Pierut

• Viestiketjun aloittaja Jo-Han
  • Ensimmäinen viesti
Sattuu ja tapahtuu
Siskon mies inhoaa sydämensä pohjasta kun naishenkilö pieree. On ihan tavallinen duunari eikä mikään hienostelija (maatalosta kotoisin) mutta tuossa asiassa tarkka.

Oltiin 20 vuotta sitten samassa työpaikassa. Turistiin ruokatunnin jälkeen korjaamohallissa ja paikalla oli muitakin työntekijöitä. Istuin telineen reunalla rautapalkin päällä ja ajattelin hiljaa päästää pierun. Kauhea räjähdys kaikui koko hallissa, pieru kulkeutui metallin estäessä etukautta ylös ja ääni moninkertaistui kaikuvassa hallissa.

Ei ollut epäilystäkään kuka sen päästi. ÄÄÄh vieläkin muistan elävästi.

Mies
Minä yritän tuhnutella, kun vaimoni ei ole lähellä. Hän kyllä piereskelee. Nostaa jalkaa ja naama irvessä vääntää tulemaan. Nauraa päälle kauhiasti. Ei oikein kivaa. Kerran kostoksi pieraisin hemmetin kovan paukun kun hänen kaverinsa oli meillä. Siitä sitten keskustelivat 5min ja vaimokin totesi, että hän ei ikinä kotona. Voihan paska.

Pierupirjo
Olin eilen ukkoni kanssa saunassa. Mietiskelin niitä näitä enkä puhunut mitään. MIes ihmetteli kun on niin hiljaista. Sanoin että kohta ei oo hiljaista ja pieraisin kaikuvan pierun. ""Saatanan ämmä"" mies manasi ja poistui saunasta. Tuli takaisin vasta kun minä olin poistunut.

tuuba
tapahtuipa tässä taannoin.olimme sänkyhommissa ja ukkoni kömpi sitten päälleni.kun nostin jalkojani minulta pääsi aivan mahtava pieru.Eipä siinä muuta kun hetken hiljaisuus ja molemmat purskahdimme hillittömään nauruun.Siihenpä jäi se hommeli sillä kertaa,mutta hyvät naurut saimme..Ukko tuumas sitten että pyssyypähän pallit lämpimänä..

Pierubongari
Miehelläni on tarkka pieruvainu. VIime yönä pieraisin äänettömän tuhnun peiton alla. Mielestäni se oli jopa hajuton. Hetken päästä mieheni peiton alta kuului ääni ""mä huomasin ton""

kundi
olin ensitreffillä hyvin hyvännäköisen tytön kanssa . istuimme toripöydässä ja syötiin jäätelöä kun tyttökaveriltani narahti äänekäs pieru.olin vähän hämmästynyt..mutta pokka piti.. :)

nauruterapiaa
Kiitos hauskoista jutuistanne!

Minusta piereminen on normaalia. Vatsa tulee kipeäksi jos ei päästetä suolistokaasuja ulos. Toki arkijärkeä käyttäen, tilanteen mukaan.

Minulle tämän ketjun lukeminen on ollut nauruterapiaa!

Tuli mieleeni ystäväni pieru juttu. Hän oli sohvalla pitkälleen, kissa nukkui sohvan nojan päällä ja ystäväni pieraisin napakan kovaäänisen pierun, kissa tipahti sohvan nojalta ja oli tosi hölmön näköisenä, mitä ihmettä tässä tapahtui.

Ollaan hajulla!

Riitta
Miten saa juuttuneen pierun ulos sisältään?! Eilen mulla oli maha ilmaa täynnä ja pyöreä kuin potkupallo. Mutta pierua ei tullut millään. Ei vaikka hypin ja pompin ja nostelin jalkoja ylös ja painelin mahaa. Onneksi tuli edes pari kaulapierua että paine vähän hellitti, mutta pieru on vieläkin hukassa sisälläni.

ilona
Minä taas piereskelin exäni kanssa vapaasti, nykyisen kanssa en kehtaa. Kerran ex alkoi nuolla pilluani takaapäin, mutta minua ei haluttanut yhtään. Pieraisin kunnolla exän naamalle niin hänkin lopetti seksin kinuamisen siltä erää. Nykyiselle en ikimaailmassa tekisi noin..

Vävy Jaakkoo
Ei sitä kannata peiliä vasten piereskellä, mun muistooni peilit on huononnu muutoonkin. Ennen ku katto peilihin niin siinähän näki ittensä ihan ihmisen näkööseksi, nykyään sieltä katteloo sellaanen vanha kurttuunen ukko vastahan. Joo paree on pieraasta vaikka siivilähän, sitähän voi sitten parisuhtees arvuutella sillä kaverillaan, jotta mistä reijästä se tuli. Siinähän menöö ilta sitten mukavasti niin maharottoman mielenkiintoosen asian ympärillä pohties. Eikä se saastuta ilimaa, sehän on jokseenkin yleesinhimillinen luonnon tuote.

Meikämaija
Nyt pitäs olla wanhat kirjasimet, sillä tämä on erään konttuurin huoneentaulusta:

Älä piätä ilmaas tai tuultas, sillä ne kaswattavat mädättäviä kinoja wattaas.

Yhteistyössä