Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
jooonas_
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Alkuperäinen kirjoittaja blurri:
onko penikseni normaalin kokoinen, kun se on 16cm pitkä ja ympärysmitta 15cm? Vai onko se pienempi kuin normaali kokoinen vai suurempi?
Tuo pituus taitaa olla aikas lähellä normaalia.
Ympärysmitta tuntuu isohkolta. Mittasin nimittäin tuollaisen posterin lähetysputkilon ympärysmitan nauhalla ja se oli "vain" 13 senttiä. Silti sormet ylsivät juuri ja juuri ympäri.
Luulen, että normaali kalu ei yllä edes kolmeentoista senttiin, vaan jää vähän alle.
Joten tuo 15 senttinen on jo ihan boonusta:)
Pituus voi olla jopa hiukan yli keskiarvon , samoin kun ympärys.

15v poika :)
no en tiedä kuinka pieni sen niin sano akseni on ... itsellä pituus ylittää 17 cm rajan ... eikä siinä mitään tyttö ystävä sanoo et jos ois vielä hiukan isompi hän ei sitä sisäänsä ootaisikaan :D

sivhos
Voisitteko lopettaa kirjoittelun peniksien koosta,aivan typerää ,onko minkäkin kokoinen.Isot ja pienet pillut,isot ja mitättömät kyrvät.Joka kokoa löytyy.Ottakaa niista irti mitä saatte.

koolla...
Oikeasti mitään väliä?
Kaikki me ollaan yksilöitä, joillakin naisilla on isommat rinnat kuin toisilla.
Miksi ihmeessä peniksistä ja rinnoista yksistä maailman luonnollisimmista asioista pitää aina nostaa kauhea haloo? o_O

Monenlaisia
Suurimmalle osalle ihmisistä ei kaiketi ole suurtakaan väliä rintojen ja penisten koolla. Ilmeisesti tämä ei ole kuitenkaan niin sanotusti maailman luonnollisin asia, ainakin se on mielenkiintoinen.

Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja koolla...:
Oikeasti mitään väliä?
Kaikki me ollaan yksilöitä, joillakin naisilla on isommat rinnat kuin toisilla.
Miksi ihmeessä peniksistä ja rinnoista yksistä maailman luonnollisimmista asioista pitää aina nostaa kauhea haloo? o_O
Siinämielessä on väliä, jos kaikilla olisi täsmälleen samanlainen, niin mielenkiinto lopahtaisi nopeasti kokonaan.

Tuskin näillä kirjoituksilla kukaan yrittää nostattaa sitä haloota. Suurimmalle osalle se pelkkä asiasta kiinnostuminen ja kun jotakin siitä voi sanoa, niin se vaan herättää itsessä seksuaalista kiihottumista. Varsinkin, jos toinen henkilö siihen jotakin vastaa.

Vakonen se vasta ihmeellinen on, kun sinne mahtuu isot niinkuin pienetkin.

erkki70
Olen bi-mies, nähnyt paljon mulkkuja,kikkeleitä,pippeleitä, peniksiä ja lerssejä. Samoin pilluja: tiukkoja, löysiä, karvareuhkoja ja posliineja...
---
ikähaarukka 19-50v. Itse olen nyt 39v., 165cm karvainen mies, siitin 5cm levossa, 14cm erektiossa (eli pienimunainen, olin pettynyt kun 15-vuotiaana kasvu loppui).
---
50% miehistä ollut samassa kokoluokassa 12-16cm,
20% 11cm ja alle ja
20% 17-21cm ja
10% yli 21cm.
---
Ne ylisuuret ei mahdu suuhun, perseeseen eikä pilluun ilman väkivaltaa joten ei nekään hauskoja, yksi parhaista kokemuksista mulla oli kun n. 180cm pitkä bodattu jääkiekkoilijan tms. kropan omaava mies ujosteli mutta sängyssä hilauduin ottaa siltä suihin ja se oli pienin mitä ikinä kokenut, erektiossakin vain 5cm ja kivekset vain oliivin tms kokoiset.
---
Kuitenkin sitä oli kiva imeä ja 'palkinnoksi' sain runsaan lastin suuhun. Ja vaikka oli mun kaa silloin homostelee oli hänellä kotona vaimo ja vauva joten pienikin siitin ja pienet maapähkinäpallit saanut paljon aikaan
---
eli älkää pojat huolehtiko vaan oma kroppa otettava niinkuin se on annettu, lystiä riittää niinkin, toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä ja sama miehiin toiset tykkää hoikista pojista, toiset karvaisista kaljamahoista... kaikkille seuraa löytyy jossain vaiheessa...

provosti
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Ottakaahan nyrkillä viivoittimesta kiinni.

~185cm pituutta ja kämmeneni on 9cm.

id0ttellhoim
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
ei se ny nii superpieni oo 2cm alle keskitason. sellane vähä normii pienempi

Yhteistyössä