Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Voihan blaah, Mimmi! (Tähän tulisi se halaushymiö, jos sen osaisin laittaa...)

Täällä nyt kp 11 (vai 12?) ja eilisaamuna tuli plussa ovistestiin. Yllättävän aikaisin, mutta uskottava se kai on... Ja toki hyödynnettiin heti eilen ja tänään myös, sitähän varten tässä oli jo paukkuja säästeltykin. (Tähän se sarkastisesti naurava hymiö.)

Muuten olo on ollut aika melankolinen, kun jostain syystä kaupungin jokainen raskaanaoleva nainen löytää tiensä samaan metroon, kahvilaan, puistoon tai kauppaa kuin minäkin. Hoh-hoijaa. Ollaan siis reissussa koko kuukausi...
 
Kevlarsoul oho onpas aikainen ovis! Toivotaan että nyt onnistais ;)

Mua kanssa ärsyttänyt kaikki raskaana olevat. 3 uutta raskausuutista tullut tällä viikolla ja kaikilla tärppäs yk 1.. Kyllä sitä pikkuhiljaa katkeroituu. Sitä vaan niin toivoisi että vielä joskus onnistuisi. Eiköhän ne menkat ala parin päivän sisällä, ja silloin pidän taukoa yrityksestä. Ilmottelen kuitenkin miten tämä kierto tässä vielä etenee :) plussaan en usko, mutta ihan hauska pitkästä aikaa testailla oikein kunnolla..
 
Voi surusilmät :( olin jo odotellut kuulumisia, et ootko plussannut. Oon pahoillani. Lämmintä ja rentouttavaa kesää sinnekin! :)

Täällä kp 29 ja puhdas nega. Ei edes viivanpaikkaa. Rinnat on vähän arat mitä mulla ei yleensä ole. Ei minkäänlaisia oloja, mitkä viittaisi menkkojen alkamiseen. Ilmeisesti kierto venyy, kun ovista ei tod.näk. ollu. Hitto. Ei tässä asiassa helpolla pääse mitenkään :( Noh, minä myös vetäydyn loppukesäksi taustalle. Tai ainakin yritän :)
 
Aanis en halua kertoa vielä uutisia mihinkään suuntaan, säästelen kai itseäni pettymykseltä jälleen. Mutta sanotaanko että täällä ollaan nyt voitonpuolella. Heinäkuun 1.päivä tiedän.:oops:

Asiasta toiseen, hitto kun säikähdin tänään. Löysin tuossa eilen illalla kummallisen pienen patin alapäästä. Ei ollut kipeä eikä mitään, mutta siellä se oli. Eikä sitä ole aikaisemmin ollut. Noh, onneksi ystäväni google sai hiukan mielenrauhaa kaikenmaailman syöpä ja kasvainepäilyjen jälkeen lievitettyä, se on vissiin kohdunnapukka. Tuumin silti pitäiskö varmuuden vuoksi käydä lääkärissä näyttämässä, vainoharhainen kun olen.

Ps. Ei saa vielä onnitella :cautious:
 
Jaaha, täällä kp 22 ja menkkajomot alkoivat eilen sellaisella ryminällä, että ilta, yö ja tämä aamu ovat menneet sohvalla kippurassa. Näin kipeä en ole aikoihin ollutkaan! Just toivoin, että kierto olisi venynyt nyt muutamalla päivällä, koska ti-to olisi menoa, mutta hoh-hoijaa vaan. Mulla vuoto on siis niin runsasta Cycklokapronista huolimatta, että vaikeuttaa oikeasti normaalia elämää ja pahimmat kolme päivää tekisi mieli vaan hiihdellä kotona vessan välittömässä läheisyydessä. Pillereillä sain vuotoja aikoinaan hillittyä kivasti, joten siinäkin mielessä tää turhalta tuntuva yritys on alkanut jo vähän väsyttää. Jos kerran ei tärppää, niin olisiko helpompi ottaa vaan pillerit takaisin käyttöön, jolloin normielämä ainakin helpottuisi reilusti.

Sellaista täällä. Eilinen oli taas todellinen aallonpohja, mutta tänään korkkaankin sitten jääkaapista löytyvän punkun!

Surusilmät, edelleen peikut ja varpaat pystyssä!
 
Äh kurja huomata että taas huonoja uutisia näin monella :( niin täälläkin. Tuli taas melkoinen romahdus, vaikka yritinkin pitää jalat maassa. Pari pvää itkeskelin vähä kaikelle. Samaan syssyyn taas lähipiirin raskausuutisia. Kp 6 menossa. Ajateltiin vielä tää kierto kattoa ja sitte hakeutua jälleen tutkimuksiin. Tietäis vaan mihin. Täällä pk-seudulla kun vaihtoehtoja on monia...plääh.
 
Mulle kans kp 1 ja yk nro n. Laskemisen lopetin kuuden jälkeen, ihan niin kuin opiskeluvuosissakin tehdään. Olisikohan kahdeksas tai yhdeksäs yritys vuorossa? Homma alkaa ainakin maistua jo aika puulta.

Yllättävän lyhyeksi jäi tama kierto, olisikohan ollut noin 24 pv, riippuen vähän siitä, mistä laskemisen aloittaa. Mistähän sekin taas kertoo, enpä tiedä.

