pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti
Joka ilta olis mahdollisuus harrastaa, jos siltä tuntuu. Lapset menee nukkuun noin klo 21, sen jälkeen on hyvää aikaa. Ja siihen on opeteltu, et se on sitä meidän aikaa, ja sillon tehdään mitä tehdään. Meillä ei ole mahdollisuutta laittaa lapsia hoitoon ylipäätään, joten jos ei osais seksiä harrastaa lasten nukkuessa illalla, niin sit ei seksiä koskaan oliskaan. Ja jos taas lapset tarttis viedä aina hoitoon kun halut hyrrää, tulis seksistä liian suunniteltua meidän makuun... :whistle:

Pienten lasten kanssa tarvitsee vain opetella elämään sitä arkea niin, että jostain nipistää sitä aikaa myös parisuhteen hoitoon (siis ylipäätään) ja myös siihen seksiin. Jos antaa lasten "hallita" koko elämää, ja elää vain lasten mukaan sitä arkea, niin pikkuhiljaa siitä se parisuhde kärsii, ja aikanaan hiipuu niin ettei sitä sitten enää korjattua saakaan. Monesti täältäkin saa lukea, kuinka vanhemmat ovat totaalisen väsyneitä ja kyllästyneitä toisiinsa, kun elämä pyörii vain niiden lasten mukaan. Pitää osata huolehtia myös itsestään ja siitä kumppanistaan siinä lasten ohella, ja ottaa sitä yhteistä aikaa ihan niiden arjen juttujen keskelläkin. Pitää yllä sitä parisuhteen kipinää, jottei se pääse hiipumaan! :heart:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Just näillä sanoilla yksikin, ihan kivanoloinen mies selosti viime viikonloppuna, jotta vaimo luulee ihan oikeasti, että häntä halutaan.
Oot varmaan ollut niin helpon näköinen että joku häntäheikki on puhunut sulle mieliksi. Kuule ei kannata uskoa ihan kaikkea! Ymmärrätkö sinä että se on aika pieni osa miehistä, jotka varattuna vonkaa siellä baarissa. Ei todellakaan kaikki miehet. :headwall:
Ninnpä just... Eipä ole tuo minunkaan mieheni baarissa käynyt vuosiin, eli ei ole voinut vongatakaan. Kaipa siellä baarissa vonkaavat ne, joilla on puutetta. Ne joilla on asiat kotoa hyvin, pysyvät kotona :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Sehän siinä mua kummastuttaakin, kun nää hemmot sanoo kotona saavansa ihan tarpeeksi. Moni vaan sanoo tekevänsä sen siksi, ettei vaimo tulis epäluuloiseksi. Moni sanoo näinkin, että kotona oleva synnyttänyt nainen ei enää sytytä niin kuin ennen. Uskokaa minua, minä tiedän, vaikka kiellättekin nää jutut. Ei ne miehet tuntemuksiaan teille kerro, ettei joutuisi ulkoruokintaan. Parenpi tossun alla, kuin taivasalla.
:hug: Voi että sulla on huono käsitys parisuhteista. Kuinka syväluotaava tämä sun tutkimustulos on, kuinka monen tuollaisen miehen PUHEIDEN perusteella vedät tällaisen yhteenvedon? Yhden, kahden? Vai vedätkö puoleesi vain tuollaisia idiootteja?
Onko sulla tarkoitus nyt koettaa täällä luoda huonoa ilmapiiriä ja epäluuloja naisiin vai miten?
Kun niitä sellaisiakin aidosti onnellisia, ja tyytyväisiä pariskuntia on olemassa, jotka eivät vieraissa hyppää. Usko vain, minä tiedän, vaikka kiellätkin tämän asian. Kaksin aina kaunihimpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Just näillä sanoilla yksikin, ihan kivanoloinen mies selosti viime viikonloppuna, jotta vaimo luulee ihan oikeasti, että häntä halutaan.
Oot varmaan ollut niin helpon näköinen että joku häntäheikki on puhunut sulle mieliksi. Kuule ei kannata uskoa ihan kaikkea! Ymmärrätkö sinä että se on aika pieni osa miehistä, jotka varattuna vonkaa siellä baarissa. Ei todellakaan kaikki miehet. :headwall:
Ninnpä just... Eipä ole tuo minunkaan mieheni baarissa käynyt vuosiin, eli ei ole voinut vongatakaan. Kaipa siellä baarissa vonkaavat ne, joilla on puutetta. Ne joilla on asiat kotoa hyvin, pysyvät kotona :)
Baarissa kyllä voi käydä ihan rehellisesti pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Niinhän minäkin käyn.
 
