Piilokamera paljasti: Lastenhoitaja pahoinpiteli poikavauvan

• Viestiketjun aloittaja ei rutto mikä akka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
miettii ko vanhemmat sit kattonu sen videon:( varmaan pien järkytys:(
Joo kuvittelin jo että jos olisin siinä äitinä katsomassa niin itkisin ja parkuisin varmasti aivan shokissa.:(
Onneksi syyllinen saatiin kuitenkin kiinni ja nyt lapsella on varmasti hyvä olla:)

Vaikka en muuten ole väkivaltainen missään suhteessa, niin tuota ämmää olisin kyllä läpsytellyt hetken.. Voi lapsi raukka :( Itku tuli silmään. Miksi ihmeessä piti edes katsoa. Mutta onneksi lapsen vanhemmat tuon kameran ovat laittaneet, ja lapsi on varmasti nyt saanut eri hoitajan tai jopa äidin hoitamaan kotiin. Antaakohan tuon lapsen vanhemmat itselleen koskaan anteeksi, kun ovat tuollaisen palkanneet?

nikola
me varmaan käytäis ensin pieksemässä ite se nainen ennenku poliisille ilmotettas ja vähän myös miestä jos on tienny tälläisestä. hampaat löytäis kyllä kurkustaan. toivottavasti poliisi ymmärtäis ku näkis videon. jos ei niin ainaki olis tehny oman osuutensa rankaisemisesta. tommonen ämmä ei sääliä kaipaa.

vieras
Onneksi nuo ameriiikan maan tuomiot on ihan toista luokkaa kun täällä Suomessa, siellä elinkautinenkin todella tarkoittaa elinkautista.

Toivottavasti tuo ämmä piestään vankilassakin pahemman kerran - saapa maistaa omaa lääkettään.

Lilli
Mä muistan kun olin tosi väsyny kun mulla oli tuon ikäinen vauva ja kyllä monesti tuli mieleen heittää jollain harsolla tms. jos se ei lakannu huutamasta. Jotenkin sitä oli ihan kuollu sisältä, ei vaan jaksanu sitä itkua. Tuokin kun tuo hoitaja laittoi niitä sukkia jalkaan, niin muistan kuinka ite olin turhautunut kun vauva koko ajan kiskoi niitä pois. Onneksi nyt on helpottanut, enkä ehtinyt tehdä mitään pahaa vaikka ajatuksia olikin.

Enkä tarkoita puolustella tuota hoitajaa, tuli vain omia muistoja mieleen. Sairas mieleltään tuo hoitaja.

Lunatic
:eek: :'( Hyi helvetti, en pystynyt loppuun katsomaan.. harmittaa että kattoin yhtään..
Tommonen kusipää sadisti hoitanu 35 vuotta lapsia, ei helvetti. :kieh: :kieh: :kieh:

Ei kannata luottaa yksinäisiin hoitajiin.

Toi kuuluis iäksi linnaan, siellä sais kunnon käsittelyn... ei kai tommosta voi vapaaksi päästää, eihän!!!

g
Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Monet lapset kokevat tuota omien vanhempiensa toimesta. :( Siinä on pieni niin avuton, kun hän on täysin riippuvainen aikuisesta ja aikuinen kohtelee häntä julmasti.
Aivan. Monien suomalaisten seinien sisällä tapahtuu vastaavaa ja ihan oman äidin/isän toimesta. Toivottavasti tuo video herättelisi ajattelemaan myös sitä.

hm
se nakkasi sen sinne matkasänkyyn ja sitten kävi kädet puuskassa siinä jotain selittämässä, erittäin aggressivisen ruumiinkieli jo siinä vaiheessa.

ja yhtäkkiä alkoi se väkivalta kun tuli takaisin, heitti pallolla ensin ja sitten tuli lähelle ja heitti sen uudestaan niin että kaatui ja sitte heitti vielä jollain vaatteella ja lopulta alkoi lyödä sitä lasta jollain.

alkuperäisessä uutisessa oli että lapsia oli 2. missä se toinen lapsi oli? ja minkä ikäinen?

onhan lastenhoito maailman raskain työ ja yksinäistä ja sekopäistäkin välillä (siis joo kyllä sitä ekaa omaa lasta jaksaa mutta tuo oli tehnyt työtä pitkään), mutta kyllä pahaa teki sen lapsen takia. ja varmasti ei ole ainoa joka tuollaista kokee, oli tekijä sitten oma äiti tai vieras aikuinen.

