Pierut

  • Viestiketjun aloittaja Jo-Han
  • Ensimmäinen viesti
Prööt
Voihan se pieru olla yhdistäväkin tekijä. Menimme tuossa taannoin oman mieheni kanssa nukkumaan ja ukko tuli selkäpuolelleni ihan kiinni ja kietoi kätensä ympärilleni. Päivä oli ollut hirtehisen hauska, tosin mies oli kiusannut minua oikein urakalla koko päivän ja ilkeyden siemen oli jäänyt itämään minun, pirullisen naisen mieleen. Mies oli mm. illalla tuhnutellut makkarimme niin sipulipierun hajuiseksi ennen kuin tulin hampaidenpesulta, että oli pakko tuulettaa kaikki räppänät auki ennen kuin pystyin edes lähestymään. Siinä sitten päätin vielä ennen miehen nukahtamista kostaa ja pieraisin romanttisesti ja julkeasti hänen reittään vastaan jotta hyvä ettei palohaavaa tullut. Nukkumisesta ei meinannut sitten koko yönä tulla mitään, nauroimme niin paljon että meinasimme tippua sängystä.
 
mira
Mä pieren miehen kuullen, jos mulla on maha kipeä (mulla on laktoosi-intoleranssi ja jos satun syömään laktoosia, mun on pakko pierrä). Muuten en piere miehen kuullen. Mieskään ei piere minun kuulleni.
 
Flatus
Hyvä Prööt,
Kylläpä kuulosti tutulta. Menettelen joka ilta samalla tavalla, pieraisen ukkoani kohti. Jos hän ei ole aivan liki, nostan vähän peitonlievettä ja tuuletan. Yleensä siinä vaiheessa ukko on jo menossa peiton ja tyynyn kanssa sohvalla yöksi ja jättää minut nauramaan omille pieruilleni. Joskus mieheni sanoi, että vaikka ei pierustani hajua jäisikään,hän vaistoaa sen pimeässäkin huoneessa, kun ensin pidätän hengitystäni ja sitten alkaa sänky hytkymään naurustani.

Jatkakaamme samaan malliin. Hyviä pierupäiviä Sinulle.
 
voihan pieru!
Huumoriporukkaahan täällä on, ihan OK lueskella tällaista kevyttä ”hömppää” ;)

Meillä saa piereskellä kumpi haluaa, niin paljon kuin haluaa, jos siltä tuntuu. Eipä tuo ole tahtia haitannut.
Ei elämää tartte aina niin kauheen vakavasti ottaa...kunhan osaa tilanteen tullen käyttäytyä.
Antoisia pieruhetkiä vaan kaikille!
 
Vitsi
Mummo meni lääkäriin ja kertoi kärsivänsä pahoista ilmavaivoista. ""Luojan kiitos ne ovat äänettömiä ja aivan hajuttomiakin, joten voin kaikessa rauhassa päästellä ihmisten ilmoillakin ilman, että kukaan huomaa"", sanoi mummo. Nytkin olen päästänyt ainakin kymmenen leijaa eikä lääkäri ole mitään huomannut.""

Lääkäri määräsi lääkettä ja mummo tuli muutaman viikon päästä kiukkuisena takasin. ""Mitä ihmettä te minulle oikein määräsitte? Pierut on vieläkin äänettömiä, mutta nyt ne haisee aivan järkyttävältä ja joudun elämään tässä paskanhajussa koko ajan?"" Lääkäri vastasi:"" Nyt kun ollaan saatu nenä auki, niin voidaankin keskittyä tuohon kuulovaivaan...""
 
Heli
En piere ääneen mieheni kuullen. Pierusta saa äänettömän, kun loitontaa perseenpuolikkaat toisistaan, jolloin ryppynauha venyy ja pieru tulee äänettömänä ilmamassana ulos. Sellaisia päästelen mieheni aikana.
 
häveliäs
en.tai no joo..vahngossa...tai itseasiassa kerran tahalleen!!!
jumatsukka mikä äijä mul on!sil on päivittäin niitä helvetin kaasuvaivoja ja OIKEESTI se haju on jotain ihan kamalaa!ei vaan pysty olee samassa huoneessa!

usein häädänki sen pieree muualle jos ollaan samassa huoneessa.

kerran sit suutuinki oikee kunnolla ku se haisi nii maan perkeleesti siin sängyllä vieressä ja ja virnuilli mulle omahyväisen näköisenä.(aarrg)

no,päässä vaa sumeni ja hiki nous pintaan raivosta ja nostin peittoa ja päästin itte ihan mega pierun kovan vittuilun ja huudon kylkiäisenä.ihan vaan kostoks!!!


hih,kylä hävetti sit ku tajusin ittekki tilanteen...huh huh..siihe yhteen kertaan jäi meikäläisen pieru..

tai ties vaiks joskus viel hermostuis yhtä päättömästi :)
 
Pieretär
Näin ystävänpäivän kunniaksi, tietäisikö joku hyvän pierurunon, jonka voisin lähettää miehelleni, joka on työmatkalla. Hän ilahtuisi suunnattomaksi kun saisi vähän virtuaalista pierunhajua tylsään kokoushuoneeseen.
 
