?
...
Vieras
Tein piimäkakku taikinan ja kun sen piimän sekaan laitoin hieman lämpöisen margariinin siis sulatetun niin minusta se piimä juoksettu tai tuli sellaiseksi rakeiseksi,
onko normaalia voiko sen nyt paistaa ??
onko normaalia voiko sen nyt paistaa ??