Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Tervetuloa joukkoon Noora89! Kyllä mukaan mahtuu :)

Minä kans mietin noita dpo:ita ja ovistestejä. Kun ekaa kertaa tässä nyt ovista testailin, niin kysyisin kokeneemmilta. Eli kun ovis tapahtunut niin näyttääkö testi heti negaa vai onko siinä joku viive? Ja onko dpo1 ovistestien jälkeen eka nega päivä vai mitenkä se nyt sit menee? :D

Joo käykäähän plussaajatkin aina välillä kuulumisia kertomassa :)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Elikä nyt mulla todennäköisesti menossa dpo0, ihme oireita kyllä ollu eilisestä asti (en oo aiemmin huomannu, vaikka testien mukaan ovuloin) ;maha pinkeenä, etonut eilisestä, huimausta, väsyttää ja vihloo vasemmalta. Tänä aamuna kyllä vihloi oikealta, mitä lie kuvitelmia. :)

Onko kellään muulla mies pyytäny olemaan kertomatta ovulaation ajankohtaa? Meillä mies kielsi, menee kuulema suoritukseksi ja asettaa paineita :D kiva yrittää saada ovulaation aikaan mies puputtelemaan, onneksi tähän asti on "töin tuskin" saanu houkuteltua. Talletuksia siis tehty toissapäivänä, toivottavasti se riittäisi.. ottaisin mielelläni jouluksi toisen nyytin, olisin kyllä ottanut jo aiemmin, mutta kun ei niin ei. :(

Onnea plussanneille "uudelta" kuumeilijaltakin! :)
 
Tervetuloa Noora!
Ja onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille!

Täällä mä oon taas kipee.. Tuntuu et koko vuonna oisin vaan muutaman viikon ollu terve :( taas flunssa iski päälle ku pari viikkoo kerkisinki terveenä oleen :( no jos tää tästä ohi menis.. Oireita ei vieläkään oo yhtään mihinkään suuntaan, mut jos tätiä ei lauantaina näy niin ehkä sunnuntaina uskaltasin testailla. Aika tarkkaan toi kierto on 26-27pv ollu ja vuoto alkanu tuhrulla..
 
Täällä käyty ultrassa.
Niinpä niin, löytyi 1 folli 16mm...teimme suunnitelman,laitan tänään vielä menopur piikin illalla ja huomenna 8.30 mies menee laittamaan omat tuotteensa purkkiin.
Itellä aika 11.40 ja pregnyl laitetaan vasta samaan aikaan kun tehdään inssi.
Ja viikonloppuna puputellaan vielä menemään...lääkärin mielestä maanantaina on jo myöhästä inssiä tehdä.Hän on ollut Oulun yliopistollisessa myös töissä ja siellä toimittu kuulema niin että pregnyl laitetaan samaan aikaan kun inssi tehdään.Näin ei kuitenkaan meidän klinikalla normaalisti toimita.
Samalla tehtiin suunnitelma pidemmälle.Eli kevään aikana Inssit ja jos ei tärppi käy, niin kesällä tauko ja heti syksyllä alotetaan IVF.Toki lääkäri toivoi että näin pitkälle ei mentäisi :)
Täällä testipäiväksi laitetaan siis hääpäivä 30.3 :)
 
Eli mulla sitten varmaan myös tänään dpo0. Kauheeta kun toivoo taas niin kovasti noitten tikutusten myötä vaikka eihän ne mitään "lääkkeitä" ole! Tulee sellanen olo että on muka tehnyt jotain sellaista mikä saisi raskauden alkamaan! Pöljö minä, nyt taas takaisin sieltä polvilinnoista :D

Toivottavasti Läitille tulis sitten 30. pv toivottu testitulos. Ja meille muillekin pian.

Paranemisia Huvi!

