Pierut

  • Viestiketjun aloittaja Jo-Han
  • Ensimmäinen viesti
Pruuuuut
Syökääs hei koko päivä töissä Mynthonia, ja kun ette voi sillä pierrä, kokeilkaa kuinka pitkä pieru tulee kun pääsette autoon ja ajelette kotiin päin. Mulla on ennätys varmaa 10 min.
 
Suolikaasumuija
Ite en kehtaa piereskellä poikaystävän kuullen eikä se mun kuullen vaikka ollaan oltu jo 8v yhessä. Sit kun on yksin kotona on hauskaa heittää sängyllä kuperkeikka ja päästää samalla kunnon raikuva paukku. Autossa piereminen on kanssa nautinnollista kun ei ole penkinlämmittimiä niin kun päästää piiitkän pierun niin se lämmittää pitkään niin takapuolta kuin mieltäkin :)
 
Pierukuppi
Eilen tuli pitkä pieru. Ihmettelin miksei haju hälvene lainkaan, vaikka pierusta oli kulunut jo lähes puoli tuntia. Sitten tarkistin housut, missä oli kauhallinen kakkaa...
 
En kehtoo edes nimimerkillä
Tositarina. Oma.
Söpö nainen istui junassa, torkahti siinä pää takin sisällä, kun matka oli pitkä. Vastapäiselle penkille istui komea, fiksu kaveri ja syventyi maisemiin ja nätin tytön polvia katselemaan.

Tyttö heräsi puolihorrokseen, nosti toista jalkaansa ja päästi oikean valkosipulipierun! Tuli säikähtäneenä takin alta kurkkimaan ja järkyttyi. Kerrankin olisi ollut komeaa herraseuraa matkalla ja tuli munattua oikein kunnolla. Pää äkkiä takin sisään ja toivomaan, että herraseuran asema tulee pian.
 
haisuli
Kyllä kunnon pieru aina vapauttaa tunnelman,sano!! Vaan eipä ole mukavaa,jos siinä törähtää lusikalliset pöksyyn samalla..Kammottavin ja kavalin flatus on salainen agentti,joka äänettömästi puffahtaa ilmoille,yleensä julkisilla paikoilla ja tuoksu on sen mukainen..eipä siinä muuta kuin autuaan tietämättömänä hipsiä pois paikalta,tai katsella syyttävästi muita kanssaihmisiä..!
 
Rouva Pierula
MIehelläni on tapana päästää pitkää tuhnua kaupan kassajonossa. Ilmeillään hän ei mitenkään osoita olevansa syyllinen. Minä olen yleensä ainoa jonossa mukana oleva joka tiedän tuoksun alkulähteen. Joskus pokka pettää ja joskus ei. Usein joudumme poistumaan jonosta odottamaan hajun hälvenemistä. Yleensä muut jonottajat ovat jo siinä vaiheessa siirtyneet raikkaampaan ilmaan viereiselle kassalle.
 
PhD
Eihän piereskely mikään vakava vaiva ole, vaan normaali ruumiintoiminto, joka normaalilla ihmisellä (sukupuoleen katsomatta) tapahtuu useasti päivän aikana. Pierunpidättäjät niitä ongelmatapauksia ovat.
 
eilistä ..
minulla kävi hieman nolosti,kun oli pari päivää maha sekasi ja hirveitä pieruja koko ajan.ukko ja koira jo joutuivat hengittämään ovenraosta happea.nooh,töräytinpä illalla kunnolla taas kerran ja kuinka ollakkaan,kaasu alkoi muuttua kiinteämmäksi tavaraksi ja täytyi syöksyä vessaan tosi lujaa.varpusparvi hittovie.ukko nauraa vieläkin ,stana!
 

Yhteistyössä