Piilokamera paljasti: Lastenhoitaja pahoinpiteli poikavauvan

• Viestiketjun aloittaja ei rutto mikä akka
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm
Tuo ämmä pitäisi pahoinpidellä kunnolla ja laittaa vankilaan loppuiäkseen! En voi mitään sille että tälläisiä ajatuksia herää...
Kuinka paljon onkaan pahoinpidellyt lapsia 35 vuotisen lastenhoitajan uransa aikana?
En itsekään veisi lastani perhepäivähoitajalle. Tiedä lähipiiristä yhden karun kokemuksen, jossa lapsi oppi pelkäämään perhepäivähoitajaansa. Vanhemmat eivät tehneet asiasta ilmoitusta, itse olisin huolehtinut siitä ettei kyseinen ämmä hoida enää kenenkään lapsia ja saa rangaistuksen teostaan.

minä
En voinut katsoa videota ensimmäistä repäisyä pidemmälle... :( Näytti jo niin pahalle kun nainen repäisi vauvan lattialta ja heitti sänkyyn. Miten joku voi tehdä tuollaista...? Sairasta!

AMio
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Järkyttävää. Jos pieksi lasta jo 10min viedon aikana noin paljon niin mitä on tehnyt kaikkien niiden tuntejen ja päivien aikana jotka on lasta "hoitanut". pysyvät jäljet vauvan elämään tuosta ajasta varmasti jää.

Ihmettelen kyllä miten on voinut "hoitaa" lapsia noin monta vuotta ilman että kellekään on tullut isompia näkyviä vammoja?!
Tätä jäin itsekin miettimään... Tuosta videosta kun näki, että ei tehnyt sitä ensimmäistä kertaa... :'( Aivan kauheaa katseltavaa... Tämä video myöskin vain vahvistaa päätöstäni työllistää ainoastaan omia vanhempia ja sisarta lapsenhoitajana, silloin kun tarvitsen.
Ei meillä ollut ikinä mitään näkyviä vammoja, vaikka äiti samaan tapaan heitteli ja läpsi, töni kumoon ja niin edelleen. "Tavallisia vilkkaan lapsen mustelmia" vaan.

Mom

Tuli niin voimakas halu heitellä tota ämmää pitkin seiniä ja vaikka tappaa. Eläinhän se on ja pahasti sairas. Ei kenenkään lapsen pitäisi koskaan joutua kokemaan mitään tuollaista.

hirveetä!
Katsoin pätkiä sieltä täältä, en pystynyt katsomaan kokonaan. Musta näytti sille kuin tuo lapsi olisi jo saanut jotain vammoja lyönneistä, heittelyistä jne. kun hoitaja tönäisi lapsen kumoon niin jäi siihen eikä edes päässyt nousemaan tai lähtemään liikkeelle... ainakin henkisiä vammoja on Nämä kohdat näin ja itku tuli! :(

AMio
Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä!:
Katsoin pätkiä sieltä täältä, en pystynyt katsomaan kokonaan. Musta näytti sille kuin tuo lapsi olisi jo saanut jotain vammoja lyönneistä, heittelyistä jne. kun hoitaja tönäisi lapsen kumoon niin jäi siihen eikä edes päässyt nousemaan tai lähtemään liikkeelle... ainakin henkisiä vammoja on Nämä kohdat näin ja itku tuli! :(
Se on puolustusreaktio, ja apatiaa lapselta, ei siitä halua nousta ylös kun saa vaan lisää. Enemmän tuosta jää henkisiä vammoja, kuin fyysisiä, vaikka tuo sattuukin :(

AMio
Alkuperäinen kirjoittaja AMio:
Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä!:
Se on puolustusreaktio, ja apatiaa lapselta, ei siitä halua nousta ylös kun saa vaan lisää. Enemmän tuosta jää henkisiä vammoja, kuin fyysisiä, vaikka tuo sattuukin :(
Tai tarkoitan sitä, että ne henkiset vammat on syvempiä, kuin ne fyysiset, noi ton naiset käyttämät "tavat" on niin samanlaisia kun oman äidin, ja niistä ei jää näkyviä vammoja oikeastaan eikä tuu murtumia, paitsi jos huono tuuri käy :(

ei koskaan pph:lle
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tuon takia vien lapseni päiväkotiin, en pph:lle. Vaikka suurin osa pph:sta on todella hyviä niin aina kuitenkin pari mätää tomaattia sekaan sopii. Ja ikinä en itselleni anteeksi antaisi, jos se yksi mätä osuisi lapseni kohdalle!
Samoin, kukaan ei ole vahtimassa mitä päivisin touhuavat lasten kanssa. Monesti jo tuolla kuullessaan kielenkäyttäkin niin rumaa.

dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tuon takia vien lapseni päiväkotiin, en pph:lle. Vaikka suurin osa pph:sta on todella hyviä niin aina kuitenkin pari mätää tomaattia sekaan sopii. Ja ikinä en itselleni anteeksi antaisi, jos se yksi mätä osuisi lapseni kohdalle!
Juuri näin.

