Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Heipähei pitkästä aikaa. Taustalla olen vielä lueskellut viestejänne. Harmillista että tilanne näyttää monilla olevan edelleen sama. Täällä yritystä on jatkettu vaihtelevalla innolla, tärppiä ei ole kuulunut... Nyt on viimeinenkin mahdollisuus alle kolmen vuoden ikäeroon mennyt, tästä kierrosta laskettu aika menisi päivällä tai parilla yli esikoisen 3v päivän. Pahin stressi on siis ohi, katsotaan tärppääkö yk 13... Loppukesästä alkaa järeämpien hoitojen suunnittelu - jos niihin lähdetään. Mukavaa ja stressitöntä kesää teille kaikille! :wave:
 
Jaaha, menkkajomot alkoi aamupäivällä ja särkenyt siitä lähtien. Ja tokihan kun toivoin, että pahin vuotopäivä ei osuisi meidän lentopäiväksi, niin enköhän näillä näkymin vuoda kuin seula juuri maanantaina, kun pitäisi vaihtaa maata. Vituttaa :|. On tää vaan niiiiiin epäreilua!
 
Maaliskuun aurinko mukava kuulla sinustakin! Harmi, ettei ole vieläkään tärpännyt :(

Kevlarsoul älähän nyt vielä luovuta! Toivotaan ettei vuoto ala (tai sitten että alkaa jonain muuna päivänä!)

On: Kp 12 ja ehdin jo luulla että ovis olisi tulossa etuajassa. Olikin väärä hälytys ja hyvä niin, koska olen ollut nyt tänään niin väsynyt ettei olisi kyllä millään jaksanut alkaa tallettelemaan. Toivottavasti osuu viikonlopulle niin jaksaa vähän paremmin :)
 
Surusilmät toivotaan nyt kuitenkin että ei negaa näyttäis. Omat tuntemukset kyllä valitettavasti tuntuu yleensä pitävän paikkansa..

Uudet sivut kyllä mun puhelimella tökkii pahasti. Etusivun taulukkokaan ei enää ole ainakaan mulla enää taulukko..

Ovis oli ja meni, mutta täysin ilman mitään kipuja tai nippailuja. Ei siis yhtään mitään. Noh jos se vaikka olis ihan hyvä merkki kun kaikissa nega kierroissa edes jotain tuntemuksia ollut.. Eipä mulla muuta. Tuntuu vaan ettei oikeen voi muuta kun odottaa. Miehen kanssa päätetty että hoitoihin ei lähdetä ja vaivahaaveita aletaan pistämään taka-alalle. Toki yritystä jatketaan, mutta ei enää niin väkisin. Kyllä se plussa vielä tulee jos on tullakseen joskus.. Testiä varmaan nyt viimeistä kertaa teen sitten viikon päästä. Seuraavan kerran testaan jos menkkoja ei joskus ala pitkään aikaan kuulumaan..
 
mimmi kyllähän se niin on että omat tuntemukset tietää parhaiten. En vaivautunu edes testiä enää tuhlaamaan sillä menkkakivut alko tänään semmosella rytinällä aamusta. Eiköhän ne tule siis ajallaan. Enää en minäkään vaivaidu testamaan, ellei menkat tosiaan oo myöhässä. mennyt yksinkertaisesti maku koko hommaan. En jaksa enää toiveilla. Meilläkin alkaa yritys pikkuhiljaa hiipua, samaan suuntaan kuin teillä. Jossain vaiheessa pistetään sitten pillit pussiin.

Minä saatan hiukan hiljentyä, toivon kaikille plussarikasta kesää, minä syvennyn nyt töihin ja hoivaamaan pikkuista penikkaa joka saapuu vähän päälle viikon päästä. :) <3 Jotain hyvää sentään.
 
Pahoittelut menkat kohdannneille...:( Samaa kaavaa tuntuu noudattavan kaikkien kierrot.

