Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja yxvaa:
onx mul pieni vai keskikokone vai millane ku se o erektios 13.3cm ja lepotilas jtn 9.5cm. Ps. kasvaaxe viel ku oon 13.7 vuot. Pps. miten lasketaa ympärysmitta?
Se lasketaan tapauskohtaisesti. Teidän tapauksessa halkaisia kertaa erektionpituus. Pääsette aika lähelle ympärysmittaa. Eikä sekään paljoa heittäisi, jos laskette halkaisia kertaa ikänne.

pjfenfw
Alkuperäinen kirjoittaja poika16:
Oon kohta 17v poika ja mulla on semmonen 14cm/4cm kalu ja en tiedä mite ikin tulen uskaltamaan edes suhteeseen ku on paineita peniksen koosta. Tietäispä onko se oikea keski mitta siinä 13-16cm välillä. Tää alkaa vaikuttaa mun muuhu elämää jo. Jopa tytölle puhuminen on mulle vaikeata vaikka puhuttais vaan kouluaiheesta.
kato vaik jostai wikipediast tai jtn et suomalaine normi kyrpä o jtn 13.6cm pitkä ja 2 - 4cm paksu et iha turha huolehtii pituudest se o iha normi useimmil o sellane et iha turha ottaa paineit 14cm penikse koosta sen pitäs riittää iha yvi jos osaa vähänkää käyttää sitä

10cent
Alkuperäinen kirjoittaja poika16:
Oon kohta 17v poika ja mulla on semmonen 14cm/4cm kalu ja en tiedä mite ikin tulen uskaltamaan edes suhteeseen ku on paineita peniksen koosta. Tietäispä onko se oikea keski mitta siinä 13-16cm välillä. Tää alkaa vaikuttaa mun muuhu elämää jo. Jopa tytölle puhuminen on mulle vaikeata vaikka puhuttais vaan kouluaiheesta.
Hyvin on sulla pullat uunissa. Älä huoli. Kun ikää on tuplaten ja pituutta 10cm niin silloin alkaa paineet olemaan kohdallaan ja kontaktin luominen vasta vaikeeta on...ollu jo kohta 20 vuotta...

andromi
Itse olen about 35v, ja n 15v avioliitto takana ja saavutuksinani 2 murkkuikäistä pojannassikkaa ja tuo tappini jossain 13-14 cm kokonen(vaimon mittaama) ja hyvin on toimeen tultu - sanokaa mitä sanotte.Että ei siis ole aina koosta kii, eikä tämä ole todellakaan mitään pienimulkkuisten propagandaa.Kukaan kun ei koolleen mitään voi ja sillä mennään mitä on suotu ja annettu.

poika16dsfgfgrfghdgh
oon nyt runkkaillu semmoset kuukauden putkee melkeen jokapäivä (taino vuoden) mutta nyt viimesen kuukauden ajan oikeen kunnol jokapäivä jotai 5 kertaa nyt huomasin et ei huvita etää munakaa ei nouse kunnolla yms. auttaisko tähä nyt muutamanpäivän tauko?

10cent
Alkuperäinen kirjoittaja andromi:
Itse olen about 35v, ja n 15v avioliitto takana ja saavutuksinani 2 murkkuikäistä pojannassikkaa ja tuo tappini jossain 13-14 cm kokonen(vaimon mittaama) ja hyvin on toimeen tultu - sanokaa mitä sanotte.Että ei siis ole aina koosta kii, eikä tämä ole todellakaan mitään pienimulkkuisten propagandaa.Kukaan kun ei koolleen mitään voi ja sillä mennään mitä on suotu ja annettu.
Tuollainenhan 14cm on ihan normaali keskimitta, joten sellaisen kanssahan on syytäkin olla sinut. Ainakin itse olisin. Kaikki siitä ylöspäin on vain suuruuden ihainnointia.

Kermunen
Itse kuulun hyvin varustettuun kastiin eli päältä mitattuna 20 ja ympärystä 14 (leveys reilu 5). Yleisin kommentti naisilta on ollut jäädä suu auki katsomaan ja sitten todeta, jotain koosta. Ehkä tämä on ollut se hauskin puoli kalun koossa - hämmästyttämisefekti. Muutoin en tiedä onko vastapuoli nauttinut siitä enemmän kuin, jos se olisi ollut jonkun verran pienempi. Tosin uusintapyyntöjen määrä on ollut kiitettävä ja kerran eräs nainen naittoi naimaan myös varattua naistuttavaansa. Eli jokin siinä koossa kiehtoo, mutta liekö enemmän mielikuva kuin todellinen "suurempi nautinto". Mene ja tiedä.