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Haluaako teidän miehet teitä oikeasti vai pitääkö he seksiä vain velvollisuutena? Joskus tuntuu siltä näin sinkkuna, kun pienten lasten isät vonkaa ihan hirveesti. (Tosin eivät saa), mutta joltakulta sinkulta varmaan saavatkin.
Miksi ei haluaisi? Ei se musta päällepäin näy, että olen vaimo ja äiti, joten jos mut haluaisi matkaansa joku tuntematon mies baarissakin, niin miksei mun oma miehenikin mua haluaisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Haluaako teidän miehet teitä oikeasti vai pitääkö he seksiä vain velvollisuutena? Joskus tuntuu siltä näin sinkkuna, kun pienten lasten isät vonkaa ihan hirveesti. (Tosin eivät saa), mutta joltakulta sinkulta varmaan saavatkin.
Miksi ei haluaisi? Ei se musta päällepäin näy, että olen vaimo ja äiti, joten jos mut haluaisi matkaansa joku tuntematon mies baarissakin, niin miksei mun oma miehenikin mua haluaisi?
Niinpä. Taitaa Siiri vain provota.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Just näillä sanoilla yksikin, ihan kivanoloinen mies selosti viime viikonloppuna, jotta vaimo luulee ihan oikeasti, että häntä halutaan.
Just tota olen yrittänyt sanoa,mutta kun olen sanonut niin heti sitten olen palstalla vaikka mitä. Kun on paljon miesten kanssa tekemisissä,niin saa kuulla tuota aika usein.Puhutaan velvollisuusseksistä josta intohimo puuttuu tai sitten puuttuu seksi kokonaan.
 
Sihteeri
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En halua mitään pahoja fiiliksiä teille, ainoastaan naisena sen haluaisin sanoa, että älkää olko niin sinisilmäisiä.
Minäkin olen monesti ajatellut ihan samaa. Naiset ovat yllättävän hyväuskouisia, mitä omaan mieheen tulee. Täytyy tunnustaa, että olen lohduttanutkin ruokatunnillani yhtä kilttiä perheen isää. Hih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Just näillä sanoilla yksikin, ihan kivanoloinen mies selosti viime viikonloppuna, jotta vaimo luulee ihan oikeasti, että häntä halutaan.
Just tota olen yrittänyt sanoa,mutta kun olen sanonut niin heti sitten olen palstalla vaikka mitä. Kun on paljon miesten kanssa tekemisissä,niin saa kuulla tuota aika usein.Puhutaan velvollisuusseksistä josta intohimo puuttuu tai sitten puuttuu seksi kokonaan.
Jännä juttu, mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja olen miesvaltaisella alalla ja koskaan ei ole moista vastaan tullut, ei sinkkuna eikä varattuna.
 
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En puhunut mitään baareista, miehiä tapaa ihan muuallakin. Ja selväpäisten jutut uskon.
Joo no tota mun pointtini oli siis se, että jos se on halunnut seksiä mun kanssa jo kahdeksan vuotta ennen lapsiakin, niin miksi se ei enää lasten jälkeen haluaisi? Siis kun enhän mä mitenkään muuten ole muuttunut kuin että mulla on lapsia - kuten hänelläkin - ja ne eivät taas mitenkään liity seksiin, niin mikä olisi siis se syy, minkä takia joku muu olisi nyt mieluisampi seksikumppani, kun jo reilun kymmenen vuoden kokemuksella hän on minut mieluisimmaksi todennut? :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Misty siis ajatteli laittaa tänne tiedon, että häntä halutaan baareissakin...voi hah...hädissään tuommosen kommentin laittoi.
Tämä, ja sinun aiemman kommentin: "En halua mitään pahoja fiiliksiä teille, ainoastaan naisena sen haluaisin sanoa, että älkää olko niin sinisilmäisiä."
ristiriita kertoo millainen nainen ja ihminen olet. Joten tämä riittää mun osaltani. Onnea loppuelämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Voi kuulkaa imettävät mammat, kun se vaan on niin, että se kotona oleva nainen on niin tuttu ja arkinen, mutta vieras kaunis nainen virkistää. Sen kyllä ymmärränkin.
Miten imettäminen liittyy asiaan? Ja mä olen ihan töissä oleva äiti, ja yllätys sinulle, ihan yhtä nainen kuin ennen äitiyttä!
Ja tiedätkö että monet äidit ovat myös kauniita, ja arkinen ei koskaan tarvitse olla. Tuttuus ei ainakaan pahenna seksielämää.... Tietää paremmin mistä toinen nauttii ja mitä haluaa verrattuna yhdenillan juttuihin.
 

Yhteistyössä