Pienirintaista halveksitaan mutta silikoneja inhotaan. Miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silikonisisar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silikonisisar

Vieras
Nykyajan ihanne on suurehkot rinnat. Ivanauruja saavatkin juuri pienirintaiset, jopa pojiksi sanotaan. Vain rintavuus tuo seksikkyyttä.

Miksi sitten inhotaan rinnatonta/pienirintaista naista, kun hän ottaa silikonit ja saa normaalit rinnat hänkin ? Ei kaikkia silikonirintoja voi tunnistaa ulkoapäin muuten.

Pitääkö siis pienirintaisen kuulla ivailuja ja naurua ? Miksei hänkin saa muuttua seksikkääksi ?

Nykyajan ihanne on suurehkot rinnat. Ivanauruja saavatkin juuri pienirintaiset, jopa pojiksi sanotaan. Vain rintavuus tuo seksikkyyttä.

Miksi sitten inhotaan rinnatonta/pienirintaista naista, kun hän ottaa silikonit ja saa normaalit rinnat hänkin ? Ei kaikkia silikonirintoja voi tunnistaa ulkoapäin muuten.

Pitääkö siis pienirintaisen kuulla ivailuja ja naurua ? Miksei hänkin saa muuttua seksikkääksi ?

Miehenä voin sanoa, että naisen rintojen koolla ei ole minulla mitään merkitystä. Seksikkäintä on että ihminen on sinut itsensä kanssa. Pienetkin rinnat ovat kauniit ja seksikkäät. Pienten rintojen etuna isompiin on, että pysyvät kauniimpina pidempään, eivätkä muutu majavanhänniksi niinkuin isot :)
Oma kokemus on, että kaikkein näyttävimmät silikonit omaava nainen voi olla aika vaatimaton ja varautunut itse seksin suhteen. Eivät ole mahtisilikonit tuoneet kuitenkaan sitä kaivattua itseluottamusta. Toki voivathan ne joillekin sopiakin, mutta minun takiani ei tarvitse. Pitää vain miettiä ettei kyse ole samasta asiasta, kuin noilla peniksenpumputtelijoilla tuolla bathmate ketjussa.

Viimeksi muokattu:
En ole koskaan ajatellut, että pienirintaista halveksitaan. Pienet terhakat pystyrinnathan on nätit. Urheilukin sujuu paremmin pienillä. Kyllä luomurinnat aina silkkarit voittaa, olipa pienet tai suuret. Silkkarit on luonnottomat ilmapallot ja saattavat olla terveydelle haitalliset. Ymmärrän silti jos esim. rintasyöpäpotilas menettää rintansa ja ottaa silkkarit, muuten en ymmärrä niiden suosiota.

Vai ei pienirintaisia parjata. Kyllä ainakin itse sain montakin typerää kommenttia pienirintaisuudestani. Kaiken huipuksi lääkäri sanoi, että kerran rintasi ovat rauhaskudosta, niin ne pienenevät iän myötä entisestään.

Siinä vaiheessa kuppikoko oli hädin tuskin 70AA. Liivejä en edes saanut sopivia.

Otin silikonit ja sain eka kerran elämässäni rinnat. Ulospäin näitä ei silikoneiksi uskoisi. Niin luonnollisen näköiset ne ovat. Tosin lisäys oli hyvin maltillinen, vajaa 2dl per rinta.

Nyt on luonnollinen 70C, rintsikoita netistä löytyy kyllä ja koko sattuu aina. Oma mieskin on hyvin tyytyväinen valintaani nyt, vaikka aikoinaan vastustikin ajatusta.

Jos on edes terhakat A-kupit, niin niitä voi jo rinnoiksi sanoakin hoikalla. Mutta kyllä vajaa AA on jo rinnattomuus.