THTI
Alkuperäinen kirjoittaja Kermunen:
Itse kuulun hyvin varustettuun kastiin eli päältä mitattuna 20 ja ympärystä 14 (leveys reilu 5). Yleisin kommentti naisilta on ollut jäädä suu auki katsomaan ja sitten todeta, jotain koosta. Ehkä tämä on ollut se hauskin puoli kalun koossa - hämmästyttämisefekti. Muutoin en tiedä onko vastapuoli nauttinut siitä enemmän kuin, jos se olisi ollut jonkun verran pienempi. Tosin uusintapyyntöjen määrä on ollut kiitettävä ja kerran eräs nainen naittoi naimaan myös varattua naistuttavaansa. Eli jokin siinä koossa kiehtoo, mutta liekö enemmän mielikuva kuin todellinen "suurempi nautinto". Mene ja tiedä.
No empä ole vielä mitään negatiivista isoissa kaluissa huomannut.
Pienelläkin pärjää, se on ihan totta. Ja jos mies pienen kalun on jalkoväliinsä saanut, paha sitä on mennä muttamaankaan. Se on mikä on.

Se on molemminpuolinen iloinen yllätys, kun housuista pullahtaa vähän reilummin sitä lihaa. Eli suu auki ja hymyyn:))
Niin isoa ei vielä ole vastaan tullut, että olisin toivonut sen olevan pienempi.
Hyvä juttuhan se on, jos hyvä pannaan kiertämään ja muutkin saa nauttia.

Jaa, mikä koossa kiehtoo ?
Mielikuva, visuaalinen puoli, kädet "täynnä" kun sitä hyväilee ja mikä parasta, se täynnä olemisen tunne, kun iso kalu on sisällä.
Siitä se tulee se "suurempi nautinto".
Henkilökohtaisesti saan itse tyydytykseni huomattavasti pienemmällä työllä, kun kalu on iso.

Voi katsella omaa vehjettään
Ei ole liian pieniä munia, on vaan liian isoja pilluja. Vitsi vitsi. Senkummemmin vertailematta mitään, sanoisin että naiset tässäkin asiassa saavat hävetä. Useimmiten suurinta ääntä tästä asiasta pitävät suuripilluiset naiset sekä pienimunaiset miehet.

Miehet ovat monesti tahdikkaampia tällaisissa asioissa, eikä kaveriporukassa puhella "On sillä Pirjolla sitte tiukka pillu!" , "Niin on!".

mimosa_5
Kävin keskiviikkona viimein lomien alettua kokeilemassa terassikauden tarjouksia, ja mukaan tarttui melko hintelä mies, joka kuitenkin oli tällainen puoliksi kaapista ulos tullut pervo. No, yllätys oli melko suuri, kun päästiin kämpille ja riisuin häneltä housut. Kalu ei ollut järkyttävän pitkä, mutta valtaisan paksu (koitin hakea netistä vastaavaa, ja aika lähellä on tämä googlen haku: Monster shroomed cock vs cute). Pidin kyllä huolen, että jättiterska ei hangannut hirveän syvältä, vaan juuri G-pisteestä. Tuntui kyllä NIIN hyvältä - heti aluksi pillusta erittyi sitä valkoista möhnää, myöhemmin taisi sohva, matto, lattia ja yksi dvd kärsiä aika pahasti "vesi"vahingosta. Huh, oli kyllä ikimuistoinen kokemus.

Make54
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Kävin keskiviikkona viimein lomien alettua kokeilemassa terassikauden tarjouksia, ja mukaan tarttui melko hintelä mies, joka kuitenkin oli tällainen puoliksi kaapista ulos tullut pervo. No, yllätys oli melko suuri, kun päästiin kämpille ja riisuin häneltä housut. Kalu ei ollut järkyttävän pitkä, mutta valtaisan paksu (koitin hakea netistä vastaavaa, ja aika lähellä on tämä googlen haku: Monster shroomed cock vs cute). Pidin kyllä huolen, että jättiterska ei hangannut hirveän syvältä, vaan juuri G-pisteestä. Tuntui kyllä NIIN hyvältä - heti aluksi pillusta erittyi sitä valkoista möhnää, myöhemmin taisi sohva, matto, lattia ja yksi dvd kärsiä aika pahasti "vesi"vahingosta. Huh, oli kyllä ikimuistoinen kokemus.
Taisit nähdä UNTA moisesta kalusta