Täällä on kp 17 tai 18. Viikko sitten oli ovisvuotoa ja testailin liuskoilla ja la-ti digillä, mutta kaikki negaa. Eli vissiin en sitten ovuloi tässä kierrossa. Ei ees mitään nipistelyjä. Yritystä oli viime ke ja su sekä viime päivinä, mut eipä siitä hyötyä ole, jos munasolu ei irtoa. Laskeskelin, että viimeisen 8kk aikana ollut 6 lääkekiertoa. Eli ei kai se ihme ole, jos kroppa sekaisin. Toisaalta vähän huolettaa, että alkaako munasarjat temppuilemaan.o_O Nyt toivon, et kierto jäisi normaalia lyhyemmäksi, niin seuraava ovis ois ennen ulkomaanreissua. Mun ei pitänyt ens kuussa ovista testailla, mut nyt tuntuu siltä, et pakko saada tietää onko seuraavassa kierrossa ovista. Hoidot on edelleen mietinnässä, eikä olla samoilla linjoilla miehen kanssa. Ja rahatilanne on se, ettei yksityisellä ivf ole ajankohtainen.

Paljon oon viime aikoina lueskellu kirjoituksia yksilapsisista perheistä ja siitä kuinka voisi hyväksyä sen, ettei välttämättä saa toista lasta. Pitkään varmasti joutuu asiaa pään sisällä käsittelemään. Ja sitten vielä kestämään ihmisten kyselyt.

Tulipas taas hirmupitkä kirjoitus :oops: Aurinkoista kesää naiset! Yritetään rentoutua, nauttia asioista, jotka meillä on hyvin ja hetkeksi hellittää tästä stressistä, vaikkei se helppoa olekaan! :)
 
Hm. Testit kummittelee kaapissa ja mielessä. Mulla on kummallinen olo. Eilen tuli sellainen olo illasta että tärppi ois voinu käydä. Rinnat tuntu omituisilta.:eek: Olo on jotenki tosi kumma. Vaan nämä oireet on ollu ihan samat aina joka menkkakierrosakin, mutta silti. Jos höperöin vielä yhden kierron ja sitte luovutan :D Testaan sunnuntaiaamuna jos ne menkat ei oo alkanu, sitte ne ois päivän myöhässä. Mihinkäs se tiikeri raidoistaan pääsee?:rolleyes:

Tulispa raskaus ihanaan vaiheeseen, pääsin just kouluun ja meille tulee koiranpentu viikon päästä. :D

Nyt töihin pariksi päiväksi jännäilemään. En tasan malta oottaa huomista pidemmälle.:p
 
Hei täältäkin! Tiellä meni noihin teroihin hermo, kun en niinä kahtena kuukautena kun oon niitä käyttänyt oo ollu varma ovuloinko ollenkaa. Tuntuu jakavan mielipiteitä siitä, voiko ne estää oviksen? No tässä kierrossa siis jätin ne aloittamatta kp 15 ja tikutinkin kp 17 ovisplussan. Alotin terot sitte vasta tikkujen mukaan oviksen jälkeen. Mietin onko siinä järkee kun jos ovis on ollu niin tuleehan menkatkin sitten ajallaan. Jostain luin et saattaa auttaa kuitenkin kiinnittymiseen joten aloin popsia :D nyt sitten dpo 3. Oloja ei oo kummemmin, mutta toiveissa ollaan että alkais tulemaan!

Surusilmät:kuulostaa jännältä! En ihmettele yhtää, jos et jaksa sunnuntaihin oottaa! Peukut pystyssä!!
 
Surusilmät hui! Mä olisin kyllä ihan innosani jos tisseissä jotain tuntemuksia olis :p

Mamido melkein samat dpo:t tällä :) (dpo 4 tänään)

Odottelua vaan, jos jotain oireita muutaman päivän päästä ilmaantuisi :) aion tän kierron kanssa höperöidä ihan kunnolla ja sit saa riittää :D
 
Plussaa nyt koko revohkalle :D

Luget ja terot Mulle sanoi ainakin oma lapsettomuuslääkärini että ei saa aloittaa liian aikaisin sillä voivat estää ovulaation. Varmaksihan ei voi sanoa mutta hän oli tuota mieltä.