Kukaan ei halveksi pienirintaisia. Jos nainen on itsevarma ja sinut kropansa kanssa, niin halveksinta tulee ehkä vain ääliöiltä, joiden mielipide ei kiinnosta ketään. Olen isekin AA-kokoa, ikää on jo reilusti yli 30 ja yksi lapsikin löytyy. (Rinnat silti kivannäköiset ja terhakat, vaikka onkin pienet. )
Itse en ole koskaan kokenut halveksintaa. Naisilta tuli ehkä eri muotoista palautetta, osa naisista halusi olla ilkeitä (huono itsetunto?) osa oli aidosti huolissaan "pienirinaisesta rassukasta". "Miten ihmeessä tuollaisten kanssa voi elää" ja "kyllä ne vielä kasvaa" jne. Ärsyttävintä oli ehkä se kun menin alusvaatekauppaan, jossa myyjän pitäisi osata löytää sopivat liivit, niin myyjä yritti kaikkensa että löytäisi sellaiset liivit jotka saisivat rintani näyttämään isommilta. Vaikka pyysin ainoastaan sopivat ja hyvin istuvat liivit. Noh, löysin sopivat itse toisesta liikkeestä.
Mitä tulee miehiin, niin yksikään ei ole kommentoinut muotojani halveksuvasti. Miehet pitää runsaista muodoista, se on kait luonnollista. Itsekin pidän muodokkaita (eli ylipainoisia) naisia kauneina. Mutta pidän myös urheilullisia, hoikkia naisia kauneina ja niin varmaan pitää miehetkin.
Pienia rintoja ei halveksita, huonoa itsevarmuutta ja itsesäälissä rypemista ehkä...
Oppikaa naiset rakastamaan pieniä rintojanne, silareista on vain harmia pidemmän päälle.

Jos on edes terhakat A-kupit, niin niitä voi jo rinnoiksi sanoakin hoikalla. Mutta kyllä vajaa AA on jo rinnattomuus.

Tuo on ehkä omasta asenteesta kiinni. Minulla on AA (onko sitäkään) rinnat enkä pidä itseäni rinnattomana. Olen urheilullinen seksikäs nuorekas nainen jolla on pienet nätit ja herkät rinnat. Huolehdin ulkonäöstäni, kropastani ja olen kaikkea muuta kuin "rinnaton nainen". Ja saisin miehen kuin miehen. Kaikki on kiinni siitä minkälaisena näet itsesi.

Viimeksi muokattu:
En minä ainakaan halveksi pieniä rintoja, tosin en suuriakaan enkä riippuvia. Eivät rinnat määrittele naisellisuutta eivät seksikkyyttä. Niin paljon enemmän riippuu esim. niistä rintojen yllä olevista silmistä.

Jos peniksille olisi yhtä helppoja suurennusleikkauksia kävisimmekö tätä samaa keskustelua peniksen koosta? Nyt pienimunaisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä siihen ja löytää nainen jolle sellainen kelpaa.

Pienirintainen olen minäkin, mutta en ole koskaan saanut sen vuoksi osakseni mitään naurua tai ivailua tai vähättelyä. Tai en ainakaan muiden ihmisten osalta, itse moitin ja vähättelin itseäni pienten rintojen takia vielä parikymppisenä, mutta nyt kolmekymppisenä olen oppinut pitämään itsestäni ja myös pienistä rinnoistani. Mieheni mielestä olen seksikäs, ja niin olen omastakin mielestäni. Silikoneja en ottaisi muutoin kuin siinä tapauksessa, että sairastuisin rintasyöpään ja menettäisin omat rintani.

En moiti niitä, jotka ottavat silikonit kauneussyistä, mutta jos onnellisuus ja itsensä hyväksyminen on kiinni rintojen koosta, niin onko silloin todella kyse rinnoista vai onko ongelma ennemminkin itsetunnossa? Ja korjaantuuko se todella silikoneilla, vai ilmaantuuko rintojen laiton jälkeen sitten jokin muu kohta, johon ei olla tyytyväisiä, ja jota täytyy ruveta korjailemaan? Ja tuleeko sille sitten enää loppua ollenkaan?

...mutta jos onnellisuus ja itsensä hyväksyminen on kiinni rintojen koosta, niin onko silloin todella kyse rinnoista vai onko ongelma ennemminkin itsetunnossa? Ja korjaantuuko se todella silikoneilla, vai ilmaantuuko rintojen laiton jälkeen sitten jokin muu kohta, johon ei olla tyytyväisiä, ja jota täytyy ruveta korjailemaan? Ja tuleeko sille sitten enää loppua ollenkaan?

Nimenomaan!!
Kaikkia ulkonäkösyistä silikonirintoja haluavia pitää ohjata itsetuntokursseille, jos sellaisia siis olisi. (tai ehkä onkin?) :)

Viimeksi muokattu: