Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Mannamaaria: jännää :) - toivotaan että vahvistuu!! Liuskathan antaa aina aika hailuraa montakin päivää, puikolla/ digillä voisi saada selvempää vastausta jos ei malta oottaa.

karmini: tsemppiä inssiin!!
 
Mut voi laittaa piinailijoihin Dpo 0

Nopee oli inssi,huomenna saan varattua verikokeeseen ajan ja nyt piinaillaan taas ihan tosissaan. Nyt vaan jännittää et montako kyytiläistä sinne saataa tarrata ku tuolla ei ultrattu nyt ollenkaan ja sillon folliultrassa oikeelta löytyi 2kpl 11mm..voi voi,tuo se vasta lisää jännitystä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Läiti
Hurjasti onnea kaikille plussalaisille :) ja tsemppiä piinailijoille.

Täällä on lomailtu, työmatkailtu ja sairastettu. Kp 13 menossa eikä vielä kertaakaan keritty harrastaan lempee. Toissa päivänä tuli kunnon limat ja edelleen on normaalia liukkaampaa, joten täytyy toivoa ettei tää kuukausi mennyt ihan hukkaan jos tänään keritään. Ovistikkuja en viitsi tuhlata vaan panostetaan kunnolla sitten ens kuussa :)

Ens viikolla ois papa-aika varattuna. Taidan siirtää sen ens kuuhun ja tähdätä oviksen aikaan, niin kuulee samalla missä vaiheessa follikkelit kasvaa :)
 
Karmini tsemppejä loppukiertoon :)

Täällä tänään otettu tän kierron vika clomi ja maanantaina on ultra polilla. Oon kyllä heittäny toivon jo kokonaan menemään ja oli ihana kuulla etten oo ainoo "kateellinen" . Täs kierros mul on käytössä nyt ekaa kertaa foolihappo ja greippii on puristanu noin joka ilta.. Viimenen kierto saada lapsi tälle vuodelle...
 
Mannamaaria onnea! Tietenkin toivotaan, että viiva vahvistuu ja että mahdollinen kyytiläinen pysyy matkassa.

Karmini: tsemppiä piinailuun!

ON: ei mitään erityisiä tuntemuksia, eli keskiviikoksi odottelen menkkoja. Maanantaiksi varasin ensimmäisen käynnin lääkärille lapsettomuustutkimuksiin. Maailman kalleimmassa kaupungissa asuvana en usko sen ainakaan täällä olevan halpaa =D enkä ole valmis maksamaan tuhansia euroja hoidoista, vaikka ehkä säästöt sen sallisivatkin. Mies ei halua itselleen tutkimuksia ainakaan vielä ja kunnioitan sitä. Nyt ainakin on sellainen ajatus, että toinen lapsi tulee jos on tullakseen ja sitten jos Suomeen palataan parin vuoden päästä vain yhden lapsen kanssa, niin sitten ehkä mietitään uudelleen. Ennen varmaa raskautta nautin murehtimatta sushista ja kaikesta muustakin, mikä raskaana ollessa ei ole suositeltavaa =D
 
No enhän mä tietenkään malttanu minnekään lauantaihin odottaa... Aamulla ei testiä ollut, joten ostin sitten aamupäivällä apteekin ohi kulkiessa digitestin huomiseksi, mutta tulipa tehtyä se sitten heti kotiinpäästyä ei-aamupissasta. Ja kannattihan se: "raskaana 1-2" oli tulos :heart: Nyt vaan toivotaan parasta ja yritetään olla pelkäämättä pahinta.
 
Onnea Mannamaaria! :flower:

Omaa napaa: Ei mitään uutta, täksi päiväksi tai huomiseksi odotellaan tätiä kylään. Tein aamulla hätäpäissäni negatestin (dpo12), jotenkin kyllä arvasinkin että tämäkin kierto päättyy pettymykseen. Mutta kun sitä haluaisi aina vaan toivoa.. ja sitten pudotaan joko negatestin tai viimeistään menkkojen vuoksi kovaa ja korkealta. Huoh.. :'( nyt paukkui jo vuosi ensimmäisistä luomumenkoista, ja pian siis tulee vuosi ensimmäisestä yrityskierrosta. Tiedän, että vuosi on lyhyt aika, mutta jotenkin alkaa jo vaipua niin epätoivoon että alan jo uskoa, ettei meille toista lasta halutakaan... jospa sitten joskus toive toteutuisi, nyt leuka rintaan ja menkkoja odottelemaan, pääsee edes uuteen yrityskiertoon.. :headwall:
 
Omaa napaa.. Ultrassa käyty, 2follia 15&13mm ekaa kertaa vasemmalt kasvamas, mutta limakalvo huono (7mm). Käski kuitenki pistään pregnylin keskiviikkona kp 13 niinku viimekski ja sano et aina kannattaa yrittää ku follit o, mut voi olla ettei jaksa, masentaa et väkisinkin lasten ikäero on vähintään 3vuotta :'(
 
Huvi ei vielä heitetä kirvestä kaivoon:heart: sun kalvot kerkee vahvistua tuosta vielä :) Ja 7mm kalvoillakin on onnistuttu.Jaksuja:hug:
Noora89 Niin kauan kun täti pysyy poissa on mahdollisuuksia :)pidetään siis peukkuja että tuo nega muuttuu vielä plussaksi.