THTI
Mun sisaren miehellä on just tollanen. Ei mikään pitkä, vaan itseasiassa kuulemma lyhyehkö, mutta järkyttävän paksu.
Ainoastaan lepotilassa olen sen mökillä nähnyt ja "herranjestas" sitä terskaa !!!
Vartta ei juurikaan ison mahan takia näy, mutta terska kiiltää paljaana kuin se kuuluisa aurinko siellä lounaissuomen rantakaupungissa.
Sisko kertoi, että siltä oli jo murrosiässä jouduttu ottamaan esinahka pois, koska tatti kasvoi tuskallisen suureksi.Kateeksi käy, mutta siskon mieheen en koske ( vaikka mieli tekiskin ).

mimosa_5
Tollanen ylisuuri terska on hiukan hankala kortsun kannalta. Kerran oon sellasenkin kokenut, että mies oli ostanut jostain nettikaupasta hiukan isompaa kumia, että sopii. Terskan kohdalta oli juuri sopiva, ehkä hiukan tiukkakin, mutta siitä alespäin mahtui ehkä 3 sormea sisään vielä. mitenköhän sellanen voi suojata mitään. Piti sitten koko ajan kiinni siitä, ettei irtoa.

dcsce
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Tollanen ylisuuri terska on hiukan hankala kortsun kannalta.
Olen myös huomannutettä kortsuissa on valinnanvaraa aivan liian vähän. Miehet valittavat mielellään että ei löydy isoja kortsuja. Oma ongelmani on liian isot kortsut. Mikään ei tunnu pysyvän päällä muutamaa minuuttia pidempään. Juu, olen kysellyt eri paikoista ja joka kerta myös kertonut kondomien luiskahtamisesta pois. Neuvo on ollut aina että pienemmät kortsut varmaankin pysyvät paremmin. Kortsun reunastakin olen yrittänyt pidellä kiinni, mutta se onnistuu vain jossain dogiasennossa.

Pienempiä kortsuja olen kyllä löytänyt mutta kokoero on vain parin millin luokkaa. Joskus pienemmäksi mainittu kortsu on pysynyt jopa huonommin kuin isompi. Miehille normaalia pienemmän kortsun osto on nolompaa kuin ison. Kun ei ole kysyntää niin eipä niitä sitten missään myydäkään.

Olen laittanut nettiinkin kyselyjä, että miten hoikkapeniksiset saavat kondomit pysymään ja mitä merkkiä kortsu on ollut. Vastaukset vain ovat jotain päinvastaisia. Isokulliset valittavat liian pienistä kortsuista. Mikä kondomeista tekee niin hävettävän, koska kaikkihan niitä jossain vaiheessa käyttävät.
Penikseni ei edes ole kovin pieni. Se muistuttaa aika paljon tavallista kondomia ilmalla täytettynä. Aika pitkä, suora ja hoikka. Erektio tuntuu myös kovalta ja peniksen saa helposti sisään asennossa kuin asennossa.

Renkula
Kortsun voi saada pysymään paremmin päällä kalurenkaalla, saatavilla eri kokoja ja malleja, yleensä silikonista valmistettuja, osassa naiselle klitoriskiihotin. Itse olen nainen ja käytämme mieheni kanssa lähes aina kalurengasta, vaikka nykyään ei enää kortsua tarvitakaan. Tekee peniksestä todella kovan ja ison, molemmat tykkää :) Renkaita on myös ns. kiristettävää mallia, jolloin sen voi kiristää juuri itselle sopvaksi.

dcsce
Olen kuullut peniksen juureen laitettavasta renkaasta mutta olen aina luullut sen ylläpitävän erektiota. Ensiyhdyntöjen jälkeen ei ole ollut vaikeuksia erektion kanssa ellei hieman ennenaikaista erektiota lasketa erektio-ongelmaksi. Nykyään erektio ja yhdyntä kestävät pitkään ja siksikin kondomia on vaihdettava monta kertaa.

Naisille kondomien liian suuri koko onkin ihan tuttua ja ei niin noloa kuin miehelle itselleen. Kondomi on luiskahtanut useammankin naisen kanssa pois tai melkein pois mutta ei kukaan sitä mitenkään ihmeenä pitänyt.