Itse jouduin viemään 11 kk ikäisen esikoiseni perhepäivähoitoon vajaaksi vuodeksi. Hoitaja siirrettiin lopulta toisiin tehtäviin päiväkotiin (valvovien silmien alle), koska hänestä oli tehty valituksia. Sekä muut vanhemmat, että ulkopuoliset ihmiset. Itse olin sokea ja sinisilmäinen. Kauhistuttaa ajatellakin, miten heitteillä pikkuiseni on ollut hänen hoidossaan.

manna
en katottunut kyseistä videoa koska luin jo miten paha se on ja en varmasti sais sitä ikinä mielestäni... kamalaa.

Vähän aikaa sitten italiassa paljastui tapaus jossa pienessä yksityisessä päiväkodissa päiväkodin johtaja ja yksi hoitaja ("ammattilaisia") oli pahoinpidelleet lapsia, pienin oli vajaa vuoden ikäinen. Lapsille oli tullut univaikeuksia, pelkotiloja ym josta vanhemmat olivat tajunneet että jotain oli väärin ja päiväkotiin oli laitettu piilokamera, siitä sitten selvisi mitä siellä tapahtui. Naiset joutuivat vankilaan.

Itse muistan kun minua nuorempi serkkuni kertoi joskus 2v äidilleen sen jälkeen kun hänet oli siirrertt perhepäivähoitajalta mummon hoitoon että "on kivaa olla mummon luona, kun saan syödä niin paljon kun haluan ja KUN MUMMI EI SIDO MINUA SÄNKYYN KIINNI!" ilmeni siis että serkkuni oli sidottu ranteista ja nilkoista kiinni sänkyyn...

pahin tapaus on se, kun ystäväni sai aikuisena terapiassa tietoon että häntä ja veljeään oli käyetty seksuaalisesti hyväksi naapurissa jossa olivat siis hoidossa joka päivä...

kyllä näitä hulluja riittää!!!

äiti
Vedet tuli silmiin, vahvistaa vaan päätöstäni hoitaa toistaiseksi nämä kaksi ihanaa lastani kotona.
Onneksi löytyy ihaniakin hoitajia, mutta tuo oli kurjaa katsottavaa varsinkin ajasta 6:40 eteenpäin. Tekisi mieli mennä ja halata tuota lasta kovasti. Voi pientä raukkaa.

äitee*2
Mitähä se onkaan tehnyt sille siellä sängyssä, kun pätkässä näkynyt :'(

Ja miettikääs et tossa videossa näkyi "vain tuon verran" mitä KAIKKEA se on tolle pikkuselle tehnyt koko sen hoitoaikana.

Onneksi ei kuulunut (ainakaan mulla) äänet tossa videossa.

Hyi hemmetti!!

:'(
Mä en pystynyt katsoon kuin alun!! :'( Kävi niin sääliks pientä. Onnessaan jatkaa pallolla leikkimistä vaikka toinen julmasti retuuttanut!! Tollaset sekopäät pitäis hirttää!!!!

juu
siis kamalaa. ja kauhealta tuntuu kun omallakin lapsella oli tuollainen pulska kouluttamaton hoitaja. kunnassa päiväkotiin pääsi vain 3-vuotiaat tai yli.

pahalta tuntuu. onneksi hoitajalla oli oma tytär siinä kotona alussa ja hän vaikutti mukavalta ihmiseltä. joten jos on kivan nuoren kasvattanut niin ehkä kasvatti myös hoitolapset asiallisesti.

tosin oma lapsi oli hoidossa vaan 5 kk äitiysloman jälkeen ja sitten mies jäi kotiin hoitamaan, kun musta tuntui niin pahalta koko ajan. olisin hoitanut kotona mutta en nähnyt keinoa selviytyä kotihoidontuella ja opintorahalla (mies oli opiskelija)

Yhteistyössä