Täällä tosi seesteisesti menee nää piinapäivät.Ajattelin jo että voipi olla etten edes testaa vielä sunnuntaina, vaan odotan ensviikkoon.Miks tehdä niitä testejä itteään kiusatakseen....noh, tänään tätä mieltä ja huomena saatan olla jo apteekissa :D
Vime inssin jälkeen limat oli kirkasta ja tosi ohutta, ihan kun olis kusta ollu housuissa kokoajan.Tällä kertaa ne on hieman vahvempaa ja valkoista.Tiijä sit et merkkaako mitään, mutta koitan olla stressaamatta :)
Vahvasti kuitenkin epäilen että olis onnistuttu...
 
Onnea plussasta Mannamaaria!!

Täällä alkanut tuhru eilen, vielä ei kunnolla ole hanat auki, mutta pikkuhiljaa... näinpä taas. Pääsispä jo tutkimuksiin... Ei taida ainakaan kovin eiloisa kaveri olla tuo meikäläisen oikea tuuba. Jos on eloa koko tuubassa. :( täällä alkaa lähennellä jo neljää vuotta vähimmäis ikäero lapsille. Tuntuu pahalta kun poika ei saa kaveria. Kun piti se kaveri tuosta nuin vaan tehdä kahden vuoden ikäerolla. No, eipä tehty. Toisaalta ei jaksa tuota ikäeroa enää stressata, tulis edes vähän isommalla ikäerolla!

Plussatuulia ja parempaa tuuria teille muille!! Odottelen että vuoto alkaa kunnolla että vois alkaa asennoitua jo seuraavaan kiertoon.
 
Karmini ja Penni ilmeisesti joo vaihtelee lääkäreitten näkemykset :eek: kun teillä kehuttu hyväks ja mul sano et on heikko:stick: outoo..

Kaveri tulee keskiviikkona ennen puoltapäivää piikitteleen mulle pregnylin. Tarvinnee siis yrittää muutaman kerran ees peittoo heilutella. Just kaverin kans puhuin ja todettii et tars vissii juoda, rellestää ja polttaa et lapsia sais ku terveellisellä elämäntaval on näköjää turha luulo.

Safiia tsemppiä :( mä kans luulen et mun vasen toimii laiskemmin ku nyt tosiaa ekaa kertaa nyt oli elämää siellä.
 
Viimeksi muokattu:
ON: kp 17 kävin papa-kokeessa ja samalla tsekattiin tilanne. Ovis oli just ollut eli kp 15-16, myöhemmin kuin normisti. Oviskivuistani tiedän nyt että viiltävä kipu enteilee ovista ja polttavassa ovis just mennyt/menossa. Onneks kp 15 ja 16 tuli hyödynnettyä, kp17 meni ohi.
 
Täällä dpo13, eilisestä asti juilinut ihan kuin menkat alkaisi, mutta ei edes tuhrua ole tullut. Huoh. Just kun mä luulin että kierto tasoittuis, mulla normaalisti aamulla alkanut vuoto.. enkä kyllä raski testiäkään tuhlata, ei oikein tunnu olo raskaanaolevalta.. jos tätiä ei viikonloppuna kuulu, niin sitten testaan. Oonkohan mä mennyt ja stressannut menkkani kadoksiin?!? :(
 
Maanantaina kävin yksityisellä klinikalla ensikäynnillä. Lääkäri kyselyjen jälkeen totesi, että katsotaan ensin että ovuloinko. Kävin vielä ultrauksissa (en tiedä, mitä kaikkea tarkemmin ultrattiin, mutta ultrattiin sekä sisältä että vatsan peitteiden läpi). Ensi kierron kp 17 verikokeisiin mittaamaan progesteroni ja 15.4. seuraava tapaaminen lääkärin kanssa. Aiemmin taisin kirjoittaa virheellisesti, että odottaisin kuukautisten alkavan huomenna, mutta oikea päivä onkin torstai. Mitään tuntemuksia ei oikein suuntaan eikä toiseen, eli mun kohdalla melko varmasti tarkoittaa kuukautisia, enkä enää oikein luota mihinkään oireisiinkaan (vaikka olisivat ihan selviä raskausoireita) kun kaikkea on ollut ja vieläkään ei onnistunutta raskautta...
 
Kaveri kävi taas pistään pregnylin ja ny vaan ootellaa ovista. Tarvinnee yrittää peittojakin heilutella. Tänään oli ovistesti nega. Nyt siis kp 13. Voisko ton listan päivittää tänne nykyselle sivulle ettei tars aina etusivult käydä kurkkiin missä vaiheessa kiertoo kukin menee?
 
Sen takia oon tota päivittäny tonne etusivulle, kun kaikki kuitenkin sen kautta tulee tänne.Tai ainakin mä teen niin.Joskus oon ettiny joiltain sivuilta enemmänkin, kun listoja päivitelty silloin tällöin.Eipähän tarvii hakea, kun se tossa etusivulla on varmasti.Tää on siis mun fiilis asiasta.
Nyt peitot siis heilumaan :)
 
Taas omaa napaa: minä oon sitte sekoittanut päivät täysin. Siis jos mun kierto on 29-30 päivää, niin tottahan tänään olisi pitänyt tädin viimeistään saapua. Mutta. Ei näy. Välillä jomottelee, mutta ei edes tuhrua... tiiä sit mikä mättää, toivon tietty että se yks talletuspäivä ois ollu suotuisa, mutta kun niin kauan jo tikuttanu ja talletellu että ei jotenki jaksais uskoa tärppiin.. yritän sinnitellä viikonloppuun testin kanssa, jos tätiä ei siihen mennessä kuulu.

Huville, Graylle ja venla84lle tsemppiä!
 

Yhteistyössä