Siirryn nyt enemmän taustailemaan ja yritän pysyä täältäkin poissa aina silloin tällöin - ja kunhan tähän kiertoon käytän loput ovistestit, niin niihinkään en enää rahojani tuhlaa...
 
Heipä hei, enhän minä täältä osaa olla poissa, salaa käynyt melkein joka päivä lueskelemassa kuulumisia :)
Laihdutus projektin aloitin (taas) ja se on kyllä saanut ajatukset muualle. En edes näin äkkiseltään muista mikä kp menossa. Ovista en yritä bongata, niin ei tarvitse miettiä osuiko ajoitus oikein. Puuhastelut 2-3pv välein, joten pitäis riittää plussaan, jos on tullakseen. Ihanan rento olo ollut!

Surusilmät peukut pystyssä! Voi kun nyt olisi onnea matkassa!

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille!
 
Tosi ikävää ettei täällä ole tärppejä käynyt, jospa kesä toisi muutaman plussan tullessaan :(
Tsempit kaikille.

Muutama päivä pitäisi jaksaa vielä tuloksia odotella, alkaa olla melko malttamaton olo jo..voipi olla melko tärinät keskiviikkoaamuna.
 
Iiiikkkkk, keskiviikkona kerrot sitten, Surusilmät! Tsemppiä :)!

Mulla tällä hetkellä kuitenkin kp 29/27, kun viime sunnuntain kovat menkkajomot loppuivat maanantaina ja ma alkanut tuhrukin keskiviikkona. Kovasti mietin, että josko, josko...? Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä enkä tiedä, teenkö vielä ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä. Ja kun EDELLEEN ollaan reissussa, niin ei noissa paikallisissa testeissä varmaan edes ole englanninkielisiä ohjeita...

Plussatuulia, naiset! Kyllä me vielä onnistutaan ihan jokainen.
 
Täällä ollaan kotiuduttu varhaisultrasta ja sanonhan että oli kuin kuolemantuomiota olisi odottanut. Siltä se tuntuikin kun uutiset saatiin ensin..

Eli lääkäri totesi hetken ultrattuaan että kyllä täällä pussi näkyy mutta ei mitään muuta, ei ole lähtenyt kehittymään, tässä vaiheessa mietin että ei taas.

Sitten lekuri sanoikin hetken vielä laitetta käänneltyään että hetkonen onhan täällä pieni, ja pienet sykkeet, mutta ei vastaa kyllä viikkoja kun noin heikko on. Ajattelin että ei taas.

Mutta vihdoin lääkäri totesi hymy huulilla että kyllä täällä kunnon sykkeet ja ja viikkoja vastaaja kaveri, melkoisen piilossa, todella sai hakemalla hakea. Että silleesti. Näin katastrofaalisesti voi tuloksen saada huonolla laitteilla.

Eli minä odotan siis nyt ilmeisesti vauvaa.Ei mene vielä jakeluun, vajaa kaksi vuotta, yk23 toi meille toivotun tuloksen. Nyt kai saa minut virallisesti laittaa plussanneisiin, lähden matkaan kyytiläinen masussa toivoen että kaikki menee hyvin eikä mitään ikävää tapahdu. <3
 
Niin ihanaa, Surusilmät :love:. Paljon tarrasukkia ja iloa odotukseen; olet kyllä onnesi ansainnut! Millon sulla on LA?

Varovasti ilmoitan, että myös meidän perheestä olisi vihdoin tulossa maaliskuussa nelihenkinen. Menkkojen olisi pitänyt alkaa viime viikon perjantaina ja tänään tein positiivisen raskaustestin. Hui.

Vielä en ihan uskalla alkaa iloita kunnolla, sillä olen kolmen viikon päästä menossa rintojen ultraääneen ja lisätutkimuksiin löytämäni nystyrän takia. Kuulemma kyseessä on kaikella todennäköiseyydellä jokin vaaraton rasvapallo, noin sentinmittainen finninkokoinen patti, joka siis tuntuu ihan rinnan pinnassa. Toki pelko mahanpohjassa ihan koko ajan ja harmittaa, etten vielä osaa tämän takia edes kunnolla nauttia plussasta, jota on odotettu kauan...
 
Laskettuaika tulisi sinne Helmikuun 12.päivän tienoille, jos kaikki nyt menee niinkuin pitää. Perhana tämän on pakko nyt onnistua. :(

Kevlarsoul
ihanaa, varovaiset onnittelut. <3 Toivottavasti myös toinen asia selviää parhaiten päin.

Neleliis Toivon että se teillekin pian onnen toisi, kyllähän meitä pitkään yrittäneitä joskus näköjään onni potkaisee, jaksa sinäkin vielä toivoa.<3
 
Lämpöiset onnittelut täältäkin kevlarsoul ja surusilmät!! Pidetään peukut pystyssä <3

Tänne ei mitää positiivista tän asian suhteen. Kp 16 menossa ja muniksia nipistelee ja limoja tulee toista vai kolmatta pvää, mutta ovisplussaa ei vaan näy! Äääh! Piiiitkä kierto taas...no positiivista on se et tänään alko viiden viikon kesäloma <3
 

Yhteistyössä