Kattoin aamulla sen videon iltasanomien sivuilta. Järkytyin todella paljon! Oli hirveä katsoa miten se heitteli sitä lasta pallolla ja läpsi takaraivoon jne. :'(
Kyllä varmaan on lapsen vanhemmilla koko elämän mittainen trauma tuosta. Ei varmaan heti oo palkkaamassa lastenhoitajaa.

ccc
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
ei tuntunu misään pahempaakin nähty.
Just...
just just jos tietäisit mitä olen nähnyt ja kokenut luulen että olisit samanlainen.
No mutta eihän tuota voi vähätellä sen takia että jossain on lapsiraiskauksia/murhia tai muuta "pahempaa".
On silti järkyttävää kun pientä lasta pahoinpidellään, joten aika törkeää sanoa "ei tunnu missään".
Jos näkisit lapsia ja naisia ammuttuina ojaan sekä ensin raiskattu naiset ja lapset sen jälkeen heitetty padolta alas ja olisit ollut keräämässä ruumiita niin silloin tuollaiset ei enää tunnu misään.
Joo totta, jos näkisin tuollaista kauheutta ja sen jälkeen esim omaa lastani pahoinpideltäisiin niin ei kyllä tuntuis missään, antaa jatkua vaan, on pahempaaki nähty. Turhaa valittaa kun pari kertaa vaan on hakattu..hmm...
mutta ei ole oma itse olen nuo nähnyt kosovossa ja ikävä kyllä jotain mussa silloin kuoli tuolla sisällä.
No selvästi.. :eek: Ja otan osaa että olet joutunut näkemään tuollaista, mutta on silti asiatonta vähätellä lasten "lievempiä" pahoinpitelyitä, koska ne ovat aina vakavia. Ne on aina otettava vakavasti vaikka maailmalla tapahtuisi mitä.
missä mä vähättelin sanoin vain että en itse tunne mitään.

näkyhän
Näkyhän siinä kaks lasta. Mut eniten sitä vauvaa kuvattiin mitä se sille teki. Siinä yhessä vaiheessa äkkiä vilahti sivun alakulmassa hoitajan sylissä toinen lapsista. Pitemmät hiukset ja vanhempi lapsi selvästi.

Gerbera
Samaa jäin miettimään minäkin mitä ketjussa muutamat sanoivat eli tätä taitaa ikävä kyllä tapahtua ihan vanhempienkin toimesta täällä suloisessa Suomessa.....
En silti voi tajuta miten kukaan täysijärkinen pystyy tuollaista tekemään viattomalle lapselle.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Tuo ämmä pitäisi pahoinpidellä kunnolla ja laittaa vankilaan loppuiäkseen! En voi mitään sille että tälläisiä ajatuksia herää...
Kuinka paljon onkaan pahoinpidellyt lapsia 35 vuotisen lastenhoitajan uransa aikana?
En itsekään veisi lastani perhepäivähoitajalle. Tiedä lähipiiristä yhden karun kokemuksen, jossa lapsi oppi pelkäämään perhepäivähoitajaansa. Vanhemmat eivät tehneet asiasta ilmoitusta, itse olisin huolehtinut siitä ettei kyseinen ämmä hoida enää kenenkään lapsia ja saa rangaistuksen teostaan.
Sinäkin olisit voinut tehdä ilmoituksen ja voit yhä tehdä. Ties mitä siellä tapahtuu.

Lunatic
"It was extremely difficult," the boy's father told Cho. "My wife started watching for the first few moments and couldn't watch any more, and that's when we went ahead and called the police and got them involved."

The child's father says "video doesn't lie."

The family said Campbell was referred to them through friends and she listed her main employer as a local church.

"This is coming from someone you would've never thought, coming out of this lady. But the video doesn't lie," that father said.

About two months ago, the father said he noticed his youngest child had a black eye, but he assumed it may have been caused by an older brother.

But the father was concerned enough that he decided to install a hidden camera in his house to see what was going on while he was gone.

The first thing he said he noticed on the tape was that she ignored the kids much of the time while she watched television. He said that got him upset enough to fire her that day.

He said he didn't discover the assault until hours later after he put the kids to bed and he watched the rest of the tape.

"Of course I'm angry. That's an understatement," the father told Cho. "If I had known then what I know now, I may be the one sitting in jail at this moment, so it may be good it played out the way it did."

When questioned after her arrest, Campbell admitted her actions "looked bad." She admitted slapping, hitting and throwing things at the boy.

She remains in the Duval County jail on $75,003 bond.

Yhteistyössä