Piilokamera paljasti: Lastenhoitaja pahoinpiteli poikavauvan

• Viestiketjun aloittaja ei rutto mikä akka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin paha olla. Mun reilu vuoden ikäisen lempilelu on kanssa tuollainen iso pallo. Näki ne pienet sormet siinä tavoittelemassa palloa, samalla tavalla hassusti harallaan kuin noilla pienillä aina on..ja se ryömiminen. Huoh. Harvoin itken mitään tällaista katsellessa, mutta nyt kyllä.

Noin pienet on niin viattomia. Ja avuttomia. Luottavin silmin katsovat hoitajaansa. Ei ketään lasta saa noin kohdella, mutta ehkä jos kohteena olisi ollut uhmaava iso lapsi, olisi hoitajan reaktio ollut edes jollain kieroutuneella tavalla ymmärrettävissä. Vaikkakin siis mahdottoman väärin joka tapauksessa. Mutta pieni vauva?! Yritän vain kelailla, millainen ihminen voi tehdä tuollaista VAUVALLE.
Samaa mäkin kelasin, että JOS lapsi olisi edes uhmannut ämmää jotenkin, mutta ressu vaan OLI ja jo se riitti ämmän napsahtamiseen :O

Onneksi tuo ei tapahtunut suomessa. Täällä muijan rangaistus olisi ehsollinen kaksi kuukautta ja 30 ? sakkoa...
Ihan totta, mutta jotain unohtui...

Seinähullun lapsenvahdin lisäksi olisi tuomittu isä. Se olisi täällä meidän oikeusvaltiossa varmaan saanut vuoden ehdotonta ja muutaman tonnin rapsut sen kameran asentamisesta ilmoittamatta/salakuvaamisesta/ties mistä yksityisyyden loukkauksesta :headwall: |O

itku
Mä katsoin vajaan minuutin ja olo on kamala. :( Omani on pari kuukautta tuota vauvaa nuorempi, ja ajatuskin siitä, että hän viettäisi edes viisi minuuttia tuollaisen ihmisen armoilla on ihan kauhea. Saati että viisi päivää viikossa... :cry:

Helvetin ämmä.

*
Okei, hyi hitto että pitikin katsoa tuota videota. En katsonut kokonaan, mutta pätkiä sieltä täältä :( hirvee sadistinen ämmä .... :(

mutta tuollaista tapahtuu niin lastenhoitajien kuin omien vanhempiensakin tekemänä pikkulapsille ympäri maailmaa ... en tiedä ehkäiseekö videon levittäminen sitä, en usko.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Onneksi tuo ei tapahtunut suomessa. Täällä muijan rangaistus olisi ehsollinen kaksi kuukautta ja 30 ? sakkoa...
Ihan totta, mutta jotain unohtui...

Seinähullun lapsenvahdin lisäksi olisi tuomittu isä. Se olisi täällä meidän oikeusvaltiossa varmaan saanut vuoden ehdotonta ja muutaman tonnin rapsut sen kameran asentamisesta ilmoittamatta/salakuvaamisesta/ties mistä yksityisyyden loukkauksesta :headwall: |O
Niinpä! Ällöttävä ämmä, voisin hyvin kuvitella vähän "tönäseväni" tollasta vauvanhakkaajaa...

kkk
pari sekunttia alusta katoin ja sit jo samantien napsasin kiinni,mut se jo riitti järkytykseen,ihan kauhee olo tuli...toivon et tuo videon lehmä kokee itse niin kovaa tuskaa et muistaa lopunikäänsä...helvettiin tommoset mielenvikaiset=/kauheelle tuntuu ajatuskin ton lapsen tuskasta ja pelosta noina hetkinä=/

prkl
vittu tuo akka pitäs pieksää niin lujaa että se imee loppu elämänsä pillillä pussikeittoa tai eläis letkujen varassa. Voin vaan kuvitella kuinka se tulee linnassa istuessaan kärsimään for evör!!
mulla alako niin kiehuttaan nupissa tuon nähtyäni että jos ois minun lastani hoitanu ja oisin tuon muijan nähäny tuon jäläkeen ni sillä tuskin enää henki pihisis. Muka ammattilainen paskanmarjat, päästään sekasin oleva psykopaatti joka ansaitsis niskalaukauksen saunan takana. tai samanlaista kidutusta ko jossain SAW elokuvassa prkl. voi kuulostaa rankalta tää mutta tämmönen saa erittäin voimakkaita tunteita aikaiseksi.

Yhteistyössä