piimäkakku ?? HELP !!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Tein piimäkakku taikinan ja kun sen piimän sekaan laitoin hieman lämpöisen margariinin siis sulatetun niin minusta se piimä juoksettu tai tuli sellaiseksi rakeiseksi,
onko normaalia voiko sen nyt paistaa ??
 
Jos jostaisn syystä rasvanlisäämisen yhteydessä piimä "juoksettuu", niin ei se haittaa, eikä muuta mitenkään kakun rakennetta paiston jälkeen:)
Ja alimmalla tasolla kanattaapi paistaa kaikki kahvikakut/kakkupohjat tms. Ylempänä ne ottaa liikaa väriä, mutta tietenki riippuen uunista millä lämmöllä paistat:)
 

Yhteistyössä