Piilosanomaisia lastenlauluja? Olenko sairas mieleltäni? esim. Kun Joulupukki suukon sai

• Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Niin eikö se biisi tarkoita sitä, että isi on matkoilla ja äitiä kävi joku joulupukkiasuinen setä vähän kuksimassa ja lapsi tirkisteli tapahtumaa?

Entäs tämä sitten? Aja hiljaa, isi nyt vaan, niin sitten illalla leikitään? Insestiä, pedofiliaa???

: / En voi kuunnella noita lauluja ilman mielikuvaa vähän tuhmemmista/rajummista versioista...

"vanhanaikainen"
Miksi on aina pakko kaivaa jokaisesta vaikka miten viattomastakin jutusta ne kaikki mahdolliset kaksimielisyydet ja hihitellä niille. Kyllä ne ihan varmasti on kaikille jo noistakin lauluista tulleet mieleen, mutta aikuisten ei aina tarvitse sanoa ääneen kaikkea mitä mieleen tulee ja sylki suuhun tuo.

Mene nukkumaan ja mieti millaisen kuvan annat itsestäsi.

suojelkaa lapsianne tältä!
Mun mielestä se joulupukki suukon sai laulu ei ole hauska. Siinähän pieni poika saa vakavan trauman, kun näkee äitinsä pukin sylissä imuuttelemassa. Ja mitä jos se pukki onkin naapurin setä? Tuskin silloin siitä mitään naurua syntyis, jos isi sais tietää....

Olisinpa jättänyt lukematta tuon Aja hiljaa isi -laulun luoman mielikuvan.
En tiedä, mitä Fröbelin palikoilla on ollut mielessään laulussa, jossa lauletaan sormesta, joka pitää laittaa sinne mistä valo sisään käy jne. kohdassa, jossa kehoitetaan laittamaan sormi sinne, mistä eniten kutittaa..,Mutta siitä herää erilaisia mielikuvia.:xmas:

"heh"
En tiedä, mitä Fröbelin palikoilla on ollut mielessään laulussa, jossa lauletaan sormesta, joka pitää laittaa sinne mistä valo sisään käy jne. kohdassa, jossa kehoitetaan laittamaan sormi sinne, mistä eniten kutittaa..,Mutta siitä herää erilaisia mielikuvia.:xmas:
:LOL:

.."takapuolirumpua paukuttaa..." :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
hmph
[QUOTE="vanhanaikainen";25235904]
Mene nukkumaan ja mieti millaisen kuvan annat itsestäsi.[/QUOTE]

Onneks on tää palsta, niin ei tarvitse näyttäytyä kelleen näine ajatuksineni. :)
Tänne on hyvä purkaa typerimmätkin aivopierut.

"vieras"
[QUOTE="vanhanaikainen";25235904]Miksi on aina pakko kaivaa jokaisesta vaikka miten viattomastakin jutusta ne kaikki mahdolliset kaksimielisyydet ja hihitellä niille. [/QUOTE]

Koska se on hauskaa? Ei kaikkien huumorintaju ole jumiutunut wanhaan mukasiveelliseen aikaan.

hmph
Oliko se Mikko Alatalo, joka nauroi Naurunappulasta?
"Paina naurunappulaa, naurunappulaa, hihihi hohoho..."
Tulee mieleen joku masturboiminen...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja suojelkaa lapsianne tältä!;25235915:
Mun mielestä se joulupukki suukon sai laulu ei ole hauska. Siinähän pieni poika saa vakavan trauman, kun näkee äitinsä pukin sylissä imuuttelemassa. Ja mitä jos se pukki onkin naapurin setä? Tuskin silloin siitä mitään naurua syntyis, jos isi sais tietää....
Niinpä... Ei kannattaisi kusettaa lapsia ja traumatisoida joulupukki-puheilla. :saint: Lastensuojeluilmoituksen paikka heti, jos aikuiset tuolla tavoin vievät lapselta perusturvallisuudentunteen huijaamalla.

"..."
Mä just tänään mietin tuota "joulupukki suukon sai"-laulua, ja tuli mieleen ettei taitais isiä naurattaa, jos se oiskin joku naapurin setä jota äiti pussailee... Eihän laulussa kerrota, että on isi.

hibulahei
Alkuperäinen kirjoittaja suojelkaa lapsianne tältä!;25235915:
Näin mä tämän koin lapsena. Mä ajattelin, että sillä laulun pojalla on päässä vikaa kun hihittelee sille, että äiti suukottelee vierasta miestä. Ja ajattelin, että sellaisen näkeminen, että äiti vetäytyisi keittiöön intiimisti juttelemaan vieraan miehen kanssa suukottelemaan olisi todella ahdistavaa ja pelottavaa.

Mutta ihan hyvä tässä on myöhempinä vuosina kuitenkin mennyt traumasta huolimatta

hibulahei
"hertta"
Näin mä tämän koin lapsena. Mä ajattelin, että sillä laulun pojalla on päässä vikaa kun hihittelee sille, että äiti suukottelee vierasta miestä. Ja ajattelin, että sellaisen näkeminen, että äiti vetäytyisi keittiöön intiimisti juttelemaan vieraan miehen kanssa suukottelemaan olisi todella ahdistavaa ja pelottavaa.

Mutta ihan hyvä tässä on myöhempinä vuosina kuitenkin mennyt traumasta huolimatta
Mä ajattelin lapsena myös näin. En ymmärtänyt yhtään että joulupukki olikin isi. Mun mielestä oli tosi outoa että sellaisesta asiasta laulettiin sillen hymyssä suin.

"Mää"
Juu, oikeastaan toi ei ole ollenkaan lastenlaulu, lapsethan uskovat joulupukkiin? Pitäis ihan kysyä, mitä meidän lapset ovat laulusta ajatelleet. Siis jos nyt tänä jouluna käy viimein ilmi, etteivät usko pukkiin enää..
Mikäs muuten oli se kamala laulu, jossa isä alkoi sivellä takamuksihin tai jotain?

Yhteistyössä