Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Mamido (y) hieno homma! :) Mulla oli vatsakipuja ja limoja jo kp6 alkaen ja kp11 voimakkaat ovuskivut. Testasin vasta kp11 illalla vahvan viivan, mut negan. Ja vika testi (nega) kp12. Sit lopahti oireetkin, joten kai se on pakko uskoo et ovis oli jo kp11? On kyllä aikaistunut koko ajan, edellinen kp14 (alotin tuolloin testit kp14 eli myöhästyin taas). Edelliset kp 15, 17 ja 21 (josta plussasin ja varhainen km).

kevlarsoul sitä piti sanoa, että mulla oli myös juuri tuollainen patti rinnassa. Ultrattiin eikä siinä mitään ollut. Hävisi sit pian. Tsemppiä!

Ai niin nyt täällä siis dpo5. Fiilis on nyt taas ihan ok, mutta en usko plussaan. Täytyy soitella tk:een asian tiimoilta kun uusi kierto alkaa. Josko sais lähetettä lapsettomuuspolille. Pian on vuosi takana yritystä.
 
Pinjamaaria: Hyvä kuulla et muillakin on ovisoireita jo monta pvää ennen itse the hetkeä..oon ihmetelly et voiko se niin olla. Olipas sulla tosiaan aikainen ovis! Jännä että on lähteny noin aikaistumaan! Kyllä kuulostais siltä et sulla tosiaan ovis oli ja meni. Meillä tais olla suunnilleen yhtä paljo yritystä takana (meillä elokuussa vuosi täyteen). Meki ollaan päätetty et nyt soitellaan tutkimuksiin aikaa jos tai kun ei tärppää kummiskaa. Mulla ei varmaan vaan kärsivällisyys riitä tk:n toimintaan et varmaan yksityiselle soittelen...

Kevlarsoul:mullaki oli keväällä sama juttu. Lähellä pintaa kun oli niin lääkäri sano heti et on ateroosi eli tukkeutunut talirauhanen. Se poistettiin puudutuksessa kun se ois tod näk vaan kasvanu isoksi kun oli menettäny reitin ihon pintaan eikä päässy mönjä ulos ;)
 
täällä kai kp 21. oviksen ajankohdasta ei mitään tietoa, mutta jos oli normaaliin aikaan niin nyt olis dpo 4. lomamatkoja varailtu syksylle ja talvelle. ei vaan enää jaksettu ajatella mitä jos olenkin silloin raskaana. ompahan ainakin nyt paljon kivaa mitä odottaa (ja niiden pitäisi myös toteutua)

listalle koitan joku päivä tehdä jotain, nyt on niin kiireistä töissä ettei paljon muuta ehdi miettimään.
 
Pinjamaaria ja Mamido, kiitos huojentavista kommenteistanne :love:. "Kiva" (tai no kiva ja kiva, mutta you know)kuulla, etten ole ainoa, joka on joskus löytänyt patin rinnastaan ja ettei se aina ole suora kuolemantuomio. Lääkärikin tsemppasi, ettei näin nuorilla kyse ole yleensä mistään vakavasta vaan epäili, että olen loukannut rinnan jotenkin ja rasvapatti tms. syntynyt sen seurauksena. Mutta sitten meitsi näpytteli puhelimeen googlen ja siinähän se taas oli (n)... Mutta yritän olla stressaamatta etukäteen, koska turhaahan se nyt on!

Muuten olo on niin oireeton, että välillä mietin, olenko raskaana ollenkaan...! Mutta menkkoja ei ole ollut touko-kesäkuun vaihteen jälkeen ja testiin sain kyllä selvän plussan, että kai tämä nyt totta on.

Itse veikkaan, että meillä vaikutti plussaan erityisesti mun stressin katoaminen. Koko kevään kun olin aivan järkyttävässä paineessa työn takia ja samalla stressasin myös uuden työn saantia. No, toukokuun lopussa kiireet helpotti ja ensi vuoden työkuviot selvisivät ja huh, sitä helpotusta oikeasti! (Nyt tosin saankin sitten uudessa duunissa elokuussa ilmoittaa aika pian jäävänä äippälomalle, mutta siitä en ole ajatellut tuntea YHTÄÄN huonoa omaatuntoa!)