Meillä kyllä mies ihan kuuliaisesti ryhtyy vauvantekopuuhiin kun sanon että "nyt on aika" ;)
 
Huvi, harmi, toivottavasti ei kuitenkaan vuoto alkais :hug:

safiia, mulla niin sama.. :ashamed: joka kierrossa sitä on toivonu, että tikuttamisen ansiosta ois saatu kyytiläinen, mutta ei.. :'(

Läitille täältäkin toivotetaan hääpäivälle kivoja tuloksia =)

Sitten vähän omaa napaa: tänään siis varmistui, että ovulointi on tapahtunut, testiviiva oli enää haalea eiliseen tasavahvaan verrattuna. Varmistui siis dpo0, joka mulle olikin tälle päivälle päivitetty =) Onko muilla ollut ovulaatiosta johtuvia huonoja oloja? Mulla etova olo jatkuu edelleen. :x
 
Toivotan kaikille oikein suuria plussatuulia!:whistle: Älkää luovuttako! Mekin aateltiin, et vedetään tää kerta vähän sillain mututuntumalla, että en tikuttanut ovista yms. Ja aateltiin et tää kerta enään, tuskin se nyt onnistuu, mutta onpahan peittoja heiluteltu. Sit syksymmällä ois voinu inssiä harkita. Ja niin siinä vain kävi, että kaikista testeistä nyt on tullut plussaa ja raskaana ollaan.:heart: Toivon ja rukoilen, että kaikki menee hyvin ja en palaa yrittäjiin hetkeen! =)
Voimahaleja kaikille teille yrittäjille! :hug:

Nyt vaan odotetaan ultraa, niin toivonmukaan nähdään montako kaveria olisi tulossa.
Kerron tänne sitten kuulumisia!
 
Noora Meillä mies joskus sanoo että onhan tää aika suorittamista välillä :)Ja tsemppiä piinailuun :)
Huvi Ikävää jos kokoajan on kipeenä, täytyy koputtaa puuta, mutta ite en oo ollu minkäänlaisessa taudissa sitten ainakaan puoleen vuoteen.(ainakaan tähän hätään en muista).Toivotaan että menkat pysyy poissa:heart:
Safiia Nyt alkaa siis piinapäivät sullakin :) pidetään peukkuja :)
Pympy Ihanaa, onnea vielä suuresti :) Millaset yritykerrat/vuodet sulle laitetaan tonne plussanneisiin?

Täällä alko kivasti tää vapaapäivä.Ukko päätti että ei meekkään ensin töihin ,vaan menee klinikalle suoraan.Heräsin siihen kun se nousi ja iski samantien hirmu paha olo.Hetken aikaa kiikuin sängyn reunalla, mut sit oli pakko lähtee vessaan yrjöömään.
Mut nyt ei sit oo mitään enään :)
Eilen sain klinikalta sitten satsin uusia piikkejä.Ne oli selkeesti paksumpia ja pidempiä, meinaan sattu sitten ihan helvetisti.No enään tarvii kestää tähän kiertoon 1 piikki tossa parin tunnin päästä.
 
Mulle saa päivittää kp 1.. Sieltä täti tuli juuri kuten aavistelinkin, maanantaina soittoa polille ja pitää kysyä kirjottaaks ne tähän kiertoon pregnyliä vai mennäänkö vaan clomeilla. Entistä enemmän kyl alkaa koko asia ärsyttään.. Miten voi olla mahollista ettei yli puoleentoista vuoteen oo kertakaan ees meinannu tärpätä, aina täti tullu ajallaan tai etuajassa..
 
Huvi:hug: Mitä pidemmälle menee, sen paskemmalta se tuntuu.Mä välillä jopa aattelen, että tuskin näistä hoidoistakaan mitään apua on ..

Täällä inssi takana ja piinailu edessä.Kaikki on kunnossa, tärppi vaan puuttuu.
 
Pympy, täälläkin odotellaan sitten ultrakuulumisia! :wave: Ihanaa kun kuulee enemmän ja enemmän just samaa kuin teille kävi, että stressi pois ja pam :) ja kovasti tarrasukkia pienelle/pienille!