Country
On ollut mietinnässä itselläkin mistä ne normaalit ihmiset keskustelevat sängyssä.... Meillä myös aika pierupainotteista... Ja naapurusten kesken tulee parhaat pierut.. =)
 
Laululintunen
Miten pitää puristella lantio/vatsalihaksia, jotta saa piertyä säveliä? Haluaisin pierrä miehelleni hääpäivän kunniaksi ""Sua vain yli kaiken ma rakastan"" mutta korkeat äänet tuottaa vaikeuksia. Osaako joku neuvoa. Asiallisia vastauksia, kiitos.
 
Vinkki
Suosittelen sinua menemään pierutunneille. Valitse pätevä, mielellään Pierulius Akatemiassa koulutettu, opettaja, niin saat apua niihin korkeisiin ääniin. Absoluuttinen pierusävelkorva on valitettavasti harvojen herkkua, joten varaudu siihen, että pieruissasi on koulutuksen jälkeenkin pieniä epäpuhtauksia. Vain muutamat onnelliset ovat perineet täydellisen kyvyn pierrä puhtaasti mitä tahansa sävellyksiä. Toisilla vaan on hyvät geenit...

 
Kiva naapuri
Naapureista puheen ollen: olimme todella kyllästyneitä naapuriimme, joka mm. tassutteli pihallamme milloin minkäkin asian varjolla, kävi noutamassa sadevettä omille kukilleen jne. Ensin rakensimme aidan, jonka yli ukko ei enää päässyt loikkimaan. Sen jälkeen hän seurasi elämäämme nenä aidan välistä pilkottaen. Niin myös eräänä kauniina kesäpäivänä, kun tulimme kaupasta. Minua otti hänen ""seurallisuutensa"" niin paljon päähän, että pieraisin jumalattoman kovaäänisen ja pitkän pierun. Siinä saundissa oli silkkaa vihaa, myönnettäköön. Omalta mieheltäni polvet notkahtivat ja ehdin vain nähdä hänen kauhistuneen ilmeensä. Arvaatte varmaan kumman piikkiin rallatus meni, fiinin leidin vai tosimiehen? Sitten painuin kasaan ja räjähdin hysteeriseen nauruun, joka kesti ja kesti... olin ihan hervoton. Naapuri paineli mökkiinsä sisälle ja sulki ovenkin. Pian sen jälkeen hän muuttikin pois. Suosittelen lämpimästi!
 
Kiinnostuin heti
Onko Pierelius- Akatemiaan vaikeat sisäänpääsykokeet? Montako kertaa olette joutuneet pyrkimään ennen sisäänpääsyä? Oletteko valmistumisen jälkeen sijoittuneet hyvin työelämään? Arvostetaanko mielestänne pierutieteen maisterin tutkintoa riittävästi?
 
Reputtanut
Levytyssopimus tehdään heti koulutuksen alettua. Valitettavasti tähän mennessä kukaan ei ole oppinut vielä täysin virheettömästi pieremään Hymni Rakkaudelle -biisiä, joka on ehdoton vaatimus soolouralle. Mutta taustoja pääsee kyllä pieremään bändille kuin bändille.
 
Vinkki
Akatemian pääsykokeet ovat kyllä melkoisen hankalat. Siellä on nykyisin tosi tiukat säännöt: kaikenlainen doping on ehdottomasti kielletty. Jos pyrkijä jää kiinni esimerkiksi hernekeitto-tankkauksesta, niin hänet hylätään välittömästi. Opiskelijat ovat siis tarkoin valikoituja lahjakkuuksia.

Valmistumisen jälkeinen työelämä näyttää tällä hetkellä hyvältä. Monissa työpaikoissa tarvitaan pierujen asiantuntijaa. Monet Akatemian käyneet päätyvät viihdetaiteilijoiksi. Ikävä kyllä pierutieteen maisterin tutkintoa ei arvosteta riittävästi, mikä näkyy palkkatilanteessa. Asian tiimoilta onkin tulossa mielenosoitus ja eiköhän jokin adressikin olisi paikallaan!
 
Ruokavalio
Lipsahti tämä vastineeni tuonne palstalle omana juttunaan. Onneksi ei mennyt kuitenkaan esim. kuinka hoidat akneasi- palstalle.


Niinhän se on tälläkin alalla, että ravinnolla on valtavan suuri merkitys. Kannattaa käyttää erityisen paljon maitotuotteita varsinkin jos olet laktoosi- intolerantikko. Tässä tosihelppo pirtelöohje, jolla pitäisi irrota megapaukku tiukimmastakin perseestä:

Kaada lasiin yksi kylmä olut
lisää joukkoon yksi pussillinen pakastesipulisippua
sekoita ja nauti vaikka ruisleivän painikkeena

Alkaa pierettämään jo pelkkä ajatus. Ja eikun sävelkorkeuksia hakemaan...
 
Ilmavaivojen komentaja
Myös tietyillä keinotekoisilla makeutusaineilla voi saada aikaan mahtikonsertin :)
Ksylitolilla, sorbitolilla ja mannitolilla makeutettujen tuotteiden kimppuun, niin johan rupeaa hampaattomat haastelemaan. Ja alkuperäiseen myös viitaten, en arkaile pierrä mieheni välittömässä läheisyydessä.
 

Yhteistyössä