Mimmi: Ehdottomasti varaatte reissut! Tuo on just sitä, että kun keskittyy johonkin muuhun kivaa, niin vauvaprojektiakin voi jatkaa välillä vähemmän paineella. Ja ainakin on jotain extraa, mitä odottaa :love:. Ja niin, oltiinhan mekin ulkomailla koko kesäkuu, jolloin tärppi vihdoin kävi, eli saatttoi tuolla lomailun rentoudella (tai uudella juomavedellä..) olla oma osansa asiaan.

Pinjamaaria, peukut pystyssä! Mullakin alkoi tämä plussa tuhrulla ja järkyillä menkkakivuilla kp 20, mutta siihen ne sitten loppuivatkin...
 
Peukkuja mimmi!

Täällä hyvin pientä vuotoa ollut dpo6-8. Tänään siis dpo9, ei ainakaan vielä vuotoa näkynyt. Jomotteluja on. Ja oisko rinnat vähän arat?? Negakierrossa ei ole koskaan.. Ja kuuuumottaa! Hehkun ku patteri. Toiveet alkaa nousta. Huomenna testaan!
 
Pinjamaaria: Aaaarrggghh :(. Mulla tuhruili muistaakseni kolme päivää, sidettä pidin varmuudeksi, mutta olisin selvinnyt kyllä pikkuhousunsuojallakin. Ennen tuhrua oli niin kovat kuukautiskivut, ettei ikinä. Ja kaikki siis jonkin verran ennen normaaleja menkkoja niin, että kuvittelin kierron jäävän 21-23 päivään normaalin 27 sijasta. Kiinnittymisestä oli siis ilemisesti kuitenkin kysymys.

*edelleen kovasti plussatuulia*
 
mimmi, mikä testi, pc? Mä en oo ikinä saanu niihin mitään. Rfsu on antanut jonkun viivanpaikan.

Mua ei kyllä enää pahemmin jännitä. Kerran pyyhkiessä tuli ihan kirkasta vertakin. Blaah. Ihme kierto! Taitaa lämmötkin laskea.. No, aamulla tihrustetaan kuitenkin. ;)
 
Pc. Ennen ei niihin tullut turhia viivoja, mutta ovat ilmeisesti muuttaneet testiä jotenkin kun nykyään tulee aina testiajan jälkeen viivaa näkyviin. Mulla taas rfsu ei ole antanut mitään viivoja, paitsi silloin kun esikoisesta plussasin :)
 
Voi höh mimmi!! Pinjamaarialle pidän vielä peukkuja! Täällä kp 24 ja dpo 5. Oireita ei oo eikä uskoa. Varasin meille yksityiselle klinikalle ajan 11.8 lomien loppumisen kunniaksi. Sitä odotan..saataisiin jotain toivoa tähän meininkiin!!

Tänään kyllä hämmästyin. Kävin papereita tota lääkärikäyntiä varten läpi ja etsin tuloksia miehen viimekertaisesta spermatestistä. No ne tulokset meni sillon vähä ohi korvien ku tulinkin raskaaksi ennen tuloksien saamista. No nyt luin niitä ja siinä oli diagnoosi: siittiöitä alentunut liikkuvuus. Nyt oon jotenki ihan sekasin. Voiko tää nyt sitte ollaki siitä?? Lukemat ei jääny hirveesti viitearvoista, mut vois selittää tän miksi tää kestää niin kauan? Hyvä ku mennään tutkimuksiin...eihän sitä tiä vaikka ois vielä laatu huonontunut!? Mä oon koko ajan etsiny tähän kaikkeen syytä itsestäni, mut eipä niin tosiaan välttämättä ookkaa. Tämmöistä tänne tänään.
 
Ohhoh Mamido, tuo saattaakin selittää tilanteen.. Tsemppiä teille!

Näin unta plussasta. Itkin tikku kädessä. Mies kysyi: onko se kiltti poika? ;)

Ja tänään.. Kp23/dpo12 ja haaalea PLUSSA! Ja siellä sitä itkettiin tikku kädessä.. :D Maaliskuisen plussan jälkeen kunnon vuoto alkoi dpo19. Nyt en vaan voi uskoa, että pidemmälle päästäisiin. Tänään ei ole vielä vuotoa näkynyt..
 