Huville täältäkin :hug: Ensi kierrossa sitten. :)

omaa napaa taas: täällä oviksen oireet helpottaneet eilen, ei kuvota tms enää :) ihme unia oon kyllä nyt nähny, en aiemmin juuri unia muista aamuisin mutta nyt on muutamana aamuna saanu nauraa kun on ollu niin tuoreessa muistissa oudot unet :LOL: mm. toissayönä näin unta, että olin rv 12, ja vertailin tuttavani kanssa masuja, hällä oli viimeiset viikot menossa. no tuossa nyt ei sinänsä ollu mitään hauskaa, mutta se mun mahan koko siinä unessa oli jotain ihan järkkyä: esikoista odottaessa samanlainen maha oli n rv 25. mä toivoisin, että tuo oli enneuni, kun tää kyseinen tuttava on raskaana, ja jos olisin nyt raskautumassa, niin ehtisin hyvinkin rv 12 ennen kuin hän saa nyytin syliin. Älkää pitäkö pöpinä, mut näin esikoisestakin aikanani enneunen. En tiennyt vielä odottavani, olihan esikoinen yllätysvauva ( :heart: ), mutta näin unta, että pitelin sylissäni pientä vastasyntynyttä tyttövauvaa, nimikin oli tiedossa, ja mies oli siinä vieressä kyselemässä voiko olla avuksi vauvamme syöttämisessä ja rauhoittamisessa. Siitä pari viikkoa eteenpäin sainkin lukea positiivisen tuloksen testistä =)

Mutta, koska mä olen pessimisti, en usko, että tästäkään kierrosta raskaudun, vaikka mahdollisuudet kyllä on. Toivon kyllä joka kierrossa, mutten halua jälleen pudota rytinällä pilvilinnoistani.. :'(

Tuli mieleen, te jotka olette hoidot aloittaneet, tai käyneet itsenne ja/tai miehenne tutkituttamassa, milloin menitte? Meillä kun alkaa vuosi paukkua täyteen yritystä (mun kierrot vaihdelleet 28-37 päivää, ennen kuin nyt tasoittuivat muuan kk sitten tähän 29-30 pvä), ja se yksi km takana (jota ei kyllä keretty millään lailla tutkia/todeta edes raskautta muuten kuin haamuplussalla, liekö oli edes kyytiläistä oikeasti), niin alan jo huolestua että onko mussa jotain vikana. Milloin mun sis kannattaisi ottaa yhteyttä johonkin (ja mihin? :O ) ja alkaa tutkituttamaan kehoni ja hormonitoimintani? Miehen mielestä ei ole vielä mitään hätää, kuulema hänen puolesta voi mennä vielä toinenkin vuosi ennen tutkimuksia (ja tää osapuoli on meillä se, joka pikkukakkosta alunperin ehdotti niin aikaisin ja sai mulleki tartutettua kovan vauvakuumeen :kieh: ).

Tulipa taas romaani, antakaa anteeksi :ashamed:
 
Huvi :hug:

Läitille tsemppiä piinailuun!

noora esikon kanssa tuumailtiin reilu 2,5v ennenkö mentiin hoitoihin ja nyt tän kakkosen kohalla lähettiin huomattavasti aikasemmin (yritys alko 7/13 ja hoidot 11/13) koska tiedossa ongelmia raskautumisen kanssa.

Eilen oli ultra ja siellä näkyi oikealla 2kpl 11mm follia,monikkoraskaus siis mahdollinen mutta ei lääkäri nähnyt esteitä inssiin. Nyt vaan ootellaan ovisplussaa jotta pääsee varaan ajan :)
 
noora89 me päästiin neuvolan kautta tutkimuksiin reilu vuos yrityksen alkamisesta. Mulla tosin yrittivät selvittää syytä miks maitoa tulee.. Edelleen sitä tulee ja syytä ei o löydetty.. Jono polille oli muutama kk.. Meillähän siis ei oo kummassakaan mitään vikaa löydetty, miehen simpat normaalit ja mulla pitäs kaiken olla niinkun kuuluukin, silti yhtään mitään raskauteen viittaavaa ei oo tapahtunut koko reilu 1,5v yrityksen aikana. Viime yönä kun kärsin erittäin kovista kuukautiskivuista sängyssä enkä saanu nukuttua niin iski totaalinen epätoivo et meille ei vaan haluta lisää lapsia.. En pysty iloitsemaan kavereitteni raskauksista enkä oo ottanu edes kertaakaan kohta puoli vuotiasta "uusinta" kummipoikaani syliini, kun en vaan pysty.. Keskimmäisen kummipoikani kans ei oo ollu ongelmaa kun hän synty sillon kun me oltiin vasta hetki yritetty..
 
