pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Rytkäätys...enhän ketään ole haukkunut rumaksi. Älä laita sanoja suuhuni.
Juu, mutta kovasti kertoilit miten vieras kaunis nainen viehättää? Miksi kotona oleva kaunis nainen ei sitten viehättäisi? Monia miehiä viehättää enemmän kuin se vieras...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Arkinen ja varsinkaan tylsä en ole missään nimessä, mutta jos noin ajattelisi niin syy olisi varmaankin sitten minussa. Jokainenhan saa tehdä kuinka haluaa. Ei toista ihmistä voi omistaa.
Ei niiden pientenlasten äitikään sen arkisempia tai tylsempiä tarvi olla... Eikä sen sinisilmäisempiä kuin sinä itsekään.

Siitä ollaan samaa mieltä että jokainen on vapaa menemään jos haluaa.
 
Siiri
Ensinnäkään en pidä siitä, että joku kutsuu minua mammaksi. Lapseni ovat jo opiskelemassa ja minulla on vapaus lähteä mihin tahansa milloin tahansa. Tänään teen töitä kotona ja päähäni pälkähti tilata kaupunkiloma viikonlopuksi. Siispä lähden huomenna Lontooseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Ensinnäkään en pidä siitä, että joku kutsuu minua mammaksi. Lapseni ovat jo opiskelemassa ja minulla on vapaus lähteä mihin tahansa milloin tahansa. Tänään teen töitä kotona ja päähäni pälkähti tilata kaupunkiloma viikonlopuksi. Siispä lähden huomenna Lontooseen.
Joo, siis sinä voit kutsua muita äitejä mammoiksi, mutta sinua ei saa sellaiseksi sanoa? :LOL: Hyvää matkaa, toivottavasti ostit pelkän menolipun.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En puhu kokemuksesta, vaan kuunnellessani näiden isien juttuja olen tullut tulokseen, että ei se kotoinen ja tuttu aina jaksa kiinnostaa.
Joo täälä palstalla kato ei saa sanoa mitää tällaista! Saa aika pajon paskaa niskaansa jos menee vain sanomaan jotain vastaavaa. Olet rohkea kun sanot mitä sanot. Mä olen sun kanssa ihan samoilla linjoilla. Ymmärtäkööt tai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Ensinnäkään en pidä siitä, että joku kutsuu minua mammaksi. Lapseni ovat jo opiskelemassa ja minulla on vapaus lähteä mihin tahansa milloin tahansa. Tänään teen töitä kotona ja päähäni pälkähti tilata kaupunkiloma viikonlopuksi. Siispä lähden huomenna Lontooseen.
Jaa. Kyseessä ei siis ollut mitään kateutta nuorempi, tuoreita äitejä kohtaan?

Mutta juu, jotkut miehet pettää ja toiset ei. Ketään ei voi omistaa enkä tiedä mitä nyt sitten hyödyttäisi mustasukkaisena miettiä mahtaako ukko olla kiinnostunut toisista.
 
Siiri
Te itsehän itseänne kutsutte mammoiksi. Ja juu, kannattaisi tosiaankin jäädä sinne Britteihin, siellä ei olla kateellisia, tylsiä, ikäviä, arkisia, harmaita eikä tiukkapipoisia.
 
K
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En halua mitään pahoja fiiliksiä teille, ainoastaan naisena sen haluaisin sanoa, että älkää olko niin sinisilmäisiä.
Minäkin olen monesti ajatellut ihan samaa. Naiset ovat yllättävän hyväuskouisia, mitä omaan mieheen tulee. Täytyy tunnustaa, että olen lohduttanutkin ruokatunnillani yhtä kilttiä perheen isää. Hih.
Olet sika, kun annat jollekin perheenisälle! eikö sulla ole moraalia?
 
Sihteeri
Jos mies itse haluaa ja minäkin haluan...niin mikä jottei. Miehen pitää olla tosiaankin siisti (vaimo pessyt vaatteet) ja muutenkin semmoinen, jonka kanssa haluaa olla hetken.
 
huh huh!
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Jos mies itse haluaa ja minäkin haluan...niin mikä jottei. Miehen pitää olla tosiaankin siisti (vaimo pessyt vaatteet) ja muutenkin semmoinen, jonka kanssa haluaa olla hetken.
Ei ole todellista! Oletko itse perheellinen vai miten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En halua mitään pahoja fiiliksiä teille, ainoastaan naisena sen haluaisin sanoa, että älkää olko niin sinisilmäisiä.
Minäkin olen monesti ajatellut ihan samaa. Naiset ovat yllättävän hyväuskouisia, mitä omaan mieheen tulee. Täytyy tunnustaa, että olen lohduttanutkin ruokatunnillani yhtä kilttiä perheen isää. Hih.
Olet sika, kun annat jollekin perheenisälle! eikö sulla ole moraalia?
PEESI!Häpeäisit...
 
Mmm
Illalla kun lapset on nukkumassa, voi vetää helposti 2h session ;) Ja sitten taas päivä pelastettu kun laittaa lapset piirtämään ja käy isrtailemassa pikasesti kylpyhuoneessa(ovi lukkoon!) :)
 
Voi
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En halua mitään pahoja fiiliksiä teille, ainoastaan naisena sen haluaisin sanoa, että älkää olko niin sinisilmäisiä.
Minäkin olen monesti ajatellut ihan samaa. Naiset ovat yllättävän hyväuskouisia, mitä omaan mieheen tulee. Täytyy tunnustaa, että olen lohduttanutkin ruokatunnillani yhtä kilttiä perheen isää. Hih.
Olet sika, kun annat jollekin perheenisälle! eikö sulla ole moraalia?
Todellinen sika tosiaan!
Niin vielä kilttiä perheenisää! Käytät häntä siis hyväksi? Miksi teet näin? Haluatko hajottaa jonkun perheen? Tietääkö kyseisen miehen vaimo? Naisena en ikinä kehtaisi, kun tietää että se voisi tuottaa jollekin toiselle naiselle todellista tuskaa!!!
 
meillä
Meillä kyllä ehditään. Saunassa ja sängyssä. Illalla tai joskus herätään yölläkin harrastamaan, meillä aika aktiivista, vaikka ollaan oltu yhdessä jo 15v. ei tarvi miehen käydä vieraissa.
 
j
Kyllä se taitaa meillä olla niin, että me molemmat mieheni kanssa harrastamme seksiä (ainakin välillä) vain siitä velvollisuuden tunnosta (hyi meitä!). Kun elää parisuhteessa ja on pieniä lapsia, niin ei se vain aina huvita.....Silloin voi kuitenkin "antautua" toiselle, vaikkei itseä ihan kauheasti haluttaisi. Välillä on intohimoisempaa, välillä laimeampaa....Ikinä ei ole tylsää :)
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja sapettaa:
kumpikin haluaa lisää lapsia mut ei vaan löydy sopivaa hetkeä harrastaa petipuuhia!!tai tarkemmin mieheni haluaa rauhassa harrastaa seksiä ja nyt alkaa tuntua tuhoo tuomitulta tuo lasten tekeminen...ja se surettaa ja varmasti alkaa myös hiertää välejämme...joo voishan sitä lapset muutamaks tunniks viedä hoitoo mut hei aikasta höhlää ku pitäs jokatoinen päivä viedä...mulla kun menkat ei edellisen synnytyksen jälkee ole edes alkan...pitäs useasti harrastaa....
no eipä ole ollut mahdollisuutta. en tiedä miten saimme kakkosen alulle.

monilta perheiltä näkyy luontuvan tosi hyvin, on lasta vuoden parin välein monta.
 

Yhteistyössä