sivhos
Todella rakastuneelle naiselle kumppaninsa penis on just parhaan kokoinen.Hän saa siitä itselleen ja kumppanilleen hyvän olon.Jos joku on erimieltä,olkoon.
Niin ja tähän voisi vielä lisätä, että nuokin "toivemitat" perustuvat useimmilla täysin mutu-tuntumaan. Käsi sydämelle, miten monella naisella on oikeasti tarkkaa tietoa miesten vehkeiden koosta.Alkuperäinen kirjoittaja Muutama sana:Lisäksi peniksen miellyttävyys riippuu myös naisen mieltymyksistä. Jos keskiarvoja halutaan, Itsetyydytys.orgin kyselyn mukaan naisten ilmoittaman mieleisimmän peniksen pituuden keskiarvo oli 17,37 cm. Toisaalta 53% naisista ilmoitti, ettei koolla ole mitään merkitystä.
Ja vain parisuhteessa saa naista miellyttää ja tyydyttää ?Alkuperäinen kirjoittaja Muutama sana:Eiköhän se lopulta niin ole, että (lähes) kaikki penikset ovat kykeneviä laadukkaaseen seksiin. Se riippuu tosiaan melkoisesti käyttäjästä - harvemmin pelkkä penis itsestään ketään tyydyttää... Eri asia on tosiaan, jos omistaa häviävän pienen mikropeniksen, mutta käsittääkseni sellaiset ovat melkoisen harvassa.
Lisäksi peniksen miellyttävyys riippuu myös naisen mieltymyksistä. Jos keskiarvoja halutaan, Itsetyydytys.orgin kyselyn mukaan naisten ilmoittaman mieleisimmän peniksen pituuden keskiarvo oli 17,37 cm. Toisaalta 53% naisista ilmoitti, ettei koolla ole mitään merkitystä.
Pointtina tässä on se, että mitään yhtä totuutta ei ole. Joku pieniin mieltynyt voi olla kauhuissaan "valtavasta" 17cm hirviöpeniksestä, kun taas isompaa janoava saattaa nauraa moiselle housumadolle. Ja lopulta, peniksesi tarvitsee miellyttää ainostaan yhtä naista - omaa tyttöystävääsi/vaimoasi. Jos teidän seksielämänne on ihanaa ja hedelmällistä, mitä merkitystä on sillä vaikka kaikki muut maailman naiset pitäisivät penistäsi vääränlaisena? Mitä tarvetta on hakea hyväksyntää muilta naisilta? Kyllä vakka aina kantensa löytää. =)
Jännä asia on myös se, että peniksiä vertaillaan lähes yksinomaan pituuden osalta. Voisin esittää, että paksuus on lopulta paljon oleellisempi asia kuin pituus? Leveyssuunnassa tiukkuus tuntuu yleensä hyvältä, pohjan kolhimisesta harvempi saa suurempaa kiihotusta - usein jopa päin vastoin. En ole nainen, joten voin tietysti olla myös väärässä näissä asioissa, mutta näin olen kokemuksien ja keskustelujen pohjalta päätellyt. Vagina myös venyy enemmän leveys- kuin pituussuunnassa, varsinkin kun nainen on rentoutunut, kostea ja kiihottunut. Ja vastaavasti lihaksilla seinämiä saa puristettua suppuun, jos haluaa lisää kireyttä. Syvyys taas ei pahemmin vaihtele kiihotuksen tilaan mukaan, eikä siihen voi nainen suuremmin itse vaikuttaa.
Em. syiden pohjalta voisin todeta, että peniksen on hyvä olla sen verran pitkä, ettei nyt ihan joka asennossa luiskahtele pois; ja niin paksu, että se hankaa molempia reunoja samaan aikaan... Kaikki lisäsentit lienevät karkeasti yleistettynä ainoastaan sinänsä tarpeetonta plussaa. Tai naisen mieltymyksistä ja lisäsenttien lukumäärästä riippuen vastaavasti miinusta. Olisi myös hyvä muistaa, että kireyteen (siis positiivisessa mielessä) vaikuttaa hyvin paljon myös naisen lantionpohjan lihasten kunto.
Ja lopuksi, ennen kuin vihaiset huonon itsetunnon omaavat jättimela-miehet huutavat kuorossa: "pienimunaisen homon puhetta, netistä vaan lukenut tms.", kerrottakoon muutamat strategiset lukemat: olen 19-vuotias, onnellisesti (pitkäaikaisessa) parisuhteessa, ja penikseni mitat ovat 17cm/4,5cm (piti nyt mitata ihan tätä varten).