Kiitos neuvoista! Enköhän mä kesällä viimeistään ala ottaa asiaa neuvolassa puheeksi, jos ja kun toista pikkuista ei kuulu. :)

Muuten täällä ei mitään uutta, piinailu ilman mitään oireita jatkuu. Enköhän mä kohta keksi itselleni oireita, mulla on paha tapa elätellä toiveita sillä lailla. :(

Huvi, mä tiedän tuon tunteen, vaikka mulla yksi lapsi jo onkin. Mutta häntä ei keretty kuumeilla, ja kun kaikki tuttavat tuntuu ympäriltä raskautuvan ja saavan toinen toistaan suloisempia nyyttejä, niin musta tuntuu niinkuin puukkoa kierrettäisiin sydämessä. Kun sille ei vaan voi mitään, että se syli tuntuu tyhjältä, ja ne tunteet siitä johtuen on niin vaikea peitellä. Kovasti jaksamisia sulle :heart:
 
Mulla on samoja kateuden tunteita tuttujen raskauksista/vauvauutisista. Yritän kyllä kovasti tehdä aina töitä sen eteen ettei katkeruus ja kateus voittaisi. Kävi juuri jokin aika sitten nolo juttu, kun eräs uusi tuttava kutsui meidät katsomaab vasta syntynyttä vauvaansa ja kiukuttelin jo miehelleni etten lähde ollenkaan koska en halua niitä vauvoja nähdä. No, lähdin kuitenkin ha jälkeenpäin kuulin, että tämä pari oli yrittänyt tuota ensimmäistään viisi vuotta! Siinä tuntui kyllä nololta kun oli kateellisena ajatellut että miksi kaikki muut saa paitsi me! Yleensä alkujärkytyksestä selvinneenä osaan jollakin tavalla iloita muiden raskauksista. En halua kateuden voittavan.

Ja siis, täällä nyt olis vissiin ait dpo6 ja jotenkin kyllä odottaminen käy taas niin pitkäksi! Miten sitä jaksaakin aina vaan toivoa ja toivoa... itse olen miettinyt että pojan 3vee neuvolassa (kesäkuussa täyttää) ottaisin lapsettomuus asian puheeksi. Leikkauksesta olisi silloin vuosi ja jos sitten syksyllä pääsisi tutkimuksiin, niin silloin olisi jo heittämällä se vuosi yritetty leikkauksesta. Plus se 9kk ennen sitä.

Täällä vaivaa hirveä väsymys, liekö tuo takatalvi aiheuttanut nuupahtamisen.
 
Täällä Safiia myös tekee tiukkaa taas herätä.Lomia odotellessa :)

Täällä jotain vihlonta on, mutta ei mitään sen kummempaa.Kovin luottavaisin mielin en kyllä ole tälläkään kerralla.Mutta en aio stressata yhtään, vaan testailen sitten ensviikon sunnuntaina jos menkat on poissa :)

Mites muut?Millos Karminin Inssi mahtaa olla?
 
Täällä myös ihan järkyttävän väsynyt olotila. Lämpö huidellut 35.8-36.4, alilämmöllä. Mulla harvoin nousee kuume, mutta nyt on olo etenkin iltaisin ollut niin kuin nousisi.. tosin se pitelee tuota alilämpöä. Ollut kyllä väsy jo pari viikkoa, joten luultavasti jotain "kevätmasennusta".. menisipä pian ohi, ei ole mukavaa yrittää väkisin kammeta itseään sängystä kun taapero on virtaa täynnä viimeistään aamukahdeksalta, ja mä taas voisin nukkua helposti vielä monta tuntia :(
 

Yhteistyössä