenkin semmonen selittämätön fiilis että raskaana tässä ollaan, ei mitään oireta
kp31: tikkutestillä nega, taas ajattelin, että ei vaan vielä näy, älytön luotto plussaan, ei mitään oireita
kp35: kummatkin rinnat halatessa tosi kipeät, rinnat jotenkin täyteläisemmät, selkä jumissa ja kipeä, ei normaaleja mahajuileja
kp36: PLUSSA!!! <3 täysin selkeä, tehty pregchecillä, kaksi viivaa tulee ruutuun samantien. Vetää ihan sanattomaksi, hymyilyttää vaan :) Ajattelin tehdä testin vasta huomenna mut näin viimeyönä unta, et menkat alko ni "sorruin" tekemään jo nyt.
 
Nostellaanpas tätä! :) Listailenpa tänne Terolutien jälkeen ensimmäisen luomukierron tuntemuksia:

kp 14/dpo 0 En saanut ovista tikutettua, mutta tää on todennäköinen ovispäivä. Tissejä alkoi särkeä, palelu ja nuhainen olo.
dpo 2-5 Nännit arat, vähäistä vaaleanpunaista/ruskeaa tuhrua, pientä nippailua.
dpo 8 Alavatsa aristava aamulla, taas pieni ruskea tuhru. Nännien aristus jatkuu.
dpo 9 Nännit arat, satunnaista nippailua ja juilimista alavatsalla, illalla väsy ja palelu.
dpo 10 Taas pieni ruskea tuhru. Vihlontaa ja nippailua. Alakuloinen olo.
dpo 11-12 Aamulla heikko olo, alavatsa ihmeellisesti toispuoleisesti turvoksissa. Satunnaista terävää nippailua.
dpo 13 R-testi nega, kohdunnapukka tuntuu pehmeältä ja aukinaiselta, menkat ilmeisesti alkamassa muutaman päivän sisään.
dpo 14 Terävää nippailua munasarjojen (?) kohdilla, rinnat paria astetta kipeämmät.
dpo 15 Tänään pitäisi menkkojen alkaa, ei kyllä merkkiäkään tädistä :) Tosin kierto voi heittää nyt kun Terolutit jäi pois. Tissit on kipeät! Ja närästääkin vielä, on närästänyt kyllä pariinkin otteeseen viimeisen viikon aikana.

...pari viikkoa ja pari negaa myöhemmin...

kp 44 PLUSSA! :) Koska lie ovis ollut. Tuon dpo 15 merkinnän jälkeen kovin tissikipu laantui sellaiseksi, että sattui vain jos puristi rintoja. Kohdunnapukka hiukan pehmeni taas pari päivää ennen plussatestiä. Lisäksi useana päivänä ollut palelua ja flunssaista oloa.
 
Viimeksi muokattu:
YK 1

Kolmannesta haaveillaan, imetän vielä (en enää öisin), joten taitaa olla kuumeilu turhaa, mutta näitä on kiva kirjailla ylös.

Kp 11-13 Ovistestit negoja
Kp 14 Ovisplussa Clearblue digillä iltapäivällä (aukaisin testin ja viivat oli yhtä tummat). Oikeeta puolta nippailee. Limoja paljon. Oiskohan ovis ollut jo tänään?! Tosi kipeä selkä (!) ja muutenkin mahassa kipeä/menkkamainen olo.
Kp 15 Ei enää limoja eikä kipua mahassa.
Kp 17 Kuivaa. Vasenta puolta nippailee. Vähän koskee taas selkään. Suussa maistuu oudolle (voi kyl johtua limpasta, mitä just join).
Kp 18 dpo 4 Vasenta puolta nippas tosi kovasti kerran, vähän huono olo, outo maku edelleen suussa.
Kp 19 dpo 5 Ei mahatuntemuksia. Outo maku suussa. Nälkä! Illalla paljon menkkakipua ja selkäkin on kipee. Tää ei oo tiennyt ennen hyvää..
Kp 20 dpo 6 Illalla lämmöt kielen alta 37.1C. Eipä juuri mitään oireita. Käsiä kuumottaa.
Kp 21 dpo 7 Ei mitään oireita/tuntemuksia. Höh.
Kp 23 dpo 9 Vähän menkkakipuja. Afta suussa. Eilen tuli saunassa huono olo. Lämmöt eilen illalla (suusta) 37.3 C. Illalla nukahdin tosi aikaisin ja naama helotti.
Kp 24 dpo 10 Tosi kovia menkkakipuja, viluttaa.
Kp 25 dpo 11 Puhdas nega testattu. Älytön väsy iltaisin, kiukuttaa, nälkä, olevinaan silloin tällöin paha olo, lämmöt tulleet alaspäin. Kuivaa. Päänsärkyä monena päivänä. Nännit nöpöttää. Rintoihin koskee, kun lapset kiipeilee päällä. Oon ollu tosi huonolla tuulella, kun ei tästä varmaan taaskaan tuu mitään.
Kp 26 dpo 12 Oon niin huonolla tuulella että! Haluisin fanaattisesti testata, muttei oo kun yks joka on pakko säästää parin päivän päähän. Vähän menkkakipuja, kuivaa, päänsärkyä, rintoja vihloi. Väsyttää hulluna. Mutta tää kiukutus on aivan järkkyä!! Nega, pöh.
Kp 27 dpo 13 Valkovuotoa lirahtelee, kohtua vihloo.
Kp 28 dpo 14 Puhdas nega testattu. Ehkä vähän menkkakipuja. No, huomenna ne varmaan alkaa. Rintoja vihloo.
Kp 29 dpo 15 Kp 1. Karua.
 