Voi pinjamaaria, toivotaan nyt viivan vahvistumista! :rolleyes:

Tsempit mamidolle, toivottavasti jotain selviää!

Mulla ois ultra maanantaina, uusintasellainen, sillä eihän tämä tyttö pääse stressin kanssa puusta pitkälle, en usko siellä mitään olevan ennenkuin uudestaan näin. Niin epävarma oli se eka ultraus.

Maanantaina minut saa joku päivitellä toivottavasti kesäkuu plussaineisiin :cautious:
 
Onnea Pinjamaaria! :)

Surusilmät yritä olla stressaamatta ja luottaa siihen että tällä kertaa kaikki menee hyvin <3 se ei kuitenkaan hyödytä mitään, joten iloitse raskaudesta! :)

Kp 4 ja menkat loppumassa. Harkinnassa jos ei tässä kierrossa yritettäis ollenkaan kun loma varattu ja maksettu niin pitkälle, jos raskaaksi nyt tulen niin ei saa enää lentää.. Luulen kyllä että "riski" otetaan silti. Ei vaan pystyis olemaan ajattelematta että entä jos nyt olis ollu just plussakierto. Olis se plussan saaminen kuitenkin niin ihanaa!
 
Voi Pinjamaaria, mä niiiiin arvasin. IHANAA! :love: Näin niitä plussia alkoi tännekin sitten tulla, ihan mahtavaa. Onnea kovasti ja iloa odotukseen! (Ja tervetuloa maaliskuisiin juttelemaan!)

Mamidolle isot rutistukset. Hyvä, että selvittelette asiaa, mutta eihän se ole kiva mitään löytää :(. Mutta jospa saisitte jostain tsemppiä ja apua!

Surusilmille onnea ultraan. Johan sulla alkaa pian olla hyvin viikkoja kasassa :love:. Samaa mieltä kuin Mimmi, nyt nauttimaan raskaudesta, ei se stressillä ainakaan helpota!

Ja Mimmille kans tsempit ja plussatuulia. Jos menette tän kierron vaikka ilman paineita ja laskemista ja katsotte, mitä tulee :). Ja kiva, että on ainakin matkasuunnitelma, mitä odottaa!


Täällä kans oma olo aika epäuskoinen edelleen, tänään siis 6+1. Eilen viiletin miehen kanssa SuomiPop-festareilla yöhön asti eikä tunnu missään, muutenkin kaikki oireet loistaa poissaolollaan. Välillä epäilyttää, olenko raskaana ollenkaan :sleep:. Mutta kai mekin jonkun viikon päästä päästään utraan kunnalle, joten sittenhän sen näkee :). Alkuraskauden ultraa en ole yksityiselle nyt raaskinut varata, kun kahden viikon päästä menen siihen rinnan ultraan ja sekin jo kustantaa reilusti...
 
Jee pinjamaaria!! Onnittelut <3

Mimmille tsempit pähkäilyjen kanssa! Mihin päin ootte lähdössä matkalle?

Kiitos muutkin tsempeistänne! Nyt on semmonen olo et haluis vaan nopsaa sinne tutkimuksiin kun ei tästä omin avuin taida mitää tulla, plääh. Onneksi mieltä kohottaa tää meneillään oleva loma. Lisäksi lähdetään ke-aamulla Kreikkaan jihhuu!
Täällä vähän heränny toiveita vaikkei pitäs ku tod.näk. Aika pienet :( tänään dpo 7 ja eilen ilta kohtua jomotteli eli elättelen toiveita kiinnittymisestä. Lisäksi on kans kasvoja kuumottanu monena pvnä. Menkat alkaa vasta reissussa mut haluisin jo ennen testaa ettei ois siellä pettymys sitten niin suuri + tulee varmaan juotua drinksuja jo ei tärppää. Ei varmaan vaan välttis mitää näkyiskää ku lähetään dpo 11 ja sinä aamuna ei ehi testaa ku lento on klo 06.
 

Yhteistyössä