Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:miettii ko vanhemmat sit kattonu sen videonvarmaan pien järkytys
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja asd:Monet lapset kokevat tuota omien vanhempiensa toimesta.Siinä on pieni niin avuton, kun hän on täysin riippuvainen aikuisesta ja aikuinen kohtelee häntä julmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:ei tuntunu misään pahempaakin nähty.
Just...
just just jos tietäisit mitä olen nähnyt ja kokenut luulen että olisit samanlainen.
No mutta eihän tuota voi vähätellä sen takia että jossain on lapsiraiskauksia/murhia tai muuta "pahempaa".
On silti järkyttävää kun pientä lasta pahoinpidellään, joten aika törkeää sanoa "ei tunnu missään".
Jos näkisit lapsia ja naisia ammuttuina ojaan sekä ensin raiskattu naiset ja lapset sen jälkeen heitetty padolta alas ja olisit ollut keräämässä ruumiita niin silloin tuollaiset ei enää tunnu misään.
Joo totta, jos näkisin tuollaista kauheutta ja sen jälkeen esim omaa lastani pahoinpideltäisiin niin ei kyllä tuntuis missään, antaa jatkua vaan, on pahempaaki nähty. Turhaa valittaa kun pari kertaa vaan on hakattu..hmm...
mutta ei ole oma itse olen nuo nähnyt kosovossa ja ikävä kyllä jotain mussa silloin kuoli tuolla sisällä.
No selvästi..Ja otan osaa että olet joutunut näkemään tuollaista, mutta on silti asiatonta vähätellä lasten "lievempiä" pahoinpitelyitä, koska ne ovat aina vakavia. Ne on aina otettava vakavasti vaikka maailmalla tapahtuisi mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Tuo ämmä pitäisi pahoinpidellä kunnolla ja laittaa vankilaan loppuiäkseen! En voi mitään sille että tälläisiä ajatuksia herää...
Kuinka paljon onkaan pahoinpidellyt lapsia 35 vuotisen lastenhoitajan uransa aikana?
En itsekään veisi lastani perhepäivähoitajalle. Tiedä lähipiiristä yhden karun kokemuksen, jossa lapsi oppi pelkäämään perhepäivähoitajaansa. Vanhemmat eivät tehneet asiasta ilmoitusta, itse olisin huolehtinut siitä ettei kyseinen ämmä hoida enää kenenkään lapsia ja saa rangaistuksen teostaan.