Viimeksi muokattu:
Taidan laittaa tänne nyt uuden viestin.
Eli ovista tikutin kp13,14,16 ja 17 ja 19 kp 15 en musitanut ja kp 18 en enää jaksanut. Epäilen että ovis olis ollut kp 15 koska kp16 viiva oli vielä vahva mutta ei kontrolliviivan vahvuinen ja kp 17 viiva oli jo haalistunut kp 19 ei enää mitään.

kp15-18 ovis oloja ja limailua, myös tissit kipeytyi.
kp19-23 Ovis olot ohi ja tissit jatkaneet kipeytymistä. Mahaan tullut outoja pistoksia ja pieniä vihlaisuja. ja kp 21 eli oletan silloin olleen dpo6-7. tuntui mahassa navan alapuolella outo pistävä tunne. Pistävä tunne jatkui noin pari tuntia eikä loppunut vaikka mitä tein.
kp24-26 Mahassa alkanut tuntua menkkamaisia jomotuksia ja etovaa oloa ollut havaittavissa. Tissit tulee vaan kipeemmiksi ja vasen nänni on myös arka, oikee ei niinkään.
kp27-28 ihan tuskaisia kramppeja mahassa välillä mutta kestää vaan muutaman sekunnin. Näin unta plussa testistä, mutta vielä en uskalla testata. Tiistaina pitäisi menkkojen alkaa. Myös iltapahoinvointia jonkun verran
kp29 närästystä, alamaha kipeä välillä ja painontunne mahallaa maatessa. Alapäässä outoa tuikkimis tunnetta
kp30-31 Närästystä ja maha kramppeja. Aamulla huono olo
kp31 pientä menkkamaista vuotoa joka loppui muutaman tunnin kuluttua, siteeseen asti ei tullut mitään.
kp32 Haalea Plussa. Nyt toivotaan että vuoto pysyy poissa ja viiva vahvistuu
 
Viimeksi muokattu:
Lisäämpäs minäkin oireet tänne, 27.10 vahva o-plussa, eli dpo 1-4 ei mitään oireita,mutta sen jälkeen dpo 5 alkaen menkkakipuja, öisin nenän tukkoisuutta,valvomista, vatsa sekaisin ja yöllä aina tuskaisen kuuma ja hetkenpäästä kauhea vilu, öisin myös kova jano. dpo8 kovat menkkakivut ja siitä eteinpäin etomista ja aamuisin kova nälän tunne, dpo 10 viivanpaikka pc: liuskatestiin, jolloin päätin että testaan seuraavaksi vasta kun menkat on myöhässä, mutta itsekuri petti ja testasin isänpäivänä dpo 14 ja sain clearblue plus-testillä selvän ja vahvan plussan, mutta kun testi itsessään on niin surkea, niin seuraavana päivänä varmistin ensin First signalilla,johon tuli selvästi 2 viivaa ja digillä tulos raskaana 2-3:heart:

Se piti vielä lisätä että tätä ketjua kannattaa ylläpitää, on meinaan ollut mukava lukea näitä piinailuja:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Täällä inseminaation tehty tänään kp15 ja kun kuitenkin piinailen, niin voin piinailla sen teidän kanssanne. :)

Dpo0: Rinnat kipeät ja nännit kosketusarat. Tästä se alkaa!
Dpo2: Rinnat erittäin kipeät. Rintsikat ja liikunta sattuu. Levollinen olo.
Dpo4 Rinnat kosketusarat, mutta kipu lieventynyt.
Dpo5 Töissä posket helotti ja muutenkin "humiseva" olo, mittasin lämmön 37.7 enkä ole kipeä. Jännittää, samanlaista lämmönnousua on tullut aikaisemminkin kemiallisessa.
Dpo6 Rinnat alkavat taas aristamaan. Yöllä tuli lisäksi kauhea tuskainen hikoilukohtaus. Revin peitot ja kaikki vaatteet pois päältä. Tuntui, että sydän hyppää pian rinnasta ulos. Mieskin heräsi avaamaan ikkunan. Meni yhtä nopeasti ohi kuin tulikin
Dpo8 Rinnat kohtalaisen kipeät. Tunne, että ei tästä tule mitään. Ajoittaista särkyä emättimessä, samanlaista kuin kuukautisten aikaan jonka oletan tulevan kohdunsuusta (kipu tuntuu myös mm. inseminaatioissa kun katetria laitetaan).
Dpo9 Emätinsärky jatkuu yltyen. Kova palelu, lämmöt olleet jopa 37.6. Finnejä tullut roppakaupalla lisää.
Dpo10 Rinnat kipeät. Seksi oli lopetettava kesken, koska työnnöt sattui. Syylliseksi osottautui suht matalalla oleva, kova ja suuri kohdunnapukka. Mieskin tunsi sen ensimmäistä kertaa. Alapään särky jatkunut. Palelu ollut ihan järjetöntä, lämmöt 37.4
Dpo11 Haamu + :heart: Tämä palelu on jotain käsittämätöntä, en ole ennen vastaavaa kokenut. Tulee luista ja ytimistä.
Dpo12 Vahvempi haamu + Alapäätä särkee ja yöllä heräsin voimakkaaseen vihlaisuun vatsalla kylkeä kääntäessä. Kuumeinen olo, palelee edelleen.
Dpo13 Plussa
Dpo14 Alapään särky jatkuu voimakkaana, lämmöt edelleen 37.2-37.4. Rinnat kipeytyneet lisää. Palelu samanlaista. Pelko, että ei pysy mukana.
Dpo16 Eiköhän tämä testailu ollut tässä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jokojoko

Yhteistyössä