Vaikka en oo puolesta enkä vastaan, niin haluan sen verran kotiäitejä puolustaa, että kaikki ei ole laiskoja ja sossun asiakkaita...
ja sit haluan muistuttaa siitä, että myös päiväkotien ylläpito maksetaan verovaroistamme, joten ei se nyt ihan niinkään ole, että työssäkäyvät kustantaa kotona olevat.
Ja jos kaikki nyt päättäis mennä töihin, niin eihän ne työpaikatkaan riittäis, saatika hoitopaikat.
Että on se vaan hieno asia, että saadaan asua Suomessa ja valita lastemme hoito... minimillä kituminen kun käy töissä tai kun on kotona. Sen verran on kallis tää maamme elinkustannuksineen, että harva töissä käyväkään lapsiperheellinen täällä nyt ihan rahassa vissiin ui... kait, korjatkaa jos olen väärässä.
ja sit haluan muistuttaa siitä, että myös päiväkotien ylläpito maksetaan verovaroistamme, joten ei se nyt ihan niinkään ole, että työssäkäyvät kustantaa kotona olevat.
Ja jos kaikki nyt päättäis mennä töihin, niin eihän ne työpaikatkaan riittäis, saatika hoitopaikat.
Että on se vaan hieno asia, että saadaan asua Suomessa ja valita lastemme hoito... minimillä kituminen kun käy töissä tai kun on kotona. Sen verran on kallis tää maamme elinkustannuksineen, että harva töissä käyväkään lapsiperheellinen täällä nyt ihan rahassa vissiin ui... kait, korjatkaa jos olen väärässä.