Viime vuodet olen ollut avoliitossa ja kondomeita on päässyt heti tuoreeltaan testaamaan useampiakin merkkejä kerralla. Oltiin puolison kanssa lähiprismassa joku päivä sitten ja puoliso halusi ostaa samalla kondomeita. Hän luki pakkausten tekstejä ja totesi niiden aina olevan minulle suuria. Vanhempi setä hymyili aurinkoisesti kuuloetäisyydellä arvaten minun vaivautuneisuuteni. Ollaan oltu yhdessä myös seksiliikkeessä jossa kysyimme paremmin päällä pysyviä kortsuja. Myyjä oli nuorehko ja ihmetteli etteikö kortsu pysy edes sitä paria minuuttia jonka sen täytyisi pysyä. Jälkeenpäin olemme huvittuneina toistelleet lausetta. (myyjän omat yhdynnät taisivat olla lyhyehköjä))

Puristava rengas peniksessä kuulostaa epäilyttävältä koska ylipitkä erektio voi vahingoittaa penistä. Minulla penis veltostuu kun nuolen puolisoa pitkään. Puolison orgasmin jälkeen penis kovettuu ja laitan peniksen sisään. Meillä ainakin juuri tämä toimii koska puoliso on tavallista tiukempi orgasmin jälkeen.

blaa
kyllä siitä isosta voi haittaakin olla. ainakin oma vaimo sanoo penistäni liian suureksi. sen kanssa täytyy olla varovainen.. toinen huono asia suuressa aisassa on että ei tahdo suuhun mahtua.. uimahallissa ihmiset tuijottaa. pidemmän päälle ärsyttävää.. mutta on sillä xl koon peniksellä sitten mukava läpsiä vaimoa perseelle.. ja muutenkin pullistella. en kyllä usko että sopisi aasialaiseen naiseen. on joskus suomalaisetkin säikähtäneet. mutta kyllä se oma päältä mitattu 22/5,5cm lerssi näyttää komealta naisen suussa.. voin laittaa kuvia jos joku ei usko. oikeastaan laitan erittäin mielelläni kuvia

THTI
Alkuperäinen kirjoittaja blaa:
kyllä siitä isosta voi haittaakin olla. ainakin oma vaimo sanoo penistäni liian suureksi. sen kanssa täytyy olla varovainen.. toinen huono asia suuressa aisassa on että ei tahdo suuhun mahtua.. uimahallissa ihmiset tuijottaa. pidemmän päälle ärsyttävää.. mutta on sillä xl koon peniksellä sitten mukava läpsiä vaimoa perseelle.. ja muutenkin pullistella. en kyllä usko että sopisi aasialaiseen naiseen. on joskus suomalaisetkin säikähtäneet. mutta kyllä se oma päältä mitattu 22/5,5cm lerssi näyttää komealta naisen suussa.. voin laittaa kuvia jos joku ei usko. oikeastaan laitan erittäin mielelläni kuvia
Iso kulli on kiihottavan näköinen.
Tänne ei saa kuvia laittaa, mutta pitä jonnekin alan sivuille ja kerro mistä löytyy.

ellionoora
Kyllä tollasta isoa 22/5.5 käärmettä kelpaiskin varmaan esitellä. Laita ihmeessä kuvia jonnekin sivulle. Suoraa linkkiäkään ei tänne saa antaa, mutta jotain vinkkiä. Tosin nykyisellä ukollani on suunnilleen saman kokoinen. Onhan siinä ongelmansa, esim. normaalit kortsut ei sovi, eikä edes large-mallit vaan tarvii olla xl:ää, joka on vähintään se 6-10 mm normaalia leveämpi. Ei näitä tule aina tilattua tarpeeksi varastoon, eikä voi käyttää muiden kanssa, kun ei pysy päällä.

rivoriitta
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Onhan siinä ongelmansa, esim. normaalit kortsut ei sovi, eikä edes large-mallit vaan tarvii olla xl:ää, joka on vähintään se 6-10 mm normaalia leveämpi. Ei näitä tule aina tilattua tarpeeksi varastoon, eikä voi käyttää muiden kanssa, kun ei pysy päällä.
Heh, vai että muiden kanssa. No eipä sillä isolla saa näköjään naista pidettyä yhtään paremmin kuin pienemmälläkään.

Yhteistyössä