Kuinka usein saat omaa aikaa ja mitä silloin teet? Entäpä miehesi? meillä kun minä oon vaan kotona ja mies käy lenkillä, löhöö sohvalla jne. Mulle jää kaikki kotityöt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heinäsirkka:onks sul eka lapsi? Toi kuulostaa vähän siltä...Jälkikäteen se kuulostaa kauheen lapselliselta, kuinka itsekin ekaa vauvaa hoitaessani kiukuttelin joskus sitä, miten en pääse mihinkään tms. Ehkä se liitty siihen vanhemman vastuuseen kasvamiseen ja sen hyväksymiseen, et vastasyntynyt on niin tarvitseva suhteessa äitiinsä. Nykyisin mä kyllä otan sitä aikaa esim. lenkillä käymiseen. Nyt mä oon töistä syyslomalla ja kotona kolmen päiväkoti-ikäsen lapsen kans ja ihanaa kun on aikaa sekä olla lasten kans että tehdä itse samalla kaikki kotityöt, niin illalla saadaan perheen kesken enempi nauttia yhdessäolosta. Tietysti kotitöitä on sit illallakin, mut se menee useimmiten niin, et mä jään siivoo iltapalapöytää ja mies pesee lasten hampaat ja valmistelee nukkumaan. Niin ne ajatukset tasajaosta ja muusta typerästä muuttuu.