pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti
Sihteeri
Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
No ei sulla, järjenjättiläisellä, sitten ole tullut mieleen, että olisit kehottanut sitä fiksua miestä sitten vaikka auttamaan sen verran vaimoaan, että hän ehtisi rauhassa suihkuun sheivaamaan ja rentoutumaan. Ei, vaan nämä sinun hienot seuralaisesi, vonkaa persettä sihteeriltä.
Tai pahimmassa tapauksessa nainen kärsii vaikka masennuksesta, sinähän se oiva apu olet tuossa tilanteessa.
Ja sen, että vauva on vaimon rinnalla, ei pitäisi olla mieheltä pois, sillä hänen lapsensa saa siinä maksutonta evästä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
Ajaakohan se mies itse omat karvansa ;) ?
Meillä mies ajelee mun karvat. ;)
 
Siiri
Tuo Sihteeri on pitkälti samoilla linjoilla kuin minäkin, paitsi että en viihdytä niitä perheen isiä. Kuuntelen vaan valituksia, jos se sattuu sillä hetkellä minua kiinnostamaan.
 
Siiri
Sen vielä naiset teille sanon, että vaikka olisitte kuinka väsyneitä, niin laittakaa itseänne edes vähän ja puhukaa muustakin kuin siitä rakkaasta mukelosta, vaikka se ymmärrettävästi on tärkeintä. Se piristää itseännekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Sen vielä naiset teille sanon, että vaikka olisitte kuinka väsyneitä, niin laittakaa itseänne edes vähän ja puhukaa muustakin kuin siitä rakkaasta mukelosta, vaikka se ymmärrettävästi on tärkeintä. Se piristää itseännekin.
Siis ei jumalauta, sä olet provo. Lopeta tuo sössöttäminen, teet ittes vaan naurettavaks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
Meitä riittää ilmiselvästi moneen junaan.
 
Siiri
Olenko provo, jos kerron teille, mitä miehenne toivoisivat teiltä? Eivät vaan uskalla sitä teille itse sanoa. Tai vaikka sanoisivatkin, niin se ei tuota tulosta. Miehet eivät vaan viehäty pukluräteistä, vaipoista ja harmaana törkykasana kulkevasta naisesta.
 
Siiri
Joku tuolla senkin heitti ilmoille, että jos kerroin Lontoon-matkastani niin yritän päteä. Millä tavalla päden? Se vaan on minun normaalia elämääni, että innostun yks kaks lähtemään johonkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
Meitä riittää ilmiselvästi moneen junaan.
Niinpä, joillakin on se aktiivinen seksielämä.
 
vieras pieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Joku tuolla senkin heitti ilmoille, että jos kerroin Lontoon-matkastani niin yritän päteä. Millä tavalla päden? Se vaan on minun normaalia elämääni, että innostun yks kaks lähtemään johonkin.
Tietenkin me kaikki innostumme yks kaks tekemään asioita. Mun ihmetys koski sitä että miten ihmeessä se reissu liittyi tähän ketjuun. Voisinhan minäkin tähän kertoa että yks kaks innostuin lukemaan mielenkiintoisen kirjan. Sillä ei vaan ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa joten ennemmin aloittaisin siitä uuden ketjun. Päteminen tuli siis tästä johtuen yks kaks mieleeni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
Meitä riittää ilmiselvästi moneen junaan.
Niinpä, joillakin on se aktiivinen seksielämä.
Lapsen kustannuksella. Lapsi on varmasti iloinen kuunnellessaan äidin voihkintaa. ällöä.
 
Siiri
Niin se kaupunkiloma. Heittihän joku joskus keskustelun väliin, että miten tehdään makkarakastike? Ja kysymys oli lapsen ulosteen koostumuksesta alkuperäisessä viestissä. Miksi sitten tämä minun polulta poikkeamiseni aiheutti närää?
 
eräs joka tuohtui...
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Eihän se hyvänen aika minulle kuulu neuvoa miehen perheasioissa. Hoitakoot itse asiansa.
Niin, mutta sä kyllä liityt aikalailla sen perheen asioihin, jos ne sotket. Se on kyllä niin, että seksiasioissa naisella on aivot ja miehellä ei. Eli nainen voi ihan moraalisyistä kieltäytyä, jos tietää, että miehellä on perhe ja voi tuottaa hänenvaimolleen surua antamalla miehelle. Olisit neuvonut miestä, että antaa naiselle aikaa laittautua ja piristäytä, ennemmin kuin olisit "lohduttanut" sitä. Naiset voisivat olla hieman lojaalimpia toisia kohtaan, eikä ajatella jotain hetken nautintoa jonkun ukkomiehen kanssa. Onhan se kiva olla haluttu, mutta samalla voi jossain hajottaa perheen tai muuta. Eikö itselläsi ole omaa tyydyttäjää, kun pitää ukkomiehissä käydä? etkö ole saanut vapaasta riistasta omaasi?
 
Vieras pieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Niin se kaupunkiloma. Heittihän joku joskus keskustelun väliin, että miten tehdään makkarakastike? Ja kysymys oli lapsen ulosteen koostumuksesta alkuperäisessä viestissä. Miksi sitten tämä minun polulta poikkeamiseni aiheutti närää?
Pääasia että itse tiedostat motiivisi :)
 

Yhteistyössä