Jätkä! ja muut vauvojen äidit :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Terveisiä 3kk neuvolasta. :wave: Kaikki ok, kasvu ikää vastaavaa. Paino on tasaantunut kun nyt en anna lainkaan lisämaitoa; 3925g ja pituus59,5.
Tuli eka rokotuskin, eikä tyttö edes inahtanut. :D :heart:

Tyttö naureskeli ja jutteli oikein kovasti terkkarille. :D

Ei toi paino voi olla oikein? :o

Ei kun 6925. :laugh:

No mä aattelin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Tänään ohjelmassa oli jo aamun nauru ja laululeikit ja mennään koiran 14 v synttäreille. Juu juu! Siis oikean koiran synttäreille. Koira on lähipiirini ainoa koira ja omistajalleen rakkain. Ostin kakun ja siihen päälle 14 kynttilää, kortin johon loruilin ja kirsikkaviina pullon josta otamme yhdet snapsit synttäreillä jotka tahtovat.
Juuri nyt harkitsen jos tekisin pitsan vielä lisäksi,,,

joko kävitte synttäreillä? minkärotunen koira? melko pitkäikäinen jo. onko hyväkuntoinen?

itse olen myös eläinystävä ja karvakorvia löytyy kotoakin.

Terveisiä 3kk neuvolasta. :wave: Kaikki ok, kasvu ikää vastaavaa. Paino on tasaantunut kun nyt en anna lainkaan lisämaitoa; 3925g ja pituus59,5.
Tuli eka rokotuskin, eikä tyttö edes inahtanut. :D :heart:

Tyttö naureskeli ja jutteli oikein kovasti terkkarille. :D

Ei toi paino voi olla oikein? :o

Ei kun 6925. :laugh:

No mä aattelin :D

Mä kans mietin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Kannatteleeko teidän vauvat jo päätä hyvin? Meidän typy aina mahallaan ollessaan vaan lepuuttaa päätä, ei yhtään kannattale, mutta sylissä pystyasennossa kannattelee koko ajan! :)

Nostaa ja kannattelee jo pitkänkin tovin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Kannatteleeko teidän vauvat jo päätä hyvin? Meidän typy aina mahallaan ollessaan vaan lepuuttaa päätä, ei yhtään kannattale, mutta sylissä pystyasennossa kannattelee koko ajan! :)

Nostaa ja kannattelee jo pitkänkin tovin. :D

Voi.. mä täällä oon aina kamera valmiudessa kun tyttö menee lattialle, mutta ei se vaan nouse! :D

meilläkin tyttö on kantanut päänsä makuullaan jo pitkän aikaa, johtuen varmaan siitä kun nukkuu mahallaan. oli hauskan näkönen ihan pienenä kun nokki niinkuin pieni kana päänalustaansa kun heräsi. nykyään vetää jo kädet alleen ja nojailee niihin ja hihkuu hakemaan pois. jännä muuten ettei se koskaan itke yöunilta herätessään vaikkei olis syönyt 14 tuntiin. on kuin aamuaurinko :)

mut päivällä jos ruoka tarjoillaan myöhässä äänijänteitä esittelee hyvinkin hanakasti.

Yhteistyössä