pierailija
Onko tämä kaveri kenties Pierelius-akatemian rehtori?
http://www.youtube.com/watch?v=uV8boXLV0ik
http://www.youtube.com/watch?v=uV8boXLV0ik
Noo, sehän on helppoa, nauhoitat vaan puhelimellasi (nykykapuloista tuo ominaisuus löytyy) törähdyksiä ja sitten valkkaat mielestäsi tilanteeseen sopivan siinä se.Alkuperäinen kirjoittaja Känny:Osaako joku neuvoa, mistä voi tilata pierun kännykän soittoääneksi?
On se pienestä kiinni..heh..öhöm..oiAlkuperäinen kirjoittaja toteemipaalu:mulla pääsi eilen keittiössä hernesoppalautasen äärellä vaimea tuhunaus. 20 vuoden avioliitto päättyi siihen.
Koira on viisas eläin. Ei se halua omia karstojaan haistella vaan poistuu tyylikkäästi takavasemmalle ja jättää muut kärvistelemään käryihin.Alkuperäinen kirjoittaja meikku:Meillä oli myös tuolainen koira, jonka pierut olivat äänettömiä, mutta haisivat aivan järkyttävän pahalle. Pahinta oli, kun koira yleensä heti piertyään lähti pois paikalta ja jätti muut ihmettelemään, että kuka täällä haisee...
Mersumiehet on hienoa porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Moona-Molluska:Hei. Mun mies sai lääkkeeksi sitä rasvasiepparia ja otti sitä useita tabletteja päivässä. Kun lisäksi häntä vaivaa pierutauti, hän vaaleassa mersussa päästi turun turauksen, mutta nyt leivisikin oranssin värinen rasvapaska läpi housujen pikin mersun penkkiä.
Kun sitä mersua koetettiin jopa pesulassa pestä, ei paljon naurattanut vaan verhoilija joutui viemään koko penkin vertstaalleen.-Älä vaan pierase siellä odotellessas huusin perään ja mies siihen,että sitä penkkiä saa odottaa ainakin kuukauden. Oli muuten niin kaunis verhoilijanainen, että meinasi päästä pieru.
kerran 69 asennossa sain akalta käryt silimään, oli lähellä että loppu touhut siihen.
No niin! Taasko väännetään ainakin sata viestiä pierusta. Mikään ei kiinnosta ellejä niin paljon kuin piereminen, paskantaminen, kuseminen/naisen ejakulaatio, pettäminen ja se kuinka usein toiset harrastavat seksiä.
Mies sen aloitti ja saa nyt itse kärsiä kemiallisen sotamme seurauksista. Naisen pierun tilavuus on suurempi kuin miehen, joten hän on selvästi häviöllä.
Jo vain. Varsinkin aamuisin tulee melkoinen pieru, ja nauran päälle oikein kunnolla. Usein kuitenkin vältän miehen seurassa sitä, ja menen vessaan. Jos ei pierisi, niin tulisi maha kipeäksi. Toki ruokavaliolla pystyy aika hyvin välttämään pieretyksen.Kysyisin että piereskelettekö te miestenne kuullen?
No niin! Taasko väännetään ainakin sata viestiä pierusta. Mikään ei kiinnosta ellejä niin paljon kuin piereminen, paskantaminen, kuseminen/naisen ejakulaatio, pettäminen ja se kuinka usein toiset harrastavat seksiä.
Mulla ei tämän määritelmän mukaan ole ollut yhtään vakavaa parisuhdetta. Aina olen pidätellyt pieruja. Siksiköhän suhteeni eivät ole edenneet alkua pidemmälle?Parisuhde on vakava vasta sitten, kun pystyy häpeilemättä pieraisemaan toisen aikana.