Rauhaa, rakkautta ja hyvää kevättä kaikille! Muistakaa, että seksi on ihana asia - kaikkea muuta kuin kateutta, paineita, suorittamista tai vertailua.
Ja pointtisi oli...? Niin, sitä ei ollut.Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Ja vain parisuhteessa saa naista miellyttää ja tyydyttää ?
Entäs ne lukemattomat naiset, joilla ei ole sitä poikaystävää/ miestä ?
Tyypillistä rakastuneen teinin jorinaa.
Anteeksi nyt vain, mutta keitä ovat nämä kalutietoiset sinkkunaiset?Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Sinkkunaisesta se miellyttäminen kannattaa teininkin aloittaa, sitten kun tämä nykyinen ihanuus päättyy.
Varattujen kanssa tulee aina häzlinkiä.
Sinkkunaisten suosioon luikerrellessa on kookas peenis ihan hyvä boonus. Toki muutkin tavat pitää olla kunnossa.
Itse en kaihda käydä käsiksi pikkuruiseenkaan kaluun, mutta tiedän tyyppejä, jotka suorastaan järkyttyvät jouduttuaan huvitteleman sellaisen Rainbow- katkaravun kokoisella pippelillä.
Ti-hii !!!Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen35_:Anteeksi nyt vain, mutta keitä ovat nämä kalutietoiset sinkkunaiset?Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Sinkkunaisesta se miellyttäminen kannattaa teininkin aloittaa, sitten kun tämä nykyinen ihanuus päättyy.
Varattujen kanssa tulee aina häzlinkiä.
Sinkkunaisten suosioon luikerrellessa on kookas peenis ihan hyvä boonus. Toki muutkin tavat pitää olla kunnossa.
Itse en kaihda käydä käsiksi pikkuruiseenkaan kaluun, mutta tiedän tyyppejä, jotka suorastaan järkyttyvät jouduttuaan huvitteleman sellaisen Rainbow- katkaravun kokoisella pippelillä.
Eipä ole tullut vastaan, ikääkin on sentään 30+. Itse olen tavannut mukavia ja sivistyneitä naisia, en kalua mittaavia munahaukkoja. Onpa joidenkin kanssa seksistäkin puhuttu ja harrastettu, olen ymmärtänyt, että ihan muut asiat kuin kalun koko ovat olleet päällimmäisinä.
Varmasti hankaloittaa, jos kalu on katkarapu. Kommenttina vaan, että aika monilla se levossa onkin katkarapu, useimmilla kuitenkin pystyssä vähän eri luokkaa. Jos "normaali" vaihtelu on jotain 10-20 cm, niin jokaiselle löytyy omansa.
Ai niin, en muistanutkaan että miehen pitää olla ajatustenlukija.Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Ti-hii !!!
Siinäpäs se, ei ne kalutietoiset sinkkunaiset sinulle oikeaa karvaansa näytä.
Miekkosten edessä pelataan fiksua ja mukavaa ja sivistynyttä, mutta likkojen kesken juttu muuttuu. Varsinkaan näillä palastoilla ei tartte esittää fiksua.
Seksistä puhuttaessa ja sitä harrastetaessa on seksi tietenkin pääsia, mutta vapaalla voi sitten filosofoida avoimin mielin. Tehdä vertailuja omiin kokemuksiin ja toisetenkin.
on on hyvin pärjääAlkuperäinen kirjoittaja teini 16v:Olen aina pitänyt omaa penistäni pinenä. Se on löysänä noin 9 cm ja jäykkänä noin 15 cm. Tutkimusten ja muiden perusteella voisi sanoa, että se on kesimittainen, vähintäänkin. Onko asia näin?
Jaa-a!Alkuperäinen kirjoittaja teini 16v:Olen aina pitänyt omaa penistäni pinenä. Se on löysänä noin 9 cm ja jäykkänä noin 15 cm. Tutkimusten ja muiden perusteella voisi sanoa, että se on kesimittainen, vähintäänkin. Onko asia näin?
Tuo pituus taitaa olla aikas lähellä normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja blurri:onko penikseni normaalin kokoinen, kun se on 16cm pitkä ja ympärysmitta 15cm? Vai onko se pienempi kuin normaali kokoinen vai suurempi?