Teen huomenna testin. Kävin ostaan lisää. Nyt on testit kolmelle päivälle :D Välistä nippaa menkkakipua, muuten olo on tosi neutraali. Näin viime yönä unta että sain tyttövauvan. Toiveet on tosi korkeella. :oops:
 
Surusilmät teitkö jo testin? :)

Dpo 5 eikä vieläkään mitään menkkakipuja :O alkaa epäilyttämään että irtoskohan sieltä yhtään mitään, kun yleensä niin kovat kivut ettei voi jäädä huomaamatta. Hitsi kun en löydä edes lämpömittaria, niin vois siitä tuloksesta edes jotain päätellä. Parissa viime kierrossa silloin tällöin mitatessa ollut aina oviksen jälkeen 36,8 eli just sen 0,5 astetta enemmän kun ennen ovista.. Huomenna testejä ostamaan niin voi parin päivän päästä alkaa niitä kuluttamaan :D
 
Menkkajomotuksia ilmaantunut, eli sitä ei voi oireeksi tulkita, kun voi tarkottaa kumpaakin :) kauhea flunssa alkoi eilen. Ollut myös molempien raskauksien aikana, mutta vasta heti plussan jälkeen, jos oikein muistan. Tänään siis dpo 8.. En ole vielä testejä ostanut, enkä kauppaankaan pääse vasta kun huomenna, joten torstai aamuna testaan ensimmäisen negan..
 
Täällä takana iihana reissu Tallinnassa kaksin miehen kanssa! Teki terää!

Täälläkin samoin kun siellä mimmi ekat menkkasäryt bongattu tänään, mut niistäpä ei tosiaan mitää pysty päättelemään. Aika negatiivisin mielin oon mut koko ajan yllätän itteni kumminkin elättelemästä toiveita. Mä yritän nyt olla testaamatta kun se nega on niin kurja mut eipähän se viimekskää onnistunu ;) Mites pinja sun olot? Surusilmästä ois kans kiva kuulla <3! Tsempit mimmi!!
 
Plääh enpä pääse tänäänkään yksin kauppaan kun tuli illalle muita suunnitelmia. Kai se täytyy miehelle sanoa että taas pitäis liian aikaisin päästä testaamaan ja testejä ostamaan :p toisaalta voin myös vedota tän hetkiseen työhön, että olis hyvä tietää heti kun vaan mahollista.. Eipä ole oireita tänäänkään tullut.
Olis vaan niin paljon helpompaa kun ei vertailis esikoisen plussaua oireisiin. Silloin oli kaikki klassiset oireet; väsymys, palelu, tissikipu, vatsan turvotus.. Ja joka kierto sitä ehtii oireettomuuden takia pettymään jo ennen kuin menkkojen pitäis alkaa..
 
Oisko ollu dpo 5, kun oli erikoista vatsakipua. Ei menkkamaista eikä toispuoleista, vaan kohdussa (?). No se sitten vähän herätti toiveita, mutta olisko kuitenkin liian aikaista kiinnittymiseksi. Nyt saattaa olla jo vähän menkkatuntemuksiakin. Mä tykkään testata, sitten voi levollisin mielin odottaa menkkoja.
 
Niin samoja ajatuksia :) täällä kp 24 eikä mitään tuntemuksia. Yleensä viikko oviksesta tullut pistävää toispuolista kipua (keltarauhanen?), nyt ei mitään. Ei myöskään valkovuoto ole sellaista kuin yleensä loppukierrosta. Johtuisko sit siitä ku ovista ei testien mukaan ollu. Kunpa ei pitkälle venyisi kierto. Täälläkin tein nega testin aamulla. Vain psyykatakseni itteäni menkkoihin. On tää mieli kumma. Toivoo ihmettä ja sit kuitenkaan ei uskalla toivoo mitään:oops:
 

Yhteistyössä